2 λεπτά για ανάγνωση

Τάσεις αγορών διακοπών στο Ηνωμένο Βασίλειο: Online & Sustainable Retail Boom

Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Experian και της Reward, η εορταστική περίοδος πλησιάζει και τα καταστήματα ετοιμάζονται να επωφεληθούν από τα επιπλέον χρήματα που θα ξοδέψουν οι άνθρωποι. Από έτος σε έτος, οι διαδικτυακές δαπάνες αυξήθηκαν κατά 4%, καταλαμβάνοντας μεγαλύτερο κομμάτι των πορτοφολιών των ανθρώπων.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Τάσεις αγορών διακοπών στο Ηνωμένο Βασίλειο: Online & Sustainable Retail Boom
Πηγή: Depositphotos

Λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών και της ευκολίας της ηλεκτρονικής παράδοσης, οι καταναλωτές επιλέγουν να ψωνίσουν από το σπίτι αυτά τα Χριστούγεννα, καθιστώντας τις ηλεκτρονικές αγορές τον κανόνα. Ενώ οι αγορές στο κατάστημα μειώθηκαν κατά 2% σε ετήσια βάση, οι διαδικτυακές δαπάνες αυξήθηκαν κατά 4%, υποδεικνύοντας αξιοσημείωτη αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου.

Αναμένεται ότι η τάση αυτή θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος του έτους, κερδίζοντας μεγαλύτερο μέρος της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών.

Οι αγορές από δεύτερο χέρι γίνονται μια δημοφιλής τάση και οι βιώσιμες αγορές αυξάνονται επίσης σε δημοτικότητα. Οι Βρετανοί μπορούν τώρα να αγοράσουν τα αγαπημένα τους είδη μόδας για ένα κλάσμα της τιμής χάρη σε αυτή την αλλαγή, η οποία μειώνει επίσης τις επιπτώσεις στο περιβάλλον και προσφέρει εξαιρετική αξία.

A 21% increase in overall sales was discovered after transactions at second-hand online marketplaces were analyzed. Younger and middle-aged generations are also using these channels to find deals.

Source: Experian

Μια αύξηση 21% στις συνολικές πωλήσεις ανακαλύφθηκε μετά την ανάλυση των συναλλαγών σε μεταχειρισμένες διαδικτυακές αγορές. Οι νεότερες και μεσήλικες γενιές χρησιμοποιούν επίσης αυτά τα κανάλια για να βρουν προσφορές.

Το μήνυμα για το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι σαφές: καθώς οι διαδικτυακές αγορές διακοπών γίνονται η νέα κανονικότητα και η βιωσιμότητα βρίσκεται στο επίκεντρο, οι λιανοπωλητές που συνδυάζουν την ψηφιακή ευκολία με τις οικολογικές προσφορές πρόκειται να κερδίσουν πολλά αυτή την εορταστική περίοδο αγορών.

Με τις αγορές μεταχειρισμένων να αναπτύσσονται με ανάπτυξη 21%, δεν υπήρξε ποτέ καλύτερη στιγμή για να προσαρμοστείτε και να αξιοποιήσετε αυτές τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου
3 λεπτά για ανάγνωση

Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου

Έχετε λάβει κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Διαχειριστής ετικετών Google (GTM) θα φορτώνει τις ετικέτες Google Ads και Floodlight από τις 10 Απριλίου 2025; Αυτή η ενημέρωση μπορεί να επηρεάσει την παρακολούθηση μετατροπών, το επαναληπτικό μάρκετινγκ και τον τρόπο διαχείρισης ετικετών στο GTM. Τι ακριβώς αλλάζει, γιατί […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας
2 λεπτά για ανάγνωση

Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας

Με ισχύ από χθες, 13 Μαρτίου 2025, το TikTok ολοκλήρωσε μια σημαντική ενημέρωση στο σύστημα Shop Performance Score . Η νέα προσέγγιση συγκρίνει τώρα την απόδοση του πωλητή σας με άλλους πωλητές στην ίδια κατηγορία καταχώρισης προϊόντων και όχι με την αγορά στο σύνολό της.

Ανάγνωση άρθρου
AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο
5 λεπτά για ανάγνωση

AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο

Η ψηφιακή διαφήμιση αλλάζει ταχύτερα από ποτέ και οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου, μαζί με τις εταιρείες μάρκετινγκ, πρέπει να συμβαδίζουν με τις νέες προκλήσεις και ευκαιρίες. Η έκθεση Industry Pulse Report χαρτογραφεί ποιες τάσεις, απειλές, deepfakes και καινοτομίες θα διαμορφώσουν τη διαδικτυακή διαφήμιση το επόμενο έτος. Βασίζεται στις απόψεις των εμπειρογνωμόνων ψηφιακών μέσων – διαφημιστές, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+