4 λεπτά για ανάγνωση

Το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι εδώ: Η αμηχανία εγκαινιάζει τη δυνατότητα αγορών

Η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει όλο και περισσότερο τον τρόπο με τον οποίο ψωνίζουμε και πουλάμε. Η ενσωμάτωσή του στη διαδικασία αγοράς φέρνει μια σειρά καινοτομιών που μετατρέπουν τις παραδοσιακές προσεγγίσεις σε πιο αποτελεσματικές, ταχύτερες και εξατομικευμένες εμπειρίες. