3 λεπτά για ανάγνωση

Τάσεις και στρατηγικές αγορών διακοπών για το 2024

Καθώς πλησιάζουμε στην εορταστική περίοδο του 2024, μια πρόσφατη μελέτη της Acceleration Partners αποκαλύπτει ότι οι λιανοπωλητές και οι έμποροι θα πρέπει να γνωρίζουν αρκετές σημαντικές αλλαγές στο τοπίο των αγορών. Η κατανόηση αυτών των αλλαγών και η εφαρμογή στοχευμένων τάσεων και στρατηγικών αγορών για το 2024 θα είναι ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να μεγιστοποιήσουν την απόδοσή τους κατά τη διάρκεια αυτής της κρίσιμης περιόδου πωλήσεων.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Τάσεις και στρατηγικές αγορών διακοπών για το 2024
Πηγή: Depositphotos

Τάσεις αγορών διακοπών 2024: Βασικές προσδοκίες και συμπεριφορά καταναλωτών

Λόγω μεταγενέστερης έναρξης και λιγότερων ημερών κατά τη βασική περίοδο εορταστικών αγορών σε σύγκριση με το 2023, οι καταναλωτές αναμένεται να ξεκινήσουν νωρίτερα τις εορταστικές αγορές τους. Αυτή η μετατόπιση, ένας κρίσιμος παράγοντας για την ανάπτυξη τάσεων και στρατηγικών αγορών για το 2024, καθοδηγείται από την επιθυμία των αγοραστών να αποφύγουν πιθανές καθυστερήσεις αποστολής τον Δεκέμβριο.

Προτεινόμενες στρατηγικές λιανικής πώλησης διακοπών για το 2024

  1. Προσαρμοστείτε στο συμπυκνωμένο χρονικό πλαίσιο αγοράς κοινοποιώντας με σαφήνεια τα όρια αποστολής και τις εκτιμήσεις χρόνου παράδοσης τόσο στον ιστότοπό σας όσο και μέσω μηνυμάτων συνεργατών / δημιουργών
  2. Προσελκύστε πρώιμους αγοραστές με συναρπαστικές προσφορές και αποκλειστικές εκπτώσεις συγκρίσιμες με τις προσφορές Cyber

 

Impact of the US Presidential Election on 2024 Holiday Sales Historical data from Epsilon shows that election years (2016 and 2020) experienced a 6% drop in year-over-year consumer sales during election week. However, overall holiday e-commerce growth typically remains unaffected.

Source: Depositphotos

 

Αντίκτυπος των προεδρικών εκλογών των ΗΠΑ στις εορταστικές πωλήσεις του 2024

Τα ιστορικά στοιχεία από την Epsilon δείχνουν ότι οι εκλογικές χρονιές (2016 και 2020) παρουσίασαν πτώση 6% στις πωλήσεις καταναλωτών από έτος σε έτος κατά τη διάρκεια της εβδομάδας των εκλογών. Ωστόσο, η συνολική ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου των διακοπών συνήθως παραμένει ανεπηρέαστη.

Στρατηγικές για την πλοήγηση στην προεκλογική περίοδο του 2024 στο μάρκετινγκ διακοπών

  1. Μειώστε τον θόρυβο των πολιτικών διαφημίσεων συνεργαζόμενοι με συνεργάτες θυγατρικών και επιρροών για να προωθήσετε αναζωογονητικό περιεχόμενο σχετικά με την επωνυμία σας. Εστίαση σε θετικά μηνύματα που σχετίζονται με την υγιεινή ζωή, την αξία και τη βιωσιμότητα
  2. Προετοιμάστε ισχυρές μετεκλογικές προσφορές για συνεργάτες θυγατρικών και επιρροών για να επωφεληθείτε από την αναμενόμενη άνοδο στις αγορές διακοπών

Αντιμετώπιση της συνείδησης της αξίας των καταναλωτών

Παρά τη βελτίωση του καταναλωτικού κλίματος, οι αγοραστές των διακοπών θα συνεχίσουν να έχουν επίγνωση του προϋπολογισμού, αναζητώντας εκπτώσεις, εναλλακτικές λύσεις χαμηλού κόστους και καινοτόμους τρόπους εξοικονόμησης.

 

Holiday Shopping Trends and Strategies for 2024

Source: Acceleration Partners

 

Στρατηγικές εστιασμένες στην αξία

  1. Βεβαιωθείτε ότι η στρατηγική τιμολόγησης και προώθησης είναι ανταγωνιστική, ειδικά εάν στοχεύετε Millennials και παλαιότερες γενιές.
  2. Στο 3ο τρίμηνο, ξεκινήστε και βελτιστοποιήστε τις συνεργασίες με τις υπηρεσίες Card-Linked Offer, Loyalty/Rewards και Buy Now, Pay Later (BNPL) για να προσφέρετε στους αγοραστές μια ισορροπία ευκολίας και αξίας.

Κοιτάζοντας μπροστά: Προετοιμασία για τις τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου των διακοπών του 2024

Η Salesforce δημοσίευσε τις προβλέψεις διακοπών για το 2024, επισημαίνοντας οικονομικούς παράγοντες που ενδέχεται να επηρεάσουν σημαντικά την παγκόσμια απόδοση κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου. Οι έμποροι λιανικής πώλησης και οι έμποροι θα πρέπει να ενημερώνονται σχετικά με αυτές τις προβλέψεις για να τελειοποιήσουν τις στρατηγικές τους καθώς πλησιάζει η περίοδος των διακοπών.

 

Holiday Shopping Trends and Strategies for 2024:Salesforce released their 2024 Holiday Predictions on economic factors that may play a key part in overall global performance during the holiday season.

Source: Acceleration Partners

 

Εφαρμόζοντας αυτές τις στρατηγικές και παραμένοντας συντονισμένες με τις μεταβαλλόμενες συμπεριφορές των καταναλωτών, οι επιχειρήσεις μπορούν να τοποθετηθούν για επιτυχία στην εορταστική περίοδο αγορών του 2024.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Η ανάπτυξη της ελβετικής αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου φτάνει τα 14.2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024
3 λεπτά για ανάγνωση

Η ανάπτυξη της ελβετικής αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου φτάνει τα 14.2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024

Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έκθεση της ECDB, η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου της Ελβετίας είναι η 28η μεγαλύτερη στον κόσμο, με προβλεπόμενα έσοδα 14,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ το 2024. Η αγορά σημείωσε πτώση 3% στα έσοδα το 2022 ως αποτέλεσμα της ισχυρής επέκτασης λόγω COVID τα προηγούμενα χρόνια.

Ανάγνωση άρθρου
Η γερμανική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου αντιμετωπίζει σημαντική αλλαγή καθώς οι κινεζικές πλατφόρμες κερδίζουν έδαφος
3 λεπτά για ανάγνωση

Η γερμανική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου αντιμετωπίζει σημαντική αλλαγή καθώς οι κινεζικές πλατφόρμες κερδίζουν έδαφος

Σύμφωνα με την ECDB (E-commerce Data Base), το ευρωπαϊκό τοπίο ηλεκτρονικού εμπορίου αλλάζει δραματικά, καθώς οι κινεζικές πλατφόρμες καταλαμβάνουν μεγαλύτερο μέρος της αγοράς. Καθώς η ανάπτυξη του εγχώριου ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα επιβραδύνεται σε μόλις 3,5% το 2023 – λιγότερο από την ανάπτυξη των περισσότερων από τις 10 κορυφαίες παγκόσμιες αγορές – οι κινεζικοί γίγαντες […]

Ανάγνωση άρθρου
Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα
3 λεπτά για ανάγνωση

Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα

Οι λιανοπωλητές διαπιστώνουν ότι ενώ οι πελάτες αγαπούν τις εκπτώσεις, ανησυχούν επίσης για το απόρρητό τους όταν μοιράζονται προσωπικές πληροφορίες. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της συμβουλευτικής εταιρείας ψηφιακού μετασχηματισμού Daemon, οι προωθητικές προσφορές και το email για εκπτώσεις παραμένουν ισχυρή έλξη μεταξύ των γενεών. Οι Millennials προηγούνται με 67%, ακολουθούμενοι από τους Baby Boomers στο […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+