
Πριν από την επέκταση: Συμβουλές για τη βελτιστοποίηση του διαδικτυακού σας καταστήματος
Πριν εμβαθύνετε στις λεπτομέρειες της εισόδου σε νέες αγορές, είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι βελτιστοποιημένο για επέκταση. Η διαδικασία περιλαμβάνει μια ολοκληρωμένη αξιολόγηση των τρεχουσών λειτουργιών σας και τον εντοπισμό τομέων που χρειάζονται βελτίωση.
Δείτε πώς μπορείτε να ξεκινήσετε τη διαδικασία:
Αξιολογήστε την απόδοση του ιστότοπού σας
Ξεκινήστε με μια διεξοδική ανάλυση της απόδοσης του ιστότοπού σας. Οι αργοί χρόνοι φόρτωσης μπορούν να αποτρέψουν τους πιθανούς πελάτες, ειδικά εκείνους που ψωνίζουν από τοποθεσίες στα μισά του κόσμου. Χρησιμοποιήστε εργαλεία όπως το Google PageSpeed Insights για να αξιολογήσετε και να βελτιώσετε την ταχύτητα του ιστότοπού σας. Εξετάστε το ενδεχόμενο να εφαρμόσετε ένα δίκτυο παροχής περιεχομένου (CDN) για να μειώσετε τον λανθάνοντα χρόνο εξυπηρετώντας τον ιστότοπό σας από διακομιστές που βρίσκονται πιο κοντά στους χρήστες σας.
Βελτιώστε την εμπειρία χρήστη (UX)
Μια διαισθητική και απρόσκοπτη εμπειρία χρήστη είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση και τη μετατροπή. Αφιερώστε λίγο χρόνο για να ελέγξετε την πλοήγηση του ιστότοπού σας για να βεβαιωθείτε ότι είναι εύκολα κατανοητός. Επενδύστε στη βελτιστοποίηση για κινητά, επειδή ένα σημαντικό ποσοστό χρηστών ψωνίζει από τα smartphone τους. Πραγματοποιήστε δοκιμές A / B για να διακρίνετε τι λειτουργεί καλύτερα για το κοινό σας όσον αφορά τη διάταξη και το σχεδιασμό.
Τοπική προσαρμογή του περιεχομένου σας
Η τοπική προσαρμογή υπερβαίνει την απλή μετάφραση. Πρόκειται για την προσαρμογή του περιεχομένου σας ώστε να λαμβάνει υπόψη τις πολιτιστικές αποχρώσεις και τις αγοραστικές συμπεριφορές. Προσλάβετε γηγενείς μεταφραστές ή χρησιμοποιήστε εργαλεία τοπικής προσαρμογής που υποστηρίζονται από AI για να διασφαλίσετε ότι το μήνυμά σας έχει απήχηση στο κοινό της νέας αγοράς.
Η διαδικασία περιλαμβάνει τα πάντα, από περιγραφές προϊόντων και υλικό μάρκετινγκ έως αλληλεπιδράσεις εξυπηρέτησης πελατών. Η κατανόηση των πολιτιστικών αποχρώσεων μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο γίνεται αντιληπτή η επωνυμία σας, επηρεάζοντας την εμπιστοσύνη και την αφοσίωση των πελατών.
Βεβαιωθείτε ότι οι τιμές εμφανίζονται στο σωστό νόμισμα και εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε τοπικές επιλογές πληρωμής, όπως δημοφιλείς τοπικές πύλες πληρωμής, για να διευκολύνετε τις ομαλότερες συναλλαγές.

Source: Canva
Αντιμετώπιση νομικών απαιτήσεων και απαιτήσεων συμμόρφωσης
Κάθε αγορά έχει το δικό της σύνολο νομικών και κανονιστικών απαιτήσεων που πρέπει να τηρείτε. Αυτό περιλαμβάνει νόμους περί προστασίας δεδομένων, ειδικούς κανονισμούς ηλεκτρονικού εμπορίου και φορολογική συμμόρφωση.
Ερευνήστε και κατανοήστε διεξοδικά αυτές τις απαιτήσεις και εξετάστε το ενδεχόμενο να συμβουλευτείτε νομικούς εμπειρογνώμονες για να διασφαλίσετε ότι η επιχείρησή σας λειτουργεί εντός των νομικών ορίων της νέας αγοράς. Η μη συμμόρφωση μπορεί να οδηγήσει σε κυρώσεις και θα μπορούσε να βλάψει τη φήμη της επωνυμίας σας.
Προσαρμόστε τις στρατηγικές μάρκετινγκ
Η είσοδος σε μια νέα αγορά απαιτεί μια προσαρμοσμένη προσέγγιση μάρκετινγκ. Διεξάγετε έρευνα αγοράς για να κατανοήσετε τις προτιμήσεις και τις συμπεριφορές της νέας πελατειακής σας βάσης. Αξιοποιήστε τα κανάλια κοινωνικών μέσων που είναι πιο δημοφιλή στην περιοχή και εξετάστε το ενδεχόμενο συνεργασίας με τοπικούς παράγοντες επιρροής που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες της επωνυμίας σας.
Προσαρμόστε τις στρατηγικές SEO σας στις τοπικές τάσεις αναζήτησης και τις λέξεις-κλειδιά για να βελτιώσετε την προβολή στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης.
Προσαρμόστε την υποστήριξη πελατών
Η κατανόηση των αναγκών και των προτιμήσεων του νέου κοινού σας μπορεί να ενισχύσει σημαντικά την ικανοποίηση των πελατών. Προσφέρετε εξυπηρέτηση πελατών στη μητρική γλώσσα και προσαρμόστε τις ώρες εξυπηρέτησης ώστε να ευθυγραμμίζονται με τις τοπικές ζώνες ώρας της αγοράς-στόχου σας. Αυτή η μέθοδος διασφαλίζει ότι οι πελάτες σας λαμβάνουν έγκαιρες απαντήσεις και υποστήριξη όταν τη χρειάζονται περισσότερο.
Η εφαρμογή ενός ισχυρού συστήματος υποστήριξης πολλαπλών καναλιών, συμπεριλαμβανομένης της ζωντανής συνομιλίας, του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και των κοινωνικών μέσων, μπορεί να βελτιώσει την προσβασιμότητα και την ευκολία για τους πελάτες σας.
Επιπλέον, η εκπαίδευση του προσωπικού υποστήριξής σας για την κατανόηση των πολιτιστικών και καταναλωτικών αποχρώσεων της νέας αγοράς μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Εξοπλίζοντάς τους με ολοκληρωμένες γνώσεις σχετικά με τις προσφορές προϊόντων και τα κοινά ζητήματα που αφορούν ειδικά τη συγκεκριμένη περιοχή, προωθείτε μια ομαλότερη εμπειρία πελατών. Η δημιουργία μιας τοπικά προσαρμοσμένης ενότητας Συχνές ερωτήσεις και η χρήση bot συνομιλίας AI που μπορούν να χειριστούν τυπικά ερωτήματα στην τοπική γλώσσα μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην παροχή αποτελεσματικής εξυπηρέτησης πελατών.
Προσαρμόζοντας την υποστήριξη πελατών σας ώστε να ευθυγραμμίζεται με τις προσδοκίες και τις ανάγκες κάθε νέας αγοράς, το ηλεκτρονικό σας κατάστημα μπορεί να δημιουργήσει μια φιλόξενη και αξιόπιστη εμπειρία αγορών, να ενισχύσει την εμπιστοσύνη και να ενθαρρύνει την επαναλαμβανόμενη επιχειρηματική δραστηριότητα.

Source: Canva
Βασικές συμβουλές για τη βελτιστοποίηση του e-shop σας για επέκταση
Κατανόηση της δυναμικής της παγκόσμιας αγοράς
Πρώτα απ ‘όλα: γνωρίστε την αγορά-στόχο σας. Όπως τονίσαμε προηγουμένως, κάθε αγορά παίζει με τους δικούς της κανόνες – τα πράγματα που λειτουργούν στη χώρα σας ενδέχεται να μην λειτουργούν καλά σε διαφορετικές χώρες. Υποστηρίξτε την επέκτασή σας με έρευνα εάν δεν θέλετε να ξεκινήσετε τυφλά σε μια αγορά που μπορεί να εξαντλήσει τους πόρους σας αντί να αναπτύξει την επωνυμία σας.
Ξεκινήστε με την ανάλυση της τοπικής οικονομίας – μέσο εισόδημα, αγοραστική δύναμη, αριθμός ηλεκτρονικών αγοραστών και πόσο άνετα αισθάνονται οι άνθρωποι με τις αγορές στο διαδίκτυο συνολικά – καθώς και τις τάσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου και τις πρακτικές μάρκετινγκ. Βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε τους τοπικούς κανονισμούς: φορολογικούς νόμους, δικαιώματα καταναλωτών, πρότυπα προϊόντων και κανόνες απορρήτου δεδομένων, οι οποίοι μπορεί να διαφέρουν από χώρα σε χώρα.
Υπάρχουν πολλά εργαλεία που μπορούν να σας βοηθήσουν με αυτό, όπως:
- Google Market Finder – εντοπίζει πολλά υποσχόμενες αγορές με βάση τα δεδομένα του ιστότοπού σας
- Statista – παρέχει ένα ευρύ φάσμα δεδομένων αγοράς, βιομηχανίας και καταναλωτών
- Similarweb – αναλύει την κίνηση και την ψηφιακή απόδοση των ανταγωνιστών
- Semrush – παρέχει πληροφορίες SEO και έρευνας αγοράς, συμπεριλαμβανομένων των τάσεων λέξεων-κλειδιών ανά περιοχή.
Βελτίωση της απόδοσης του ιστότοπου
Πριν κάνετε οποιαδήποτε μεγάλα βήματα προς την επέκταση, ξεκινήστε εξετάζοντας προσεκτικά τον ιστότοπό σας. Ένας ιστότοπος αργής φόρτωσης οδηγεί σε υψηλότερα ποσοστά εγκατάλειψης – οι επισκέπτες του ηλεκτρονικού σας καταστήματος απλά δεν θα περιμένουν περισσότερο από λίγα δευτερόλεπτα πριν φύγουν.
Πώς να αποτρέψετε την αργή φόρτωση του ιστότοπου;
Προσπαθήστε να συμπιέσετε εικόνες, να ελαχιστοποιήσετε τον κώδικα και να αφαιρέσετε περιττά πρόσθετα ή σενάρια που επιβραδύνουν τα πράγματα.
Βελτιστοποίηση σελίδων προϊόντων και τιμολόγησης
Η αλήθεια είναι ότι τα προϊόντα σας είναι η καρδιά του e-shop σας, οπότε πρέπει να λάμπουν – και πρέπει να είναι συνεπή. Βεβαιωθείτε ότι όλες οι πληροφορίες προϊόντος είναι τυποποιημένες και τοπικά προσαρμοσμένες για τις αγορές στις οποίες εισέρχεστε. Αυτό σημαίνει προσαρμογή λεπτομερειών όπως μετρήσεις, νομίσματα και γλώσσα, ώστε να μην προκαλούν σύγχυση στους τοπικούς αγοραστές.
Θυμηθείτε, η αυτόματη μετάφραση δεν είναι αρκετή, χρειάζεστε τη βοήθεια ενός φυσικού ομιλητή ή ειδικού τοπικής προσαρμογής που κατανοεί τις αποχρώσεις της γλώσσας, του πολιτισμού και των προσδοκιών των πελατών. Αυτό διασφαλίζει ότι οι περιγραφές των προϊόντων σας είναι φυσικές, αξιόπιστες και σχετικές. Επενδύστε σε εικόνες και βίντεο προϊόντων υψηλής ποιότητας – παρέχετε σαφείς, λεπτομερείς φωτογραφίες και βίντεο που δείχνουν το προϊόν σας από κάθε πιθανή γωνία για να ελαχιστοποιήσετε τον κίνδυνο απογοήτευσης.
Οι πελάτες δεν μπορούν να αγγίξουν φυσικά, δεν μπορούν να δουν από κοντά ή να δοκιμάσουν προϊόντα στο διαδίκτυο, επομένως τα γραφικά πρέπει να κάνουν την πώληση.

Source: Canva
Διασφάλιση ανταπόκρισης σε κινητές συσκευές
Μην ξεχάσετε την εμπειρία κινητής τηλεφωνίας! Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας λειτουργεί καλά σε κινητές συσκευές, καθώς οι αγορές μέσω κινητού είναι συχνά ακόμη πιο κυρίαρχες σε ορισμένες αγορές. Ο ιστότοπός σας μπορεί να λειτουργεί τέλεια σε επιτραπέζιο υπολογιστή, αλλά στη συνέχεια μπορεί να αποδειχθεί ότι οι χρήστες κινητών αγωνίζονται με αργούς χρόνους φόρτωσης, κουμπιά που είναι δύσκολο να κάνουν κλικ ή διατάξεις που δεν προσαρμόζονται σωστά σε μικρότερες οθόνες.
Χρήση της ανάλυσης δεδομένων για πληροφορίες
Τα δεδομένα πρέπει πάντα να είναι φίλοι σας όταν διευθύνετε μια επιχείρηση, αλλά γίνεται ακόμη πιο σημαντικό όταν εξερευνάτε νέες αγορές. Χρησιμοποιήστε εργαλεία ανάλυσης για να παρακολουθείτε πώς συμπεριφέρονται οι πελάτες στον ιστότοπό σας: πού περιηγούνται, πού σταματούν και παραιτούνται και ποια προϊόντα ή σελίδες έχουν την καλύτερη απόδοση. Αυτό θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε προβληματικές περιοχές που χρειάζονται διόρθωση.
Παρακολουθήστε μετρήσεις όπως τα ποσοστά μετατροπών (πόσοι επισκέπτες γίνονται αγοραστές), τα ποσοστά εγκατάλειψης (πόσοι φεύγουν μετά από μία σελίδα), τα ποσοστά διατήρησης (πόσοι επιστρέφουν) και τα ποσοστά εγκατάλειψης καλαθιού αγορών (πόσοι χρήστες προσθέτουν αντικείμενα στο καλάθι τους αλλά δεν ολοκληρώνουν την αγορά). Αυτές οι πληροφορίες σάς επιτρέπουν να λαμβάνετε έξυπνες αποφάσεις βάσει δεδομένων για να προσαρμόσετε τον ιστότοπό σας για καλύτερη απόδοση και ικανοποίηση πελατών.
Εφαρμογή αποτελεσματικών δοκιμών A / B
Όπως έχουμε ήδη καλύψει, οι προσδοκίες των χρηστών όσον αφορά τους ιστότοπους μπορεί να διαφέρουν μεταξύ των περιοχών. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει την αρχιτεκτονική του ιστότοπού σας για να διασφαλίσετε εύκολη πλοήγηση σε όλες τις γλώσσες και τις πολιτιστικές προσδοκίες.
Για παράδειγμα, οι Ασιάτες χρήστες μπορεί να προτιμούν λεπτομερή μενού και πολυάσχολες διατάξεις, ενώ οι δυτικοί χρήστες αναμένουν απλή, ελάχιστη πλοήγηση. Σε γλώσσες με γραφή από δεξιά προς τα αριστερά, όπως τα αραβικά, οι διατάξεις θα πρέπει να αναστρέφονται ώστε να ταιριάζουν με τη ροή ανάγνωσης.
Η δοκιμή A / B είναι ένας ισχυρός τρόπος για να προσαρμόσετε τον ιστότοπό σας σε αυτές τις διαφορές χωρίς να αναλαμβάνετε περιττούς κινδύνους. Προσπαθήστε να πειραματιστείτε με τη δοκιμή διαφορετικών εκδόσεων βασικών σελίδων (όπως η αρχική σελίδα, οι σελίδες προϊόντων ή η ροή ολοκλήρωσης αγοράς), μπορείτε να δείτε τι λειτουργεί πραγματικά καλύτερα για το κοινό-στόχο σας πριν κάνετε μόνιμες αλλαγές.
Αξιοποίηση SEO για μεγαλύτερη προβολή
Μην ξεχνάτε το SEO (Search Engine Optimisation). Ξεκινήστε με την ανάλυση των ανταγωνιστών yforr. Ποιες λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιούν; Ενσωματώστε λέξεις-κλειδιά σε περιγραφές προϊόντων, τίτλους και μετα-ετικέτες, ώστε οι μηχανές αναζήτησης να μπορούν εύκολα να εμφανίσουν τις σελίδες σας σε ενδιαφερόμενους αγοραστές.
Εργαλεία όπως το Semrush, το Ahrefs ή το Google Keyword Planner μπορούν να σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε όρους αναζήτησης.
Το καλό SEO διασφαλίζει ότι ο ιστότοπός σας εμφανίζεται εκεί που αναζητούν ήδη οι αγοραστές και οδηγεί σε οργανική επισκεψιμότητα χωρίς να βασίζεται μόνο σε διαφημίσεις.
Εξατομίκευση: Αλληλεπιδράστε με το κοινό σας
Για να συνδεθείτε πραγματικά με διεθνείς αγοραστές, το ηλεκτρονικό σας κατάστημα πρέπει να αισθάνεται τοπικό, πράγμα που σημαίνει ότι υπερβαίνει τη μετάφραση. Προσαρμόστε τα banner της αρχικής σελίδας, τα επιλεγμένα προϊόντα και τις προσφορές ώστε να αντικατοπτρίζουν τις τοπικές προτιμήσεις και αργίες των πελατών (λάβετε επίσης υπόψη ότι ορισμένες αργίες, όπως η Ημέρα της Μητέρας, συμπίπτουν με διαφορετικές ημερομηνίες ανάλογα με τη χώρα).
Όταν οι πελάτες επισκέπτονται ένα νέο ή άγνωστο e-shop, η εμπιστοσύνη είναι το παν. Εκεί έρχεται η κοινωνική απόδειξη – εμφάνιση κριτικών πελατών και μαρτυριών με σαφήνεια – αυτά μπορούν να καθησυχάσουν τους νέους επισκέπτες και να τους ενθαρρύνουν να κάνουν μια αγορά.
Χρησιμοποιήστε τη γεωγραφική στόχευση για να επισημάνετε δημοφιλή προϊόντα σε κάθε περιοχή και να εμφανίσετε κριτικές από κοντινούς πελάτες για να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη. Μπορείτε επίσης να προτείνετε συμπληρωματικά προϊόντα με βάση τις τοπικές αγοραστικές συνήθειες ή τι αγοράζουν συνήθως οι πελάτες μαζί σε αυτήν την αγορά.

Source: Canva
Εξορθολογισμός διαδικασιών ολοκλήρωσης αγοράς
Μια απρόσκοπτη εμπειρία πελατών είναι το κλειδί κατά την επέκταση του διαδικτυακού σας καταστήματος – όχι μόνο για ευκολία στη χρήση, αλλά και για να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη και να αποφύγετε να φαίνεστε αναξιόπιστοι και σχηματικοί. Μπορείτε να ξεκινήσετε εξορθολογίζοντας το ταμείο σας, επιταχύνοντας τα πράγματα.
Τα περίπλοκα ή μεγάλα ταμεία είναι ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους οι αγοραστές εγκαταλείπουν τα καλάθια τους.
Κάντε το όσο το δυνατόν πιο απλό, μειώστε τον αριθμό των βημάτων και δείξτε τους με σαφήνεια πού βρίσκονται στη διαδικασία και επίσης επιτρέψτε σε μια επιλογή ολοκλήρωσης αγοράς επισκέπτη για να κάνετε τα πράγματα πιο γρήγορα. Αξίζει να τονιστεί εδώ ότι ένας τοπικός αριθμός τραπεζικού λογαριασμού είναι το κλειδί για την εμπιστοσύνη και την ταχύτερη επεξεργασία πληρωμών.
Προσαρμογή στις διεθνείς μεθόδους πληρωμής και τις πολιτιστικές αποχρώσεις
Είναι σημαντικό να προσφέρετε επίσης πολλές επιλογές πληρωμής και αποστολής. Διαφορετικές αγορές έχουν συχνά διαφορετικές προτιμήσεις – ορισμένοι πελάτες μπορεί να προτιμούν πληρωμή με πιστωτική κάρτα όταν κάνουν ηλεκτρονικές αγορές, ενώ άλλοι αναμένουν τοπικές επιλογές πληρωμής, όπως το BLIK στην Πολωνία ή η αντικαταβολή στην Ανατολική και Κεντρική Ευρώπη. Το ίδιο ισχύει και για την αποστολή: προσφέρετε επιλογές παράδοσης που περιμένουν οι άνθρωποι.
Για παράδειγμα, τα ντουλάπια δεμάτων είναι δημοφιλή στην Πολωνία, η παράδοση στο σπίτι είναι κοινή στην Ουγγαρία και στη Ρουμανία, οι πελάτες αναζητούν δωρεάν παράδοση.
Εκτός από την παράδοση και την πληρωμή, να γνωρίζετε τις πολιτιστικές αποχρώσεις που επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο γίνεται αντιληπτή η επωνυμία σας.
Για παράδειγμα, το branding στη Δύση συχνά αναδεικνύει τον ατομικισμό, την αυτοέκφραση και τα σαφή οφέλη των προϊόντων, ενώ στην Άπω Ανατολή κλίνει προς την αρμονία, την ομαδική ταυτότητα και τα λεπτά μηνύματα με πνευματικές ή ηθικές αξίες.
Ακόμη και ο συμβολισμός των χρωμάτων μπορεί να ποικίλει – το κόκκινο σηματοδοτεί τύχη στην Κίνα αλλά κίνδυνο στη Δύση, ενώ το λευκό σημαίνει αγνότητα σε ορισμένους πολιτισμούς και πένθος σε άλλους. Η γλώσσα και ο τόνος διαφέρουν επίσης, ορισμένες αγορές, όπως για παράδειγμα η Γερμανία ή η Ιαπωνία αναμένει επισημότητα, άλλες (Ηνωμένες Πολιτείες ή Ολλανδία) προτιμούν ένα casual στυλ.
Συμπέρασμα
Η ανάπτυξη του e-shop σας σε νέες αγορές είναι ένα μεγάλο βήμα και χρειάζεται προσεκτική προετοιμασία. Εστιάζοντας στους βασικούς τομείς που έχουμε καλύψει, από την ετοιμότητα του ιστότοπου και τη βελτιστοποίηση προϊόντων έως το μάρκετινγκ και την οικοδόμηση εμπιστοσύνης, μπορείτε να δημιουργήσετε μια σταθερή βάση για επιτυχημένη διασυνοριακή επέκταση.
💡 Αλλά θυμηθείτε, η επέκταση δεν αφορά μόνο την κυκλοφορία μία φορά και την ελπίδα για το καλύτερο. Πρόκειται για συνεχή παρακολούθηση, μάθηση και προσαρμογή.
Παραμείνετε ευέλικτοι, παρακολουθήστε πώς εξελίσσονται οι αγορές και βελτιώστε συνεχώς την προσέγγισή σας και εάν έχετε οποιεσδήποτε ανησυχίες ή ερωτήσεις, μην διστάσετε να ζητήσετε βοήθεια από ειδικούς.

Source: Depositphotos
Συχνές ερωτήσεις
Γιατί να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας;
Οι πρώτες εντυπώσεις έχουν σημασία – ένας αργός, συγκεχυμένος, κακώς μεταφρασμένος ιστότοπος μπορεί γρήγορα να στείλει πιθανούς πελάτες αλλού. Για να κερδίσουν τους διεθνείς επισκέπτες, τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου που εισέρχονται σε μια νέα αγορά πρέπει να αισθάνονται αξιόπιστα και οικεία από το πρώτο κλικ μέχρι το τελικό βήμα του ταξιδιού του πελάτη. Η βελτιστοποίηση των ηλεκτρονικών καταστημάτων βελτιώνει τη χρηστικότητα, χτίζει αξιοπιστία και αυξάνει τις πιθανότητες οι επισκέπτες να μείνουν, να κάνουν αγορές και να επιστρέψουν.
Πόσο συχνά πρέπει να προχωράτε στη βελτιστοποίηση του ηλεκτρονικού εμπορίου για την ιστοσελίδα σας;
Η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να είναι μια συνεχής διαδικασία. Αναλύετε και ελέγχετε βασικές μετρήσεις κάθε μήνα και εκτελείτε τακτικά δοκιμές A/B όταν αποφασίζετε να κάνετε αλλαγές, ώστε να παρέχετε μια εξαιρετική εμπειρία χρήστη όλη την ώρα.
Πώς μπορώ να βελτιστοποιήσω το κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου μου για τις μηχανές αναζήτησης;
Χρησιμοποιήστε σχετικές λέξεις-κλειδιά σε τίτλους προϊόντων, κατηγορίες προϊόντων, σελίδες προϊόντων, περιγραφές και μετα-ετικέτες για να βελτιώσετε την κατάταξη των μηχανών αναζήτησης. Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας φορτώνει ταχύτητα, έχει σαφή δομή και προσφέρει πολύτιμο και τοπικά προσαρμοσμένο περιεχόμενο.