3 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το κλειδί πρόσβασης έναντι κωδικού πρόσβασης; Το μέλλον των ασφαλέστερων, ευκολότερων συνδέσεων εξηγείται

Κουραστήκατε από τους πελάτες να ξεχνούν τους κωδικούς πρόσβασής τους και να εγκαταλείπουν τα καλάθια τους; Δεν είστε μόνοι. Υπάρχει ένας νέος τρόπος σύνδεσης που είναι ασφαλέστερος, ομαλότερος και θα μπορούσε να αυξήσει τις πωλήσεις σας: γνωρίστε το κλειδί πρόσβασης.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Τι είναι το κλειδί πρόσβασης έναντι κωδικού πρόσβασης; Το μέλλον των ασφαλέστερων, ευκολότερων συνδέσεων εξηγείται
Πηγή: Depositphotos (edited in Canva Pro)

Ας ξεκινήσουμε με τους κωδικούς πρόσβασης

Οι κωδικοί πρόσβασης ήταν οι φύλακες των διαδικτυακών αγορών από την αρχή. Όλοι γνωρίζουμε την άσκηση: δημιουργήστε έναν κωδικό πρόσβασης, θυμηθείτε τον (ή όχι), επαναφέρετε τον και ελπίζουμε ότι είναι αρκετά ασφαλής. Αλλά εδώ είναι η πραγματικότητα:

  • Οι περισσότεροι χρήστες επαναχρησιμοποιούν κωδικούς πρόσβασης σε ιστότοπους
  • Οι κωδικοί πρόσβασης είναι εύκολοι στόχοι για χάκερ και απάτες ηλεκτρονικού ψαρέματος
  • Οι πελάτες απογοητεύονται όταν τους ξεχνούν, πράγμα που μπορεί να σημαίνει χαμένες πωλήσεις για εσάς

Λοιπόν, τι είναι το κλειδί πρόσβασης;

Φανταστείτε να συνδέεστε μόνο με το δακτυλικό σας αποτύπωμα ή μια γρήγορη σάρωση προσώπου – χωρίς κωδικό πρόσβασης για να θυμάστε, τίποτα για να πληκτρολογήσετε. Αυτή είναι η μαγεία των κλειδιών πρόσβασης.

Το κλειδί πρόσβασης είναι ένας νέος, εξαιρετικά ασφαλής τρόπος εισόδου. Αντί να βασίζεται σε κάτι που γνωρίζετε (όπως έναν κωδικό πρόσβασης), χρησιμοποιεί κάτι που έχετε (το τηλέφωνο ή τον υπολογιστή σας) και συχνά κάτι που είστε (όπως το δακτυλικό σας αποτύπωμα ή το πρόσωπό σας).

Πώς λειτουργεί

Όταν ένας αγοραστής εγγραφεί, η συσκευή του δημιουργεί ένα μοναδικό ζεύγος ψηφιακών κλειδιών. Ένα μέρος παραμένει στον διακομιστή σας, αλλά το μυστικό μέρος δεν φεύγει ποτέ από τη συσκευή τους. Για να συνδεθούν, απλώς ξεκλειδώνουν το τηλέφωνο ή τον υπολογιστή τους – εύκολο!

Γιατί πρέπει να φροντίζουν τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου;

1. Είναι πολύ πιο ασφαλές

  • Δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική ψαρέματος των κλειδιών πρόσβασης. Ακόμα κι αν ένας χάκερ εξαπατήσει κάποιον με έναν ψεύτικο ιστότοπο, δεν υπάρχει κωδικός πρόσβασης για κλοπή.
  • Εάν ο διακομιστής σας παραβιαστεί ποτέ, το κλειδί πρόσβασης είναι άχρηστο για τους χάκερ χωρίς τη συσκευή του πελάτη.

2. Είναι εύκολο για τους αγοραστές

  • Δεν υπάρχουν πλέον βρόχοι “Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασής σας;”. Οι αγοραστές συνδέονται με ένα πάτημα ή μια ματιά.
  • Λιγότερη τριβή σημαίνει λιγότερα εγκαταλελειμμένα καροτσάκια και πιο ευτυχισμένους πελάτες.

3. Μειώνει τους πονοκεφάλους υποστήριξης

  • Τα αιτήματα επαναφοράς κωδικού πρόσβασης είναι ένας σημαντικός πόνος για τις ομάδες υποστήριξης. Τα κλειδιά πρόσβασης εξαλείφουν τα περισσότερα από αυτά.
  • Οι πελάτες επιστρέφουν στις αγορές πιο γρήγορα και η ομάδα σας μπορεί να επικεντρωθεί σε μεγαλύτερα ζητήματα.

4. Είναι ήδη εδώ

  • Μεγάλα ονόματα όπως Το PayPal, το Amazon και το eBay κυκλοφορούν κλειδιά πρόσβασης.
  • Η Apple, η Google και η Microsoft έχουν ενσωματώσει υποστήριξη κλειδιού πρόσβασης στις συσκευές τους.

Κλειδί πρόσβασης έναντι κωδικού πρόσβασης: Γρήγορη σύγκριση

Κωδικοί πρόσβασης Κλειδιά πρόσβασης
Ασφαλής? Επιρρεπείς σε hacks & phishing Ανθεκτικό και στα δύο
Εύκολος? Εύκολο να ξεχαστεί Εύκολο στη χρήση
Υποστηρίζω? Πολλά αιτήματα επαναφοράς Λίγα αιτήματα επαναφοράς
Ανθεκτικό στο μέλλον; Κατά την έξοδο Κερδίζοντας γρήγορα έδαφος

Είναι τέλεια τα κλειδιά πρόσβασης;

Κανένα σύστημα δεν είναι 100% τέλειο, αλλά τα κλειδιά πρόσβασης είναι ένα τεράστιο άλμα προς τα εμπρός. Βασίζονται σε ισχυρή κρυπτογράφηση και δεδομένου ότι το μυστικό μέρος δεν φεύγει ποτέ από τη συσκευή του αγοραστή, δεν υπάρχει σχεδόν τίποτα για να κλέψουν οι χάκερ.

Θα εξαφανιστούν οι κωδικοί πρόσβασης εν μία νυκτί;

Μάλλον όχι. Ορισμένοι πελάτες θα παραμείνουν σε αυτό που γνωρίζουν, τουλάχιστον προς το παρόν. Αλλά καθώς περισσότεροι άνθρωποι συνηθίζουν να ξεκλειδώνουν τα τηλέφωνά τους με πρόσωπο ή δάχτυλο, τα κλειδιά πρόσβασης θα γίνουν το νέο φυσιολογικό.

Ποιο είναι το πακέτο για το κατάστημά σας;

  • Ασφάλεια: Τα κλειδιά πρόσβασης προστατεύουν τους πελάτες σας και τη φήμη σας.
  • Εμπειρία: Οι αγοραστές περνούν εύκολα από το ταμείο, αυξάνοντας τα ποσοστά μετατροπών σας.
  • Εμπιστεύομαι: Η υιοθέτηση νέας τεχνολογίας ασφάλειας δείχνει στους πελάτες ότι ενδιαφέρεστε για την ασφάλειά τους.
Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU