2 λεπτά για ανάγνωση

Το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο οδηγεί σε €326 δισ. Ευρωπαϊκή αγορά

Το ταχέως εξελισσόμενο ευρωπαϊκό περιβάλλον αγοράς μέσω διαδικτύου βλέπει το διασυνοριακό εμπόριο να βρίσκεται στο προσκήνιο. Με βάση την πιο πρόσφατη έρευνα "Top 100 Cross-Border Marketplaces Europe" από το Cross-Border Commerce Europe, η διαδικτυακή διασυνοριακή βιομηχανία της ηπείρου μπορεί να υπερηφανεύεται για το εκπληκτικό ποσό των 326 δισεκατομμυρίων ευρώ σε πωλήσεις για το οικονομικό έτος 2023/2024.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο οδηγεί σε €326 δισ. Ευρωπαϊκή αγορά
Πηγή: Depositphotos

Εξετάζοντας πιο προσεκτικά τους αριθμούς, οι αγορές διαδικτύου κυριάρχησαν στη σκηνή και αντιπροσώπευαν το συγκλονιστικό 69% των συνολικών πωλήσεων ή 225 δισεκατομμύρια ευρώ. Μόνο με τις πωλήσεις ύψους 197,01 δισ. ευρώ, οι 100 κορυφαίες διασυνοριακές αγορές παρουσίασαν αξιοσημείωτη αύξηση 39,29%. Ακόμα πιο εκπληκτικό, οι 10 κορυφαίες αγορές αντιπροσώπευαν περίπου το ήμισυ του κύκλου εργασιών που οδήγησε η αγορά.

«Τα αποτελέσματα της πιο πρόσφατης ανάλυσής μας υπογραμμίζουν πόσο δυναμικά αναπτύσσεται το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο σε ολόκληρη την Ευρώπη», δήλωσε η ιδρύτρια του Cross-Border Commerce Europe Carine Moitier.

Οι καταναλωτές επιλέγουν όλο και περισσότερο τις διασυνοριακές αγορές, γεγονός που υποδηλώνει ένα πολλά υποσχόμενο μέλλον τόσο για τις κατεστημένες επιχειρήσεις σε αυτόν τον ταχέως μεταβαλλόμενο τομέα όσο και για τους νέους ανταγωνιστές.

Η δυναμική της αγοράς θα μετατοπιστεί κάπως μπροστά. Ενώ το διασυνοριακό GMV στην Ευρώπη πιθανότατα θα αυξηθεί – οι εκτιμήσεις δείχνουν ότι το 97,3% των επισκεπτών θα είναι διασυνοριακό μέχρι το 2025 – το μερίδιο των αγορών στο γενικό ηλεκτρονικό εμπόριο GMV προβλέπεται να μειωθεί κάπως από 69% σε 67,9%. Αυτό δείχνει μια αγορά που ωριμάζει.

Μια ενδιαφέρουσα παρατήρηση είναι ότι αυτό το μοτίβο επέκτασης δεν είναι μοναδικό. Το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη σημείωσε νωρίτερα φέτος αύξηση 32% το 2023 σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Τα ευρωπαϊκά ηλεκτρονικά καταστήματα πραγματοποίησαν συνολικά διασυνοριακές πωλήσεις ύψους 107 δισεκατομμυρίων ευρώ κατά την περίοδο αυτή.

Βλέποντας αυτή την ταχεία επέκταση του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη καθίσταται σαφές ότι τόσο οι επιχειρήσεις όσο και οι καταναλωτές αξιοποιούν τις ευκαιρίες που προσφέρει αυτός ο αναπτυσσόμενος τομέας. Τα αξιοσημείωτα ποσοστά αύξησης στις κορυφαίες αγορές όχι μόνο αντικατοπτρίζουν την ανθεκτικότητα του κλάδου, αλλά υπογραμμίζουν επίσης την αυξανόμενη τάση των διασυνοριακών αγορών μεταξύ των ευρωπαίων καταναλωτών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+