2 λεπτά για ανάγνωση

Το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται στην Ευρώπη

Το ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο απέφερε πέρυσι διασυνοριακό κύκλο εργασιών ύψους 107 δισεκατομμυρίων ευρώ. Ο κύκλος εργασιών της διασυνοριακής αγοράς ανήλθε σε 237 δισεκατομμύρια ευρώ. Σε σύγκριση με πέρυσι, αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση 32%

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται στην Ευρώπη

Το 2022, η αξία του ευρωπαϊκού διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου ανήλθε σε 179 δισεκατομμύρια ευρώ. Από αυτά, τα ηλεκτρονικά καταστήματα πραγματοποίησαν ρεκόρ υψηλού κύκλου εργασιών ύψους 105,5 δισ. ευρώ. Η έκθεση Cross-Border Commerce Europe αναφέρει ότι έως και το 32% όλων των ευρωπαϊκών διαδικτυακών πωλήσεων προέρχεται από διασυνοριακές πωλήσεις.

Οι συνολικές διαδικτυακές πωλήσεις B2C στην Ευρώπη έφτασαν τα 741 δισεκατομμύρια ευρώ. Αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση 13% σε σύγκριση με το 2022. Από αυτόν τον συνολικό κύκλο εργασιών, έως και το 32 % προήλθε από διασυνοριακές πωλήσεις.

Ποιος τα πάει καλά;

Η εταιρεία κατατάσσει ετησίως τα 500 μεγαλύτερα διασυνοριακά ηλεκτρονικά καταστήματα της Ευρώπης, εξαιρουμένου του ταξιδιωτικού τμήματος.

Στην κατάταξη των 10 κορυφαίων ευρωπαίων λιανοπωλητών για το 2023, η ΙΚΕΑ είναι νούμερο ένα. Πέτυχε κύκλο εργασιών ύψους 5,2 δισ. ευρώ. Ακολουθούν οι Zalando, H&M, Lego, Zara, Jysk, Lidl, Decathlon, Adidas και Notino που ολοκληρώνουν την πρώτη δεκάδα.

Οι 500 μεγαλύτεροι διασυνοριακοί διαδικτυακοί λιανοπωλητές της Ευρώπης είδαν τις πωλήσεις τους να μειώνονται λόγω του ασταθούς οικονομικού περιβάλλοντος και του ανταγωνισμού από αμερικανικές και κινεζικές μάρκες. Ο κύκλος εργασιών του TOP 500 μειώθηκε κατά 18% στα 50 δισεκατομμύρια ευρώ το 2023.

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024
3 λεπτά για ανάγνωση

Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, το κατάστημα TikTok έχει αυξηθεί σε δημοτικότητα ως προορισμός για αγοραστές διακοπών αυτή τη σεζόν. Η Black Friday και η Cyber Monday το 2024 σημείωσαν πρωτοφανή επίπεδα αφοσίωσης τόσο από μεγάλες μάρκες όσο και από ανεξάρτητους λιανοπωλητές, σύμφωνα με τον γίγαντα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ανάγνωση άρθρου
Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες
5 λεπτά για ανάγνωση

Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες

Οι επωνυμίες αντιμετωπίζουν μια σημαντική πρόκληση στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο απεικονίζουν τους άνδρες στις καμπάνιες τους. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Kantar, το σύγχρονο κοινό δεν μπορεί να ταυτιστεί με τα καθιερωμένα στερεότυπα για τους ισχυρούς και ανθεκτικούς άνδρες. Αντ ‘αυτού, η αρρενωπότητα χωρίς αποκλεισμούς στο μάρκετινγκ με διάφορες διαφορές είναι το […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης

Η Meta έχει κάνει σημαντικές τροποποιήσεις στη λειτουργία Broadcast Channels, επεκτείνοντας τη χρήση της στο Facebook, το Instagram και το Messenger. Περιορίζοντας προηγουμένως την επικοινωνία μεταξύ επωνυμιών, δημιουργών και των οπαδών τους σε μονόδρομες ανταλλαγές, αυτή η επιλογή ανταλλαγής μηνυμάτων εξελίσσεται τώρα σε πιο διαδραστική.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+