2 λεπτά για ανάγνωση

Τάσεις κοινωνικών μέσων εφήβων: Το Instagram οδηγεί στη χρήση, το TikTok κορυφώνει τη δημοτικότητα

Οι τάσεις των εφήβων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δείχνουν μια αλλαγή στις προτιμήσεις, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη μελέτη της Piper Sandler. Ενώ το TikTok είναι πλέον πιο δημοφιλές στους εφήβους από το Instagram όσον αφορά την ψυχαγωγία, το Instagram εξακολουθεί να ηγείται στη συνολική χρήση, κερδίζοντας 7% περισσότερους χρήστες από ό, τι στην τελευταία δημοσκόπηση.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Τάσεις κοινωνικών μέσων εφήβων: Το Instagram οδηγεί στη χρήση, το TikTok κορυφώνει τη δημοτικότητα
Πηγή: Depositphotos

Η ετήσια μελέτη, στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 13.000 έφηβοι στις ΗΠΑ, δείχνει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι συνήθειες παρακολούθησης βίντεο των εφήβων αλλάζουν. Το TikTok είναι η πιο δημοφιλής εφαρμογή για διασκέδαση, αλλά το Instagram εξακολουθεί να είναι το πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο παντού.

Όσον αφορά την παρακολούθηση βίντεο, το Netflix μόλις ξεπερνά το YouTube ως το καθημερινό αγαπημένο. Ο διαχωρισμός της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δείχνει ότι:

  • Το Instagram είναι το πιο δημοφιλές
  • ακολουθούμενο από το TikTok (+5%)
  • Snapchat (-3%) – έχει χάσει κάποιο έδαφος σε αυτή την πιο πρόσφατη δημοσκόπηση

Υπάρχουν επίσης αλλαγές σε αυτό που ενδιαφέρονται οι έφηβοι σε άλλους ιστότοπους.

  • Το Pinterest έχει πάρει μεγάλη δημοτικότητα (+6%)
  • Το Facebook έχει κάνει μια μικρή επιστροφή (+2%)
  • Από την άλλη πλευρά, οι έφηβοι χρησιμοποιούν την εφαρμογή X, που ονομαζόταν λιγότερο Twitter (-2%)

Η συνεχιζόμενη δημοτικότητα του Instagram μπορεί να προέρχεται από τα καθιερωμένα κοινωνικά δίκτυα και γραφήματα των χρηστών εντός της εφαρμογής. Η στροφή της Meta σε περιεχόμενο που προτείνεται από AI έχει αυξήσει τον χρόνο των χρηστών στην πλατφόρμα, παρά τις μικτές αντιδράσεις σε αυτήν την αλλαγή. Αυτό ευθυγραμμίζεται με την τελευταία έκθεση της Meta ότι 40 εκατομμύρια νέοι ενήλικες στις ΗΠΑ και τον Καναδά χρησιμοποιούν την εφαρμογή Facebook κάθε μέρα, ο υψηλότερος αριθμός σε πάνω από τρία χρόνια.

Για λόγους στρατηγικού σχεδιασμού, αυτές οι πληροφορίες υποστηρίζουν κυρίως τους τρόπους με τους οποίους στοχεύουμε ήδη νεότερους χρήστες. Ωστόσο, περισσότεροι άνθρωποι ενδιαφέρονται για το Pinterest και οι διαφημίσεις του Facebook που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη βελτιώνονται, πράγμα που θα μπορούσε να σημαίνει νέους τρόπους σύνδεσης με νεότερους ανθρώπους.

Ακόμη και με αυτές τις αλλαγές, το Instagram και το TikTok εξακολουθούν να είναι οι πιο δημοφιλείς εφαρμογές σε αυτήν την ηλικιακή ομάδα.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Κατανόηση της πληρωμένης διαφήμισης κοινωνικών μέσων
15 λεπτά για ανάγνωση

Κατανόηση της πληρωμένης διαφήμισης κοινωνικών μέσων

Η πληρωμένη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει αναδειχθεί ως ένα ισχυρό εργαλείο για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν στην ενίσχυση της διαδικτυακής τους παρουσίας και στην αποτελεσματική αλληλεπίδραση με το κοινό-στόχο τους. Σε αντίθεση με τις οργανικές αναρτήσεις, οι πληρωμένες διαφημίσεις επιτρέπουν στις επωνυμίες να αξιοποιήσουν την τεράστια εμβέλεια των πλατφορμών κοινωνικών μέσων για να […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Ανάγνωση άρθρου
Κατανόηση της πληρωμένης διαφήμισης κοινωνικών μέσων
15 λεπτά για ανάγνωση

Κατανόηση της πληρωμένης διαφήμισης κοινωνικών μέσων

Η πληρωμένη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει αναδειχθεί ως ένα ισχυρό εργαλείο για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν στην ενίσχυση της διαδικτυακής τους παρουσίας και στην αποτελεσματική αλληλεπίδραση με το κοινό-στόχο τους. Σε αντίθεση με τις οργανικές αναρτήσεις, οι πληρωμένες διαφημίσεις επιτρέπουν στις επωνυμίες να αξιοποιήσουν την τεράστια εμβέλεια των πλατφορμών κοινωνικών μέσων για να […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Ανάγνωση άρθρου
Q5: Το αναξιοποίητο δυναμικό μάρκετινγκ της περιόδου μετά τις διακοπές
3 λεπτά για ανάγνωση

Q5: Το αναξιοποίητο δυναμικό μάρκετινγκ της περιόδου μετά τις διακοπές

Η περίοδος μεταξύ 26 Δεκεμβρίου και μέσων Ιανουαρίου, γνωστή στους κύκλους μάρκετινγκ ως Q5, αντιπροσωπεύει ένα συχνά παραμελημένο χρυσωρυχείο ευκαιριών για τις μάρκες. Ενώ πολλές επιχειρήσεις ολοκληρώνουν τις προσπάθειες μάρκετινγκ μετά τη βιασύνη των διακοπών, αυτό το “κρυφό τρίμηνο” προσφέρει μοναδικά πλεονεκτήματα για όσους κατανοούν τις δυνατότητές του.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+