
Η ετήσια μελέτη, στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 13.000 έφηβοι στις ΗΠΑ, δείχνει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι συνήθειες παρακολούθησης βίντεο των εφήβων αλλάζουν. Το TikTok είναι η πιο δημοφιλής εφαρμογή για διασκέδαση, αλλά το Instagram εξακολουθεί να είναι το πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο παντού.
Όσον αφορά την παρακολούθηση βίντεο, το Netflix μόλις ξεπερνά το YouTube ως το καθημερινό αγαπημένο. Ο διαχωρισμός της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δείχνει ότι:
- Το Instagram είναι το πιο δημοφιλές
- ακολουθούμενο από το TikTok (+5%)
- Snapchat (-3%) – έχει χάσει κάποιο έδαφος σε αυτή την πιο πρόσφατη δημοσκόπηση
Υπάρχουν επίσης αλλαγές σε αυτό που ενδιαφέρονται οι έφηβοι σε άλλους ιστότοπους.
- Το Pinterest έχει πάρει μεγάλη δημοτικότητα (+6%)
- Το Facebook έχει κάνει μια μικρή επιστροφή (+2%)
- Από την άλλη πλευρά, οι έφηβοι χρησιμοποιούν την εφαρμογή X, που ονομαζόταν λιγότερο Twitter (-2%)
Για λόγους στρατηγικού σχεδιασμού, αυτές οι πληροφορίες υποστηρίζουν κυρίως τους τρόπους με τους οποίους στοχεύουμε ήδη νεότερους χρήστες. Ωστόσο, περισσότεροι άνθρωποι ενδιαφέρονται για το Pinterest και οι διαφημίσεις του Facebook που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη βελτιώνονται, πράγμα που θα μπορούσε να σημαίνει νέους τρόπους σύνδεσης με νεότερους ανθρώπους.
Ακόμη και με αυτές τις αλλαγές, το Instagram και το TikTok εξακολουθούν να είναι οι πιο δημοφιλείς εφαρμογές σε αυτήν την ηλικιακή ομάδα.