2 λεπτά για ανάγνωση

Το κατάστημα TikTok επεκτείνεται στην Ευρώπη και σε άλλες χώρες

Το TikTok Shop επεκτείνεται σταδιακά από την Κίνα στην Ευρώπη και σε άλλες βασικές περιοχές. Αυτό επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για την ανάπτυξη του κοινωνικού εμπορίου σε παγκόσμιο επίπεδο. Μετά την επιτυχή εδραίωσή της στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, η πλατφόρμα θα επεκταθεί στην Ιταλία, τη Γερμανία, τη Γαλλία και αργότερα στην Ιαπωνία και τη Βραζιλία τους επόμενους μήνες. Το TikTok προσεγγίζει ήδη ενεργά τους Κινέζους πωλητές για να τους προετοιμάσει για είσοδο σε αυτές τις νέες αγορές.

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το κατάστημα TikTok επεκτείνεται στην Ευρώπη και σε άλλες χώρες
Πηγή: Depositphotos

Η εισαγωγή του TikTok Shop στην Ευρώπη είναι ένα λογικό βήμα, καθώς η πλατφόρμα γνωρίζει τεράστια ανάπτυξη στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Κατά τη διάρκεια της περσινής Black Friday και Cyber Monday, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 165% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος και τα έσοδα για μία μόνο ημέρα ξεπέρασαν τα 100 εκατομμύρια δολάρια.

Τα hashtags #tiktokshopblackfriday και #tiktokshopcybermonday έφτασαν σχεδόν τα 8 δισεκατομμύρια προβολές το 2024, δείχνοντας ότι οι χρήστες στο TikTok είναι ενεργά συντονισμένοι στις αγορές.

Το TikTok Shop αποδεικνύεται ήδη ισχυρός ανταγωνιστής σε πλατφόρμες όπως η Shein και η Temu.

Νέες ευκαιρίες για πωλητές

Μια σημαντική καινοτομία είναι η εισαγωγή της υπηρεσίας Fulfilled by TikTok (FBT) στη Γερμανία, η οποία απλοποιεί σημαντικά την εφοδιαστική για τους πωλητές. Αυτό το μοντέλο λειτουργεί ήδη με επιτυχία στο Ηνωμένο Βασίλειο και διασφαλίζει την αποθήκευση, τη συσκευασία και την παράδοση αγαθών απευθείας από την ByteDance, τον ιδιοκτήτη του TikTok. Αυτό επιτρέπει στις μάρκες και τους πωλητές να επικεντρωθούν στις πωλήσεις και το μάρκετινγκ αντί να ασχολούνται με την εφοδιαστική.

Δυναμική ανάπτυξη χάρη στους δημιουργούς περιεχομένου

Ένας από τους κύριους παράγοντες πίσω από την επιτυχία του TikTok Shop είναι η σύνδεση των πωλήσεων με τους δημιουργούς περιεχομένου. Οι ζωντανές αγορές στην πλατφόρμα έχουν καταγράψει περισσότερες από 500.000 συνεδρίες αγορών συνολικής διάρκειας άνω των 660.000 ωρών. Για παράδειγμα, η ζωντανή εκδήλωση της Canvas Beauty Brand κατά τη διάρκεια της Black Friday απέφερε έσοδα 2 εκατομμυρίων δολαρίων.

Έτσι, το TikTok γίνεται όχι μόνο ένα κοινωνικό δίκτυο αλλά και ένας βασικός παίκτης στο κοινωνικό εμπόριο. Οι επωνυμίες που θέλουν να συμβαδίζουν με τις νέες αγοραστικές συνήθειες δεν πρέπει να αγνοούν το TikTok Shop – προσφέρει άμεση σύνδεση με τους πελάτες και δημιουργεί μια κοινότητα πρόθυμη να ψωνίσει απευθείας στην εφαρμογή.

Κοινή χρήση άρθρου
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Παρόμοια άρθρα
Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη

Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι το εργαλείο AI συνομιλίας θα αναπτυχθεί σε 41 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και σε 21 υπερπόντια εδάφη – σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη παγκόσμια επέκταση του Meta AI μέχρι σήμερα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025

Το Balkan Ecommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ψηφιακού εμπορίου της περιοχής, θα μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου για ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025, στην Arena Sofia. Αυτή η εκδήλωση-ορόσημο θα συγκεντρώσει πάνω από 4.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας

Ξεκινώντας αυτή την εβδομάδα, η Meta αλλάζει θεμελιωδώς τον τρόπο επαλήθευσης των πληροφοριών στο Facebook, το Instagram και το Threads. Αντί να συνεργάζονται με ανεξάρτητους οργανισμούς διασταύρωσης ειδήσεων, παρουσιάζουν τις Σημειώσεις κοινότητας, έναν μηχανισμό που βασίζεται στο crowdsourcing. Αυτή η αλλαγή είναι αμφιλεγόμενη, αλλά η Meta την παρουσιάζει ως έναν τρόπο μείωσης της προκατάληψης. Για […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+