4 λεπτά για ανάγνωση

Το κοινωνικό εμπόριο στην Ευρώπη εξελίσσεται πιο αργά, αλλά αναπτύσσεται σταθερά. Πώς να το προσεγγίσετε σωστά;

Το ευρωπαϊκό κοινωνικό εμπόριο αναπτύσσεται με βραδύτερο ρυθμό σε σύγκριση με άλλες περιοχές. Σύμφωνα με μια μελέτη του GWI, μόνο το 26% των χρηστών ευρωπαϊκών κοινωνικών πλατφορμών συμμετέχουν σε δραστηριότητες αγορών στα κοινωνικά δίκτυα, υστερώντας σε σχέση με τη Βόρεια Αμερική (39%) και την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού (30%). Ωστόσο, συνεχίζει να σημειώνει σταθερή αύξηση της συμμετοχής, με τα έσοδα να προβλέπεται να αυξηθούν από 26,7 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023 σε 48,3 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2028.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το κοινωνικό εμπόριο στην Ευρώπη εξελίσσεται πιο αργά, αλλά αναπτύσσεται σταθερά. Πώς να το προσεγγίσετε σωστά;
Πηγή: Depositphotos

Το κοινωνικό εμπόριο είναι ένας όρος ηλεκτρονικού εμπορίου που περιγράφει τις εμπειρίες αγορών στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Περιλαμβάνει επίσης περιπτώσεις όπου οι αγοραστές κάνουν κλικ σε συνδέσμους σε κοινωνικά δίκτυα που τους ανακατευθύνουν στη σελίδα ενός πωλητή με επιλογές αγοράς.

Ο δείκτης αγορών MikMak 2024 συνόψισε τη χρήση και τον αντίκτυπο των κοινωνικών δικτύων στην αγοραστική συμπεριφορά των χρηστών. Η έκθεση παρέχει στοιχεία από το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισπανία και τη Γαλλία.

  • Το Ηνωμένο Βασίλειο ηγείται της Ευρώπης στα έσοδα από το κοινωνικό εμπόριο και στον αριθμό των χρηστών.
  • Γερμανία και Γαλλία: Αυτές οι χώρες ακολουθούν πολύ πίσω στη δημιουργία εσόδων.
  • Ισπανία: Αναμένεται ότι η Ισπανία θα ξεπεράσει το Ηνωμένο Βασίλειο σε αριθμό χρηστών έως το 2027.

Το ευρωπαϊκό περιβάλλον κοινωνικού εμπορίου χαρακτηρίζεται από διάφορες νομικές, πολιτιστικές και γλωσσικές διαφορές. Οι αυστηροί νόμοι για την προστασία των δεδομένων και το γεγονός ότι κάθε χώρα διαθέτει συγκεκριμένα συστήματα προσέγγισης λιανικής σημαίνουν ότι μια καθολική προσέγγιση δεν είναι αποτελεσματική. Για να πετύχουν οι μάρκες, πρέπει να προσαρμόσουν τις στρατηγικές τους στο μοναδικό περιβάλλον κάθε χώρας.

Απόδοση σε όλους τους κλάδους

Το TikTok είναι η πιο χρησιμοποιούμενη εφαρμογή κοινωνικών μέσων στις αναφερόμενες χώρες, αλλά όταν προσθέτουμε πλατφόρμες Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp), έχουν μεγαλύτερη βάση χρηστών σε ορισμένες αγορές.

Οι πλατφόρμες Meta οδηγούν στις επισκέψεις κοινωνικού εμπορίου για πολυκαναλικές μάρκες στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία και την Ισπανία, με το Facebook και το Instagram μεταξύ των τριών κορυφαίων πλατφορμών για κλικ πρόθεσης αγοράς. Ωστόσο, το TikTok και το YouTube είναι νέοι αμφισβητίες σε συγκεκριμένες αγορές.

Source: MikMak

Όταν επικεντρώνεται σε μεμονωμένα τμήματα, το TikTok οδηγεί στην ομορφιά στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ το Facebook κυριαρχεί στη Γαλλία και το Instagram στην Ισπανία. Για προσωπική φροντίδα, το Snapchat κερδίζει δημοτικότητα στο Ηνωμένο Βασίλειο και το YouTube και το TikTok έχουν επίσης καλή απόδοση. Στο φαγητό, οι πλατφόρμες Meta προηγούνται, αλλά το YouTube και το TikTok είναι σημαντικοί παίκτες στη Γαλλία και την Ισπανία.

