4 λεπτά για ανάγνωση

Τα Φύλλα Google λανσάρουν τον τύπο AI

Σταματήστε να διαβάζετε ατελείωτες σειρές υπολογιστικών φύλλων και να αντιγράφετε δεδομένα μεταξύ καρτελών. Η Google εγκατέλειψε μια λειτουργία που μετατρέπει εργασίες δεδομένων 30 λεπτών σε προτροπές 30 δευτερολέπτων.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Τα Φύλλα Google λανσάρουν τον τύπο AI
Πηγή: Canva Pro License

Ο καλύτερος τρόπος για να αναβαθμίσετε το υπολογιστικό φύλλο σας

Ο τύπος είναι εύκολος στη χρήση: =AI(“η προτροπή σας”, [προαιρετικό εύρος]). Δεν χρειάζεται να κάνετε εναλλαγή μεταξύ εργαλείων ή να ρυθμίσετε περίπλοκες ενσωματώσεις. Πληκτρολογείτε ό, τι θέλετε σε απλά αγγλικά και το AI της Google σας δίνει τα αποτελέσματα αμέσως.

Πάρτε ανάλυση σχολίων πελατών. Μπορείτε να πληκτρολογήσετε =AI(“αναλύστε το συναίσθημα αυτής της ανατροφοδότησης και κατηγοριοποιήστε την ως θετική, αρνητική ή ουδέτερη”, A2:D2) αντί να κοσκινίζετε εκατοντάδες σχόλια με το χέρι. Το AI εξετάζει τα δεδομένα σας και τα ταξινομεί αμέσως σε κατηγορίες για όλες τις στήλες.

Εφαρμογές Μάρκετινγκ

Οι πραγματικές χρήσεις για τις ομάδες μάρκετινγκ είναι επαναστατικές:

Εξατομίκευση περιεχομένου: =AI(“ξαναγράψτε αυτήν την περιγραφή προϊόντος για millennials”, A2) προσαρμόζει το υπάρχον αντίγραφό σας για διαφορετικά κοινά-στόχους.

Ανάλυση ανταγωνιστών: =AI(“εξαγάγετε τα βασικά σημεία πώλησης από τη σελίδα προορισμού αυτού του ανταγωνιστή”, A2: B2) προσδιορίζει στρατηγικές τοποθέτησης στην αγορά.

Τμηματοποίηση πελατών: =AI (“κατηγοριοποίηση αυτών των δυνητικών πελατών με βάση το μέγεθος της εταιρείας και τον κλάδο τους”, A2: E2) ταξινομεί αυτόματα τις προοπτικές για στοχευμένη προσέγγιση.

Πληροφορίες απόδοσης: =AI(“προσδιορίστε τους 3 κορυφαίους παράγοντες που συμβάλλουν σε υψηλά ποσοστά μετατροπών”, A2:F2) αποκαλύπτει μοτίβα στα δεδομένα καμπάνιας σας χωρίς μη αυτόματη ανάλυση.

Επαναστατική εξοικονόμηση χρόνου

Οι πρώτοι χρήστες λένε ότι είναι πολύ πιο παραγωγικοί. Πράγματα που κάποτε χρειάζονταν 30 λεπτά, τώρα χρειάζονται μόνο 30 δευτερόλεπτα.

Το AI φροντίζει τα πάντα, από τα έξοδα ταξινόμησης έως τη σύνταξη απαντήσεων σε αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών. Τροφοδοτήστε τις σημειώσεις από κλήσεις πωλήσεων και θα σας δώσει σύντομες περιλήψεις. Μπορείτε να εισαγάγετε ανεπεξέργαστα δεδομένα καμπάνιας και να λάβετε έτοιμες προς παρουσίαση αναφορές.

Περισσότερο από τις παραδοσιακές φόρμουλες

Το πιο συγκλονιστικό όφελος; Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιείτε καθόλου περίπλοκους τύπους υπολογιστικών φύλλων . Δεν χρειάζεται να θυμάστε τη σύνταξη VLOOKUP ή τους συνδυασμούς INDEX-MATCH. Απλά πείτε αυτό που χρειάζεστε:

=AI(“δείξτε μου ποια προϊόντα έχουν τα υψηλότερα περιθώρια κέρδους”, A:D)

=AI(“βρείτε πελάτες που δεν έχουν αγοράσει τους τελευταίους 6 μήνες”, B2:E2)

Το AI καταλαβαίνει τι θέλετε και εκτελεί τη λογική από μόνο του.

Τεχνικός Εφαρμογή

Η λειτουργία λειτουργεί απευθείας με τα πρωτόκολλα ασφαλείας του Google Workspace, ώστε τα ευαίσθητα δεδομένα μάρκετινγκ να παραμένουν στο τρέχον περιβάλλον σας. Δεν χρειάζονται εξαγωγές τρίτων.

Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτό μέσω της τυπικής γραμμής τύπων ή κάνοντας κλικ στο εικονίδιο Gemini που εμφανίζεται στα κατάλληλα φύλλα. Το σύστημα λειτουργεί απρόσκοπτα με άλλα κελιά, επιτρέποντας περίπλοκη ανάλυση πολλαπλών βημάτων σε ολόκληρα βιβλία εργασίας.

Αντίκτυπος στη βιομηχανία

Αυτό αντιπροσωπεύει μια σημαντική στροφή προς τη χρήση διεπαφών φυσικής γλώσσας σε επιχειρηματικές εφαρμογές. Αντί να μαθαίνουν εντολές που λειτουργούν μόνο με συγκεκριμένο λογισμικό, οι χρήστες μιλούν σε υπολογιστικά φύλλα μέσω προτροπών συνομιλίας.

