8 λεπτά για ανάγνωση

Στρατηγικές τοπικής προσαρμογής ηλεκτρονικού εμπορίου

Σκέφτεστε να επεκτείνετε την επιχείρησή σας ηλεκτρονικού εμπορίου πέρα από την εγχώρια αγορά, αλλά δεν είστε σίγουροι πώς να ξεκινήσετε; Η επιτυχής διεθνής επέκταση δεν αφορά μόνο την αλλαγή της γλώσσας στον ιστότοπό σας. Περιλαμβάνει την προσαρμογή σε νέους πελάτες, προσδοκίες και τρόπους επιχειρηματικής δραστηριότητας. Εδώ υπεισέρχονται οι έξυπνες, ευέλικτες στρατηγικές τοπικής προσαρμογής – και είναι πιο σημαντικές από ό,τι νομίζετε.

Marcin Pondo Marcin Pondo
Managing Director, Consulting Hungary
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Στρατηγικές τοπικής προσαρμογής ηλεκτρονικού εμπορίου
Πηγή: Canva

Κατανόηση της τοπικής προσαρμογής ηλεκτρονικού εμπορίου

Η τοπική προσαρμογή πολύ συχνά μπερδεύεται με τη μετάφραση, αλλά στην πραγματικότητα, είναι πολύ ευρύτερη και λεπτή. Ενώ η μετάφραση γλωσσών αποτελεί θεμελιώδη πτυχή της τοπικής προσαρμογής, περιλαμβάνει επίσης την προσαρμογή ολόκληρου του ηλεκτρονικού εμπορίου σας ώστε να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες της αγοράς-στόχου σας. Σημαίνει προσαρμογή του περιεχομένου ώστε να ταιριάζει στις τοπικές συνήθειες, επανασχεδιασμό της διεπαφής χρήστη ώστε να ταιριάζει με την τοπική αισθητική και προτιμήσεις, χρήση τοπικών νομισμάτων και μονάδων μέτρησης, καθώς και μορφοποίηση ημερομηνιών, διευθύνσεων και αριθμών τηλεφώνου. Περιλαμβάνει επίσης την προσφορά τοπικά προτιμώμενων μεθόδων παράδοσης και ψηφιακών επιλογών πληρωμής . Ας μην ξεχνάμε τη συμμόρφωση με τους τοπικούς νόμους και κανονισμούς και την παροχή υποστήριξης πελατών στη μητρική γλώσσα.

Οφέλη της τοπικής προσαρμογής ηλεκτρονικού εμπορίου

Βελτιωμένη εμπειρία χρήστη

Ένα σημαντικό πλεονέκτημα της τοπικής προσαρμογής ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η δυνατότητα να προσφέρει μια ομαλή, διαισθητική εμπειρία χρήστη από την πρώτη κιόλας αλληλεπίδραση. Όταν ένας διεθνής πελάτης προσγειώνεται σε έναν ιστότοπο με περιεχόμενο στη μητρική του γλώσσα, οικεία διεπαφή, σχετικές προσφορές προϊόντων με τοπική τιμολόγηση και τη δυνατότητα πληρωμής με την προτιμώμενη μέθοδο του, είναι πολύ πιο πιθανό να μείνει και να πραγματοποιήσει μια αγορά. Διαφορετικά, εάν το περιεχόμενο είναι γενικό, συγκεχυμένο και κακώς μεταφρασμένο, πολλοί δυνητικοί πελάτες θα αποσυρθούν σχεδόν αμέσως, καθώς μπορεί να θεωρηθεί αναξιόπιστο.

Βελτιωμένο SEO

Τα τοπικά προσαρμοσμένα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι πιο πιθανό να κατατάσσονται υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης, ειδικά όταν χρησιμοποιείτε τοπικά προσαρμοσμένες λέξεις-κλειδιά και όρους αναζήτησης για συγκεκριμένες περιοχές.  Προσαρμόζοντας το περιεχόμενό σας ώστε να ταιριάζει με τον τρόπο με τον οποίο οι αγοραστές στο διαδίκτυο αναζητούν πραγματικά σε κάθε χώρα-στόχο (στη μητρική τους γλώσσα και με όρους που χρησιμοποιούν φυσικά), μπορείτε να βελτιώσετε τις πιθανότητές σας να βρεθείτε. Η καλύτερη προβολή φέρνει περισσότερη επισκεψιμότητα και περισσότερους επισκέπτες ιστότοπου, αυξάνοντας τις πιθανότητες καλύτερων ποσοστών μετατροπής.

Αυξημένα ποσοστά μετατροπής

Εάν το ηλεκτρονικό κατάστημα γίνει σωστά, οι διεθνείς πελάτες δεν θα συνειδητοποιήσουν καν ότι ψωνίζουν σε έναν ιστότοπο που εδρεύει σε άλλη χώρα. Αυτή είναι η δύναμη της αποτελεσματικής τοπικής προσαρμογής. Από τη στιγμή που φτάνει ένας αγοραστής, όλα φαίνονται οικεία και δεν υπάρχει χώρος για αμφιβολίες. Και όταν οι πελάτες δεν χρειάζεται να μαντέψουν την εμπειρία, είναι πιο πιθανό να ακολουθήσουν – και να πραγματοποιήσουν την αγορά.

E-commerce Localization Strategies

Source: Canva

Προετοιμασία για παγκόσμια επέκταση

Έρευνα αγορών-στόχων

Το πιο σημαντικό μέρος της διαδικασίας τοπικής προσαρμογής είναι να γνωρίσετε τις χώρες-στόχους σας.

  • Ποια προϊόντα πωλούν καλά και τι δεν είναι κατάλληλο;
  • Ποιοι είναι οι ανταγωνιστές σας;
  • Πώς πληρώνουν συνήθως οι πελάτες εκεί;
  • Ποιοι είναι οι πιο δημοφιλείς τρόποι παράδοσης;

Εργαλεία όπως το Google Market Finder ή το Statista μπορούν να παρέχουν αυτού του είδους τις πληροφορίες.

Κατανόηση των πολιτιστικών αποχρώσεων

Κάθε χώρα έχει τις δικές της πολιτιστικές προτιμήσεις που επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι ψωνίζουν, τι χτίζει εμπιστοσύνη και τι τους απενεργοποιεί.

👉 Για παράδειγμα, ο τόνος επικοινωνίας έχει σημασία. Στις ΗΠΑ, ένα casual και φιλικό στυλ συχνά λειτουργεί καλύτερα, ενώ στην Ιαπωνία ή τη Γερμανία, προτιμάται ένας πιο επίσημος και σεβαστός τόνος. Τα χρώματα μπορούν επίσης να έχουν διαφορετικές σημασίες σε διαφορετικές χώρες. Για παράδειγμα, το κόκκινο χρώμα συμβολίζει την αγνότητα στην Ινδία, ενώ αντιπροσωπεύει το πένθος στη Νότια Αφρική.

Οι αργίες και οι εποχιακές εκδηλώσεις διαφέρουν επίσης ανάλογα με την περιοχή. Η εκτέλεση μιας πώλησης “Black Friday” σε χώρες που δεν το γιορτάζουν μπορεί να αποτύχει, ενώ αγνοώντας τοπικές αργίες όπως η Ημέρα των Singles στην Κίνα ή το Diwali στην Ινδία μπορεί να σημαίνει χαμένες ευκαιρίες.

Ακόμη και παγκόσμιες γιορτές όπως η Ημέρα της Μητέρας γιορτάζονται σε διαφορετικές ημερομηνίες σε όλο τον κόσμο.

👉 Για παράδειγμα, γιορτάζεται τη δεύτερη Κυριακή του Μαΐου στις ΗΠΑ, στις 26 Μαΐου στην Πολωνία και τον Μάρτιο στο Ηνωμένο Βασίλειο. Δεδομένου ότι είναι μια βασική ευκαιρία αγορών σε πολλές χώρες, ειδικά για προσφορές προϊόντων που σχετίζονται με δώρα, χάνοντας τη σωστή ημερομηνία = χαμένη ευκαιρία πωλήσεων.

