2 λεπτά για ανάγνωση

Τα αποτελέσματα Q1 της Zalando δείχνουν ότι το στοίχημά της σε B2C και B2B έχει αποδώσει

Η Zalando ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου. Παρά τις τρέχουσες παγκόσμιες προκλήσεις, τα στοιχεία είναι αυξημένα σε σχέση με πέρυσι.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Τα αποτελέσματα Q1 της Zalando δείχνουν ότι το στοίχημά της σε B2C και B2B έχει αποδώσει

Σε σύγκριση με την προηγούμενη περίοδο, η γερμανική εταιρεία παρουσίασε σημαντική αύξηση των προσαρμοσμένων κερδών προ τόκων και φόρων ύψους €28,3 εκατ. Ο ακαθάριστος όγκος εμπορευμάτων (GMV) αυξήθηκε κατά 1,3% σε ετήσια βάση στα 3,3 δισ. ευρώ. Ταυτόχρονα, ωστόσο, οι πωλήσεις μειώθηκαν από 2,3 δισεκατομμύρια ευρώ το 1ο τρίμηνο του 2023 σε 2,2 δισεκατομμύρια ευρώ το 1ο τρίμηνο του 2024. Η Zalando βλέπει την εστίασή της τόσο στο B2C όσο και στο B2B ως βασικούς πυλώνες της επιτυχίας της.

Στο πλαίσιο του B2C, η Zalando θα επικεντρωθεί στη βελτίωση του τρόπου ζωής που προσφέρει στους τελικούς πελάτες. Η εταιρεία έχει επεκτείνει την γκάμα των προϊόντων της για να συμπεριλάβει προσαρμοστικά υποδήματα για παιδιά με αναπηρίες. Επιπλέον, έχει ξεκινήσει έναν βοηθό αγορών AI με δυνατότητες μέτρησης σώματος. Το νέο εργαλείο είναι διαθέσιμο μόνο σε 6 αγορές.

Στον τομέα B2B, η Zalando χρησιμοποιεί το λειτουργικό σύστημα ZEOS. Αυτό επιτρέπει στις μάρκες να χρησιμοποιούν το εκτεταμένο δίκτυο logistics της εταιρείας για παράδοση και επιστροφές, ανεξάρτητα από το αν τα προϊόντα αγοράστηκαν στο Zalando, στο ηλεκτρονικό κατάστημα του λιανοπωλητή ή σε άλλη ευρωπαϊκή πλατφόρμα. Κατά το πρώτο τρίμηνο, προστέθηκαν πέντε επιπλέον πολυκαναλικοί συνεργάτες της ZEOS, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των συνεργατών σε 27. Στον τομέα χονδρικής της Zalando, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 13% στα 215 εκατομμύρια ευρώ.

«Οι πελάτες B2C δείχνουν αυξημένο ενδιαφέρον για την υψηλής ποιότητας γκάμα προϊόντων μας, τα ψηφιακά εργαλεία, τις προσφορές και το εμπνευσμένο περιεχόμενο. Οι πελάτες B2B επωφελούνται από τη μοναδική προσφορά μας. Και οι δύο φορείς ανάπτυξής μας είναι ισχυροί και συμβάλλουν στα αποτελέσματα, αποδεικνύοντας τη δύναμη των σχεδίων μας», δήλωσε η CFO της Zalando, Dr Sandra Dembeck.

Τα πλήρη ετήσια αποτελέσματα της εταιρείας μπορούν να βρεθούν στην επίσημη έκθεση.

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση

Το Google Ads κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει την αξιολόγηση των αλλαγών στον προϋπολογισμό από τις καμπάνιες δυναμικών διαφημίσεων αναζήτησης (DSA) ή τις καμπάνιες δικτύου προβολής σε καμπάνιες μέγιστης απόδοσης (PMax). Η ενημερωμένη έκδοση έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στην επίτευξη υψηλότερης απόδοσης και καλύτερων αποτελεσμάτων.

Ανάγνωση άρθρου
Οι τάσεις του TikTok για το 2025: Νέα έκθεση αποκαλύπτει στρατηγικές για το ηλεκτρονικό εμπόριο
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι τάσεις του TikTok για το 2025: Νέα έκθεση αποκαλύπτει στρατηγικές για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Το “What’s Next 2025 Trend Report” του TikTok υπογραμμίζει τις αναδυόμενες τάσεις που μπορούν να αξιοποιήσουν οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου για να παραμείνουν πολιτιστικά σχετικές και να συνδεθούν με το κοινό τους. Ακολουθούν τα βασικά συμπεράσματα για τη στρατηγική σας φέτος που θα σας βοηθήσουν να πλοηγηθείτε στη δυναμική της αγοράς, να βελτιστοποιήσετε την απόδοσή σας […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace

Η Meta συνεργάζεται με το eBay. Αυτή η πρωτοποριακή συνεργασία θα επιτρέψει στο Facebook Marketplace να εμφανίζει απευθείας τις καταχωρίσεις του eBay, αναφέρει το CNBC. Αυτή η στρατηγική κίνηση έρχεται ως απάντηση στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής τον Νοέμβριο να επιβάλει πρόστιμο 797 εκατομμυρίων ευρώ στη Meta για παραβίαση των αντιμονοπωλιακών κανονισμών της ΕΕ.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+