4 λεπτά για ανάγνωση

Τάσεις μάρκετινγκ για κινητά: Η αύξηση των μετατροπών κατά 64% σηματοδοτεί τον ψηφιακό μετασχηματισμό του 2024

Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της AppsFlyer, το mobile marketing έφτασε το ιστορικό ορόσημο των 65 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2024, καθώς τόσο οι τάσεις μάρκετινγκ εφαρμογών για κινητά όσο και η συμπεριφορά των καταναλωτών υφίστανται δραματικές αλλαγές. Από μια αύξηση 64% στα ποσοστά μετατροπής έως πρωτοποριακές στρατηγικές βαθιάς σύνδεσης, οι φετινές τάσεις μάρκετινγκ για κινητά παρουσιάζουν πρωτοφανείς ευκαιρίες. Αυτή η ανάλυση των δεδομένων του AppsFlyer αποκαλύπτει τις βασικές τάσεις που μεταμορφώνουν τον τρόπο με τον οποίο οι επωνυμίες συνδέονται με τους χρήστες κινητών συσκευών, από καινοτόμες στρατηγικές δημιουργίας εσόδων έως δημιουργικές λύσεις που υποστηρίζονται από AI.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Τάσεις μάρκετινγκ για κινητά: Η αύξηση των μετατροπών κατά 64% σηματοδοτεί τον ψηφιακό μετασχηματισμό του 2024
Πηγή: Depositphotos

Οι δαπάνες για την απόκτηση χρηστών φτάνουν στα υψηλότερα επίπεδα όλων των εποχών

Μετά από ένα δύσκολο 2023 κατά το οποίο η οικονομική ύφεση οδήγησε σε πτώση 6%, η διαφήμιση απόκτησης χρηστών έχει ανακάμψει καλά. Το 2024, οι δαπάνες αυξήθηκαν κατά 5% στα 65 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως (μη συμπεριλαμβανομένης της Κίνας). Η ανάκαμψη δεν ήταν συνεπής σε όλους τους κλάδους. Τα παιχνίδια σημείωσαν πτώση 7%, ενώ οι εφαρμογές εκτός παιχνιδιών αυξήθηκαν κατά 8%.

Οι καινοτομίες FinTech και κρυπτονομισμάτων οδήγησαν σε αξιοσημείωτη αύξηση 61% από έτος σε έτος στις εφαρμογές χρηματοδότησης, καθιστώντας τις τις ξεχωριστές επιδόσεις. Επιπλέον, οι ταξιδιωτικές εφαρμογές ανέκαμψαν καλά, αυξήθηκαν κατά 20% και σχεδόν έφτασαν στα προ COVID επίπεδα. Ωστόσο, μετά την άνοδό τους το 2023, η οποία προήλθε κυρίως από ασιατικές πλατφόρμες αγορών, οι εφαρμογές αγορών σημείωσαν μείωση της διαφημιστικής δαπάνης.

Τα casual παιχνίδια αύξησαν το μερίδιο αγοράς τους από 61% σε 64% στη βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών με μέτρια αύξηση 3%. Για άλλες κατηγορίες τυχερών παιχνιδιών, οι προοπτικές ήταν λιγότερο ελπιδοφόρες, καθώς τα παιχνίδια μεσαίου πυρήνα και καζίνο σημείωσαν πτώση 21% και 12%, αντίστοιχα.

Αλλαγή ροών εσόδων: Σημαντική αύξηση στα IAP και IAA

Το 2024, τα έσοδα από αγορές εντός εφαρμογής (IAP) αυξήθηκαν κατά σχεδόν 20% σε τομείς εκτός τυχερών παιχνιδιών, με τα ταξίδια και τις αγορές να οδηγούν τη μεγαλύτερη αύξηση (και τα δύο κατά περίπου 20%). Τόσο οι εξελιγμένες τεχνικές δημιουργίας εσόδων που απευθύνονται σε χρήστες υψηλής αξίας όσο και οι προσαρμογές τιμών με γνώμονα τον πληθωρισμό που έγιναν γενικά αποδεκτές από τους καταναλωτές ευθύνονται για αυτήν την αύξηση.

Όσον αφορά τα έσοδα IAP, τα τυχερά παιχνίδια παρουσίασαν μικτή εικόνα. Τα mid-core και casual παιχνίδια σημείωσαν πτώση 2% και 5%, αντίστοιχα, ενώ οι εφαρμογές καζίνο σημείωσαν αύξηση 4%.

YoY % change in revenue (2024 vs 2023)

Source: appsflyer

 

Οι εξελίξεις στον χώρο της διαφήμισης εντός εφαρμογής (IAA) ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες. Ενώ τα τυχερά παιχνίδια αυξήθηκαν κατά 7% σε ετήσια βάση, οι τομείς εκτός τυχερών παιχνιδιών σημείωσαν αύξηση 26%. Οι καινοτόμες υβριδικές τεχνικές δημιουργίας εσόδων, με τις οποίες ιστορικά εστιασμένες στο IAP εφαρμογές άρχισαν να ενσωματώνουν διαφημίσεις, ήταν η κινητήρια δύναμη πίσω από αυτήν την ανάπτυξη. Για παράδειγμα, τα έσοδα IAA των εφαρμογών μεσαίου πυρήνα αυξήθηκαν κατά 21%.

Η βαθιά σύνδεση τροφοδοτεί άφθονη αύξηση των μετατροπών

Οι μετατροπές σε ιδιόκτητα κανάλια μέσων ενημέρωσης εκτινάχθηκαν στα ύψη κατά 64% το 2024, παρουσιάζοντας εντυπωσιακά αποτελέσματα. Η τεχνολογία βαθιάς σύνδεσης ήταν απαραίτητη για τη δημιουργία ομαλών συνδέσεων μεταξύ διαφορετικών σημείων επαφής και συγκεκριμένου περιεχομένου εφαρμογών.

  • Οι μετατροπές από email σε εφαρμογές αυξήθηκαν κατά 45%
  • Κείμενο σε εφαρμογές κατά 29%
  • Κωδικοί QR σε εφαρμογές κατά 16%

Με αξιοσημείωτη αύξηση 77% από έτος σε έτος, το κανάλι web-to-app τα πήγε ιδιαίτερα καλά στη Δυτική Ευρώπη (+78%) και τη Λατινική Αμερική (+88%). Αυτά τα ευρήματα υπογραμμίζουν πώς οι εμπειρίες των χρηστών μεταξύ πλατφορμών γίνονται πιο περίπλοκες.

Η εστίαση είναι στο επαναληπτικό μάρκετινγκ

Το επαναληπτικό μάρκετινγκ έγινε μια σημαντική μηχανή ανάπτυξης το 2024, ενώ οι πληρωμένες εγκαταστάσεις αυξήθηκαν μόνο κατά 2%. Με αύξηση 22%, οι μετατροπές επαναληπτικού μάρκετινγκ ξεπέρασαν κατά πολύ τις νέες εγκαταστάσεις. Αυτή η τάση, η οποία ήταν ιδιαίτερα αισθητή στους τομείς των χρηματοοικονομικών (+22%) και των αγορών (+29%), κατέδειξε την αυξανόμενη έμφαση στη βελτιστοποίηση της τρέχουσας αξίας των χρηστών.

YoY % change in paid installs and paid remarketing (2024 vs 2023)

Source: appsflyer

Οι ειδικοί προβλέπουν ότι αυτές οι τάσεις στο mobile marketing θα συνεχίσουν να αναπτύσσονται μέχρι το 2025. Δεδομένου ότι η παγκόσμια οικονομία αναμένεται να αυξηθεί κατά 3% και ότι οι γραμμές που χωρίζουν τα τυχερά παιχνίδια από τα μη τυχερά παιχνίδια γίνονται όλο και πιο θολές, θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε ακόμη πιο δημιουργικές μεθόδους προσέλκυσης νέων χρηστών και δημιουργίας χρημάτων.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console

Η Google κυκλοφόρησε νέα τεκμηρίωση που ενισχύει την ενσωμάτωση δεδομένων από το Google Analytics (GA4) και το Search Console για καλύτερη απόδοση ιστότοπου και ανάλυση SEO. Αυτή η ενημέρωση θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από εταιρείες που επιθυμούν να αυξήσουν την οργανική επισκεψιμότητα και να βελτιώσουν την εμπειρία των χρηστών.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland
3 λεπτά για ανάγνωση

Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland

Το BuzzFeed ανακοίνωσε τη δουλειά του σε μια αυτόνομη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων ως λύση στα σημερινά ζητήματα τοξικότητας στο διαδίκτυο. Η εταιρεία ξεκίνησε την πρώτη της κίνηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω του ψυχαγωγικού περιεχομένου και της πλατφόρμας που βασίζεται σε κουίζ, όπως ανέφερε η Semafor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο: Η Amazon οδηγεί τον παγκόσμιο αγώνα 360 δισεκατομμυρίων δολαρίων
2 λεπτά για ανάγνωση

Διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο: Η Amazon οδηγεί τον παγκόσμιο αγώνα 360 δισεκατομμυρίων δολαρίων

Τα παγκόσμια δεδομένα ηλεκτρονικού εμπορίου από την ECDB δείχνουν ότι η Amazon και η Alibaba αποτελούν τις κορυφαίες οντότητες στο διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο. Η Amazon πέτυχε 360 δισεκατομμύρια δολάρια σε διασυνοριακό GMV το 2023, σύμφωνα με την ECDB, διατηρώντας παράλληλα ανώτερη παγκόσμια εμβέλεια και ικανοποίηση πελατών, που ισούται με το ΑΕΠ της Αιγύπτου.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+