2 λεπτά για ανάγνωση

Σε 5 χρόνια το Open Banking θα είναι πιο δημοφιλές από το κρυπτονόμισμα και το BNPL

Πρόσφατη έρευνα από το emerchantpay δείχνει αυτό, οι κάρτες θα παραμείνουν η πιο δημοφιλής μέθοδος πληρωμής σε 5 χρόνια (22% των ερωτηθέντων), αλλά η ανοιχτή τραπεζική θα είναι δεύτερη (το 19% των καταναλωτών του Ηνωμένου Βασιλείου θα την επιλέξει σε 5 χρόνια).

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Σε 5 χρόνια το Open Banking θα είναι πιο δημοφιλές από το κρυπτονόμισμα και το BNPL
Πηγή: Depositphotos

Μια έρευνα σε περισσότερους από 2.000 καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου εξετάζει τις τρέχουσες στάσεις και προτιμήσεις των καταναλωτών απέναντι στην ανοικτή τραπεζική. Το 22% των ερωτηθέντων τάχθηκε υπέρ των καρτών, με την ανοικτή τραπεζική να έρχεται δεύτερη. Εκτιμάται ότι το 19% των καταναλωτών του Ηνωμένου Βασιλείου θα το επιλέξει μέσα σε 5 χρόνια.

Το Open Banking είναι η πρακτική που επιτρέπει σε τρίτους (π.χ. εφαρμογές fintech) να έχουν πρόσβαση σε οικονομικά δεδομένα πελατών από τράπεζες μέσω API. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες μπορούν να μοιράζονται με ασφάλεια τις οικονομικές πληροφορίες τους με άλλες τράπεζες ή εξουσιοδοτημένους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς, όπως παρόχους πληρωμών, δανειστές και ασφαλιστές.

Source: emerchantpay

Αν και ο όρος Open Banking δεν έχει απήχηση στην κοινωνία, η έρευνα διαπίστωσε ότι όταν ο ορισμός εξηγήθηκε στους ερωτηθέντες, το 45% των ερωτηθέντων στο Ηνωμένο Βασίλειο επιβεβαίωσαν ότι τον είχαν χρησιμοποιήσει.

Εξετάζοντας τις προθέσεις αγοράς των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 42% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ήταν πιθανό να χρησιμοποιήσει το Open Banking για πληρωμές στο κατάστημα, ενώ το 37% δήλωσε ότι ήταν πιθανό να το χρησιμοποιήσει για ηλεκτρονικές πληρωμές. Επιπλέον, οι καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου που θα χρησιμοποιούσαν κυρίως το Open Banking για ψηφιακές αγορές δήλωσαν ότι θα το χρησιμοποιούσαν για ηλεκτρονικές λιανικές αγορές (44%), ακολουθούμενες από πληρωμές κοινής ωφέλειας (36%), αεροπορικά εισιτήρια (30%), ξενοδοχεία (34%) και διαδικτυακές συνδρομητικές υπηρεσίες (25%).
Αυτό τοποθετεί την ανοιχτή τραπεζική πάνω από άλλες μεθόδους πληρωμής, όπως οι μη αυτόματες τραπεζικές μεταφορές (13%), τα κρυπτονομίσματα (7%) και η αγορά τώρα πληρώστε αργότερα (14%), σύμφωνα με την έρευνα. Το 42% των καταναλωτών δήλωσε ότι θα χρησιμοποιούσε το Open Banking για μελλοντικές αγορές εάν υποστήριζε πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου και online απευθείας από τον τραπεζικό του λογαριασμό. Το παρακάτω διάγραμμα δείχνει τους καταναλωτές που σκοπεύουν να χρησιμοποιούν το Open Banking πιο συχνά τα επόμενα πέντε χρόνια, ανά ηλικία.

Το παρακάτω διάγραμμα δείχνει τους καταναλωτές που σκοπεύουν να χρησιμοποιούν το Open Banking πιο συχνά τα επόμενα πέντε χρόνια, ανά ηλικία.

Source: emerchantpay

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+