Τοπική προσαρμογή της ψηφιακής σας παρουσίας

Η τοπική προσαρμογή δεν αφορά μόνο τον ιστότοπό σας, αλλά και κάθε ψηφιακό σημείο επαφής. Από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έως τις καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω email. Χρησιμοποιήστε πλατφόρμες που προτιμά η αγορά-στόχος σας, προσαρμόστε τα γραφικά και τα μηνύματά σας ώστε να ταιριάζουν με τους τοπικούς κανόνες και χρονομετρήστε το περιεχόμενό σας γύρω από τις τοπικές συνήθειες και αργίες. Είτε πρόκειται για δημοσίευση στο Facebook, διαφήμιση Instagram ή επόμενο e-mail.

E-commerce Localization Strategies

Source: Canva

Τοπικό νόμισμα και επιλογές πληρωμής

Ένας από τους πιο γρήγορους τρόπους για να χάσετε πωλήσεις είναι να δείξετε λάθος νόμισμα ή να προσφέρετε περιορισμένους τρόπους πληρωμής. Οι προτιμήσεις πληρωμής διαφέρουν σημαντικά από χώρα σε χώρα.

Στη Δυτική Ευρώπη, για παράδειγμα, οι αγοραστές προτιμούν συνήθως πιστωτικές κάρτες και η αντικαταβολή δεν χρησιμοποιείται σχεδόν ποτέ. Από την άλλη στην περιοχή της ΚΑΕ, η αντικαταβολή εξακολουθεί να είναι μια κοινή και αναμενόμενη επιλογή. Σε ορισμένες χώρες, οι πιο δημοφιλείς μέθοδοι πληρωμής είναι τοπικές. Στην Πολωνία, πολλοί ηλεκτρονικοί αγοραστές χρησιμοποιούν το BLIK (ένα σύστημα άμεσων πληρωμών που επιτρέπει στους χρήστες να πραγματοποιούν συναλλαγές δημιουργώντας έναν κωδικό μίας χρήσης στο τηλέφωνό τους), ενώ στην Ολλανδία οι περισσότεροι προτιμούν το iDEAL, μια ηλεκτρονική μέθοδο πληρωμής που επιτρέπει στους καταναλωτές να πληρώνουν μέσω της δικής τους τράπεζας. Είναι επίσης σημαντικό να έχετε έναν τοπικό τραπεζικό λογαριασμό, καθώς βοηθά στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης με ξένους πελάτες και καθιστά την επεξεργασία πληρωμών πιο ομαλή.

Προσφορά τοπικής υποστήριξης πελατών

Η εξυπηρέτηση πελατών διαδραματίζει βασικό ρόλο στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης. Η ανταποκρινόμενη, χρήσιμη υποστήριξη πελατών (με φυσικούς ομιλητές!) όχι μόνο επιλύει γρήγορα προβλήματα, αλλά μπορεί επίσης να μετατρέψει έναν απογοητευμένο πελάτη σε πιστό.  Είναι επίσης σημαντικό να εντοπίσετε τοπικά υλικό υποστήριξης πελατών, όπως συχνές ερωτήσεις, σελίδες επικοινωνίας, πολιτικές επιστροφής και πληροφορίες αποστολής και πληρωμής, ώστε οι πελάτες να μην αισθάνονται χαμένοι. Δώστε προσοχή σε μικρές αλλά σημαντικές λεπτομέρειες, όπως τοπικούς αριθμούς τηλεφώνου και μορφές διευθύνσεων – μπορεί να ενισχύσει άμεσα την εμπιστοσύνη μεταξύ των ξένων ηλεκτρονικών αγοραστών.

Αυτοματοποίηση και εξανθρωπισμός μεταφράσεων

Το να βασίζεστε σε ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου μόνο στα αγγλικά θα περιορίσει την εμβέλειά σας στις ξένες αγορές.

Σύμφωνα με μια έρευνα ηλεκτρονικού εμπορίου με τίτλο “Can’t Read, Won’t Buy” που διεξήχθη από την CSA Research, το 65% των πελατών προτιμούν περιεχόμενο στη δική τους γλώσσα. ενώ το 40% δεν θα αγοράσει καθόλου σε άλλες γλώσσες – αυτή είναι μια τεράστια χαμένη ευκαιρία.

Η καλύτερη προσέγγιση είναι να συνδυάσετε την αυτόματη μετάφραση και την ανθρώπινη μετάφραση. Το πρώτο είναι γρήγορο, οικονομικά αποδοτικό και μπορεί να βοηθήσει στην τοπική προσαρμογή μεγάλου όγκου περιεχομένου, π.χ. σελίδες, κατάλογοι προϊόντων και περιγραφές προϊόντων. Στη συνέχεια, φέρτε φυσικούς ομιλητές ή επαγγελματίες μεταφραστές για να προσαρμόσετε το περιεχόμενο στα πρότυπα και τις αποχρώσεις της γλώσσας-στόχου της αγοράς.

Έχετε ακούσει ποτέ τον όρο «διαδημιουργία»;  Είναι ένα μείγμα «μετάφρασης» και «δημιουργίας». Υπερβαίνει τη μετάφραση λέξη προς λέξη. Το Transcreation προσαρμόζει το μήνυμα ώστε να ταιριάζει με τον τόνο, το στυλ και την πρόθεση του αρχικού, ώστε να αισθάνεται αυθεντικό και φυσικό στο τοπικό κοινό.  Αποτελεί βασικό μέρος οποιασδήποτε επιτυχημένης στρατηγικής τοπικής προσαρμογής ηλεκτρονικού εμπορίου που δεν μπορεί να αγνοηθεί.

Localization

Source: Canva

Νομικά ζητήματα και συμμόρφωση

Πριν επεκταθείτε, μάθετε σχετικά με τους νομικούς και φορολογικούς κανόνες στις χώρες στις οποίες εισέρχεστε. Κάθε μέρος μπορεί να έχει το δικό του σύνολο κανόνων για πράγματα όπως το απόρρητο των δεδομένων, οι ετικέτες προϊόντων, τα δικαιώματα των πελατών ή οι φορολογικοί κανονισμοί.

👉 Για παράδειγμα, στη Γερμανία, οι διαδικτυακοί πωλητές πρέπει να εγγραφούν στο μητρώο συσκευασιών LUCID , το οποίο διασφαλίζει ότι οι εταιρείες αναλαμβάνουν την ευθύνη για τα απορρίμματα συσκευασίας των προϊόντων τους σύμφωνα με τους τοπικούς νόμους ανακύκλωσης. Εάν στέλνετε στη Γερμανία και δεν είστε εγγεγραμμένοι, θα μπορούσατε να αντιμετωπίσετε πρόστιμα και ακόμη και να κινδυνεύσετε να απαγορευτείτε. Στην Ιταλία, η επισήμανση των προϊόντων πρέπει να αναφέρει σαφώς τη χώρα προέλευσης.

Αξιοποίηση προηγμένων τεχνολογιών

Τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη και ο αυτοματισμός μπορούν να διευκολύνουν σημαντικά τη διαδικασία τοπικής προσαρμογής. Για παράδειγμα, τα εργαλεία SEO που βασίζονται σε AI (Ahrefs, Semrush) βοηθούν στον εντοπισμό τοπικά προσαρμοσμένων λέξεων-κλειδιών και στη βελτίωση του περιεχομένου σας για τοπικές μηχανές αναζήτησης. Στην εξυπηρέτηση πελατών, chatbots όπως το Zendesk AI ή το Intercom μπορούν να απαντήσουν σε συνήθεις ερωτήσεις στη μητρική γλώσσα του πελάτη και να περάσουν σκληρότερες ερωτήσεις σε έναν ανθρώπινο πράκτορα όταν χρειάζεται.

Αντιμετώπιση ζητημάτων εφοδιαστικής και ναυτιλίας

Η ανάπτυξη της επιχείρησής σας ασκεί επιπλέον πίεση στις δραστηριότητές σας, οπότε βεβαιωθείτε ότι όλα είναι έτοιμα. Ελέγξτε ότι οι προμηθευτές και οι συνεργάτες παράδοσης μπορούν να χειριστούν περισσότερες παραγγελίες και ότι η διαδικασία αποστολής σας μπορεί να συμβαδίσει χωρίς καθυστερήσεις.  Η διαχείριση του αποθέματός σας είναι επίσης ζωτικής σημασίας. Εάν δεν σχεδιάζετε καλά, μπορεί να ξεμείνετε από προϊόντα (που απογοητεύουν τους πελάτες) ή να καταλήξετε με πάρα πολύ απόθεμα (που σπαταλά χρήματα). Χρησιμοποιήστε εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να παρακολουθείτε και να προβλέψετε τι θα χρειαστείτε.

Επιπλέον, η εισαγωγή μιας τοπικής διεύθυνσης επιστροφής είναι μια σημαντική κίνηση για τις επιχειρήσεις που πωλούν διεθνώς. Βοηθά στη μείωση του κόστους, καθώς οι εγχώριες επιστροφές είναι φθηνότερες από τις διεθνείς και συντομεύει τη διαδικασία επιστροφής, γεγονός που μπορεί να ενισχύσει την ικανοποίηση των πελατών και να μειώσει την απογοήτευση που προέρχεται από μεγάλες αναμονές.

ecommerce localization strategies

Source: Canva

Συλλογή σχολίων πελατών

Η βελτιστοποίηση και η τοπική προσαρμογή του ιστότοπού σας θα πρέπει να είναι μια συνεχής διαδικασία. Τα σχόλια των πελατών είναι ένα από τα πιο πολύτιμα εργαλεία που μπορούν να σας βοηθήσουν με αυτό.  Συλλέξτε σχόλια μέσω ερευνών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αναδυόμενων παραθύρων ή αλληλεπιδράσεων εξυπηρέτησης πελατών.

Μην παραβλέπετε τη δύναμη των κριτικών πελατών και των κριτικών προϊόντων. Δεν παρέχουν μόνο πληροφορίες για το τι λειτουργεί (ή όχι), αλλά προσφέρουν επίσης κοινωνική απόδειξη που χτίζει εμπιστοσύνη, επηρεάζει τις αποφάσεις αγοράς και βοηθά στην αύξηση της πελατειακής σας βάσης.

ecommerce localization strategies

Source: Canva

Συχνές ερωτήσεις

Τι είναι η τοπική προσαρμογή ηλεκτρονικού εμπορίου;

Η τοπική προσαρμογή ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η διαδικασία προσαρμογής ενός ηλεκτρονικού καταστήματος ώστε να ανταποκρίνεται στις γλωσσικές, πολιτιστικές, νομικές και λειτουργικές ανάγκες μιας συγκεκριμένης αγοράς. Είναι κάτι περισσότερο από απλή μετάφραση – περιλαμβάνει την τροποποίηση ολόκληρου του περιεχομένου των ιστοσελίδων και της διεπαφής χρήστη σας, την παροχή τοπικής υποστήριξης πελατών, την προσαρμογή των μεθόδων πληρωμής και παράδοσης και του υλικού μάρκετινγκ ώστε να αισθάνονται φυσικοί και αξιόπιστοι στους τοπικούς πελάτες. Ο στόχος είναι να δημιουργηθεί μια τοπική εμπειρία αγορών για διεθνείς πελάτες.

Γιατί πρέπει ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου να εξετάσει το ενδεχόμενο τοπικής προσαρμογής;

Χωρίς τοπική προσαρμογή, το κατάστημά σας μπορεί να αισθάνεται άγνωστο ή αναξιόπιστο στους διεθνείς επισκέπτες και πιθανότατα θα στραφεί σε τοπικούς ανταγωνιστές. Η προσαρμογή στις τοπικές ανάγκες είναι το κλειδί εάν θέλετε να αναπτυχθείτε παγκοσμίως και να αποκτήσετε μια διεθνή πελατειακή βάση.

Τι είναι το παράδειγμα τοπικής προσαρμογής;

Ένα παράδειγμα τοπικής προσαρμογής είναι η προσαρμογή του καταστήματός σας για την Πολωνία μεταφράζοντας τον ιστότοπο στα πολωνικά, εμφανίζοντας τις τιμές σε złoty (PLN), αποδεχόμενοι πληρωμές BLIK, προσφέροντας παράδοση σε θυρίδες δεμάτων που ονομάζονται “Paczkomaty” (η πιο δημοφιλής επιλογή παράδοσης εκεί), χρησιμοποιώντας τοπικές μορφές διεύθυνσης και αριθμό τηλεφώνου και χρονομετρώντας προσφορές γύρω από τις πολωνικές αργίες. Αυτή η προσαρμοσμένη προσέγγιση κάνει το κατάστημά σας να αισθάνεται εγγενές στους Πολωνούς αγοραστές στο διαδίκτυο.

Ποια είναι τα οφέλη της τοπικής προσαρμογής ηλεκτρονικού εμπορίου;

Η τοπική προσαρμογή ηλεκτρονικού εμπορίου δημιουργεί μια καλύτερη εμπειρία αγορών για τους διεθνείς πελάτες. Οδηγεί σε υψηλότερα ποσοστά μετατροπής, χτίζει εμπιστοσύνη, ενισχύει τις σχέσεις με τους πελάτες και ενισχύει την προβολή στις μηχανές αναζήτησης.

Κοινή χρήση άρθρου
Marcin Pondo
Managing Director, Consulting Hungary

As Managing Director of Consulting Hungary, I specialise in guiding e-commerce companies through strategic expansion into Europe, with a focus on Hungary and Romania and the CEE region. With over 15 years of experience in logistics and a strong academic background in supply chain management and economics, I combine global expertise with local insight to help brands grow efficiently and sustainably in new markets.

Consulting Hungary
Αυτό το άρθρο είναι προσφορά του/της

Consulting Hungary

For more than a decade we have been providing dedicated services for e-commerce companies seeking growth opportunities in Hungary, Romania, CEE region and other european countries. We help online retailers grow their sales in all European markets by offering local language customer support, a Pan-European fulfillment network, consulting on international expansion, content translation and localization, as well as marketplace management.

Παρόμοια άρθρα
Τα δεδομένα που χρειάζεται κάθε πωλητής της Amazon πριν επεκταθεί διεθνώς
8 λεπτά για ανάγνωση

Τα δεδομένα που χρειάζεται κάθε πωλητής της Amazon πριν επεκταθεί διεθνώς

Το προϊόν σας το σκοτώνει στο Amazon UK. Οι πωλήσεις είναι σταθερές, οι κριτικές είναι εξαιρετικές και σκέφτεστε: “Ώρα να γίνετε παγκόσμιοι!” Περιμένω. Ακριβώς επειδή ο φορτιστής οδοντόβουρτσας σας πουλάει καλά στη Βρετανία δεν σημαίνει ότι θα λειτουργήσει στη Γερμανία, τις ΗΠΑ ή την Ιαπωνία. Χωρίς τα σωστά δεδομένα, η διεθνής επέκταση μπορεί γρήγορα να […]

Alexandros Karagiannis Alexandros Karagiannis
Director, Lezzat Ltd
Συμβουλές για τη βελτιστοποίηση του E-shop σας για επέκταση
12 λεπτά για ανάγνωση

Συμβουλές για τη βελτιστοποίηση του E-shop σας για επέκταση

Η επέκταση του e-shop σας σε νέες αγορές μπορεί να ακούγεται συναρπαστική, αλλά είναι επίσης γεμάτη κρυφές προκλήσεις που ίσως δεν λάβετε υπόψη. Η αλήθεια είναι ότι, για να πετύχεις στις διεθνείς αγορές, χρειάζεσαι κάτι περισσότερο από φιλοδοξία: χρειάζεσαι προετοιμασία. Κάθε αγορά έρχεται με τις προσδοκίες, τις αγοραστικές συνήθειες και τον ανταγωνισμό της. Εάν θέλετε […]

Marcin Pondo Marcin Pondo
Managing Director, Consulting Hungary
Οφέλη της παγκόσμιας επέκτασης: Γιατί πρέπει να το εξετάσετε
14 λεπτά για ανάγνωση

Οφέλη της παγκόσμιας επέκτασης: Γιατί πρέπει να το εξετάσετε

Ο τρόπος επιχειρηματικής δραστηριότητας διέρχεται μια σταθερή αλλαγή. Αυτό δεν αποτελεί έκπληξη. Και εν μέσω της συνεχώς αυξανόμενης διασύνδεσης, φαίνεται ότι τα σύνορα μεταξύ των χωρών έχουν, αν όχι εξαφανιστεί, τουλάχιστον έχουν γίνει λιγότερο εμπόδιο – περισσότερο συμβολικό παρά πραγματικό όταν πρόκειται για ανάπτυξη. Η επέκταση σε νέες αγορές προσφέρει πολλές ευκαιρίες, από αυξημένες δυνατότητες […]

Silvi Nuñez Silvi Nuñez
Managing Director, Optimational
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+