2 λεπτά για ανάγνωση

Το κατάστημα TikTok στην Ισπανία δείχνει αξιοσημείωτα αποτελέσματα

Όπως αναφέρει το ecommerce-news.es, το TikTok Shop θα μπορούσε να φτάσει τα 500 εκατομμύρια ευρώ σε έσοδα στην Ισπανία κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους λειτουργίας του, μόλις δύο μήνες μετά την κυκλοφορία του, εάν επαναλάβει την επιτυχία που πέτυχε στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το κατάστημα TikTok στην Ισπανία δείχνει αξιοσημείωτα αποτελέσματα
Πηγή: Depositphotos

TikTok Shop στην Ισπανία: Βασικά ευρήματα

Το TikTok έχει γίνει το τέταρτο πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο στη χώρα επειδή φτάνει τα 20 εκατομμύρια χρήστες κάθε μήνα. Η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου TikTok Shop έχει γίνει η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα στο Ηνωμένο Βασίλειο από την έναρξή της το 2021, ενώ τα ταχέως κινούμενα καταναλωτικά αγαθά αποτελούν περισσότερο από το 20% των βρετανικών αγορών στην πλατφόρμα.

Η πλατφόρμα λαμβάνει θετικά σχόλια από το 50% των χρηστών που τη βρίσκουν εύκολη στη χρήση και το 40% που τους αρέσει το απλό σύστημα πληρωμών. Η πλατφόρμα επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκουν νέες μάρκες μέσω της πλατφόρμας τους και το 83% των χρηστών αφήνουν το TikTok να επηρεάσει τις αγοραστικές τους επιλογές. Επιπλέον, το 70% των χρηστών ανακαλύπτουν νέες μάρκες μέσω της πλατφόρμας.

Εκπληκτικά δημογραφικά στοιχεία

Το πιο εκπληκτικό εύρημα είναι ότι:

  • Η γενιά Χ αντιπροσωπεύει το 44% των δαπανών
  • Η γενιά Y συνεισφέρει 33%
  • Generation Z μόνο 15,3%
  • Οι γυναίκες οδηγούν τις δραστηριότητες αγορών κατά 60%
  • Τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας αποτελούν την κορυφαία επιλογή με ποσοστό 40%
  • Τα τρόφιμα καταλαμβάνουν τη δεύτερη θέση, με 26% στην ισπανική καταναλωτική συμπεριφορά

Τα τρόφιμα αποτελούν τη δεύτερη πιο δημοφιλή κατηγορία στην Ισπανία, ενώ δεν είναι μεταξύ των κορυφαίων κατηγοριών σε άλλα ευρωπαϊκά έθνη.

Η πιο δημοφιλής ημέρα αγορών συμβαίνει τις Τετάρτες, καθώς οι πωλήσεις φτάνουν το 24% κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Η εμπορική περιοχή της Καταλονίας ηγείται της αγοράς με 19% των συνολικών αγορών, ακολουθούμενη από την Ανδαλουσία.

Δείκτες Ανάπτυξης

Η πλατφόρμα παρουσιάζει ισχυρές δυνατότητες προσέλκυσης νέων πελατών, επειδή το 17% των χρηστών του TikTok Shop είναι εντελώς νέοι στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η ισπανική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου παρουσίασε αύξηση 18% κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους, η οποία τώρα αποτελεί το 6,6% των συνολικών πωλήσεων.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+