2 λεπτά για ανάγνωση

Το κατάστημα TikTok επεκτείνεται στην Ευρώπη και σε άλλες χώρες

Το TikTok Shop επεκτείνεται σταδιακά από την Κίνα στην Ευρώπη και σε άλλες βασικές περιοχές. Αυτό επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για την ανάπτυξη του κοινωνικού εμπορίου σε παγκόσμιο επίπεδο. Μετά την επιτυχή εδραίωσή της στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, η πλατφόρμα θα επεκταθεί στην Ιταλία, τη Γερμανία, τη Γαλλία και αργότερα στην Ιαπωνία και τη Βραζιλία τους επόμενους μήνες. Το TikTok προσεγγίζει ήδη ενεργά τους Κινέζους πωλητές για να τους προετοιμάσει για είσοδο σε αυτές τις νέες αγορές.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το κατάστημα TikTok επεκτείνεται στην Ευρώπη και σε άλλες χώρες
Πηγή: Depositphotos

Η εισαγωγή του TikTok Shop στην Ευρώπη είναι ένα λογικό βήμα, καθώς η πλατφόρμα γνωρίζει τεράστια ανάπτυξη στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Κατά τη διάρκεια της περσινής Black Friday και Cyber Monday, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 165% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος και τα έσοδα για μία μόνο ημέρα ξεπέρασαν τα 100 εκατομμύρια δολάρια.

Τα hashtags #tiktokshopblackfriday και #tiktokshopcybermonday έφτασαν σχεδόν τα 8 δισεκατομμύρια προβολές το 2024, δείχνοντας ότι οι χρήστες στο TikTok είναι ενεργά συντονισμένοι στις αγορές.

Το TikTok Shop αποδεικνύεται ήδη ισχυρός ανταγωνιστής σε πλατφόρμες όπως η Shein και η Temu.

Νέες ευκαιρίες για πωλητές

Μια σημαντική καινοτομία είναι η εισαγωγή της υπηρεσίας Fulfilled by TikTok (FBT) στη Γερμανία, η οποία απλοποιεί σημαντικά την εφοδιαστική για τους πωλητές. Αυτό το μοντέλο λειτουργεί ήδη με επιτυχία στο Ηνωμένο Βασίλειο και διασφαλίζει την αποθήκευση, τη συσκευασία και την παράδοση αγαθών απευθείας από την ByteDance, τον ιδιοκτήτη του TikTok. Αυτό επιτρέπει στις μάρκες και τους πωλητές να επικεντρωθούν στις πωλήσεις και το μάρκετινγκ αντί να ασχολούνται με την εφοδιαστική.

Δυναμική ανάπτυξη χάρη στους δημιουργούς περιεχομένου

Ένας από τους κύριους παράγοντες πίσω από την επιτυχία του TikTok Shop είναι η σύνδεση των πωλήσεων με τους δημιουργούς περιεχομένου. Οι ζωντανές αγορές στην πλατφόρμα έχουν καταγράψει περισσότερες από 500.000 συνεδρίες αγορών συνολικής διάρκειας άνω των 660.000 ωρών. Για παράδειγμα, η ζωντανή εκδήλωση της Canvas Beauty Brand κατά τη διάρκεια της Black Friday απέφερε έσοδα 2 εκατομμυρίων δολαρίων.

Έτσι, το TikTok γίνεται όχι μόνο ένα κοινωνικό δίκτυο αλλά και ένας βασικός παίκτης στο κοινωνικό εμπόριο. Οι επωνυμίες που θέλουν να συμβαδίζουν με τις νέες αγοραστικές συνήθειες δεν πρέπει να αγνοούν το TikTok Shop – προσφέρει άμεση σύνδεση με τους πελάτες και δημιουργεί μια κοινότητα πρόθυμη να ψωνίσει απευθείας στην εφαρμογή.

Κοινή χρήση άρθρου
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Παρόμοια άρθρα
Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ
2 λεπτά για ανάγνωση

Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ

Το OpenAI ανακοίνωσε ότι πάνω από ένα εκατομμύριο εταιρείες πληρώνουν πλέον ενεργά για την πλατφόρμα του – την ταχύτερη ανάπτυξη στην ιστορία της πλατφόρμας B2B. Οι πελάτες περιλαμβάνουν τράπεζες, αλυσίδες λιανικής και φαρμακευτικούς γίγαντες. Είναι ενδιαφέρον ότι οι αριθμοί αυξάνονται εν μέρει χάρη στους τακτικούς χρήστες του ChatGPT.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες

Ο γαλλικός εποπτικός οργανισμός καταναλωτών, που ονομάζεται DGCCRF, αποκάλυψε απαγορευμένα προϊόντα σε έξι μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, αναφέρει το Reuters. Πέρα από τη Shein, η οποία ήταν ήδη υπό έλεγχο, η έρευνα αποκάλυψε σοβαρά ζητήματα σε άλλους διαδικτυακούς γίγαντες λιανικής – συμπεριλαμβανομένης της Amazon.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων
3 λεπτά για ανάγνωση

Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων

Ενώ οι επιχειρήσεις επενδύουν το 90% των προϋπολογισμών SEO στη Google, οι πελάτες τους στην πραγματικότητα αναζητούν αλλού. Μια ανάλυση 1,5 δισεκατομμυρίου αναζητήσεων από το πρακτορείο Rise at Seven δείχνει ότι η Google έχει πλέον μόλις το 34,5% της συνολικής δραστηριότητας αναζήτησης. Τα υπόλοιπα? YouTube, TikTok και Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU