2 λεπτά για ανάγνωση

Το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο οδηγεί σε €326 δισ. Ευρωπαϊκή αγορά

Το ταχέως εξελισσόμενο ευρωπαϊκό περιβάλλον αγοράς μέσω διαδικτύου βλέπει το διασυνοριακό εμπόριο να βρίσκεται στο προσκήνιο. Με βάση την πιο πρόσφατη έρευνα "Top 100 Cross-Border Marketplaces Europe" από το Cross-Border Commerce Europe, η διαδικτυακή διασυνοριακή βιομηχανία της ηπείρου μπορεί να υπερηφανεύεται για το εκπληκτικό ποσό των 326 δισεκατομμυρίων ευρώ σε πωλήσεις για το οικονομικό έτος 2023/2024.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο οδηγεί σε €326 δισ. Ευρωπαϊκή αγορά
Πηγή: Depositphotos

Εξετάζοντας πιο προσεκτικά τους αριθμούς, οι αγορές διαδικτύου κυριάρχησαν στη σκηνή και αντιπροσώπευαν το συγκλονιστικό 69% των συνολικών πωλήσεων ή 225 δισεκατομμύρια ευρώ. Μόνο με τις πωλήσεις ύψους 197,01 δισ. ευρώ, οι 100 κορυφαίες διασυνοριακές αγορές παρουσίασαν αξιοσημείωτη αύξηση 39,29%. Ακόμα πιο εκπληκτικό, οι 10 κορυφαίες αγορές αντιπροσώπευαν περίπου το ήμισυ του κύκλου εργασιών που οδήγησε η αγορά.

«Τα αποτελέσματα της πιο πρόσφατης ανάλυσής μας υπογραμμίζουν πόσο δυναμικά αναπτύσσεται το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο σε ολόκληρη την Ευρώπη», δήλωσε η ιδρύτρια του Cross-Border Commerce Europe Carine Moitier.

Οι καταναλωτές επιλέγουν όλο και περισσότερο τις διασυνοριακές αγορές, γεγονός που υποδηλώνει ένα πολλά υποσχόμενο μέλλον τόσο για τις κατεστημένες επιχειρήσεις σε αυτόν τον ταχέως μεταβαλλόμενο τομέα όσο και για τους νέους ανταγωνιστές.

Η δυναμική της αγοράς θα μετατοπιστεί κάπως μπροστά. Ενώ το διασυνοριακό GMV στην Ευρώπη πιθανότατα θα αυξηθεί – οι εκτιμήσεις δείχνουν ότι το 97,3% των επισκεπτών θα είναι διασυνοριακό μέχρι το 2025 – το μερίδιο των αγορών στο γενικό ηλεκτρονικό εμπόριο GMV προβλέπεται να μειωθεί κάπως από 69% σε 67,9%. Αυτό δείχνει μια αγορά που ωριμάζει.

Μια ενδιαφέρουσα παρατήρηση είναι ότι αυτό το μοτίβο επέκτασης δεν είναι μοναδικό. Το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη σημείωσε νωρίτερα φέτος αύξηση 32% το 2023 σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Τα ευρωπαϊκά ηλεκτρονικά καταστήματα πραγματοποίησαν συνολικά διασυνοριακές πωλήσεις ύψους 107 δισεκατομμυρίων ευρώ κατά την περίοδο αυτή.

Βλέποντας αυτή την ταχεία επέκταση του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη καθίσταται σαφές ότι τόσο οι επιχειρήσεις όσο και οι καταναλωτές αξιοποιούν τις ευκαιρίες που προσφέρει αυτός ο αναπτυσσόμενος τομέας. Τα αξιοσημείωτα ποσοστά αύξησης στις κορυφαίες αγορές όχι μόνο αντικατοπτρίζουν την ανθεκτικότητα του κλάδου, αλλά υπογραμμίζουν επίσης την αυξανόμενη τάση των διασυνοριακών αγορών μεταξύ των ευρωπαίων καταναλωτών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου
3 λεπτά για ανάγνωση

Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου

Έχετε λάβει κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Διαχειριστής ετικετών Google (GTM) θα φορτώνει τις ετικέτες Google Ads και Floodlight από τις 10 Απριλίου 2025; Αυτή η ενημέρωση μπορεί να επηρεάσει την παρακολούθηση μετατροπών, το επαναληπτικό μάρκετινγκ και τον τρόπο διαχείρισης ετικετών στο GTM. Τι ακριβώς αλλάζει, γιατί […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας
2 λεπτά για ανάγνωση

Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας

Με ισχύ από χθες, 13 Μαρτίου 2025, το TikTok ολοκλήρωσε μια σημαντική ενημέρωση στο σύστημα Shop Performance Score . Η νέα προσέγγιση συγκρίνει τώρα την απόδοση του πωλητή σας με άλλους πωλητές στην ίδια κατηγορία καταχώρισης προϊόντων και όχι με την αγορά στο σύνολό της.

Ανάγνωση άρθρου
AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο
5 λεπτά για ανάγνωση

AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο

Η ψηφιακή διαφήμιση αλλάζει ταχύτερα από ποτέ και οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου, μαζί με τις εταιρείες μάρκετινγκ, πρέπει να συμβαδίζουν με τις νέες προκλήσεις και ευκαιρίες. Η έκθεση Industry Pulse Report χαρτογραφεί ποιες τάσεις, απειλές, deepfakes και καινοτομίες θα διαμορφώσουν τη διαδικτυακή διαφήμιση το επόμενο έτος. Βασίζεται στις απόψεις των εμπειρογνωμόνων ψηφιακών μέσων – διαφημιστές, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+