2 λεπτά για ανάγνωση

Τα προφίλ Instagram θα μπορούν να δείχνουν δημόσια ενδιαφέρον για συνεργασία

Το Instagram σκέφτεται πάντα καινοτόμους τρόπους για να βοηθήσει τους καλλιτέχνες. Σε μια προσπάθεια ενίσχυσης των σχέσεων και προώθησης της ομαδικής εργασίας, λανσάρει τον χαρακτηρισμό «Ανοιχτό στη Συνεργασία».

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Τα προφίλ Instagram θα μπορούν να δείχνουν δημόσια ενδιαφέρον για συνεργασία
Πηγή: @liahaberman

Το λογότυπο “Open to Collaborating” επιτρέπει στους δημιουργούς να εκφράσουν την ανοιχτότητά τους στη συνεργασία με άλλους. Όταν είναι ενεργοποιημένη, αυτή η κατάσταση εμφανίζεται στις επικοινωνίες και στο προφίλ του δημιουργού, ενημερώνοντας τους υποψήφιους συνεργάτες ότι το προφίλ είναι διαθέσιμο για συνεργασία. Αυτή η δυνατότητα θα μπορούσε να φέρει επανάσταση στο μάρκετινγκ επιρροής , διευκολύνοντας πιο οργανικές και διαφανείς συνεργασίες μεταξύ επωνυμιών και δημιουργών.

Το νέο εργαλείο έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει τη διαδικασία εύρεσης νέων εταίρων και σύνδεσης με ομοϊδεάτες παραγωγούς.

Πώς μπορώ να προσθέσω την κατάσταση “Άνοιγμα για συνεργασία”;

  1. Αλλάξτε την εφαρμογή
  2. Πηγαίνετε στον επαγγελματικό πίνακα εργαλείων στο Instagram.
  3. Μια νέα επιλογή “Collaboratioon” θα πρέπει να εμφανιστεί.
  4. Επιλέξτε την επιλογή “Άνοιγμα για συνεργασία”.
  5. Ορίστε αυτήν την επιλογή σε ενεργή για να ενεργοποιήσετε τη λειτουργία.

Το Instagram διευκολύνει τους διαφορετικούς παραγωγούς να βρουν ο ένας τον άλλον και να συνεργαστούν, γεγονός που δημιουργεί νέες δυνατότητες δημιουργικότητας, ανάπτυξης κοινού και επιχειρηματικής ανάπτυξης. Αυτή η λειτουργία θα μπορούσε να επηρεάσει σημαντικά το μάρκετινγκ επιρροής , εξορθολογίζοντας τις συνεργασίες και επεκτείνοντας την προσέγγιση χρηστών σε διαφορετικά δίκτυα δημιουργών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη

Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι το εργαλείο AI συνομιλίας θα αναπτυχθεί σε 41 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και σε 21 υπερπόντια εδάφη – σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη παγκόσμια επέκταση του Meta AI μέχρι σήμερα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025

Το Balkan Ecommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ψηφιακού εμπορίου της περιοχής, θα μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου για ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025, στην Arena Sofia. Αυτή η εκδήλωση-ορόσημο θα συγκεντρώσει πάνω από 4.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας

Ξεκινώντας αυτή την εβδομάδα, η Meta αλλάζει θεμελιωδώς τον τρόπο επαλήθευσης των πληροφοριών στο Facebook, το Instagram και το Threads. Αντί να συνεργάζονται με ανεξάρτητους οργανισμούς διασταύρωσης ειδήσεων, παρουσιάζουν τις Σημειώσεις κοινότητας, έναν μηχανισμό που βασίζεται στο crowdsourcing. Αυτή η αλλαγή είναι αμφιλεγόμενη, αλλά η Meta την παρουσιάζει ως έναν τρόπο μείωσης της προκατάληψης. Για […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+