3 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το κλειδί πρόσβασης έναντι κωδικού πρόσβασης; Το μέλλον των ασφαλέστερων, ευκολότερων συνδέσεων εξηγείται

Κουραστήκατε από τους πελάτες να ξεχνούν τους κωδικούς πρόσβασής τους και να εγκαταλείπουν τα καλάθια τους; Δεν είστε μόνοι. Υπάρχει ένας νέος τρόπος σύνδεσης που είναι ασφαλέστερος, ομαλότερος και θα μπορούσε να αυξήσει τις πωλήσεις σας: γνωρίστε το κλειδί πρόσβασης.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Τι είναι το κλειδί πρόσβασης έναντι κωδικού πρόσβασης; Το μέλλον των ασφαλέστερων, ευκολότερων συνδέσεων εξηγείται
Πηγή: Depositphotos (edited in Canva Pro)

Ας ξεκινήσουμε με τους κωδικούς πρόσβασης

Οι κωδικοί πρόσβασης ήταν οι φύλακες των διαδικτυακών αγορών από την αρχή. Όλοι γνωρίζουμε την άσκηση: δημιουργήστε έναν κωδικό πρόσβασης, θυμηθείτε τον (ή όχι), επαναφέρετε τον και ελπίζουμε ότι είναι αρκετά ασφαλής. Αλλά εδώ είναι η πραγματικότητα:

  • Οι περισσότεροι χρήστες επαναχρησιμοποιούν κωδικούς πρόσβασης σε ιστότοπους
  • Οι κωδικοί πρόσβασης είναι εύκολοι στόχοι για χάκερ και απάτες ηλεκτρονικού ψαρέματος
  • Οι πελάτες απογοητεύονται όταν τους ξεχνούν, πράγμα που μπορεί να σημαίνει χαμένες πωλήσεις για εσάς

Λοιπόν, τι είναι το κλειδί πρόσβασης;

Φανταστείτε να συνδέεστε μόνο με το δακτυλικό σας αποτύπωμα ή μια γρήγορη σάρωση προσώπου – χωρίς κωδικό πρόσβασης για να θυμάστε, τίποτα για να πληκτρολογήσετε. Αυτή είναι η μαγεία των κλειδιών πρόσβασης.

Το κλειδί πρόσβασης είναι ένας νέος, εξαιρετικά ασφαλής τρόπος εισόδου. Αντί να βασίζεται σε κάτι που γνωρίζετε (όπως έναν κωδικό πρόσβασης), χρησιμοποιεί κάτι που έχετε (το τηλέφωνο ή τον υπολογιστή σας) και συχνά κάτι που είστε (όπως το δακτυλικό σας αποτύπωμα ή το πρόσωπό σας).

Πώς λειτουργεί

Όταν ένας αγοραστής εγγραφεί, η συσκευή του δημιουργεί ένα μοναδικό ζεύγος ψηφιακών κλειδιών. Ένα μέρος παραμένει στον διακομιστή σας, αλλά το μυστικό μέρος δεν φεύγει ποτέ από τη συσκευή τους. Για να συνδεθούν, απλώς ξεκλειδώνουν το τηλέφωνο ή τον υπολογιστή τους – εύκολο!

Γιατί πρέπει να φροντίζουν τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου;

1. Είναι πολύ πιο ασφαλές

  • Δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική ψαρέματος των κλειδιών πρόσβασης. Ακόμα κι αν ένας χάκερ εξαπατήσει κάποιον με έναν ψεύτικο ιστότοπο, δεν υπάρχει κωδικός πρόσβασης για κλοπή.
  • Εάν ο διακομιστής σας παραβιαστεί ποτέ, το κλειδί πρόσβασης είναι άχρηστο για τους χάκερ χωρίς τη συσκευή του πελάτη.

2. Είναι εύκολο για τους αγοραστές

  • Δεν υπάρχουν πλέον βρόχοι “Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασής σας;”. Οι αγοραστές συνδέονται με ένα πάτημα ή μια ματιά.
  • Λιγότερη τριβή σημαίνει λιγότερα εγκαταλελειμμένα καροτσάκια και πιο ευτυχισμένους πελάτες.

3. Μειώνει τους πονοκεφάλους υποστήριξης

  • Τα αιτήματα επαναφοράς κωδικού πρόσβασης είναι ένας σημαντικός πόνος για τις ομάδες υποστήριξης. Τα κλειδιά πρόσβασης εξαλείφουν τα περισσότερα από αυτά.
  • Οι πελάτες επιστρέφουν στις αγορές πιο γρήγορα και η ομάδα σας μπορεί να επικεντρωθεί σε μεγαλύτερα ζητήματα.

4. Είναι ήδη εδώ

  • Μεγάλα ονόματα όπως Το PayPal, το Amazon και το eBay κυκλοφορούν κλειδιά πρόσβασης.
  • Η Apple, η Google και η Microsoft έχουν ενσωματώσει υποστήριξη κλειδιού πρόσβασης στις συσκευές τους.

Κλειδί πρόσβασης έναντι κωδικού πρόσβασης: Γρήγορη σύγκριση

Κωδικοί πρόσβασης Κλειδιά πρόσβασης
Ασφαλής? Επιρρεπείς σε hacks & phishing Ανθεκτικό και στα δύο
Εύκολος? Εύκολο να ξεχαστεί Εύκολο στη χρήση
Υποστηρίζω? Πολλά αιτήματα επαναφοράς Λίγα αιτήματα επαναφοράς
Ανθεκτικό στο μέλλον; Κατά την έξοδο Κερδίζοντας γρήγορα έδαφος

Είναι τέλεια τα κλειδιά πρόσβασης;

Κανένα σύστημα δεν είναι 100% τέλειο, αλλά τα κλειδιά πρόσβασης είναι ένα τεράστιο άλμα προς τα εμπρός. Βασίζονται σε ισχυρή κρυπτογράφηση και δεδομένου ότι το μυστικό μέρος δεν φεύγει ποτέ από τη συσκευή του αγοραστή, δεν υπάρχει σχεδόν τίποτα για να κλέψουν οι χάκερ.

Θα εξαφανιστούν οι κωδικοί πρόσβασης εν μία νυκτί;

Μάλλον όχι. Ορισμένοι πελάτες θα παραμείνουν σε αυτό που γνωρίζουν, τουλάχιστον προς το παρόν. Αλλά καθώς περισσότεροι άνθρωποι συνηθίζουν να ξεκλειδώνουν τα τηλέφωνά τους με πρόσωπο ή δάχτυλο, τα κλειδιά πρόσβασης θα γίνουν το νέο φυσιολογικό.

Ποιο είναι το πακέτο για το κατάστημά σας;

  • Ασφάλεια: Τα κλειδιά πρόσβασης προστατεύουν τους πελάτες σας και τη φήμη σας.
  • Εμπειρία: Οι αγοραστές περνούν εύκολα από το ταμείο, αυξάνοντας τα ποσοστά μετατροπών σας.
  • Εμπιστεύομαι: Η υιοθέτηση νέας τεχνολογίας ασφάλειας δείχνει στους πελάτες ότι ενδιαφέρεστε για την ασφάλειά τους.
Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I’ve specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I’m passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master’s degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Παρόμοια άρθρα
Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια
3 λεπτά για ανάγνωση

Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια

Η αστυνομία συνέλαβε τέσσερα άτομα ηλικίας 17-20 ετών σε σχέση με καταστροφικές κυβερνοεπιθέσεις που γονάτισαν μεγάλους λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι ύποπτοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες όπως εκβιασμό, ξέπλυμα χρήματος και συμμετοχή σε οργανωμένο έγκλημα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ
3 λεπτά για ανάγνωση

Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ

Από τον Ιούνιο του 2026, κάθε διαδικτυακός λιανοπωλητής στη Γερμανία πρέπει να περιλαμβάνει ένα εμφανές κουμπί “Ακύρωση σύμβασης” που λειτουργεί με ένα μόνο κλικ. Το γερμανικό υπουργείο Δικαιοσύνης το αποκαλεί προστασία των καταναλωτών – αλλά οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το αποκαλούν περιττή γραφειοκρατία.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος

Κάτι άγριο συμβαίνει στο TikTok τον τελευταίο καιρό. Το Lidl, το γερμανικό εκπτωτικό σούπερ μάρκετ, ρίχνει περιορισμένα προϊόντα στο TikTok Shop και εξαντλούνται πιο γρήγορα από ποτέ. Οι σοκολάτες τους στο Ντουμπάι – αυτές οι γεμάτες φιστίκια που όλοι έχουν εμμονή – πουλούσαν 72 μπάρες κάθε δευτερόλεπτο και εξαντλήθηκαν σε 90 λεπτά. Σε κανονικές τιμές. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU