Λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών και της ευκολίας της ηλεκτρονικής παράδοσης, οι καταναλωτές επιλέγουν να ψωνίσουν από το σπίτι αυτά τα Χριστούγεννα, καθιστώντας τις ηλεκτρονικές αγορές τον κανόνα. Ενώ οι αγορές στο κατάστημα μειώθηκαν κατά 2% σε ετήσια βάση, οι διαδικτυακές δαπάνες αυξήθηκαν κατά 4%, υποδεικνύοντας αξιοσημείωτη αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου.
Αναμένεται ότι η τάση αυτή θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος του έτους, κερδίζοντας μεγαλύτερο μέρος της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών.
Οι αγορές από δεύτερο χέρι γίνονται μια δημοφιλής τάση και οι βιώσιμες αγορές αυξάνονται επίσης σε δημοτικότητα. Οι Βρετανοί μπορούν τώρα να αγοράσουν τα αγαπημένα τους είδη μόδας για ένα κλάσμα της τιμής χάρη σε αυτή την αλλαγή, η οποία μειώνει επίσης τις επιπτώσεις στο περιβάλλον και προσφέρει εξαιρετική αξία.
Μια αύξηση 21% στις συνολικές πωλήσεις ανακαλύφθηκε μετά την ανάλυση των συναλλαγών σε μεταχειρισμένες διαδικτυακές αγορές. Οι νεότερες και μεσήλικες γενιές χρησιμοποιούν επίσης αυτά τα κανάλια για να βρουν προσφορές.