3 λεπτά για ανάγνωση

Τα έσοδα της OpenAI αυξάνονται κατά 1700% εν μέσω συγκέντρωσης κεφαλαίων ύψους 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων

Με αύξηση 1700% στα μηνιαία έσοδά της από τις αρχές του 2023, η OpenAI μπορεί να καυχηθεί ότι είναι μια πραγματική ιστορία επιτυχίας. Οδηγώντας επιδέξια το κύμα της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης, η εκκίνηση της Καλιφόρνια διαβεβαιώνει ότι τα οικονομικά της είναι σε εξαιρετική κατάσταση και προετοιμάζει το έδαφος για να εξασφαλίσει έναν σημαντικό γύρο συγκέντρωσης κεφαλαίων. Η OpenAI ετοιμάζεται να συγκεντρώσει κεφάλαια σε έναν νέο γύρο χρηματοδότησης και τα οικονομικά έγγραφα που εξετάστηκαν από τους New York Times παρέχουν μια πιο λεπτομερή εικόνα της οικονομικής κατάστασης της εταιρείας. Μαθαίνουμε ότι τα μηνιαία έσοδά της έφτασαν τα 300 εκατομμύρια δολάρια τον Αύγουστο, αύξηση 1700% από τις αρχές του 2023. Η εταιρεία προβλέπει επίσης ετήσιες πωλήσεις περίπου 3,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων φέτος.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Τα έσοδα της OpenAI αυξάνονται κατά 1700% εν μέσω συγκέντρωσης κεφαλαίων ύψους 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων
Πηγή: Depositphotos

Επιπλέον, η OpenAI εκτιμά ότι ο κύκλος εργασιών της θα φτάσει τα 11,6 δισεκατομμύρια δολάρια το επόμενο έτος και όχι λιγότερα από 100 δισεκατομμύρια δολάρια το 2029, που θα αντιστοιχεί περίπου στις τρέχουσες ετήσιες πωλήσεις της Nestlé ή της Target. Ο στόχος είναι σαφής: να επιδείξει τη δύναμη πυρός της στους επενδυτές και να εξασφαλίσει συγκέντρωση κεφαλαίων σχεδόν 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων, όπως ελπίζαμε νωρίτερα.

Οι επενδυτές παρατάσσονται

Μέχρι σήμερα, η OpenAI έχει συγκεντρώσει ένα σημαντικό ποσό. Η Microsoft έχει εισφέρει περισσότερα από 13 δισεκατομμύρια δολάρια στην εταιρεία και έχει γίνει ο μεγαλύτερος επενδυτής της. Ο επόμενος γύρος χρηματοδότησης – με επικεφαλής την Thrive Capital – θα μπορούσε να προσελκύσει άλλους επενδυτές, συμπεριλαμβανομένων των Apple, Nvidia, Tiger Global και MGX, μιας εταιρείας επενδύσεων τεχνολογίας που ανήκει στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Για να προσελκύσει αυτή την εντυπωσιακή ομάδα, η OpenAI προσφέρει δομές συναλλαγών που θα μπορούσαν να περιγραφούν ως ασυνήθιστες για τους επενδυτές.

Microsoft and OpenAI extend partnership

Source. Microsoft

Η OpenAI αντιμετωπίζει αναδιοργάνωση ηγεσίας εν μέσω σχεδίων αναδιάρθρωσης

Ωστόσο, τίποτα δεν έχει καθοριστεί ακόμα, και τα πράγματα θα μπορούσαν κάλλιστα να αλλάξουν: η εταιρεία ήταν στο προσκήνιο την περασμένη εβδομάδα μετά την αποχώρηση της CTO της, Mira Murati, και δύο άλλων βασικών μελών της ερευνητικής ομάδας, Bob McGrew και Barret Zoph. Ενώ τα κίνητρά τους είναι άγνωστα, οι φήμες είναι άφθονες και μία από αυτές θα μπορούσε να είναι η πραγματική αιτία αυτής της αναδιοργάνωσης.

Έτσι, η startup σχεδιάζει να αναδιαρθρωθεί για να επιτύχει τους στόχους της και να ολοκληρώσει αυτή τη συγκέντρωση κεφαλαίων. Θα γινόταν έτσι μια κερδοσκοπική εταιρεία. Από το 2018, η εταιρεία διέπεται από ένα σύστημα ανώτατων ορίων για την άντληση δισεκατομμυρίων δολαρίων για την ανάπτυξη των παραγωγικών υπηρεσιών AI.

