2 λεπτά για ανάγνωση

Τα αποτελέσματα Q1 της Zalando δείχνουν ότι το στοίχημά της σε B2C και B2B έχει αποδώσει

Η Zalando ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου. Παρά τις τρέχουσες παγκόσμιες προκλήσεις, τα στοιχεία είναι αυξημένα σε σχέση με πέρυσι.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Τα αποτελέσματα Q1 της Zalando δείχνουν ότι το στοίχημά της σε B2C και B2B έχει αποδώσει

Σε σύγκριση με την προηγούμενη περίοδο, η γερμανική εταιρεία παρουσίασε σημαντική αύξηση των προσαρμοσμένων κερδών προ τόκων και φόρων ύψους €28,3 εκατ. Ο ακαθάριστος όγκος εμπορευμάτων (GMV) αυξήθηκε κατά 1,3% σε ετήσια βάση στα 3,3 δισ. ευρώ. Ταυτόχρονα, ωστόσο, οι πωλήσεις μειώθηκαν από 2,3 δισεκατομμύρια ευρώ το 1ο τρίμηνο του 2023 σε 2,2 δισεκατομμύρια ευρώ το 1ο τρίμηνο του 2024. Η Zalando βλέπει την εστίασή της τόσο στο B2C όσο και στο B2B ως βασικούς πυλώνες της επιτυχίας της.

Στο πλαίσιο του B2C, η Zalando θα επικεντρωθεί στη βελτίωση του τρόπου ζωής που προσφέρει στους τελικούς πελάτες. Η εταιρεία έχει επεκτείνει την γκάμα των προϊόντων της για να συμπεριλάβει προσαρμοστικά υποδήματα για παιδιά με αναπηρίες. Επιπλέον, έχει ξεκινήσει έναν βοηθό αγορών AI με δυνατότητες μέτρησης σώματος. Το νέο εργαλείο είναι διαθέσιμο μόνο σε 6 αγορές.

Στον τομέα B2B, η Zalando χρησιμοποιεί το λειτουργικό σύστημα ZEOS. Αυτό επιτρέπει στις μάρκες να χρησιμοποιούν το εκτεταμένο δίκτυο logistics της εταιρείας για παράδοση και επιστροφές, ανεξάρτητα από το αν τα προϊόντα αγοράστηκαν στο Zalando, στο ηλεκτρονικό κατάστημα του λιανοπωλητή ή σε άλλη ευρωπαϊκή πλατφόρμα. Κατά το πρώτο τρίμηνο, προστέθηκαν πέντε επιπλέον πολυκαναλικοί συνεργάτες της ZEOS, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των συνεργατών σε 27. Στον τομέα χονδρικής της Zalando, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 13% στα 215 εκατομμύρια ευρώ.

«Οι πελάτες B2C δείχνουν αυξημένο ενδιαφέρον για την υψηλής ποιότητας γκάμα προϊόντων μας, τα ψηφιακά εργαλεία, τις προσφορές και το εμπνευσμένο περιεχόμενο. Οι πελάτες B2B επωφελούνται από τη μοναδική προσφορά μας. Και οι δύο φορείς ανάπτυξής μας είναι ισχυροί και συμβάλλουν στα αποτελέσματα, αποδεικνύοντας τη δύναμη των σχεδίων μας», δήλωσε η CFO της Zalando, Dr Sandra Dembeck.

Τα πλήρη ετήσια αποτελέσματα της εταιρείας μπορούν να βρεθούν στην επίσημη έκθεση.

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU