3 λεπτά για ανάγνωση

Στρατηγικές ανάπτυξης Instagram: Ο επικεφαλής αποκαλύπτει συμβουλές επιτυχίας δημιουργών για το 2025

Ο podcaster Brock Johnson έκανε μια συνέντευξη με τον Adam Mosseri, τον CEO του Instagram, σχετικά με τις πρόσφατες αλλαγές που έγιναν στην πλατφόρμα, τις αλλαγές στον αλγόριθμο, τις τάσεις στη χρήση και πολλά άλλα. Η συζήτησή τους ήταν αρκετά ενημερωτική όσον αφορά το πού κατευθύνεται το Instagram, τι πρέπει να γνωρίζουν οι δημιουργοί και βασικά ποιες είναι οι στρατηγικές ανάπτυξης του Instagram.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Στρατηγικές ανάπτυξης Instagram: Ο επικεφαλής αποκαλύπτει συμβουλές επιτυχίας δημιουργών για το 2025
Πηγή: Instagram.com/mosseri

Τάσεις χρήσης στο Instagram

Ο Mosseri επεσήμανε ότι υπάρχει μια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες χρησιμοποιούν το Instagram. Σημείωσε ότι περισσότερες φωτογραφίες και βίντεο δημοσιεύονται στα DM και στις ιστορίες παρά στη ροή. Αυτή η τάση δείχνει ότι η ροή γίνεται όλο και περισσότερο δημόσιος τομέας, ιδιαίτερα για δημιουργούς που προσεγγίζουν ένα ευρύτερο κοινό:

  • Τα DM και οι ιστορίες οδηγούν την αφοσίωση: Οι τακτικοί χρήστες προτιμούν να μοιράζονται περιεχόμενο μέσω DM και ιστοριών από την κύρια ροή.
  • Πλεονέκτημα δημιουργών: Οι δημιουργοί επωφελούνται από την υψηλότερη απήχηση στη ροή, γεγονός που την καθιστά σημαντικό εργαλείο για τη διεύρυνση του κοινού τους.

Προκειμένου να γίνει η ροή πιο σχετική και να δοθεί η δυνατότητα στους χρήστες να ανακαλύψουν νέους δημιουργούς και λογαριασμούς που διαφορετικά δεν θα γνώριζαν, το Instagram εισάγει προτεινόμενο περιεχόμενο στη ροή.

Αλλαγές αλγορίθμων

Ο Mosseri δήλωσε ότι οι αλλαγές στον αλγόριθμο δεν είναι συχνές. Αντ ‘αυτού, το Instagram κάνει αλλαγές σε καθημερινή βάση, αλλά οι αλλαγές είναι ελάχιστες προκειμένου να βελτιωθεί σταδιακά η απόδοση. Εάν αντιμετωπίζετε μια μεγάλη αλλαγή στην αφοσίωση, πιθανότατα οφείλεται σε άλλους παράγοντες, όπως διακοπές ή άλλες εποχιακές δραστηριότητες.

  • Καθημερινές τροποποιήσεις: Ο αλγόριθμος βελτιώνεται καθημερινά με μικρές ενημερώσεις.
  • Εξωτερικές επιρροές: Οι μεγάλες διακυμάνσεις στην εμπλοκή προκαλούνται συχνά από εξωτερικά γεγονότα και όχι από αλλαγές αλγορίθμων.

Βελτίωση της ορατότητας του περιεχομένου

Για να βελτιώσει την αναγνώριση των βίντεο και των υπότιτλων, το Instagram εργάζεται για τη βελτίωση της τεχνολογίας ανάλυσης περιεχομένου. Ο στόχος αυτής της βελτίωσης είναι να ενισχύσει την προβολή περιεχομένου όχι μόνο στο Instagram αλλά και σε μηχανές αναζήτησης όπως το Google. Ο Mosseri σημείωσε ότι το TikTok διαθέτει καλύτερα εργαλεία οπτικής αναγνώρισης που κάνουν τον αλγόριθμό του πολύ εθιστικό.

Instagram εναντίον TikTok

Ο Mosseri είπε ότι οι δύο πλατφόρμες έχουν διαφορετικούς στόχους, γεγονός που τις ξεχωρίζει. Το TikTok επικεντρώνεται περισσότερο στον χρόνο που αφιερώνουν οι χρήστες, ενώ το Instagram επικεντρώνεται περισσότερο στην κοινωνική αλληλεπίδραση των χρηστών και στην ψυχαγωγία που λαμβάνουν από την πλατφόρμα.

  • Εστίαση του TikTok: Δίνει προτεραιότητα στα βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας και στον χρόνο αφοσίωσης των χρηστών.
  • Η προσέγγιση του Instagram: Συνδυάζει την ψυχαγωγία με την κοινωνική σύνδεση, εστιάζοντας σε περιεχόμενο σύντομης μορφής που επιτρέπει στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με φίλους.

Παρόλο που ο Mosseri δήλωσε ότι η κοινωνική αλληλεπίδραση είναι μια σημαντική διαφορά μεταξύ των δύο εφαρμογών, το γεγονός ότι το ήμισυ της ροής προέρχεται από λογαριασμούς που οι χρήστες δεν ακολουθούν δείχνει ότι υπάρχει σημαντική έμφαση στο προτεινόμενο περιεχόμενο.

Μύθοι και χαρακτηριστικά

Ο Mosseri αναφέρθηκε σε κοινούς μύθους μεταξύ των δημιουργών:

  • Δραστηριότητα απόσπασης: Η αλληλεπίδραση με τους χρήστες κατά την ανάρτηση μπορεί να αυξήσει τις επισκέψεις προφίλ, αλλά δεν υπάρχει άμεση συσχέτιση με τον αλγόριθμο.
  • Hashtags: Δεν είναι πλέον ο κύριος τρόπος ενίσχυσης της απήχησης.
  • “Σκιώδεις απαγορεύσεις”: Το Instagram τιμωρεί συγκεκριμένο περιεχόμενο, αλλά ενημερώνει τους δημιουργούς για αυτές τις ενέργειες.

Νέες δυνατότητες για δημιουργούς

Το Instagram σχεδιάζει να εισαγάγει μια λειτουργία “Blend” που θα επιτρέπει στους δημιουργούς να συνεργάζονται πιο αποτελεσματικά. Αυτή η λειτουργία στοχεύει στη βελτίωση της προσέγγισης περιεχομένου και της συνεργασίας μεταξύ των δημιουργών.

Συχνές ερωτήσεις

Πώς επηρεάζουν την αφοσίωση οι καθημερινές τροποποιήσεις στον αλγόριθμο;

Οι καθημερινές τροποποιήσεις στον αλγόριθμο του Instagram έχουν σχεδιαστεί για να βελτιώνουν σταδιακά την εμπειρία των χρηστών, αλλά ο αντίκτυπός τους στην αφοσίωση είναι γενικά λεπτός. Αυτές οι αλλαγές τελειοποιούν τα συστήματα κατάταξης περιεχομένου ώστε να ευθυγραμμίζονται καλύτερα με τις προτιμήσεις και τις συμπεριφορές των χρηστών. Οι σημαντικές αλλαγές στην αφοσίωση πιθανότατα επηρεάζονται από εξωτερικούς παράγοντες, όπως οι εποχιακές τάσεις ή οι διακοπές, παρά από τον ίδιο τον αλγόριθμο.

Ποιες είναι οι κύριες διαφορές μεταξύ των αλγορίθμων του Instagram και του TikTok;

  • TikTok:
    • Εστιάζει στην ψυχαγωγία και τον χρόνο που δαπανάται.
    • Δίνει έμφαση στη μεταδοτικότητα μέσω της σελίδας For You.
    • Δίνει προτεραιότητα στην αλληλεπίδραση του χρήστη και στη συμπεριφορά επανάληψης.
  • Ίνσταγκραμ:
    • Εξισορροπεί την ψυχαγωγία με την κοινωνική αλληλεπίδραση.
    • Δίνει προτεραιότητα στο περιεχόμενο από λογαριασμούς που ακολουθούν οι χρήστες.
    • Χρησιμοποιεί μετρήσεις αφοσίωσης και hashtag για απήχηση.

Το TikTok αφορά περισσότερο την ανακάλυψη νέου περιεχομένου και δημιουργών, ενώ το Instagram επικεντρώνεται στην αλληλεπίδραση με γνωστούς λογαριασμούς.

Ποια είναι τα οφέλη του νέου συστήματος καταμέτρησης προβολών Reels;

 

  1. Ενοποιημένες μετρήσεις: Μετρώντας κάθε προβολή, συμπεριλαμβανομένων των επαναλήψεων, το σύστημα απλοποιεί την παρακολούθηση αφοσίωσης σε όλες τις μορφές περιεχομένου, διευκολύνοντας τους δημιουργούς να μετρήσουν την επιτυχία.
  2. Βελτιωμένη ορατότητα: Ο υψηλότερος αριθμός προβολών βελτιώνει την αλγοριθμική ιεράρχηση, αυξάνοντας την πιθανότητα εμφάνισης των Reels σε ένα ευρύτερο κοινό μέσω λειτουργιών όπως η καρτέλα Εξερεύνηση.
  3. Ευθυγράμμιση με τη συμπεριφορά των χρηστών: Η εστίαση στις προβολές αντικατοπτρίζει τις μεταβαλλόμενες συνήθειες των χρηστών και ευθυγραμμίζει τις μετρήσεις του Instagram πιο στενά με πλατφόρμες όπως το TikTok, δίνοντας έμφαση στην ορατότητα έναντι του αριθμού των ακολούθων.
  4. Ενδυνάμωση για δημιουργούς: Οι δημιουργοί μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα την απόδοση του περιεχομένου τους και να λάβουν στρατηγικές αποφάσεις για τη βελτιστοποίηση της αλληλεπίδρασης και της προσέγγισης χρηστών
Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας

Πώς παρακολουθούν οι άνθρωποι περιεχόμενο βίντεο σήμερα; Τι θεωρούν «τηλεόραση» και πού λειτουργεί καλύτερα η διαφήμιση; Το CTV (Connected TV) δεν είναι ακόμη το επίκεντρο της προσοχής για το ηλεκτρονικό μας εμπόριο, αλλά οι εξελίξεις στο εξωτερικό δείχνουν ότι αυτό θα μπορούσε σύντομα να αλλάξει. Μια νέα μελέτη από το RTL AdAlliance προσφέρει σαφή δεδομένα […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+