3 λεπτά για ανάγνωση

Στρατηγική απόκτησης πελατών B2B: Εξισορρόπηση ψηφιακών και παραδοσιακών προσεγγίσεων

Οι οργανισμοί μάρκετινγκ B2B έχουν αναπτύξει ολιστικές προσεγγίσεις για την απόκτηση πελατών που δεν βασίζονται πλέον σε μεγάλο βαθμό στην προσωπική επαφή. Αυτές οι σύγχρονες στρατηγικές απόκτησης πελατών b2b αγκαλιάζουν ένα ποικίλο μείγμα ψηφιακών και παραδοσιακών καναλιών, αντανακλώντας το εξελισσόμενο τοπίο των επιχειρηματικών αλληλεπιδράσεων. Από την αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της ψηφιακής διαφήμισης έως την αναζωογόνηση του ρόλου των ζωντανών εκδηλώσεων και των προγραμμάτων συνεργατών, οι εταιρείες προσαρμόζουν τις τακτικές τους για να ανταποκριθούν στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των σημερινών αγοραστών B2B. Αυτή η αλλαγή στη στρατηγική απόκτησης πελατών b2b υπογραμμίζει τη σημασία μιας πολύπλευρης προσέγγισης που εξισορροπεί την αποτελεσματικότητα της ψηφιακής προσέγγισης με τη διαρκή αξία των εξατομικευμένων, πρόσωπο με πρόσωπο συνδέσεων.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Στρατηγική απόκτησης πελατών B2B: Εξισορρόπηση ψηφιακών και παραδοσιακών προσεγγίσεων
Πηγή: Depositphotos

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η ψηφιακή διαφήμιση ήταν τα κύρια κανάλια απόκτησης πελατών από την έναρξη της πανδημίας. Ωστόσο, οι ζωντανές εκδηλώσεις και τα προγράμματα συνεργατών ανακτούν επίσης μέρος της σημασίας τους. Η έκθεση State of B2B Customer Acquisition 2024 από τη Stirista, έναν πάροχο λύσεων μάρκετινγκ με επίκεντρο την ταυτότητα και τα δεδομένα, υπογραμμίζει αυτήν την τάση.

Οι οργανισμοί μάρκετινγκ B2B έχουν αναπτύξει ολιστικές προσεγγίσεις για την απόκτηση πελατών που δεν βασίζονται πλέον σε μεγάλο βαθμό στην προσωπική επαφή. Αυτές οι σύγχρονες στρατηγικές απόκτησης πελατών b2b αγκαλιάζουν ένα ποικίλο μείγμα ψηφιακών και παραδοσιακών καναλιών, αντανακλώντας το εξελισσόμενο τοπίο των επιχειρηματικών αλληλεπιδράσεων. Από την αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της ψηφιακής διαφήμισης έως την αναζωογόνηση του ρόλου των ζωντανών εκδηλώσεων και των προγραμμάτων συνεργατών, οι εταιρείες προσαρμόζουν τις τακτικές τους για να ανταποκριθούν στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των σημερινών αγοραστών B2B. Αυτή η αλλαγή στη στρατηγική απόκτησης πελατών b2b υπογραμμίζει τη σημασία μιας πολύπλευρης προσέγγισης που εξισορροπεί την αποτελεσματικότητα της ψηφιακής προσέγγισης με τη διαρκή αξία των εξατομικευμένων, πρόσωπο με πρόσωπο συνδέσεων.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η ψηφιακή διαφήμιση αξιολογήθηκαν ως οι πιο επιτυχημένες στρατηγικές απόκτησης πελατών, παρά το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Οι ζωντανές εκδηλώσεις αξιολογήθηκαν ως εξαιρετικά αποτελεσματικές από το 55% των ερωτηθέντων, αλλά ένας πολύ μικρότερος αριθμός – 11% – τις θεώρησε ως την πιο αποτελεσματική στρατηγική απόκτησης.

Οι σημερινοί έμποροι B2B είναι πιθανό να είναι ψηφιακοί ιθαγενείς, γνώστες των κοινωνικών μέσων και μπορεί να είναι απομακρυσμένοι εργαζόμενοι. Η παρακολούθηση μιας εκδήλωσης από απόσταση μπορεί να είναι πιο ελκυστική για αυτούς από το να κάνουν το ταξίδι στο αεροδρόμιο. Ακόμη και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μπορεί να φαίνεται αρχαϊκό όταν προσπαθείτε να επικοινωνήσετε.

Οι έμποροι B2B το αναγνωρίζουν αυτό και αναζητούν ολιστικές προσεγγίσεις στην αναζήτηση υποψήφιων πελατών που συνδυάζουν τη βαθιά επένδυση στην ψηφιακή τεχνολογία με τις σωστές συναντήσεις πρόσωπο με πρόσωπο. Αυτή η ισορροπημένη στρατηγική απόκτησης πελατών b2b αντικατοπτρίζει μια λεπτή κατανόηση των σύγχρονων προτιμήσεων των αγοραστών. Με την ενσωμάτωση διαφόρων σημείων επαφής, από ψηφιακές αλληλεπιδράσεις έως προσωπικές δεσμεύσεις, οι εταιρείες δημιουργούν πιο αποτελεσματικές στρατηγικές απόκτησης πελατών b2b που αντηχούν στο σημερινό ποικίλο επιχειρηματικό τοπίο.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Οι έμποροι B2B σταματούν να μετρούν τις καμπάνιες επωνυμίας μόνο μέσω εμφανίσεων
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι έμποροι B2B σταματούν να μετρούν τις καμπάνιες επωνυμίας μόνο μέσω εμφανίσεων

Οι περισσότερες ομάδες μάρκετινγκ B2B σήμερα αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα – πώς να εξηγήσουν στον CFO γιατί επενδύουν σε καμπάνιες επωνυμίας όταν τα αποτελέσματά τους δεν μπορούν να μετρηθούν όπως το μάρκετινγκ απόδοσης. Σύμφωνα με μια νέα μελέτη από το LinkedIn, η κατάσταση αλλάζει και οι εταιρείες αναζητούν νέες μετρήσεις που μπορούν να συνδέσουν το […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Η εμπιστοσύνη γίνεται κορυφαία προτεραιότητα για το 94% των εμπόρων
4 λεπτά για ανάγνωση

Η εμπιστοσύνη γίνεται κορυφαία προτεραιότητα για το 94% των εμπόρων

Σύμφωνα με την έρευνα αναφοράς του LinkedIn για το 2025, το 94% των εμπόρων B2B πιστεύουν ότι η εμπιστοσύνη γίνεται η κορυφαία προτεραιότητα για να είναι επιτυχημένη μια επιχείρηση. Η μελέτη, η οποία πραγματοποιήθηκε σε έξι χώρες και περιελάμβανε 1.500 άτομα, δείχνει ότι οι οργανισμοί δίνουν μεγαλύτερη έμφαση σε τεχνικές που δημιουργούν αξιοπιστία παρά σε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το LinkedIn αποκαλύπτει το χάσμα απόδοσης διαφημίσεων B2B, λανσάρει νέες λύσεις
3 λεπτά για ανάγνωση

Το LinkedIn αποκαλύπτει το χάσμα απόδοσης διαφημίσεων B2B, λανσάρει νέες λύσεις

Τα ευρήματα του LinkedIn αποκαλύπτουν ότι το 81% των διαφημίσεων B2B αποτυγχάνουν να τραβήξουν επαρκή προσοχή ή να οδηγήσουν σε ανάκληση. Η πλατφόρμα ανακοινώνει νέα έρευνα σχετικά με τις προτιμήσεις των αγοραστών, μαζί με βελτιωμένες δυνατότητες για ζωντανές εκδηλώσεις και διευρυμένες λειτουργίες LinkedIn Accelerate, οι οποίες περιλαμβάνουν διαφημίσεις βίντεο με τεχνητή νοημοσύνη και πρόσθετους στόχους […]