2 λεπτά για ανάγνωση

Το κατάστημα TikTok στην Ισπανία δείχνει αξιοσημείωτα αποτελέσματα

Όπως αναφέρει το ecommerce-news.es, το TikTok Shop θα μπορούσε να φτάσει τα 500 εκατομμύρια ευρώ σε έσοδα στην Ισπανία κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους λειτουργίας του, μόλις δύο μήνες μετά την κυκλοφορία του, εάν επαναλάβει την επιτυχία που πέτυχε στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το κατάστημα TikTok στην Ισπανία δείχνει αξιοσημείωτα αποτελέσματα
Πηγή: Depositphotos

TikTok Shop στην Ισπανία: Βασικά ευρήματα

Το TikTok έχει γίνει το τέταρτο πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο στη χώρα επειδή φτάνει τα 20 εκατομμύρια χρήστες κάθε μήνα. Η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου TikTok Shop έχει γίνει η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα στο Ηνωμένο Βασίλειο από την έναρξή της το 2021, ενώ τα ταχέως κινούμενα καταναλωτικά αγαθά αποτελούν περισσότερο από το 20% των βρετανικών αγορών στην πλατφόρμα.

Η πλατφόρμα λαμβάνει θετικά σχόλια από το 50% των χρηστών που τη βρίσκουν εύκολη στη χρήση και το 40% που τους αρέσει το απλό σύστημα πληρωμών. Η πλατφόρμα επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκουν νέες μάρκες μέσω της πλατφόρμας τους και το 83% των χρηστών αφήνουν το TikTok να επηρεάσει τις αγοραστικές τους επιλογές. Επιπλέον, το 70% των χρηστών ανακαλύπτουν νέες μάρκες μέσω της πλατφόρμας.

Εκπληκτικά δημογραφικά στοιχεία

Το πιο εκπληκτικό εύρημα είναι ότι:

  • Η γενιά Χ αντιπροσωπεύει το 44% των δαπανών
  • Η γενιά Y συνεισφέρει 33%
  • Generation Z μόνο 15,3%
  • Οι γυναίκες οδηγούν τις δραστηριότητες αγορών κατά 60%
  • Τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας αποτελούν την κορυφαία επιλογή με ποσοστό 40%
  • Τα τρόφιμα καταλαμβάνουν τη δεύτερη θέση, με 26% στην ισπανική καταναλωτική συμπεριφορά

Τα τρόφιμα αποτελούν τη δεύτερη πιο δημοφιλή κατηγορία στην Ισπανία, ενώ δεν είναι μεταξύ των κορυφαίων κατηγοριών σε άλλα ευρωπαϊκά έθνη.

Η πιο δημοφιλής ημέρα αγορών συμβαίνει τις Τετάρτες, καθώς οι πωλήσεις φτάνουν το 24% κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Η εμπορική περιοχή της Καταλονίας ηγείται της αγοράς με 19% των συνολικών αγορών, ακολουθούμενη από την Ανδαλουσία.

Δείκτες Ανάπτυξης

Η πλατφόρμα παρουσιάζει ισχυρές δυνατότητες προσέλκυσης νέων πελατών, επειδή το 17% των χρηστών του TikTok Shop είναι εντελώς νέοι στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η ισπανική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου παρουσίασε αύξηση 18% κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους, η οποία τώρα αποτελεί το 6,6% των συνολικών πωλήσεων.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU