3 λεπτά για ανάγνωση

Σκανδιναβική ανάπτυξη ηλεκτρονικού εμπορίου: Η αγορά αναμένεται να φτάσει τα 56 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2027

Παρά τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες, η σκανδιναβική βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου επιδεικνύει ανθεκτικότητα και δυνατότητες ανάπτυξης, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έκθεση Nordics 360 2024. Με υψηλή ψηφιακή ωριμότητα και σχεδόν καθολική πρόσβαση στο διαδίκτυο σε ολόκληρη την περιοχή, το διαδικτυακό λιανικό εμπόριο εξακολουθεί να ξεπερνά την παραδοσιακή ανάπτυξη του λιανικού εμπορίου παρά τις πληθωριστικές πιέσεις και τις διαφορετικές προβλέψεις για το ΑΕΠ.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Σκανδιναβική ανάπτυξη ηλεκτρονικού εμπορίου: Η αγορά αναμένεται να φτάσει τα 56 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2027
Πηγή: Depositphotos

Επισκόπηση σκανδιναβικού ηλεκτρονικού εμπορίου

Με πληθυσμό 27,6 εκατομμυρίων, η περιοχή έχει σταθερά υψηλότερο κατά κεφαλήν ΑΕΠ από τον μέσο όρο της Βόρειας Ευρώπης.

Η περιοχή αντιμετωπίζει οικονομικές αντιξοότητες, συμπεριλαμβανομένων των υψηλών επιτοκίων, των πληθωριστικών πιέσεων και της ύφεσης της Φινλανδίας. Παρά τις προκλήσεις αυτές, το σκανδιναβικό ηλεκτρονικό εμπόριο διατηρεί την ανάπτυξη, ιδιαίτερα στη Δανία, όπου το ΑΕΠ αναμένεται να αυξηθεί κατά 1,9% το 2024.

Παρά το ποσοστό ανεργίας 6,1%, το οποίο είναι χαμηλότερο από τα ποσοστά του 2022, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών παρέμεινε χαμηλή το 2023 λόγω του υψηλού πληθωρισμού.

Οι μεγάλοι λιανοπωλητές έχουν δείξει ευελιξία σε αυτήν τη ρύθμιση. Ο σουηδικός λιανοπωλητής μόδας Boozt ανέφερε ισχυρές πωλήσεις κατά την περίοδο της Black Friday του 2023, με τον CEO Hermann Haraldsson να επισημαίνει τις αγορές πολλαπλών κατηγοριών και τις υψηλότερες μέσες τιμές παραγγελιών το 1ο τρίμηνο του 2024.

Το τμήμα παντοπωλείων της Kesko στη Φινλανδία έχει χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά την ψηφιακή εξατομίκευση και την τεχνητή νοημοσύνη για να αντισταθμίσει τη στροφή των καταναλωτών σε ιδιωτικές ετικέτες.

Οι οικονομικές προβλέψεις ανά χώρα διαφέρουν

  • Η Δανία αναμένεται να ηγηθεί με αύξηση του ΑΕΠ κατά 1,9% το 2024
  • ακολουθούμενη από τη Νορβηγία (1%) και τη Σουηδία (0,4%)
  • ενώ η Φινλανδία αναμένεται να συνεχίσει να βιώνει ύφεση με ανάπτυξη -1%
Nordic ecommerce

Source: Internetretailing

Έσοδα και καταναλωτικές τάσεις

Παρά τις οικονομικές δυσκολίες, το ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται με ισχυρό ρυθμό. Σύμφωνα με την έκθεση:

  • Το σκανδιναβικό ηλεκτρονικό εμπόριο θα αποφέρει συνολικά έσοδα 56 δισεκατομμυρίων δολαρίων έως το 2027
  • Στη Δανία, το 25% των online αγοραστών σχεδιάζει να αυξήσει τις δαπάνες του, από 19%
  • Το 40% των Νορβηγών και Δανών καταναλωτών αναμένουν να κάνουν περισσότερες αγορές στο διαδίκτυο
  • Η διαδικτυακή μόδα έχει αυξηθεί κατά 30%, ενώ τα ηλεκτρονικά έχουν αυξηθεί κατά 21%.
  • Με το 83% των αγοραστών στο διαδίκτυο να πραγματοποιούν διεθνείς αγορές και το 44% σε μηνιαία βάση, οι διασυνοριακές αγορές εξακολουθούν να είναι πολύ δημοφιλείς
  • Η Temu, η Zalando και η σουηδική της Amazon είναι σημαντικοί ανταγωνιστές

Παρά τις τρέχουσες οικονομικές προκλήσεις, η περιοχή βρίσκεται σε καλή θέση για συνεχή ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου λόγω του υψηλού κατά κεφαλήν ΑΕΠ και της ψηφιακής ωριμότητας, η οποία περιλαμβάνει σχεδόν καθολική πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Η Shein αναδιαμορφώνει το λιανικό εμπόριο μόδας
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Shein αναδιαμορφώνει το λιανικό εμπόριο μόδας

Ο κινεζικός γίγαντας Shein γίνεται όλο και πιο σημαντικός παίκτης στην ηλεκτρονική αγορά μόδας. Γνωστή για την επιθετική τιμολόγηση και την εξαιρετικά γρήγορη μόδα της, η εταιρεία αναπτύσσεται με τρόπους που ήταν αδιανόητοι μόλις πριν από λίγα χρόνια. Η ανάλυση των δεδομένων που ακολουθεί βασίζεται σε στοιχεία της ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου
3 λεπτά για ανάγνωση

Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου

Έχετε λάβει κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Διαχειριστής ετικετών Google (GTM) θα φορτώνει τις ετικέτες Google Ads και Floodlight από τις 10 Απριλίου 2025; Αυτή η ενημέρωση μπορεί να επηρεάσει την παρακολούθηση μετατροπών, το επαναληπτικό μάρκετινγκ και τον τρόπο διαχείρισης ετικετών στο GTM. Τι ακριβώς αλλάζει, γιατί […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας
2 λεπτά για ανάγνωση

Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας

Με ισχύ από χθες, 13 Μαρτίου 2025, το TikTok ολοκλήρωσε μια σημαντική ενημέρωση στο σύστημα Shop Performance Score . Η νέα προσέγγιση συγκρίνει τώρα την απόδοση του πωλητή σας με άλλους πωλητές στην ίδια κατηγορία καταχώρισης προϊόντων και όχι με την αγορά στο σύνολό της.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+