3 λεπτά για ανάγνωση

Σκανδιναβική ανάπτυξη ηλεκτρονικού εμπορίου: Η αγορά αναμένεται να φτάσει τα 56 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2027

Παρά τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες, η σκανδιναβική βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου επιδεικνύει ανθεκτικότητα και δυνατότητες ανάπτυξης, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έκθεση Nordics 360 2024. Με υψηλή ψηφιακή ωριμότητα και σχεδόν καθολική πρόσβαση στο διαδίκτυο σε ολόκληρη την περιοχή, το διαδικτυακό λιανικό εμπόριο εξακολουθεί να ξεπερνά την παραδοσιακή ανάπτυξη του λιανικού εμπορίου παρά τις πληθωριστικές πιέσεις και τις διαφορετικές προβλέψεις για το ΑΕΠ.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Σκανδιναβική ανάπτυξη ηλεκτρονικού εμπορίου: Η αγορά αναμένεται να φτάσει τα 56 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2027
Πηγή: Depositphotos

Επισκόπηση σκανδιναβικού ηλεκτρονικού εμπορίου

Με πληθυσμό 27,6 εκατομμυρίων, η περιοχή έχει σταθερά υψηλότερο κατά κεφαλήν ΑΕΠ από τον μέσο όρο της Βόρειας Ευρώπης.

Η περιοχή αντιμετωπίζει οικονομικές αντιξοότητες, συμπεριλαμβανομένων των υψηλών επιτοκίων, των πληθωριστικών πιέσεων και της ύφεσης της Φινλανδίας. Παρά τις προκλήσεις αυτές, το σκανδιναβικό ηλεκτρονικό εμπόριο διατηρεί την ανάπτυξη, ιδιαίτερα στη Δανία, όπου το ΑΕΠ αναμένεται να αυξηθεί κατά 1,9% το 2024.

Παρά το ποσοστό ανεργίας 6,1%, το οποίο είναι χαμηλότερο από τα ποσοστά του 2022, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών παρέμεινε χαμηλή το 2023 λόγω του υψηλού πληθωρισμού.

Οι μεγάλοι λιανοπωλητές έχουν δείξει ευελιξία σε αυτήν τη ρύθμιση. Ο σουηδικός λιανοπωλητής μόδας Boozt ανέφερε ισχυρές πωλήσεις κατά την περίοδο της Black Friday του 2023, με τον CEO Hermann Haraldsson να επισημαίνει τις αγορές πολλαπλών κατηγοριών και τις υψηλότερες μέσες τιμές παραγγελιών το 1ο τρίμηνο του 2024.

Το τμήμα παντοπωλείων της Kesko στη Φινλανδία έχει χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά την ψηφιακή εξατομίκευση και την τεχνητή νοημοσύνη για να αντισταθμίσει τη στροφή των καταναλωτών σε ιδιωτικές ετικέτες.

Οι οικονομικές προβλέψεις ανά χώρα διαφέρουν

  • Η Δανία αναμένεται να ηγηθεί με αύξηση του ΑΕΠ κατά 1,9% το 2024
  • ακολουθούμενη από τη Νορβηγία (1%) και τη Σουηδία (0,4%)
  • ενώ η Φινλανδία αναμένεται να συνεχίσει να βιώνει ύφεση με ανάπτυξη -1%
Nordic ecommerce

Source: Internetretailing

Έσοδα και καταναλωτικές τάσεις

Παρά τις οικονομικές δυσκολίες, το ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται με ισχυρό ρυθμό. Σύμφωνα με την έκθεση:

  • Το σκανδιναβικό ηλεκτρονικό εμπόριο θα αποφέρει συνολικά έσοδα 56 δισεκατομμυρίων δολαρίων έως το 2027
  • Στη Δανία, το 25% των online αγοραστών σχεδιάζει να αυξήσει τις δαπάνες του, από 19%
  • Το 40% των Νορβηγών και Δανών καταναλωτών αναμένουν να κάνουν περισσότερες αγορές στο διαδίκτυο
  • Η διαδικτυακή μόδα έχει αυξηθεί κατά 30%, ενώ τα ηλεκτρονικά έχουν αυξηθεί κατά 21%.
  • Με το 83% των αγοραστών στο διαδίκτυο να πραγματοποιούν διεθνείς αγορές και το 44% σε μηνιαία βάση, οι διασυνοριακές αγορές εξακολουθούν να είναι πολύ δημοφιλείς
  • Η Temu, η Zalando και η σουηδική της Amazon είναι σημαντικοί ανταγωνιστές

Παρά τις τρέχουσες οικονομικές προκλήσεις, η περιοχή βρίσκεται σε καλή θέση για συνεχή ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου λόγω του υψηλού κατά κεφαλήν ΑΕΠ και της ψηφιακής ωριμότητας, η οποία περιλαμβάνει σχεδόν καθολική πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+