4 λεπτά για ανάγνωση

Τα Φύλλα Google λανσάρουν τον τύπο AI

Σταματήστε να διαβάζετε ατελείωτες σειρές υπολογιστικών φύλλων και να αντιγράφετε δεδομένα μεταξύ καρτελών. Η Google εγκατέλειψε μια λειτουργία που μετατρέπει εργασίες δεδομένων 30 λεπτών σε προτροπές 30 δευτερολέπτων.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Τα Φύλλα Google λανσάρουν τον τύπο AI
Πηγή: Canva Pro License

Ο καλύτερος τρόπος για να αναβαθμίσετε το υπολογιστικό φύλλο σας

Ο τύπος είναι εύκολος στη χρήση: =AI(“η προτροπή σας”, [προαιρετικό εύρος]). Δεν χρειάζεται να κάνετε εναλλαγή μεταξύ εργαλείων ή να ρυθμίσετε περίπλοκες ενσωματώσεις. Πληκτρολογείτε ό, τι θέλετε σε απλά αγγλικά και το AI της Google σας δίνει τα αποτελέσματα αμέσως.

Πάρτε ανάλυση σχολίων πελατών. Μπορείτε να πληκτρολογήσετε =AI(“αναλύστε το συναίσθημα αυτής της ανατροφοδότησης και κατηγοριοποιήστε την ως θετική, αρνητική ή ουδέτερη”, A2:D2) αντί να κοσκινίζετε εκατοντάδες σχόλια με το χέρι. Το AI εξετάζει τα δεδομένα σας και τα ταξινομεί αμέσως σε κατηγορίες για όλες τις στήλες.

Εφαρμογές Μάρκετινγκ

Οι πραγματικές χρήσεις για τις ομάδες μάρκετινγκ είναι επαναστατικές:

Εξατομίκευση περιεχομένου: =AI(“ξαναγράψτε αυτήν την περιγραφή προϊόντος για millennials”, A2) προσαρμόζει το υπάρχον αντίγραφό σας για διαφορετικά κοινά-στόχους.

Ανάλυση ανταγωνιστών: =AI(“εξαγάγετε τα βασικά σημεία πώλησης από τη σελίδα προορισμού αυτού του ανταγωνιστή”, A2: B2) προσδιορίζει στρατηγικές τοποθέτησης στην αγορά.

Τμηματοποίηση πελατών: =AI (“κατηγοριοποίηση αυτών των δυνητικών πελατών με βάση το μέγεθος της εταιρείας και τον κλάδο τους”, A2: E2) ταξινομεί αυτόματα τις προοπτικές για στοχευμένη προσέγγιση.

Πληροφορίες απόδοσης: =AI(“προσδιορίστε τους 3 κορυφαίους παράγοντες που συμβάλλουν σε υψηλά ποσοστά μετατροπών”, A2:F2) αποκαλύπτει μοτίβα στα δεδομένα καμπάνιας σας χωρίς μη αυτόματη ανάλυση.

Επαναστατική εξοικονόμηση χρόνου

Οι πρώτοι χρήστες λένε ότι είναι πολύ πιο παραγωγικοί. Πράγματα που κάποτε χρειάζονταν 30 λεπτά, τώρα χρειάζονται μόνο 30 δευτερόλεπτα.

Το AI φροντίζει τα πάντα, από τα έξοδα ταξινόμησης έως τη σύνταξη απαντήσεων σε αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών. Τροφοδοτήστε τις σημειώσεις από κλήσεις πωλήσεων και θα σας δώσει σύντομες περιλήψεις. Μπορείτε να εισαγάγετε ανεπεξέργαστα δεδομένα καμπάνιας και να λάβετε έτοιμες προς παρουσίαση αναφορές.

Περισσότερο από τις παραδοσιακές φόρμουλες

Το πιο συγκλονιστικό όφελος; Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιείτε καθόλου περίπλοκους τύπους υπολογιστικών φύλλων . Δεν χρειάζεται να θυμάστε τη σύνταξη VLOOKUP ή τους συνδυασμούς INDEX-MATCH. Απλά πείτε αυτό που χρειάζεστε:

=AI(“δείξτε μου ποια προϊόντα έχουν τα υψηλότερα περιθώρια κέρδους”, A:D)

=AI(“βρείτε πελάτες που δεν έχουν αγοράσει τους τελευταίους 6 μήνες”, B2:E2)

Το AI καταλαβαίνει τι θέλετε και εκτελεί τη λογική από μόνο του.

Τεχνικός Εφαρμογή

Η λειτουργία λειτουργεί απευθείας με τα πρωτόκολλα ασφαλείας του Google Workspace, ώστε τα ευαίσθητα δεδομένα μάρκετινγκ να παραμένουν στο τρέχον περιβάλλον σας. Δεν χρειάζονται εξαγωγές τρίτων.

Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτό μέσω της τυπικής γραμμής τύπων ή κάνοντας κλικ στο εικονίδιο Gemini που εμφανίζεται στα κατάλληλα φύλλα. Το σύστημα λειτουργεί απρόσκοπτα με άλλα κελιά, επιτρέποντας περίπλοκη ανάλυση πολλαπλών βημάτων σε ολόκληρα βιβλία εργασίας.

Αντίκτυπος στη βιομηχανία

Αυτό αντιπροσωπεύει μια σημαντική στροφή προς τη χρήση διεπαφών φυσικής γλώσσας σε επιχειρηματικές εφαρμογές. Αντί να μαθαίνουν εντολές που λειτουργούν μόνο με συγκεκριμένο λογισμικό, οι χρήστες μιλούν σε υπολογιστικά φύλλα μέσω προτροπών συνομιλίας.