Η επιτυχία είναι εφικτή

Το κοινωνικό εμπόριο κορυφώνεται τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο, δικαιολογημένα λόγω της κορύφωσης των περιόδων εορταστικών εκστρατειών. Η άνοιξη και οι αρχές του καλοκαιριού είναι επίσης περίοδοι υψηλών επιδόσεων, ειδικά στη Γαλλία.

Στην έκθεσή της, η MikMak συνιστά τη χρήση διαφορετικών μορφών διαφήμισης και την αξιοποίηση των δημιουργικών δυνατοτήτων τους. Για τις διαφημίσεις βίντεο, είναι σημαντικό να τραβήξετε γρήγορα την προσοχή, ιδανικά να τις σχεδιάσετε με απενεργοποιημένο ήχο και να τις βελτιστοποιήσετε για κινητές συσκευές. Τα Reels and Stories προσφέρουν την ευκαιρία να αναδείξετε τα επιμέρους οφέλη των προϊόντων/υπηρεσιών σας. Για τις κλασικές διαφημίσεις με εικόνα, παροτρύνουν την εστίαση στα κύρια προϊόντα.

Δίνουν περαιτέρω έμφαση στην παρακολούθηση των δεδομένων και την αξιολόγησή τους – αυτό βοηθά στην κατανόηση των τοπικών ιδιαιτεροτήτων και στην ιεράρχηση των πιο κερδοφόρων καναλιών. Συνιστάται να προσαρμόσετε στρατηγικές με βάση πληροφορίες απόδοσης σε πραγματικό χρόνο για να βελτιστοποιήσετε τη διαδρομή προς την αγορά.

Η συνεχής ανάπτυξη του κοινωνικού εμπορίου φέρνει σημαντικές ευκαιρίες για την προώθηση της επιχείρησής σας ηλεκτρονικού εμπορίου και την ανάπτυξή της. Κατανοώντας τις τάσεις της αγοράς, χρησιμοποιώντας κυρίαρχες πλατφόρμες και στρατηγικές βάσει δεδομένων, οι μάρκες μπορούν να προσελκύσουν αποτελεσματικά τους καταναλωτές και να επιτύχουν ακόμη και σε ένα διαφορετικό περιβάλλον.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων
3 λεπτά για ανάγνωση

Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google ενισχύουν την υποστήριξη για την περίοδο αιχμής των πωλήσεων

Η Black Friday και τα Χριστούγεννα είναι προ των πυλών. Καθώς πλησιάζει η περίοδος αγορών, η Google κυκλοφορεί αρκετές σημαντικές ενημερώσεις που έχουν σχεδιαστεί για να μεγιστοποιήσουν την επιτυχία. Τα νέα εργαλεία πωλητών της Google στο Google Merchant Center και στο Google Ads έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στους πωλητές ενημερωμένες πληροφορίες, να βελτιώνουν την […]

Ανάγνωση άρθρου
Προφίλ Instagram Music: Νέες ευκαιρίες μάρκετινγκ
3 λεπτά για ανάγνωση

Προφίλ Instagram Music: Νέες ευκαιρίες μάρκετινγκ

Το Instagram κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες να προσθέτουν μουσική στα προφίλ τους, ανοίγοντας νέους δρόμους για το ηλεκτρονικό εμπόριο και την αφοσίωση της επωνυμίας. Αυτά τα μουσικά προφίλ Instagram έχουν ρυθμιστεί για να μεταμορφώσουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με το κοινό τους στην πλατφόρμα.

Ανάγνωση άρθρου
Αλλαγές στην πολιτική διαφημίσεων της Google 2024: νέοι κανόνες για διαφημίσεις και βίντεο
4 λεπτά για ανάγνωση

Αλλαγές στην πολιτική διαφημίσεων της Google 2024: νέοι κανόνες για διαφημίσεις και βίντεο

Τον Σεπτέμβριο του 2024, θα εισαγάγει σημαντικές ενημερώσεις στις πολιτικές της για τη διαφήμιση και το περιεχόμενο βίντεο. Η αλλαγή θα επηρεάσει τόσο τους διαφημιζόμενους όσο και τους εκδότες στο YouTube. Ρίξτε μια ματιά σε μια ολοκληρωμένη επισκόπηση των νέων χαρακτηριστικών και των επιπτώσεών τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+