2 λεπτά για ανάγνωση

Τάσεις αγορών διακοπών στο Ηνωμένο Βασίλειο: Online & Sustainable Retail Boom

Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Experian και της Reward, η εορταστική περίοδος πλησιάζει και τα καταστήματα ετοιμάζονται να επωφεληθούν από τα επιπλέον χρήματα που θα ξοδέψουν οι άνθρωποι. Από έτος σε έτος, οι διαδικτυακές δαπάνες αυξήθηκαν κατά 4%, καταλαμβάνοντας μεγαλύτερο κομμάτι των πορτοφολιών των ανθρώπων.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Τάσεις αγορών διακοπών στο Ηνωμένο Βασίλειο: Online & Sustainable Retail Boom
Πηγή: Depositphotos

Λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών και της ευκολίας της ηλεκτρονικής παράδοσης, οι καταναλωτές επιλέγουν να ψωνίσουν από το σπίτι αυτά τα Χριστούγεννα, καθιστώντας τις ηλεκτρονικές αγορές τον κανόνα. Ενώ οι αγορές στο κατάστημα μειώθηκαν κατά 2% σε ετήσια βάση, οι διαδικτυακές δαπάνες αυξήθηκαν κατά 4%, υποδεικνύοντας αξιοσημείωτη αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου.

Αναμένεται ότι η τάση αυτή θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος του έτους, κερδίζοντας μεγαλύτερο μέρος της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών.

Οι αγορές από δεύτερο χέρι γίνονται μια δημοφιλής τάση και οι βιώσιμες αγορές αυξάνονται επίσης σε δημοτικότητα. Οι Βρετανοί μπορούν τώρα να αγοράσουν τα αγαπημένα τους είδη μόδας για ένα κλάσμα της τιμής χάρη σε αυτή την αλλαγή, η οποία μειώνει επίσης τις επιπτώσεις στο περιβάλλον και προσφέρει εξαιρετική αξία.

A 21% increase in overall sales was discovered after transactions at second-hand online marketplaces were analyzed. Younger and middle-aged generations are also using these channels to find deals.

Source: Experian

Μια αύξηση 21% στις συνολικές πωλήσεις ανακαλύφθηκε μετά την ανάλυση των συναλλαγών σε μεταχειρισμένες διαδικτυακές αγορές. Οι νεότερες και μεσήλικες γενιές χρησιμοποιούν επίσης αυτά τα κανάλια για να βρουν προσφορές.

Το μήνυμα για το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι σαφές: καθώς οι διαδικτυακές αγορές διακοπών γίνονται η νέα κανονικότητα και η βιωσιμότητα βρίσκεται στο επίκεντρο, οι λιανοπωλητές που συνδυάζουν την ψηφιακή ευκολία με τις οικολογικές προσφορές πρόκειται να κερδίσουν πολλά αυτή την εορταστική περίοδο αγορών.

Με τις αγορές μεταχειρισμένων να αναπτύσσονται με ανάπτυξη 21%, δεν υπήρξε ποτέ καλύτερη στιγμή για να προσαρμοστείτε και να αξιοποιήσετε αυτές τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+