2 λεπτά για ανάγνωση

Σε 5 χρόνια το Open Banking θα είναι πιο δημοφιλές από το κρυπτονόμισμα και το BNPL

Πρόσφατη έρευνα από το emerchantpay δείχνει αυτό, οι κάρτες θα παραμείνουν η πιο δημοφιλής μέθοδος πληρωμής σε 5 χρόνια (22% των ερωτηθέντων), αλλά η ανοιχτή τραπεζική θα είναι δεύτερη (το 19% των καταναλωτών του Ηνωμένου Βασιλείου θα την επιλέξει σε 5 χρόνια).

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Σε 5 χρόνια το Open Banking θα είναι πιο δημοφιλές από το κρυπτονόμισμα και το BNPL
Πηγή: Depositphotos

Μια έρευνα σε περισσότερους από 2.000 καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου εξετάζει τις τρέχουσες στάσεις και προτιμήσεις των καταναλωτών απέναντι στην ανοικτή τραπεζική. Το 22% των ερωτηθέντων τάχθηκε υπέρ των καρτών, με την ανοικτή τραπεζική να έρχεται δεύτερη. Εκτιμάται ότι το 19% των καταναλωτών του Ηνωμένου Βασιλείου θα το επιλέξει μέσα σε 5 χρόνια.

Το Open Banking είναι η πρακτική που επιτρέπει σε τρίτους (π.χ. εφαρμογές fintech) να έχουν πρόσβαση σε οικονομικά δεδομένα πελατών από τράπεζες μέσω API. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες μπορούν να μοιράζονται με ασφάλεια τις οικονομικές πληροφορίες τους με άλλες τράπεζες ή εξουσιοδοτημένους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς, όπως παρόχους πληρωμών, δανειστές και ασφαλιστές.

Source: emerchantpay

Αν και ο όρος Open Banking δεν έχει απήχηση στην κοινωνία, η έρευνα διαπίστωσε ότι όταν ο ορισμός εξηγήθηκε στους ερωτηθέντες, το 45% των ερωτηθέντων στο Ηνωμένο Βασίλειο επιβεβαίωσαν ότι τον είχαν χρησιμοποιήσει.

Εξετάζοντας τις προθέσεις αγοράς των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 42% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ήταν πιθανό να χρησιμοποιήσει το Open Banking για πληρωμές στο κατάστημα, ενώ το 37% δήλωσε ότι ήταν πιθανό να το χρησιμοποιήσει για ηλεκτρονικές πληρωμές. Επιπλέον, οι καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου που θα χρησιμοποιούσαν κυρίως το Open Banking για ψηφιακές αγορές δήλωσαν ότι θα το χρησιμοποιούσαν για ηλεκτρονικές λιανικές αγορές (44%), ακολουθούμενες από πληρωμές κοινής ωφέλειας (36%), αεροπορικά εισιτήρια (30%), ξενοδοχεία (34%) και διαδικτυακές συνδρομητικές υπηρεσίες (25%).
Αυτό τοποθετεί την ανοιχτή τραπεζική πάνω από άλλες μεθόδους πληρωμής, όπως οι μη αυτόματες τραπεζικές μεταφορές (13%), τα κρυπτονομίσματα (7%) και η αγορά τώρα πληρώστε αργότερα (14%), σύμφωνα με την έρευνα. Το 42% των καταναλωτών δήλωσε ότι θα χρησιμοποιούσε το Open Banking για μελλοντικές αγορές εάν υποστήριζε πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου και online απευθείας από τον τραπεζικό του λογαριασμό. Το παρακάτω διάγραμμα δείχνει τους καταναλωτές που σκοπεύουν να χρησιμοποιούν το Open Banking πιο συχνά τα επόμενα πέντε χρόνια, ανά ηλικία.

Το παρακάτω διάγραμμα δείχνει τους καταναλωτές που σκοπεύουν να χρησιμοποιούν το Open Banking πιο συχνά τα επόμενα πέντε χρόνια, ανά ηλικία.

Source: emerchantpay

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη

Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι το εργαλείο AI συνομιλίας θα αναπτυχθεί σε 41 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και σε 21 υπερπόντια εδάφη – σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη παγκόσμια επέκταση του Meta AI μέχρι σήμερα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025

Το Balkan Ecommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ψηφιακού εμπορίου της περιοχής, θα μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου για ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025, στην Arena Sofia. Αυτή η εκδήλωση-ορόσημο θα συγκεντρώσει πάνω από 4.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας

Ξεκινώντας αυτή την εβδομάδα, η Meta αλλάζει θεμελιωδώς τον τρόπο επαλήθευσης των πληροφοριών στο Facebook, το Instagram και το Threads. Αντί να συνεργάζονται με ανεξάρτητους οργανισμούς διασταύρωσης ειδήσεων, παρουσιάζουν τις Σημειώσεις κοινότητας, έναν μηχανισμό που βασίζεται στο crowdsourcing. Αυτή η αλλαγή είναι αμφιλεγόμενη, αλλά η Meta την παρουσιάζει ως έναν τρόπο μείωσης της προκατάληψης. Για […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+