4 λεπτά για ανάγνωση

Τα δεδομένα εορταστικών αγορών του Pinterest αποκαλύπτουν ποια δώρα θέλουν πραγματικά οι άνθρωποι φέτος

Το Pinterest μόλις κυκλοφόρησε το Festive Season Edit – μια συλλογή από εκατοντάδες οδηγούς δώρων που βασίζονται εξ ολοκλήρου σε αυτό που πραγματικά αναζητούν και εξοικονομούν εκατομμύρια χρήστες. Και οι αριθμοί λένε μερικές πολύ ενδιαφέρουσες ιστορίες για τις γιορτινές αγορές το 2025. Η πλατφόρμα ανέλυσε μοτίβα αναζήτησης, συμπεριφορά αποθήκευσης και κλικ αγορών για να δημιουργήσει 17 κατηγορίες οδηγών δώρων. Αυτή δεν είναι η δημιουργική ομάδα του Pinterest που μαντεύει τι είναι μοντέρνο. Είναι καθαρά δεδομένα που δείχνουν τι θέλουν να αγοράσουν οι άνθρωποι.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Τα δεδομένα εορταστικών αγορών του Pinterest αποκαλύπτουν ποια δώρα θέλουν πραγματικά οι άνθρωποι φέτος
Πηγή: ChatGPT

Η έκρηξη των δώρων του Budget Boyfriend

Μία από τις τάσεις που ξεχωρίζουν; Οι αναζητήσεις για «οικονομικά δώρα για τον φίλο» αυξήθηκαν κατά 2,600%. Αυτό δεν είναι τυπογραφικό λάθος. Είτε οι φίλοι παντού παίρνουν περισσότερα δώρα φέτος, είτε οι άνθρωποι παραδέχονται επιτέλους ότι θέλουν να βρουν καλά δώρα χωρίς να ξοδέψουν μια περιουσία.

Η κατηγορία “Στοχαστικά δώρα κάτω των 50 $” το υποστηρίζει. Οι funky κούπες αυξήθηκαν κατά 330% στις αναζητήσεις, τα σπειροειδή κεριά ανέβηκαν 180% και τα κορεάτικα chopsticks αυξήθηκαν κατά 80%. Τα μικρά, μοναδικά αντικείμενα κερδίζουν τα γενικά, ακριβά πράγματα.

Τα δώρα του μπαμπά γίνονται συγκεκριμένα

Ο οδηγός «Δώρα για τον μπαμπά που δεν θέλει τίποτα» του Pinterest αντιμετωπίζει το κλασικό πρόβλημα των διακοπών. Τα δεδομένα δείχνουν τι λειτουργεί στην πραγματικότητα: παράκτια καουμπόικα καπέλα (αύξηση 90%), κουτιά κιτ πρώτων βοηθειών (αύξηση 190%), ανδρικά είδη υγιεινής (αύξηση 165%) και κάτοχοι διαβατηρίων (αύξηση 40%).

Ούτε οι λάτρεις του καφέ έχουν ξεχαστεί. Οι αναζητήσεις για «δώρο μεταφοράς καφέ» αυξήθηκαν κατά 300%, δημιουργώντας μια ολόκληρη κατηγορία δώρων για τους χρόνιους καφεϊνούχους.

Η επιμέλεια διασημοτήτων συναντά τα δεδομένα αγορών

Το Pinterest συνεργάστηκε με την Pamela Anderson και τον Conan Gray για να προσθέσει μια ανθρώπινη πινελιά στα δεδομένα. Ο Άντερσον επιμελήθηκε έναν πίνακα «Διακοπές στη φάρμα», ενώ ο Γκρέι επικεντρώθηκε στα «Δώρα για το δημιουργικό DIY».

Ο πίνακας του Γκρέι απευθύνεται σε τεχνίτες με προμήθειες για εκτύπωση, γραφή, ράψιμο, κέντημα και φωτογραφία. Ο Άντερσον κλίνει προς την προσεκτική ομορφιά και τη στοχαστική προσφορά. Και οι δύο πίνακες μπορούν να αγοραστούν, συνδέονται απευθείας με προϊόντα.

Η διαδραστική εμπειρία αγορών

Πέρα από τους στατικούς οδηγούς δώρων, το Pinterest δημιούργησε ένα διαδραστικό κουίζ που ταιριάζει με τους αγοραστές με ιδέες για δώρα με βάση τις απαντήσεις τους.

Είναι η προσπάθεια της πλατφόρμας να κάνει την ανακάλυψη να αισθάνεται προσωπική, ενώ εξακολουθεί να τροφοδοτείται από συγκεντρωτικά δεδομένα χρηστών.

Το Festive Edit περιλαμβάνει επίσης αποκλειστικές προσφορές και προσφορές από εμπόρους όπως η Kip and Co και η Mermade Hair. Οι αγοραστές που γνωρίζουν τον προϋπολογισμό λαμβάνουν ειδικούς πίνακες προσφορών με έγκαιρες προσφορές.

Τι σημαίνει αυτό για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Για τους διαδικτυακούς λιανοπωλητές, αυτές οι τάσεις προσφέρουν ένα σαφές βιβλίο. Τα δεδομένα δείχνουν ότι οι αγοραστές θέλουν συγκεκριμένα, προσιτά είδη αντί για ασαφή προϊόντα πολυτελείας. Μια funky κούπα 15 λιρών που ταιριάζει στην προσωπικότητα κάποιου ξεπερνά ένα γενικό σετ δώρου 100 λιρών.

Η αύξηση των εξαιρετικά συγκεκριμένων αναζητήσεων (κορεάτικα ξυλάκια, σπειροειδή κεριά, παράκτια καουμπόικα καπέλα) υποδηλώνει ότι οι άνθρωποι ξεπερνούν τις συστάσεις της Amazon «οι πελάτες αγόρασαν επίσης». Θέλουν μοναδικά ευρήματα και είναι πρόθυμοι να τα κυνηγήσουν.

Η μαζική άνοδος των αναζητήσεων με επίκεντρο τον προϋπολογισμό σηματοδοτεί επίσης ότι οι οικονομικές ανησυχίες διαμορφώνουν τις δαπάνες των διακοπών. Οι έμποροι που μπορούν να προσφέρουν διακριτικά προϊόντα σε προσιτές τιμές έχουν ένα σαφές πλεονέκτημα.

Η προσέγγιση του Pinterest – που συνδυάζει σκληρά δεδομένα με επιμελημένη τεχνογνωσία – μπορεί να είναι το μέλλον των οδηγών αγορών για τις γιορτές . Καταργεί τις εικασίες για τους αγοραστές, ενώ δίνει στους εμπόρους σαφή σήματα σχετικά με το τι να αποθηκεύσουν και να προωθήσουν.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU