2 λεπτά για ανάγνωση

Το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται στην Ευρώπη

Το ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο απέφερε πέρυσι διασυνοριακό κύκλο εργασιών ύψους 107 δισεκατομμυρίων ευρώ. Ο κύκλος εργασιών της διασυνοριακής αγοράς ανήλθε σε 237 δισεκατομμύρια ευρώ. Σε σύγκριση με πέρυσι, αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση 32%

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται στην Ευρώπη

Το 2022, η αξία του ευρωπαϊκού διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου ανήλθε σε 179 δισεκατομμύρια ευρώ. Από αυτά, τα ηλεκτρονικά καταστήματα πραγματοποίησαν ρεκόρ υψηλού κύκλου εργασιών ύψους 105,5 δισ. ευρώ. Η έκθεση Cross-Border Commerce Europe αναφέρει ότι έως και το 32% όλων των ευρωπαϊκών διαδικτυακών πωλήσεων προέρχεται από διασυνοριακές πωλήσεις.

Οι συνολικές διαδικτυακές πωλήσεις B2C στην Ευρώπη έφτασαν τα 741 δισεκατομμύρια ευρώ. Αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση 13% σε σύγκριση με το 2022. Από αυτόν τον συνολικό κύκλο εργασιών, έως και το 32 % προήλθε από διασυνοριακές πωλήσεις.

Ποιος τα πάει καλά;

Η εταιρεία κατατάσσει ετησίως τα 500 μεγαλύτερα διασυνοριακά ηλεκτρονικά καταστήματα της Ευρώπης, εξαιρουμένου του ταξιδιωτικού τμήματος.

Στην κατάταξη των 10 κορυφαίων ευρωπαίων λιανοπωλητών για το 2023, η ΙΚΕΑ είναι νούμερο ένα. Πέτυχε κύκλο εργασιών ύψους 5,2 δισ. ευρώ. Ακολουθούν οι Zalando, H&M, Lego, Zara, Jysk, Lidl, Decathlon, Adidas και Notino που ολοκληρώνουν την πρώτη δεκάδα.

Οι 500 μεγαλύτεροι διασυνοριακοί διαδικτυακοί λιανοπωλητές της Ευρώπης είδαν τις πωλήσεις τους να μειώνονται λόγω του ασταθούς οικονομικού περιβάλλοντος και του ανταγωνισμού από αμερικανικές και κινεζικές μάρκες. Ο κύκλος εργασιών του TOP 500 μειώθηκε κατά 18% στα 50 δισεκατομμύρια ευρώ το 2023.

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας

Πώς παρακολουθούν οι άνθρωποι περιεχόμενο βίντεο σήμερα; Τι θεωρούν «τηλεόραση» και πού λειτουργεί καλύτερα η διαφήμιση; Το CTV (Connected TV) δεν είναι ακόμη το επίκεντρο της προσοχής για το ηλεκτρονικό μας εμπόριο, αλλά οι εξελίξεις στο εξωτερικό δείχνουν ότι αυτό θα μπορούσε σύντομα να αλλάξει. Μια νέα μελέτη από το RTL AdAlliance προσφέρει σαφή δεδομένα […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+