5 λεπτά για ανάγνωση

Στα παρασκήνια του Balkan Ecommerce Summit: Μια αποκλειστική συνέντευξη με τον διοργανωτή Nikola Ilchev

Το Balkan Ecommerce Summit έχει γίνει η κορυφαία συνάντηση της περιοχής για επαγγελματίες του ψηφιακού εμπορίου, συγκεντρώνοντας ηγέτες της βιομηχανίας, καινοτόμους και επιχειρηματίες από όλη τη Νοτιοανατολική Ευρώπη και πέραν αυτής. Καθώς η σκόνη κατακάθεται σε μια άλλη επιτυχημένη έκδοση, παίρνουμε συνέντευξη από τον Nikola Ilchev, τον κύριο διοργανωτή πίσω από αυτό το σημαντικό γεγονός, για να μάθουμε τη μοναδική του προοπτική για την τρέχουσα κατάσταση και το μέλλον του βαλκανικού ηλεκτρονικού εμπορίου.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Στα παρασκήνια του Balkan Ecommerce Summit: Μια αποκλειστική συνέντευξη με τον διοργανωτή Nikola Ilchev
Πηγή: Balkanecommerce.com

🎤 Ας ξεκινήσουμε με κάτι απλό: πόσες χώρες εκπροσωπήθηκαν στη φετινή σύνοδο κορυφής;

Είχαμε συμμετέχοντες από 23 χώρες. Ενώ περιμέναμε έντονο ενδιαφέρον από τους ειδικούς του ηλεκτρονικού εμπορίου και του ψηφιακού μάρκετινγκ των Βαλκανίων, εκπλαγήκαμε ευχάριστα από την παρουσία συμμετεχόντων από την Κεντρική και Δυτική Ευρώπη, καθώς και επισκεπτών από την Κίνα, τη Σιγκαπούρη και την Ινδία. Είναι σαφές ότι η περιοχή μας κερδίζει την παγκόσμια προσοχή.

🎤 Τώρα, ας βουτήξουμε βαθύτερα στην εμπειρία σας από τη διοργάνωση της φετινής εκδήλωσης. Ως κύριος διοργανωτής, ποια ήταν τα πιο εκπληκτικά σχόλια ή απαντήσεις που λάβατε από τους συμμετέχοντες στο φετινό Balkan Ecommerce Summit;

Λάβαμε πολλά θετικά σχόλια που ελπίζαμε, για να είμαι ειλικρινής. Δεν είναι η πρώτη χρονιά που διοργανώνουμε την εκδήλωση σε αυτή την κλίμακα και στοχεύουμε πάντα να ανταποκρινόμαστε στις υψηλές προσδοκίες του κοινού μας. Αφού εξετάσαμε τα σχόλια του περασμένου έτους, θέσαμε ως προτεραιότητα την ανάδειξη κάθε πτυχής της συνόδου κορυφής. Ο ξεχωριστός έπαινος φέτος ήταν σίγουρα για τη ζώνη δικτύωσης: με 100 τραπέζια και όλες τις συναντήσεις να διαχειρίζονται απρόσκοπτα μέσω μιας εφαρμογής για κινητά, έγινε ένα από τα πιο εκτιμημένα χαρακτηριστικά.

🎤 Ποιος ομιλητής ή παρουσίαση σας έκανε να βιαστείτε να κρατήσετε σημειώσεις και γιατί;

Καθώς συμμετείχα συχνά σε συζητήσεις και οργανωτικές ευθύνες, δεν μπορούσα να παρακολουθήσω όλες τις παρουσιάσεις πλήρως. Ωστόσο, κατάφερα να παρακολουθήσω τις συνεδρίες του Jeff Hoffman και του Martin Greif. Και οι δύο παρέδωσαν τις ιδέες τους με ελκυστικό και εξαιρετικά προσιτό τρόπο. Βρήκα το περιεχόμενό τους εξαιρετικά πολύτιμο και έχω ήδη σημειώσει αρκετά βασικά συμπεράσματα που σκοπεύω να συζητήσω με την ομάδα μου τις επόμενες εβδομάδες. Για μένα, στο στάδιο της επιχείρησής μας, η ανάπτυξη της ομάδας είναι βασικό στοιχείο και όλες οι σημειώσεις που κράτησα σχετίζονται με αυτό.

Interview with Nikola Ilchev

Source: Balkanecommerce.com

🎤 Αν έπρεπε να περιγράψετε το μέλλον του βαλκανικού ηλεκτρονικού εμπορίου με τρεις μόνο λέξεις, ποιες θα ήταν αυτές;

Η περιοχή των Βαλκανίων εξακολουθεί να αναπτύσσεται στις διαδικτυακές πωλήσεις και είναι μια πολύ ελκυστική αγορά για επιχειρήσεις από την Κεντρική και Δυτική Ευρώπη. Είναι ένα δυναμικό και προκλητικό περιβάλλον λόγω των διαφορετικών γλωσσών και νοοτροπιών. Αλλά αν έπρεπε να συνοψίσω το μέλλον του βαλκανικού ηλεκτρονικού εμπορίου σε τρεις λέξεις, αυτές θα ήταν: Δυναμική, προκλητική και πολλά υποσχόμενη.

🎤 Ποια είναι μια τάση ηλεκτρονικού εμπορίου για την οποία μιλούσαν όλοι στη σύνοδο κορυφής που σας εξέπληξε;

Κατά την προετοιμασία για την εκδήλωση, είχα την ευκαιρία να αναθεωρήσω τα θέματα και να κάνω προεπισκόπηση ορισμένων από τις παρουσιάσεις. Χάρηκα που είδα ότι η τεχνητή νοημοσύνη εκπροσωπήθηκε καλά, αν και όχι συντριπτικά. Αυτό που πραγματικά με εξέπληξε, ωστόσο, ήταν ότι σχεδόν κάθε ομιλητής κατέληξε να ενσωματώνει παραδείγματα AI στις παρουσιάσεις τους. Αντανακλούσε σαφώς πόσο βαθιά επηρεάζει η τεχνητή νοημοσύνη το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου.

🎤 Ποια χώρα στην περιοχή των Βαλκανίων πιστεύετε ότι οδηγεί την επανάσταση του ηλεκτρονικού εμπορίου αυτή τη στιγμή;

Κατά την άποψή μου, η Ρουμανία ηγείται επί του παρόντος της επανάστασης του ηλεκτρονικού εμπορίου στην περιοχή των Βαλκανίων. Η χώρα φιλοξενεί μερικές από τις πιο προηγμένες και καλά ανεπτυγμένες πλατφόρμες και συχνά χρησιμεύει ως πρώιμος υιοθετητής των παγκόσμιων τάσεων ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ανατολική Ευρώπη. Η θέση της ως η μεγαλύτερη αγορά της περιοχής σε πληθυσμό της δίνει επίσης ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Interview with Nikola Ilchev

Source: Balkanecommerce.com

🎤 Ποια είναι η μόνη συμβουλή από τη σύνοδο κορυφής που θα στέλνατε μήνυμα σε κάθε επιχειρηματία ηλεκτρονικού εμπορίου στα Βαλκάνια;

Μια συμβουλή που μοιράστηκα από τη σκηνή μου κόλλησε αμέσως και θα επηρεάσει όλα τα μελλοντικά μου έργα. Είναι κάτι που πιστεύω ότι μπορεί πραγματικά να μεταμορφώσει οποιαδήποτε επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου στα Βαλκάνια: “Για να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη εταιρεία, βεβαιωθείτε ότι ολόκληρη η ομάδα σας κατανοεί σαφώς και συνδέεται πραγματικά με τα μελλοντικά σας σχέδια και στόχους”. Όταν όλοι είναι ευθυγραμμισμένοι, η εκτέλεση γίνεται πολύ πιο ισχυρή.

🎤 Ποια καινοτομία ή λύση που παρουσιάστηκε στη σύνοδο κορυφής έλαβε την πιο ενθουσιώδη ανταπόκριση από τους συμμετέχοντες;

Με τόσες πολλές διαφορετικές λύσεις που παρουσιάστηκαν, από καινοτόμες συσκευασίες και εργαλεία αναζήτησης ηλεκτρονικού εμπορίου με τεχνητή νοημοσύνη έως εξειδικευμένες πλατφόρμες, υπήρξε έντονο ενδιαφέρον σε όλους τους τομείς. Ωστόσο, αυτό που πραγματικά ξεχώρισε ήταν μια νέα προσθήκη στη μορφή μας: για πρώτη φορά, καλέσαμε τους παραγωγούς να εκθέσουν ευκαιρίες ιδιωτικής ετικέτας. Αυτό τράβηξε μεγάλη προσοχή, καθώς πολλοί ιδιοκτήτες διαδικτυακών καταστημάτων βρήκαν πιθανούς προμηθευτές για τις επόμενες σειρές προϊόντων τους.

🎤 Ποια ήταν η αγαπημένη σας στιγμή δικτύωσης που συνέβη εκτός των επίσημων παρουσιάσεων;

Στην αρχή της εκδήλωσης, αντιμετωπίσαμε ένα μικρό τεχνικό πρόβλημα με το σύστημα έκδοσης εισιτηρίων, το οποίο προκάλεσε τη δημιουργία ουράς κατά την εγγραφή. Αυτό που πραγματικά με εντυπωσίασε ήταν η στάση των παρευρισκομένων. Αντί να είναι αναστατωμένοι ή ανυπόμονοι, άρχισαν αμέσως να συμμετέχουν σε συζητήσεις και να ανταλλάσσουν ιδέες. Πολλοί αργότερα μοιράστηκαν ότι είχαν ήδη εισέλθει σε «λειτουργία δικτύωσης» και ότι η αναμονή στην ουρά μετατράπηκε στην πραγματικότητα σε μια από τις πιο ευχάριστες και παραγωγικές στιγμές δικτύωσης.

🎤 Σε μια διασκεδαστική σημείωση – αν μπορούσατε να προσθέσετε οποιαδήποτε λειτουργία φαντασίας στην εφαρμογή για κινητά της συνόδου κορυφής για το επόμενο έτος, τι θα έκανε τους συμμετέχοντες να πάνε “wow”;

Τι θα λέγατε για μια λειτουργία “Brainstorm Roulette“; Η εφαρμογή θα μπορούσε να ομαδοποιήσει τυχαία 5-6 συμμετέχοντες και να τους προσκαλέσει σε μια 30λεπτη συνεδρία καταιγισμού ιδεών έκπληξη για ένα καυτό θέμα ηλεκτρονικού εμπορίου. Θα πυροδοτούσε νέες ιδέες και απροσδόκητες συνδέσεις και σίγουρα θα προσφέρει μερικές εντυπωσιακές στιγμές που είναι διασκεδαστικές, πολύτιμες και αξέχαστες.

Interview with Nikola Ilchev

Source: Balkanecommerce.com

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+