Big Data Transforming E-Commerce: Από τις πληροφορίες στη βελτιστοποίηση
Τα μεγάλα δεδομένα βρίσκουν εκτεταμένες και μετασχηματιστικές χρήσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Στον τομέα των πληροφοριών των πελατών, επιτρέπει στις επιχειρήσεις να εξετάζουν τις προτιμήσεις και τη συμπεριφορά των καταναλωτών, επιτρέποντας έτσι προσαρμοσμένο μάρκετινγκ μέσω τμηματοποίησης πελατών και προσαρμοσμένων αγοραστικών εμπειριών. Εγγυάται ότι τα σωστά προϊόντα είναι διαθέσιμα στο σωστό χρόνο και τοποθεσία, βοηθώντας έτσι στην πρόβλεψη της ζήτησης και τη βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής στη διαχείριση αποθεμάτων.
Ένας άλλος ζωτικός τομέας όπου τα μεγάλα δεδομένα δείχνουν μεγάλη αξία είναι:
- Βελτιστοποίηση τιμών. Οι δυναμικές τεχνικές τιμολόγησης που βασίζονται στην προσφορά, τη ζήτηση και την ανταγωνιστική τιμολόγηση επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να μεγιστοποιούν το εισόδημά τους, ενώ εξακολουθούν να είναι ανταγωνιστικές.
- Οδηγεί τα chatbots που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη για αποτελεσματική επεξεργασία έρευνας στην εξυπηρέτηση πελατών, ενισχύοντας έτσι ολόκληρο το σύστημα υποστήριξης εντοπίζοντας κοινές ανησυχίες πελατών.
- Βοηθά στη διαχείριση προϊόντων όπως και σε άλλους. Με βάση τις προτιμήσεις των καταναλωτών, οι εταιρείες μπορούν να μεγιστοποιήσουν τη σειρά προϊόντων τους.
- Διευκολύνει την ανάλυση των ανταγωνιστών για τις επιχειρήσεις , ώστε να μπορούν να βρουν αποτελεσματικές στρατηγικές στην αγορά και να λάβουν σοφές αποφάσεις για να παραμείνουν ανταγωνιστικές.
Ενίσχυση του μάρκετινγκ και της απόδοσης
Στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση, τα μεγάλα δεδομένα υποστηρίζουν εξαιρετικά εστιασμένες καμπάνιες που απευθύνονται σε συγκεκριμένες ομάδες καταναλωτών. Προσφέρει επίσης ισχυρή ανάλυση απόδοσης , ώστε οι επιχειρήσεις να μπορούν πάντα να αξιολογούν και να βελτιώνουν τις πρωτοβουλίες μάρκετινγκ.
Η παρακολούθηση της απόδοσης εξαρτάται επίσης πολύ από αυτά, ειδικά για ηλεκτρονικά καταστήματα. Η ανάλυση δεικτών όπως οι χρόνοι φόρτωσης και τα ποσοστά σφαλμάτων βοηθά τις εταιρείες να μεγιστοποιήσουν την εμπειρία χρήστη και να εγγυηθούν απρόσκοπτες λειτουργίες.
Τα πλεονεκτήματα των Big Data για τις εταιρείες και τα καταστήματα είναι πολλά. Καλύπτουν τον έλεγχο του κόστους, την καλύτερη αποτελεσματικότητα, την ανταγωνιστική τιμολόγηση, την ανάπτυξη δημιουργικών προϊόντων και υπηρεσιών, την έρευνα τοπικής αγοράς και τη διαχείριση της διαδικτυακής φήμης. Βοηθά τις επιχειρήσεις να λαμβάνουν σοφές αποφάσεις, να αντιδρούν γρήγορα στις τάσεις των καταναλωτών και να διατηρούν το προβάδισμα στο συνεχώς μεταβαλλόμενο σκηνικό του ηλεκτρονικού εμπορίου.
AnyWare Revolution: Πώς η Domino’s αξιοποιεί 85,000 πηγές δεδομένων
Μια πρακτική απεικόνιση του τρόπου με τον οποίο τα μεγάλα δεδομένα μετασχηματίζουν το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι μέσω εξατομικευμένων εμπειριών αγορών, με παράδειγμα εταιρείες όπως η Domino’s Pizza. Στο πλαίσιο της καμπάνιας “AnyWare”, η Domino’s επιτρέπει στους καταναλωτές να αγοράζουν πίτσα μέσω smartwatches, τηλεοράσεων και κοινωνικών μέσων μεταξύ άλλων πλατφορμών.
Ο συνδυασμός δεδομένων από περισσότερες από 85.000 δομημένες και μη δομημένες πηγές βοηθά την Domino’s να παρέχει μια πλήρη εικόνα των προτιμήσεων και των δραστηριοτήτων των καταναλωτών, διευκολύνοντας έτσι αυτή την ευκολία.
- Ενοποίηση δεδομένων. Η Domino’s μπορεί να εξετάσει σωστά τις αλληλεπιδράσεις και τις προτιμήσεις των καταναλωτών συγκεντρώνοντας δεδομένα σε πραγματικό χρόνο από πολλά κανάλια πωλήσεων. Αυτή η ενσωμάτωση διευκολύνει τη γνώση των προτιμήσεων των καταναλωτών και της επιθυμητής τάξης.
- Η Domino’s προσαρμόζει τα σχέδια μάρκετινγκ και τις προτάσεις προϊόντων ανάλογα με συγκεκριμένα δεδομένα καταναλωτών μέσω ανάλυσης μεγάλων δεδομένων. Εάν ένας καταναλωτής παραγγέλνει τακτικά ένα συγκεκριμένο είδος πίτσας, για παράδειγμα, το σύστημα μπορεί να συστήσει σχετικά προϊόντα ή να παρέχει μεμονωμένες εκπτώσεις.
- Βελτιωμένη συμμετοχή των καταναλωτών. Η παραγγελία μέσω πολλών καναλιών αυξάνει την ικανοποίηση και την αφοσίωση των καταναλωτών. Οι καταναλωτές εκτιμούν την απλότητα και την ευελιξία των αγαπημένων τους gadgets για παραγγελία.
- Η ανάλυση μεγάλων δεδομένων βοηθά την Domino’s να απλοποιήσει τις διαδικασίες, να μεγιστοποιήσει τον έλεγχο των αποθεμάτων και να βελτιώσει τους χρόνους παράδοσης μέσω πληροφοριών.
- Οι υψηλότεροι όγκοι πωλήσεων προκύπτουν από το συνδυασμό ευκολίας και προσαρμογής. Εκείνοι που έχουν μια θετική εμπειρία που ανταποκρίνεται στα γούστα τους είναι πιο διατεθειμένοι να επιστρέψουν.
Η Domino’s Pizza είναι μια εντυπωσιακή απεικόνιση του τρόπου με τον οποίο η ανάλυση μεγάλων δεδομένων μπορεί να φέρει επανάσταση στο ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω προσαρμοσμένων υπηρεσιών, αυξημένης λειτουργικής αποτελεσματικότητας και, τέλος, βελτίωσης της αύξησης των πωλήσεων των εμπειριών των πελατών. Αυτή η στρατηγική όχι μόνο ικανοποιεί τις προσδοκίες των καταναλωτών, αλλά βοηθά επίσης την επιχείρηση να είναι ανταγωνιστική στη γρήγορη σκηνή του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα πράγματα, τα μεγάλα δεδομένα γίνονται ένα απαραίτητο εργαλείο για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Η χρήση αυτής της εξουσίας θα βοηθήσει τις εταιρείες να λαμβάνουν αποφάσεις βάσει δεδομένων, να βελτιστοποιούν τις δραστηριότητές τους και να κατανοούν πλήρως τη συμπεριφορά των καταναλωτών.