
Η έκρηξη των δώρων του Budget Boyfriend
Μία από τις τάσεις που ξεχωρίζουν; Οι αναζητήσεις για «οικονομικά δώρα για τον φίλο» αυξήθηκαν κατά 2,600%. Αυτό δεν είναι τυπογραφικό λάθος. Είτε οι φίλοι παντού παίρνουν περισσότερα δώρα φέτος, είτε οι άνθρωποι παραδέχονται επιτέλους ότι θέλουν να βρουν καλά δώρα χωρίς να ξοδέψουν μια περιουσία.
Η κατηγορία “Στοχαστικά δώρα κάτω των 50 $” το υποστηρίζει. Οι funky κούπες αυξήθηκαν κατά 330% στις αναζητήσεις, τα σπειροειδή κεριά ανέβηκαν 180% και τα κορεάτικα chopsticks αυξήθηκαν κατά 80%. Τα μικρά, μοναδικά αντικείμενα κερδίζουν τα γενικά, ακριβά πράγματα.
Τα δώρα του μπαμπά γίνονται συγκεκριμένα
Ο οδηγός «Δώρα για τον μπαμπά που δεν θέλει τίποτα» του Pinterest αντιμετωπίζει το κλασικό πρόβλημα των διακοπών. Τα δεδομένα δείχνουν τι λειτουργεί στην πραγματικότητα: παράκτια καουμπόικα καπέλα (αύξηση 90%), κουτιά κιτ πρώτων βοηθειών (αύξηση 190%), ανδρικά είδη υγιεινής (αύξηση 165%) και κάτοχοι διαβατηρίων (αύξηση 40%).
Ούτε οι λάτρεις του καφέ έχουν ξεχαστεί. Οι αναζητήσεις για «δώρο μεταφοράς καφέ» αυξήθηκαν κατά 300%, δημιουργώντας μια ολόκληρη κατηγορία δώρων για τους χρόνιους καφεϊνούχους.
Η επιμέλεια διασημοτήτων συναντά τα δεδομένα αγορών
Το Pinterest συνεργάστηκε με την Pamela Anderson και τον Conan Gray για να προσθέσει μια ανθρώπινη πινελιά στα δεδομένα. Ο Άντερσον επιμελήθηκε έναν πίνακα «Διακοπές στη φάρμα», ενώ ο Γκρέι επικεντρώθηκε στα «Δώρα για το δημιουργικό DIY».
Ο πίνακας του Γκρέι απευθύνεται σε τεχνίτες με προμήθειες για εκτύπωση, γραφή, ράψιμο, κέντημα και φωτογραφία. Ο Άντερσον κλίνει προς την προσεκτική ομορφιά και τη στοχαστική προσφορά. Και οι δύο πίνακες μπορούν να αγοραστούν, συνδέονται απευθείας με προϊόντα.
Η διαδραστική εμπειρία αγορών
Πέρα από τους στατικούς οδηγούς δώρων, το Pinterest δημιούργησε ένα διαδραστικό κουίζ που ταιριάζει με τους αγοραστές με ιδέες για δώρα με βάση τις απαντήσεις τους.
Είναι η προσπάθεια της πλατφόρμας να κάνει την ανακάλυψη να αισθάνεται προσωπική, ενώ εξακολουθεί να τροφοδοτείται από συγκεντρωτικά δεδομένα χρηστών.
Το Festive Edit περιλαμβάνει επίσης αποκλειστικές προσφορές και προσφορές από εμπόρους όπως η Kip and Co και η Mermade Hair. Οι αγοραστές που γνωρίζουν τον προϋπολογισμό λαμβάνουν ειδικούς πίνακες προσφορών με έγκαιρες προσφορές.
Τι σημαίνει αυτό για το ηλεκτρονικό εμπόριο
Για τους διαδικτυακούς λιανοπωλητές, αυτές οι τάσεις προσφέρουν ένα σαφές βιβλίο. Τα δεδομένα δείχνουν ότι οι αγοραστές θέλουν συγκεκριμένα, προσιτά είδη αντί για ασαφή προϊόντα πολυτελείας. Μια funky κούπα 15 λιρών που ταιριάζει στην προσωπικότητα κάποιου ξεπερνά ένα γενικό σετ δώρου 100 λιρών.
Η αύξηση των εξαιρετικά συγκεκριμένων αναζητήσεων (κορεάτικα ξυλάκια, σπειροειδή κεριά, παράκτια καουμπόικα καπέλα) υποδηλώνει ότι οι άνθρωποι ξεπερνούν τις συστάσεις της Amazon «οι πελάτες αγόρασαν επίσης». Θέλουν μοναδικά ευρήματα και είναι πρόθυμοι να τα κυνηγήσουν.
Η μαζική άνοδος των αναζητήσεων με επίκεντρο τον προϋπολογισμό σηματοδοτεί επίσης ότι οι οικονομικές ανησυχίες διαμορφώνουν τις δαπάνες των διακοπών. Οι έμποροι που μπορούν να προσφέρουν διακριτικά προϊόντα σε προσιτές τιμές έχουν ένα σαφές πλεονέκτημα.
Η προσέγγιση του Pinterest – που συνδυάζει σκληρά δεδομένα με επιμελημένη τεχνογνωσία – μπορεί να είναι το μέλλον των οδηγών αγορών για τις γιορτές . Καταργεί τις εικασίες για τους αγοραστές, ενώ δίνει στους εμπόρους σαφή σήματα σχετικά με το τι να αποθηκεύσουν και να προωθήσουν.