
TikTok Shop στην Ισπανία: Βασικά ευρήματα
Το TikTok έχει γίνει το τέταρτο πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο στη χώρα επειδή φτάνει τα 20 εκατομμύρια χρήστες κάθε μήνα. Η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου TikTok Shop έχει γίνει η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα στο Ηνωμένο Βασίλειο από την έναρξή της το 2021, ενώ τα ταχέως κινούμενα καταναλωτικά αγαθά αποτελούν περισσότερο από το 20% των βρετανικών αγορών στην πλατφόρμα.
Η πλατφόρμα λαμβάνει θετικά σχόλια από το 50% των χρηστών που τη βρίσκουν εύκολη στη χρήση και το 40% που τους αρέσει το απλό σύστημα πληρωμών. Η πλατφόρμα επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκουν νέες μάρκες μέσω της πλατφόρμας τους και το 83% των χρηστών αφήνουν το TikTok να επηρεάσει τις αγοραστικές τους επιλογές. Επιπλέον, το 70% των χρηστών ανακαλύπτουν νέες μάρκες μέσω της πλατφόρμας.
Εκπληκτικά δημογραφικά στοιχεία
Το πιο εκπληκτικό εύρημα είναι ότι:
- Η γενιά Χ αντιπροσωπεύει το 44% των δαπανών
- Η γενιά Y συνεισφέρει 33%
- Generation Z μόνο 15,3%
- Οι γυναίκες οδηγούν τις δραστηριότητες αγορών κατά 60%
- Τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας αποτελούν την κορυφαία επιλογή με ποσοστό 40%
- Τα τρόφιμα καταλαμβάνουν τη δεύτερη θέση, με 26% στην ισπανική καταναλωτική συμπεριφορά
Τα τρόφιμα αποτελούν τη δεύτερη πιο δημοφιλή κατηγορία στην Ισπανία, ενώ δεν είναι μεταξύ των κορυφαίων κατηγοριών σε άλλα ευρωπαϊκά έθνη.
Η πιο δημοφιλής ημέρα αγορών συμβαίνει τις Τετάρτες, καθώς οι πωλήσεις φτάνουν το 24% κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Η εμπορική περιοχή της Καταλονίας ηγείται της αγοράς με 19% των συνολικών αγορών, ακολουθούμενη από την Ανδαλουσία.
Δείκτες Ανάπτυξης
Η πλατφόρμα παρουσιάζει ισχυρές δυνατότητες προσέλκυσης νέων πελατών, επειδή το 17% των χρηστών του TikTok Shop είναι εντελώς νέοι στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Η ισπανική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου παρουσίασε αύξηση 18% κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους, η οποία τώρα αποτελεί το 6,6% των συνολικών πωλήσεων.