Άρθρα και ειδήσεις σχετικά με το θέμα Στρατηγική μάρκετινγκ

Πώς 3 λιανοπωλητές πέτυχαν ποσοστά μετατροπής 20% με μηνύματα Omnichannel
8 λεπτά για ανάγνωση

Πώς 3 λιανοπωλητές πέτυχαν ποσοστά μετατροπής 20% με μηνύματα Omnichannel

Όταν οι γονείς αγνοούν τα email σας και τα SMS χάνονται στο θόρυβο, τι κάνετε; Ένας λιανοπωλητής παιχνιδιών στράφηκε στο Viber και μεταμόρφωσε τους πολυάσχολους γονείς σε αφοσιωμένους αγοραστές με ποσοστά μετατροπής 20% μέσω στρατηγικών μηνυμάτων σε όλα τα κανάλια. Είναι μόνο ένα παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο οι λιανοπωλητές ξαναγράφουν το βιβλίο κανόνων […]

Bogdan Shkarupa Bogdan Shkarupa
CEO & Co-founder, NeuCurrent
Πώς να γράψετε ένα σχέδιο μάρκετινγκ
17 λεπτά για ανάγνωση

Πώς να γράψετε ένα σχέδιο μάρκετινγκ

Ένα ολοκληρωμένο σχέδιο μάρκετινγκ είναι ένα άλφα και ωμέγα κάθε στρατηγικής μάρκετινγκ. Είτε ξεκινάτε ένα νέο προϊόν είτε καθορίζετε τη στρατηγική μιας μάρκας, χρειάζεστε ένα για να σας καθοδηγήσει στους επιχειρηματικούς σας στόχους. Αν και η δημιουργία ενός σχεδίου μάρκετινγκ μπορεί να φαίνεται συντριπτική, δεν χρειάζεται να είναι. Με ένα καλό πρότυπο σχεδίου μάρκετινγκ, είστε […]

Zdenko Konečný Zdenko Konečný
CEO, Krejta
Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ: Τα 6 βήματα για την επιχειρηματική επιτυχία
14 λεπτά για ανάγνωση

Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ: Τα 6 βήματα για την επιχειρηματική επιτυχία

Η έρευνα μάρκετινγκ δείχνει ότι περίπου το 50-60% των εμπόρων τεκμηριώνουν επίσημα τη στρατηγική μάρκετινγκ. Οι εταιρείες συχνά υποτιμούν τον σχεδιασμό μάρκετινγκ, παρόλο που έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει τις πιθανότητες επιτυχίας τους (κατά περισσότερο από 300%!) και την απόδοση επένδυσης (κατά 60%!) σε σύγκριση με εταιρείες που δεν σχεδιάζουν.  Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Καλύτερες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για μικρές επιχειρήσεις το 2025
22 λεπτά για ανάγνωση

Καλύτερες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ για μικρές επιχειρήσεις το 2025

Η εμπειρία με πολλά e-shops δείχνει πώς η τεχνολογία και οι σχέσεις οδηγούν στην ανάπτυξη. Για το 2025, οι αποδεδειγμένες στρατηγικές περιλαμβάνουν SEO, AI, μάρκετινγκ περιεχομένου, ΔΕΗ και οικοδόμηση κοινότητας – οι περισσότερες απαιτούν μόνο χρόνο και προσπάθεια, όχι μεγάλους προϋπολογισμούς. Με την τεχνητή νοημοσύνη να είναι πλέον απαραίτητη για να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί, ας εξερευνήσουμε […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Τι είναι το αντάρτικο μάρκετινγκ;
4 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το αντάρτικο μάρκετινγκ;

Το αντάρτικο μάρκετινγκ είναι μια καινοτόμος διαφημιστική στρατηγική που αξιοποιεί αιφνιδιαστικές και αντισυμβατικές μεθόδους για την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών. Αυτή η προσέγγιση είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική στην προσέλκυση της προσοχής των καταναλωτών σε μια πολυσύχναστη αγορά, συχνά βασιζόμενη στη δημιουργικότητα και τις τακτικές χαμηλού κόστους και όχι στα παραδοσιακά κανάλια μέσων ενημέρωσης. Το αντάρτικο μάρκετινγκ […]

Ο αντίκτυπος των σελίδων προϊόντων στο ποσοστό μετατροπής ηλεκτρονικού εμπορίου
2 λεπτά για ανάγνωση

Ο αντίκτυπος των σελίδων προϊόντων στο ποσοστό μετατροπής ηλεκτρονικού εμπορίου

Οι σελίδες προϊόντων αποτελούν τον πυλώνα των τακτικών διαδικτυακών πωλήσεων στη σύγχρονη ψηφιακή αγορά. Συχνά αναφέρονται ως σελίδες λεπτομερειών προϊόντος (PDP), αυτές οι σελίδες είναι όπου οι καταναλωτές αποφασίζουν τι να αγοράσουν το πιο σημαντικό. Η μεγιστοποίηση του εισοδήματος σε πλατφόρμες επιτραπέζιων υπολογιστών και κινητών εξαρτάται πρώτα από τη βελτιστοποίηση αυτών των ιστότοπων τόσο για […]

Πώς θέτετε ρεαλιστικές προσδοκίες μάρκετινγκ;
4 λεπτά για ανάγνωση

Πώς θέτετε ρεαλιστικές προσδοκίες μάρκετινγκ;

Τι μπορείτε να περιμένετε από τη συνεργασία με έναν στρατηγό ή έναν οργανισμό; Στους κύκλους μάρκετινγκ, συναντάμε συχνά μη ρεαλιστικές ιδέες σχετικά με την αποτελεσματικότητα, την απόδοση και τους προϋπολογισμούς της καμπάνιας. Η ίδια η ψηφιακή τεχνολογία αλλάζει απίστευτα γρήγορα. Αυτό που ήταν ζεστό πριν από λίγους μήνες μπορεί να είναι πολύ διαφορετικό σήμερα. Ομοίως, […]