Αυτή η τεχνολογία θα μπορούσε να εξαλείψει τη συμφόρηση μεταξύ της συλλογής δεδομένων και της απόκτησης χρήσιμων πληροφοριών για τμήματα μάρκετινγκ που έχουν ήδη κατακλυστεί από ανάλυση δεδομένων, δημιουργία περιεχομένου και απαιτήσεις αναφοράς.

Google Sheets with AI Gemini integration analyzing support ticket data, showing colored categories and AI suggestions for data visualization in the sidebar.

Source: blog.google

Διάθεση και Πρόσβαση

Η Google κυκλοφορεί σιγά-σιγά τη λειτουργία σε όλους τους λογαριασμούς Google Workspace. Η διαθεσιμότητα αυτή τη στιγμή εξαρτάται από τον οργανισμό, αλλά θα πρέπει να αναπτυχθεί ευρύτερα τις επόμενες εβδομάδες.

Οι συνέπειες υπερβαίνουν απλώς την αυξημένη παραγωγικότητα για κάθε άτομο. Οι ομάδες μπορούν να τυποποιήσουν τον τρόπο με τον οποίο αναλύουν τα δεδομένα, να μειώσουν το χρόνο που απαιτείται για την εκπαίδευση νέων υπαλλήλων και να διατηρήσουν τις λειτουργίες μάρκετινγκ συνεπείς χωρίς να χρειάζονται πολλές τεχνικές γνώσεις.

Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη ενσωματώνεται όλο και περισσότερο στη σουίτα παραγωγικότητας της Google, αυτή η φόρμουλα είναι πιθανώς μια ματιά στον πιο προηγμένο αυτοματισμό που θα προστεθεί στις επιχειρηματικές ροές εργασίας. Οι πρώτοι υιοθετητές μπορεί να έχουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα καθώς η τεχνολογία ωριμάζει και επεκτείνει τις δυνατότητές της.

Ο τύπος AI μετατρέπει τα υπολογιστικά φύλλα από μέρη όπου αποθηκεύετε στατικά δεδομένα σε έξυπνες μηχανές ανάλυσης που μπορούν να χειριστούν τόσες πολλές διαφορετικές πτυχές: καμπάνιες PPC, επεξεργασία σχολίων πελατών, δημιουργία διαφορετικών εκδόσεων περιεχομένου, ανάλυση στρατηγικών τιμολόγησης ανταγωνιστών, τμηματοποίηση λιστών email με βάση την αγοραστική συμπεριφορά, δημιουργία περιγραφών προϊόντων για καταλόγους αποθέματος, παρακολούθηση εποχιακών τάσεων πωλήσεων, βελτιστοποίηση κατανομής διαφημιστικών δαπανών μεταξύ καναλιών, εξατομικεύστε τη χαρτογράφηση διαδρομής πελατών, αυτοματοποιήστε την ερμηνεία των αποτελεσμάτων δοκιμών A / B και πολλά άλλα.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I’ve specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I’m passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master’s degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Παρόμοια άρθρα
Η Amazon αναπτύσσει 1 εκατομμυριοστό ρομπότ και λανσάρει σύστημα διαχείρισης στόλου AI
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Amazon αναπτύσσει 1 εκατομμυριοστό ρομπότ και λανσάρει σύστημα διαχείρισης στόλου AI

Η Amazon μόλις έριξε δύο μεγάλες ανακοινώσεις ρομποτικής. Ανέπτυξαν το 1 εκατομμυριοστό ρομπότ τους σε μια αποθήκη στην Ιαπωνία και ξεκίνησαν κάτι που ονομάζεται DeepFleet – ένα σύστημα AI για να συντονίσουν τον τεράστιο στρατό ρομπότ τους.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Σύστημα δοκιμών Cloudflare για να επιτρέψει στους εκδότες να χρεώνουν προγράμματα ανίχνευσης AI
3 λεπτά για ανάγνωση

Σύστημα δοκιμών Cloudflare για να επιτρέψει στους εκδότες να χρεώνουν προγράμματα ανίχνευσης AI

Οι ημέρες των εταιρειών τεχνητής νοημοσύνης που αφαιρούσαν περιεχόμενο δωρεάν μπορεί να είναι μετρημένες. Το Cloudflare μόλις κυκλοφόρησε κάτι που ονομάζεται “Pay per Crawl” που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες ιστότοπων να κερδίζουν χρήματα όταν εμφανίζονται bots AI για να αρπάξουν τα πράγματά τους. Είναι πολύ μεγάλη υπόθεση για όποιον δημιουργεί περιεχόμενο στο διαδίκτυο.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Εμπειρογνώμονας ηλεκτρονικού εμπορίου: «Σταματήστε να κυνηγάτε τη διαφημιστική εκστρατεία AI – Εδώ είναι τι πραγματικά οδηγεί τις πωλήσεις
9 λεπτά για ανάγνωση

Εμπειρογνώμονας ηλεκτρονικού εμπορίου: «Σταματήστε να κυνηγάτε τη διαφημιστική εκστρατεία AI – Εδώ είναι τι πραγματικά οδηγεί τις πωλήσεις

Το μεγαλύτερο λάθος; Σχεδιάζοντας από μέσα προς τα έξω αντί για το πώς ψωνίζουν πραγματικά οι πελάτες.” Αυτή η ωμή εκτίμηση προέρχεται από τον Roberto, έναν βετεράνο ψηφιακού μετασχηματισμού που τα έχει δει όλα – από την ηγεσία μιας startup στο Μπρίστολ μέσω της εξαγοράς της Vodafone μέχρι τώρα κατευθύνει την καινοτομία στο UST Spain […]

Roberto Álvarez Ceballos Roberto Álvarez Ceballos
Director of Products, Platforms & Innovation, UST España & Latam