3 λεπτά για ανάγνωση

Τάσεις και στρατηγικές αγορών διακοπών για το 2024

Καθώς πλησιάζουμε στην εορταστική περίοδο του 2024, μια πρόσφατη μελέτη της Acceleration Partners αποκαλύπτει ότι οι λιανοπωλητές και οι έμποροι θα πρέπει να γνωρίζουν αρκετές σημαντικές αλλαγές στο τοπίο των αγορών. Η κατανόηση αυτών των αλλαγών και η εφαρμογή στοχευμένων τάσεων και στρατηγικών αγορών για το 2024 θα είναι ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να μεγιστοποιήσουν την απόδοσή τους κατά τη διάρκεια αυτής της κρίσιμης περιόδου πωλήσεων.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Τάσεις και στρατηγικές αγορών διακοπών για το 2024
Πηγή: Depositphotos

Τάσεις αγορών διακοπών 2024: Βασικές προσδοκίες και συμπεριφορά καταναλωτών

Λόγω μεταγενέστερης έναρξης και λιγότερων ημερών κατά τη βασική περίοδο εορταστικών αγορών σε σύγκριση με το 2023, οι καταναλωτές αναμένεται να ξεκινήσουν νωρίτερα τις εορταστικές αγορές τους. Αυτή η μετατόπιση, ένας κρίσιμος παράγοντας για την ανάπτυξη τάσεων και στρατηγικών αγορών για το 2024, καθοδηγείται από την επιθυμία των αγοραστών να αποφύγουν πιθανές καθυστερήσεις αποστολής τον Δεκέμβριο.

Προτεινόμενες στρατηγικές λιανικής πώλησης διακοπών για το 2024

  1. Προσαρμοστείτε στο συμπυκνωμένο χρονικό πλαίσιο αγοράς κοινοποιώντας με σαφήνεια τα όρια αποστολής και τις εκτιμήσεις χρόνου παράδοσης τόσο στον ιστότοπό σας όσο και μέσω μηνυμάτων συνεργατών / δημιουργών
  2. Προσελκύστε πρώιμους αγοραστές με συναρπαστικές προσφορές και αποκλειστικές εκπτώσεις συγκρίσιμες με τις προσφορές Cyber

 

Impact of the US Presidential Election on 2024 Holiday Sales Historical data from Epsilon shows that election years (2016 and 2020) experienced a 6% drop in year-over-year consumer sales during election week. However, overall holiday e-commerce growth typically remains unaffected.

Source: Depositphotos

 

Αντίκτυπος των προεδρικών εκλογών των ΗΠΑ στις εορταστικές πωλήσεις του 2024

Τα ιστορικά στοιχεία από την Epsilon δείχνουν ότι οι εκλογικές χρονιές (2016 και 2020) παρουσίασαν πτώση 6% στις πωλήσεις καταναλωτών από έτος σε έτος κατά τη διάρκεια της εβδομάδας των εκλογών. Ωστόσο, η συνολική ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου των διακοπών συνήθως παραμένει ανεπηρέαστη.

Στρατηγικές για την πλοήγηση στην προεκλογική περίοδο του 2024 στο μάρκετινγκ διακοπών

  1. Μειώστε τον θόρυβο των πολιτικών διαφημίσεων συνεργαζόμενοι με συνεργάτες θυγατρικών και επιρροών για να προωθήσετε αναζωογονητικό περιεχόμενο σχετικά με την επωνυμία σας. Εστίαση σε θετικά μηνύματα που σχετίζονται με την υγιεινή ζωή, την αξία και τη βιωσιμότητα
  2. Προετοιμάστε ισχυρές μετεκλογικές προσφορές για συνεργάτες θυγατρικών και επιρροών για να επωφεληθείτε από την αναμενόμενη άνοδο στις αγορές διακοπών

Αντιμετώπιση της συνείδησης της αξίας των καταναλωτών

Παρά τη βελτίωση του καταναλωτικού κλίματος, οι αγοραστές των διακοπών θα συνεχίσουν να έχουν επίγνωση του προϋπολογισμού, αναζητώντας εκπτώσεις, εναλλακτικές λύσεις χαμηλού κόστους και καινοτόμους τρόπους εξοικονόμησης.

 

Holiday Shopping Trends and Strategies for 2024

Source: Acceleration Partners

 

Στρατηγικές εστιασμένες στην αξία

  1. Βεβαιωθείτε ότι η στρατηγική τιμολόγησης και προώθησης είναι ανταγωνιστική, ειδικά εάν στοχεύετε Millennials και παλαιότερες γενιές.
  2. Στο 3ο τρίμηνο, ξεκινήστε και βελτιστοποιήστε τις συνεργασίες με τις υπηρεσίες Card-Linked Offer, Loyalty/Rewards και Buy Now, Pay Later (BNPL) για να προσφέρετε στους αγοραστές μια ισορροπία ευκολίας και αξίας.

Κοιτάζοντας μπροστά: Προετοιμασία για τις τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου των διακοπών του 2024

Η Salesforce δημοσίευσε τις προβλέψεις διακοπών για το 2024, επισημαίνοντας οικονομικούς παράγοντες που ενδέχεται να επηρεάσουν σημαντικά την παγκόσμια απόδοση κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου. Οι έμποροι λιανικής πώλησης και οι έμποροι θα πρέπει να ενημερώνονται σχετικά με αυτές τις προβλέψεις για να τελειοποιήσουν τις στρατηγικές τους καθώς πλησιάζει η περίοδος των διακοπών.

 

Holiday Shopping Trends and Strategies for 2024:Salesforce released their 2024 Holiday Predictions on economic factors that may play a key part in overall global performance during the holiday season.

Source: Acceleration Partners

 

Εφαρμόζοντας αυτές τις στρατηγικές και παραμένοντας συντονισμένες με τις μεταβαλλόμενες συμπεριφορές των καταναλωτών, οι επιχειρήσεις μπορούν να τοποθετηθούν για επιτυχία στην εορταστική περίοδο αγορών του 2024.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Οι Ούγγροι πωλητές χάνουν χιλιάδες σε αυτά τα λάθη της αγοράς
5 λεπτά για ανάγνωση

Οι Ούγγροι πωλητές χάνουν χιλιάδες σε αυτά τα λάθη της αγοράς

Η επέκταση στις διεθνείς αγορές μπορεί να φαίνεται συντριπτική για τους Ούγγρους πωλητές. Με δεκάδες πλατφόρμες, διαφορετικούς κανονισμούς και πολιτισμικές διαφορές, πολλές επιχειρήσεις τηρούν αυτά που γνωρίζουν. Ο Attila Benes από το Base.com μοιράζεται πρακτικές ιδέες σχετικά με το ποιες αγορές λειτουργούν πραγματικά για τους Ούγγρους πωλητές – και τα κοινά λάθη που κοστίζουν στις […]

Attila Benes Attila Benes
Country Manager, Base.com
Η Γαλλία χτυπά τη Shein με πρόστιμο 40 εκατομμυρίων ευρώ για ψεύτικη τιμολόγηση
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Γαλλία χτυπά τη Shein με πρόστιμο 40 εκατομμυρίων ευρώ για ψεύτικη τιμολόγηση

Σύμφωνα μετο f rance24.com, η Γαλλία μόλις χαστούκισε τον γίγαντα της γρήγορης μόδας Shein με πρόστιμο ρεκόρ 40 εκατομμυρίων ευρώ για παραπλάνηση πελατών σχετικά με εκπτώσεις και περιβαλλοντικούς ισχυρισμούς. Η έρευνα διαπίστωσε ότι η εταιρεία χειραγωγούσε τις τιμές για να κάνει τις ψεύτικες πωλήσεις να μοιάζουν με πραγματικές προσφορές.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Η H&M κυκλοφορεί τις πρώτες εικόνες μοντέλων AI
4 λεπτά για ανάγνωση

Η H&M κυκλοφορεί τις πρώτες εικόνες μοντέλων AI

Η H&M μόλις δημοσίευσε τις πρώτες φωτογραφίες μοντέλων που δημιουργήθηκαν από AI στο Instagram. Αυτό έρχεται μήνες μετά την ανακοίνωση σχεδίων για τη δημιουργία ψηφιακών διδύμων πραγματικών μοντέλων. Ο σουηδικός λιανοπωλητής προχωρά παρά τις συνεχιζόμενες ανησυχίες σχετικά με τη μετατόπιση θέσεων εργασίας στη μόδα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU