2 λεπτά για ανάγνωση

Το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται στην Ευρώπη

Το ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο απέφερε πέρυσι διασυνοριακό κύκλο εργασιών ύψους 107 δισεκατομμυρίων ευρώ. Ο κύκλος εργασιών της διασυνοριακής αγοράς ανήλθε σε 237 δισεκατομμύρια ευρώ. Σε σύγκριση με πέρυσι, αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση 32%

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται στην Ευρώπη

Το 2022, η αξία του ευρωπαϊκού διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου ανήλθε σε 179 δισεκατομμύρια ευρώ. Από αυτά, τα ηλεκτρονικά καταστήματα πραγματοποίησαν ρεκόρ υψηλού κύκλου εργασιών ύψους 105,5 δισ. ευρώ. Η έκθεση Cross-Border Commerce Europe αναφέρει ότι έως και το 32% όλων των ευρωπαϊκών διαδικτυακών πωλήσεων προέρχεται από διασυνοριακές πωλήσεις.

Οι συνολικές διαδικτυακές πωλήσεις B2C στην Ευρώπη έφτασαν τα 741 δισεκατομμύρια ευρώ. Αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση 13% σε σύγκριση με το 2022. Από αυτόν τον συνολικό κύκλο εργασιών, έως και το 32 % προήλθε από διασυνοριακές πωλήσεις.

Ποιος τα πάει καλά;

Η εταιρεία κατατάσσει ετησίως τα 500 μεγαλύτερα διασυνοριακά ηλεκτρονικά καταστήματα της Ευρώπης, εξαιρουμένου του ταξιδιωτικού τμήματος.

Στην κατάταξη των 10 κορυφαίων ευρωπαίων λιανοπωλητών για το 2023, η ΙΚΕΑ είναι νούμερο ένα. Πέτυχε κύκλο εργασιών ύψους 5,2 δισ. ευρώ. Ακολουθούν οι Zalando, H&M, Lego, Zara, Jysk, Lidl, Decathlon, Adidas και Notino που ολοκληρώνουν την πρώτη δεκάδα.

Οι 500 μεγαλύτεροι διασυνοριακοί διαδικτυακοί λιανοπωλητές της Ευρώπης είδαν τις πωλήσεις τους να μειώνονται λόγω του ασταθούς οικονομικού περιβάλλοντος και του ανταγωνισμού από αμερικανικές και κινεζικές μάρκες. Ο κύκλος εργασιών του TOP 500 μειώθηκε κατά 18% στα 50 δισεκατομμύρια ευρώ το 2023.

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το τετραήμερο Prime Event της Amazon διπλασιάζει τις πωλήσεις της Black Friday στο Ηνωμένο Βασίλειο
4 λεπτά για ανάγνωση

Το τετραήμερο Prime Event της Amazon διπλασιάζει τις πωλήσεις της Black Friday στο Ηνωμένο Βασίλειο

Η Amazon μόλις απέδειξε ότι τα καλοκαιρινά ψώνια μπορούν να νικήσουν τις χειμερινές εκπτώσεις. Η πρώτη τετραήμερη εκδήλωση Prime του γίγαντα του λιανικού εμπορίου (8-11 Ιουλίου) απέφερε 2,08 δισεκατομμύρια λίρες σε διαδικτυακές δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο – σχεδόν διπλάσιες από αυτές που τράβηξε η Black Friday το 2024. Οι αριθμοί δείχνουν ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Η ολλανδική Fintech Mollie στοχεύει στην Ανατολική Ευρώπη με λύσεις πληρωμών
2 λεπτά για ανάγνωση

Η ολλανδική Fintech Mollie στοχεύει στην Ανατολική Ευρώπη με λύσεις πληρωμών

Μια ολλανδική εταιρεία πληρωμών μόλις ξεκίνησε στην Ουγγαρία, τη Σλοβενία και την Τσεχική Δημοκρατία. Φέρνουν την πλατφόρμα πληρωμών τους σε αγορές όπου βλέπουν επιχειρηματικές ευκαιρίες. Με 250.000 πελάτες ήδη, η Mollie θέλει να επεκταθεί σε όλη την Ευρώπη.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Η Shein κερδίζει τις μεγαλύτερες εταιρείες μόδας της Ευρώπης με αύξηση 48%, ενώ η Asos μειώνεται
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Shein κερδίζει τις μεγαλύτερες εταιρείες μόδας της Ευρώπης με αύξηση 48%, ενώ η Asos μειώνεται

Νέα στοιχεία δείχνουν ένα τεράστιο κενό στο ευρωπαϊκό λιανικό εμπόριο μόδας. Οι πωλήσεις της Shein αυξήθηκαν κατά 31,6% ετησίως και έφτασαν το 48% μόνο τον Δεκέμβριο. Εν τω μεταξύ, καθιερωμένες μάρκες όπως η H&M παρέμειναν στάσιμες και η ASOS κατέρρευσε κατά 16,2%. Οι αριθμοί δείχνουν ποιες μάρκες κερδίζουν τη μάχη για τους ευρωπαίους πελάτες.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU