2 λεπτά για ανάγνωση

Τα αποτελέσματα Q1 της Zalando δείχνουν ότι το στοίχημά της σε B2C και B2B έχει αποδώσει

Η Zalando ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου. Παρά τις τρέχουσες παγκόσμιες προκλήσεις, τα στοιχεία είναι αυξημένα σε σχέση με πέρυσι.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Τα αποτελέσματα Q1 της Zalando δείχνουν ότι το στοίχημά της σε B2C και B2B έχει αποδώσει

Σε σύγκριση με την προηγούμενη περίοδο, η γερμανική εταιρεία παρουσίασε σημαντική αύξηση των προσαρμοσμένων κερδών προ τόκων και φόρων ύψους €28,3 εκατ. Ο ακαθάριστος όγκος εμπορευμάτων (GMV) αυξήθηκε κατά 1,3% σε ετήσια βάση στα 3,3 δισ. ευρώ. Ταυτόχρονα, ωστόσο, οι πωλήσεις μειώθηκαν από 2,3 δισεκατομμύρια ευρώ το 1ο τρίμηνο του 2023 σε 2,2 δισεκατομμύρια ευρώ το 1ο τρίμηνο του 2024. Η Zalando βλέπει την εστίασή της τόσο στο B2C όσο και στο B2B ως βασικούς πυλώνες της επιτυχίας της.

Στο πλαίσιο του B2C, η Zalando θα επικεντρωθεί στη βελτίωση του τρόπου ζωής που προσφέρει στους τελικούς πελάτες. Η εταιρεία έχει επεκτείνει την γκάμα των προϊόντων της για να συμπεριλάβει προσαρμοστικά υποδήματα για παιδιά με αναπηρίες. Επιπλέον, έχει ξεκινήσει έναν βοηθό αγορών AI με δυνατότητες μέτρησης σώματος. Το νέο εργαλείο είναι διαθέσιμο μόνο σε 6 αγορές.

Στον τομέα B2B, η Zalando χρησιμοποιεί το λειτουργικό σύστημα ZEOS. Αυτό επιτρέπει στις μάρκες να χρησιμοποιούν το εκτεταμένο δίκτυο logistics της εταιρείας για παράδοση και επιστροφές, ανεξάρτητα από το αν τα προϊόντα αγοράστηκαν στο Zalando, στο ηλεκτρονικό κατάστημα του λιανοπωλητή ή σε άλλη ευρωπαϊκή πλατφόρμα. Κατά το πρώτο τρίμηνο, προστέθηκαν πέντε επιπλέον πολυκαναλικοί συνεργάτες της ZEOS, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των συνεργατών σε 27. Στον τομέα χονδρικής της Zalando, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 13% στα 215 εκατομμύρια ευρώ.

«Οι πελάτες B2C δείχνουν αυξημένο ενδιαφέρον για την υψηλής ποιότητας γκάμα προϊόντων μας, τα ψηφιακά εργαλεία, τις προσφορές και το εμπνευσμένο περιεχόμενο. Οι πελάτες B2B επωφελούνται από τη μοναδική προσφορά μας. Και οι δύο φορείς ανάπτυξής μας είναι ισχυροί και συμβάλλουν στα αποτελέσματα, αποδεικνύοντας τη δύναμη των σχεδίων μας», δήλωσε η CFO της Zalando, Dr Sandra Dembeck.

Τα πλήρη ετήσια αποτελέσματα της εταιρείας μπορούν να βρεθούν στην επίσημη έκθεση.

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων
3 λεπτά για ανάγνωση

Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων

Η Black Friday και τα Χριστούγεννα είναι προ των πυλών. Καθώς πλησιάζει η περίοδος αγορών, η Google κυκλοφορεί αρκετές σημαντικές ενημερώσεις που έχουν σχεδιαστεί για να μεγιστοποιήσουν την επιτυχία. Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google στο Google Merchant Center και στο Google Ads έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στους πωλητές ενημερωμένες πληροφορίες, να βελτιώνουν την […]

Ανάγνωση άρθρου
Προφίλ Instagram Music: Νέες ευκαιρίες μάρκετινγκ
3 λεπτά για ανάγνωση

Προφίλ Instagram Music: Νέες ευκαιρίες μάρκετινγκ

Το Instagram κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες να προσθέτουν μουσική στα προφίλ τους, ανοίγοντας νέους δρόμους για το ηλεκτρονικό εμπόριο και την αφοσίωση της επωνυμίας. Αυτά τα μουσικά προφίλ Instagram έχουν ρυθμιστεί για να μεταμορφώσουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με το κοινό τους στην πλατφόρμα.

Ανάγνωση άρθρου
Αλλαγές στην πολιτική διαφημίσεων της Google 2024: νέοι κανόνες για διαφημίσεις και βίντεο
4 λεπτά για ανάγνωση

Αλλαγές στην πολιτική διαφημίσεων της Google 2024: νέοι κανόνες για διαφημίσεις και βίντεο

Τον Σεπτέμβριο του 2024, θα εισαγάγει σημαντικές ενημερώσεις στις πολιτικές της για τη διαφήμιση και το περιεχόμενο βίντεο. Η αλλαγή θα επηρεάσει τόσο τους διαφημιζόμενους όσο και τους εκδότες στο YouTube. Ρίξτε μια ματιά σε μια ολοκληρωμένη επισκόπηση των νέων χαρακτηριστικών και των επιπτώσεών τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+