Σταδιακή αύξηση της συνδρομής στο ChatGPT

Εν τω μεταξύ, η OpenAI προσπαθεί να αναπληρώσει τα ταμεία της με κάθε τρόπο. Και μία από τις υποθετικές λύσεις θα μπορούσε να είναι η αύξηση της συνδρομής στην υπηρεσία ChatGPT. Ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2022, το εργαλείο έχει δει πρωτοφανές ενδιαφέρον: περίπου 350 εκατομμύρια άνθρωποι – σε σύγκριση με περίπου 100 εκατομμύρια τον Μάρτιο – χρησιμοποιούσαν τις υπηρεσίες του κάθε μήνα από τον Ιούνιο και μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου, είχε περισσότερους από ένα εκατομμύριο χρήστες που πλήρωναν για τα επαγγελματικά προϊόντα του, ChatGPT Enterprise, Team και Edu.

Σύμφωνα με τους NYT, η εταιρεία έχει περίπου 10 εκατομμύρια χρήστες του ChatGPT Plus. Ένας αριθμός που η OpenAI σκοπεύει να αυξήσει περαιτέρω, όπως αποδεικνύεται από τη στρατηγική του Sam Altman τους τελευταίους μήνες. Βασίζεται σε αυτή τη βάση για να εξασφαλίσει σημαντικό εισόδημα.

Επιπλέον, επί του παρόντος στα 20 δολάρια το μήνα, η συνδρομή Plus αναμένεται να αυξηθεί κατά 2 δολάρια μέχρι το τέλος του έτους, με την εταιρεία να σχεδιάζει να την αυξήσει επιθετικά στα 44 δολάρια τα επόμενα πέντε χρόνια. Προς το παρόν, τίποτα δεν έχει οριστεί. Θα πρέπει να περιμένουμε την επίσημη ανακοίνωση του γύρου χρηματοδότησης για να μάθουμε περισσότερα.

Συχνές ερωτήσεις

Τι ρόλο παίζει το ChatGPT στα συνολικά έσοδα της OpenAI;

Το ChatGPT δεν είναι απλώς ένα προϊόν, αλλά ένας ακρογωνιαίος λίθος του επιχειρηματικού μοντέλου της OpenAI, οδηγώντας σε σημαντική αύξηση των εσόδων και διαμορφώνοντας την παρουσία της εταιρείας στην αγορά στο τοπίο της τεχνητής νοημοσύνης.

Πώς επηρεάζει η αύξηση των εσόδων της OpenAI τη σχέση της με τη Microsoft;

Η αύξηση των εσόδων της OpenAI όχι μόνο ενισχύει τη συνεργασία της με τη Microsoft , αλλά δημιουργεί επίσης νέες ευκαιρίες και προκλήσεις που θα διαμορφώσουν τη μελλοντική συνεργασία τους στο ανταγωνιστικό τοπίο της τεχνητής νοημοσύνης.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου
3 λεπτά για ανάγνωση

Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου

Έχετε λάβει κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Διαχειριστής ετικετών Google (GTM) θα φορτώνει τις ετικέτες Google Ads και Floodlight από τις 10 Απριλίου 2025; Αυτή η ενημέρωση μπορεί να επηρεάσει την παρακολούθηση μετατροπών, το επαναληπτικό μάρκετινγκ και τον τρόπο διαχείρισης ετικετών στο GTM. Τι ακριβώς αλλάζει, γιατί […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας
2 λεπτά για ανάγνωση

Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας

Με ισχύ από χθες, 13 Μαρτίου 2025, το TikTok ολοκλήρωσε μια σημαντική ενημέρωση στο σύστημα Shop Performance Score . Η νέα προσέγγιση συγκρίνει τώρα την απόδοση του πωλητή σας με άλλους πωλητές στην ίδια κατηγορία καταχώρισης προϊόντων και όχι με την αγορά στο σύνολό της.

Ανάγνωση άρθρου
AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο
5 λεπτά για ανάγνωση

AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο

Η ψηφιακή διαφήμιση αλλάζει ταχύτερα από ποτέ και οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου, μαζί με τις εταιρείες μάρκετινγκ, πρέπει να συμβαδίζουν με τις νέες προκλήσεις και ευκαιρίες. Η έκθεση Industry Pulse Report χαρτογραφεί ποιες τάσεις, απειλές, deepfakes και καινοτομίες θα διαμορφώσουν τη διαδικτυακή διαφήμιση το επόμενο έτος. Βασίζεται στις απόψεις των εμπειρογνωμόνων ψηφιακών μέσων – διαφημιστές, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+