Αυτή η τεχνολογία θα μπορούσε να εξαλείψει τη συμφόρηση μεταξύ της συλλογής δεδομένων και της απόκτησης χρήσιμων πληροφοριών για τμήματα μάρκετινγκ που έχουν ήδη κατακλυστεί από ανάλυση δεδομένων, δημιουργία περιεχομένου και απαιτήσεις αναφοράς.

Google Sheets with AI Gemini integration analyzing support ticket data, showing colored categories and AI suggestions for data visualization in the sidebar.

Source: blog.google

Διάθεση και Πρόσβαση

Η Google κυκλοφορεί σιγά-σιγά τη λειτουργία σε όλους τους λογαριασμούς Google Workspace. Η διαθεσιμότητα αυτή τη στιγμή εξαρτάται από τον οργανισμό, αλλά θα πρέπει να αναπτυχθεί ευρύτερα τις επόμενες εβδομάδες.

Οι συνέπειες υπερβαίνουν απλώς την αυξημένη παραγωγικότητα για κάθε άτομο. Οι ομάδες μπορούν να τυποποιήσουν τον τρόπο με τον οποίο αναλύουν τα δεδομένα, να μειώσουν το χρόνο που απαιτείται για την εκπαίδευση νέων υπαλλήλων και να διατηρήσουν τις λειτουργίες μάρκετινγκ συνεπείς χωρίς να χρειάζονται πολλές τεχνικές γνώσεις.

Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη ενσωματώνεται όλο και περισσότερο στη σουίτα παραγωγικότητας της Google, αυτή η φόρμουλα είναι πιθανώς μια ματιά στον πιο προηγμένο αυτοματισμό που θα προστεθεί στις επιχειρηματικές ροές εργασίας. Οι πρώτοι υιοθετητές μπορεί να έχουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα καθώς η τεχνολογία ωριμάζει και επεκτείνει τις δυνατότητές της.

Ο τύπος AI μετατρέπει τα υπολογιστικά φύλλα από μέρη όπου αποθηκεύετε στατικά δεδομένα σε έξυπνες μηχανές ανάλυσης που μπορούν να χειριστούν τόσες πολλές διαφορετικές πτυχές: καμπάνιες PPC, επεξεργασία σχολίων πελατών, δημιουργία διαφορετικών εκδόσεων περιεχομένου, ανάλυση στρατηγικών τιμολόγησης ανταγωνιστών, τμηματοποίηση λιστών email με βάση την αγοραστική συμπεριφορά, δημιουργία περιγραφών προϊόντων για καταλόγους αποθέματος, παρακολούθηση εποχιακών τάσεων πωλήσεων, βελτιστοποίηση κατανομής διαφημιστικών δαπανών μεταξύ καναλιών, εξατομικεύστε τη χαρτογράφηση διαδρομής πελατών, αυτοματοποιήστε την ερμηνεία των αποτελεσμάτων δοκιμών A / B και πολλά άλλα.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Δημιουργία τεχνητής νοημοσύνης; Αυτός ο Booking.com ηγέτης λέει ξεκινήστε από μικρά και λύστε καλά ένα πρόβλημα
9 λεπτά για ανάγνωση

Δημιουργία τεχνητής νοημοσύνης; Αυτός ο Booking.com ηγέτης λέει ξεκινήστε από μικρά και λύστε καλά ένα πρόβλημα

Τι χρειάζεται για να χτίσετε την τεχνητή νοημοσύνη υπεύθυνα σε μια παγκόσμια πλατφόρμα; Η ειδικός μας Marija Ristovska μίλησε με τη Marina Angelovska από το Booking.com για να μάθει—καλύπτοντας τα πάντα, από τη διαχείριση της αβεβαιότητας μέχρι το γιατί το πρώτο σας έργο τεχνητής νοημοσύνης πρέπει να ξεκινήσει μικρό και εστιασμένο.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Τι αποκαλύπτουν 700 εκατομμύρια χρήστες ChatGPT για το πώς χρησιμοποιούμε την τεχνητή νοημοσύνη
4 λεπτά για ανάγνωση

Τι αποκαλύπτουν 700 εκατομμύρια χρήστες ChatGPT για το πώς χρησιμοποιούμε την τεχνητή νοημοσύνη

Το OpenAI δημοσίευσε την πρώτη μεγάλη μελέτη σχετικά με το πώς οι άνθρωποι χρησιμοποιούν πραγματικά το ChatGPT. Οι ερευνητές ανέλυσαν 2,5 δισεκατομμύρια μηνύματα καθημερινά από 700 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες. Για το ηλεκτρονικό εμπόριο, υπάρχουν επτά συγκεκριμένα μοτίβα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν αυτή τη στιγμή.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Οι έμποροι δημιουργούν τώρα διαφημιστικές καμπάνιες σε ώρες, όχι εβδομάδες
4 λεπτά για ανάγνωση

Οι έμποροι δημιουργούν τώρα διαφημιστικές καμπάνιες σε ώρες, όχι εβδομάδες

Οι έμποροι δεν χρειάζονται πλέον εβδομάδες για να δημιουργήσουν διαφημιστικές καμπάνιες. Ένα νέο σύστημα που συνδυάζει εργαλεία AI μπορεί να παράγει ποιοτικά δημιουργικά σε ώρες αντί για εβδομάδες. Η ειδικός μάρκετινγκ Liana Hakobyan δοκίμασε τη μεθοδολογία σε καμπάνιες για τον Dior με αξιοσημείωτα αποτελέσματα. Το παραδοσιακό εργαλείο δημιουργίας διαφημίσεων έχει διακοπεί. Ενώ οι ομάδες χάνουν […]

Liana Hakobyan Liana Hakobyan
Marketing Strategy Lead | TEDxSpeaker | Microsoft Startup Finalist, Iris.ai