3 λεπτά για ανάγνωση

Τάσεις και στρατηγικές αγορών διακοπών για το 2024

Καθώς πλησιάζουμε στην εορταστική περίοδο του 2024, μια πρόσφατη μελέτη της Acceleration Partners αποκαλύπτει ότι οι λιανοπωλητές και οι έμποροι θα πρέπει να γνωρίζουν αρκετές σημαντικές αλλαγές στο τοπίο των αγορών. Η κατανόηση αυτών των αλλαγών και η εφαρμογή στοχευμένων τάσεων και στρατηγικών αγορών για το 2024 θα είναι ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να μεγιστοποιήσουν την απόδοσή τους κατά τη διάρκεια αυτής της κρίσιμης περιόδου πωλήσεων.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Τάσεις και στρατηγικές αγορών διακοπών για το 2024
Πηγή: Depositphotos

Τάσεις αγορών διακοπών 2024: Βασικές προσδοκίες και συμπεριφορά καταναλωτών

Λόγω μεταγενέστερης έναρξης και λιγότερων ημερών κατά τη βασική περίοδο εορταστικών αγορών σε σύγκριση με το 2023, οι καταναλωτές αναμένεται να ξεκινήσουν νωρίτερα τις εορταστικές αγορές τους. Αυτή η μετατόπιση, ένας κρίσιμος παράγοντας για την ανάπτυξη τάσεων και στρατηγικών αγορών για το 2024, καθοδηγείται από την επιθυμία των αγοραστών να αποφύγουν πιθανές καθυστερήσεις αποστολής τον Δεκέμβριο.

Προτεινόμενες στρατηγικές λιανικής πώλησης διακοπών για το 2024

  1. Προσαρμοστείτε στο συμπυκνωμένο χρονικό πλαίσιο αγοράς κοινοποιώντας με σαφήνεια τα όρια αποστολής και τις εκτιμήσεις χρόνου παράδοσης τόσο στον ιστότοπό σας όσο και μέσω μηνυμάτων συνεργατών / δημιουργών
  2. Προσελκύστε πρώιμους αγοραστές με συναρπαστικές προσφορές και αποκλειστικές εκπτώσεις συγκρίσιμες με τις προσφορές Cyber

 

Impact of the US Presidential Election on 2024 Holiday Sales Historical data from Epsilon shows that election years (2016 and 2020) experienced a 6% drop in year-over-year consumer sales during election week. However, overall holiday e-commerce growth typically remains unaffected.

Source: Depositphotos

 

Αντίκτυπος των προεδρικών εκλογών των ΗΠΑ στις εορταστικές πωλήσεις του 2024

Τα ιστορικά στοιχεία από την Epsilon δείχνουν ότι οι εκλογικές χρονιές (2016 και 2020) παρουσίασαν πτώση 6% στις πωλήσεις καταναλωτών από έτος σε έτος κατά τη διάρκεια της εβδομάδας των εκλογών. Ωστόσο, η συνολική ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου των διακοπών συνήθως παραμένει ανεπηρέαστη.

Στρατηγικές για την πλοήγηση στην προεκλογική περίοδο του 2024 στο μάρκετινγκ διακοπών

  1. Μειώστε τον θόρυβο των πολιτικών διαφημίσεων συνεργαζόμενοι με συνεργάτες θυγατρικών και επιρροών για να προωθήσετε αναζωογονητικό περιεχόμενο σχετικά με την επωνυμία σας. Εστίαση σε θετικά μηνύματα που σχετίζονται με την υγιεινή ζωή, την αξία και τη βιωσιμότητα
  2. Προετοιμάστε ισχυρές μετεκλογικές προσφορές για συνεργάτες θυγατρικών και επιρροών για να επωφεληθείτε από την αναμενόμενη άνοδο στις αγορές διακοπών

Αντιμετώπιση της συνείδησης της αξίας των καταναλωτών

Παρά τη βελτίωση του καταναλωτικού κλίματος, οι αγοραστές των διακοπών θα συνεχίσουν να έχουν επίγνωση του προϋπολογισμού, αναζητώντας εκπτώσεις, εναλλακτικές λύσεις χαμηλού κόστους και καινοτόμους τρόπους εξοικονόμησης.

 

Holiday Shopping Trends and Strategies for 2024

Source: Acceleration Partners

 

Στρατηγικές εστιασμένες στην αξία

  1. Βεβαιωθείτε ότι η στρατηγική τιμολόγησης και προώθησης είναι ανταγωνιστική, ειδικά εάν στοχεύετε Millennials και παλαιότερες γενιές.
  2. Στο 3ο τρίμηνο, ξεκινήστε και βελτιστοποιήστε τις συνεργασίες με τις υπηρεσίες Card-Linked Offer, Loyalty/Rewards και Buy Now, Pay Later (BNPL) για να προσφέρετε στους αγοραστές μια ισορροπία ευκολίας και αξίας.

Κοιτάζοντας μπροστά: Προετοιμασία για τις τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου των διακοπών του 2024

Η Salesforce δημοσίευσε τις προβλέψεις διακοπών για το 2024, επισημαίνοντας οικονομικούς παράγοντες που ενδέχεται να επηρεάσουν σημαντικά την παγκόσμια απόδοση κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου. Οι έμποροι λιανικής πώλησης και οι έμποροι θα πρέπει να ενημερώνονται σχετικά με αυτές τις προβλέψεις για να τελειοποιήσουν τις στρατηγικές τους καθώς πλησιάζει η περίοδος των διακοπών.

 

Holiday Shopping Trends and Strategies for 2024:Salesforce released their 2024 Holiday Predictions on economic factors that may play a key part in overall global performance during the holiday season.

Source: Acceleration Partners

 

Εφαρμόζοντας αυτές τις στρατηγικές και παραμένοντας συντονισμένες με τις μεταβαλλόμενες συμπεριφορές των καταναλωτών, οι επιχειρήσεις μπορούν να τοποθετηθούν για επιτυχία στην εορταστική περίοδο αγορών του 2024.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ξεκινάτε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα; Είναι πιο εύκολο από όσο νομίζετε
5 λεπτά για ανάγνωση

Ξεκινάτε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα; Είναι πιο εύκολο από όσο νομίζετε

Πριν από μερικά χρόνια, η έναρξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος σήμαινε να περάσετε ένα μήνα με έναν προγραμματιστή και να ρίξετε μερικές χιλιάδες δολάρια προκαταβολικά. Σήμερα? Μπορείτε να έχετε ένα κατάστημα που λειτουργεί σε ένα απόγευμα και δεν θα σας κοστίσει ουσιαστικά τίποτα για να ξεκινήσετε. Εάν σκέφτεστε να ξεκινήσετε τη δική σας διαδικτυακή επιχείρηση, αλλά […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο ξεπερνά τα 5 τρισεκατομμύρια δολάρια. Τι αλλάζει το 2026;
4 λεπτά για ανάγνωση

Το παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο ξεπερνά τα 5 τρισεκατομμύρια δολάρια. Τι αλλάζει το 2026;

Οι διαδικτυακές αγορές έγραψαν ιστορία – για πρώτη φορά, ξεπέρασαν το όριο των 5 τρισεκατομμυρίων δολαρίων ετησίως, σύμφωνα με το ECDB. Ενώ η ανάπτυξη επιβραδύνεται σε ένα σταθερό 8,6%, ο χάρτης των νικητών και των ηττημένων αλλάζει δραματικά. Η Shein και η Temu χάνουν τη δυναμική τους, ενώ το ηλεκτρονικό εμπόριο παντοπωλείων προχωρά με διψήφιους […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Οι γιορτινές αγορές ξεκινούν πλέον το καλοκαίρι και διαρκούν 3 μήνες, αποκαλύπτει έρευνα
6 λεπτά για ανάγνωση

Οι γιορτινές αγορές ξεκινούν πλέον το καλοκαίρι και διαρκούν 3 μήνες, αποκαλύπτει έρευνα

Η Amazon Ads κυκλοφόρησε έναν οδηγό μάρκετινγκ για την εορταστική περίοδο του 2025. Τα ευρήματα δείχνουν μια ριζική αλλαγή στην αγοραστική συμπεριφορά: το 14% των πελατών ξεκινά τις αγορές του το καλοκαίρι και το 31% ολοκληρώνει τις αγορές του μετά την Cyber Monday. Η τιμή και το ποιοτικό περιεχόμενο έχουν μεγαλύτερη σημασία από ποτέ.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU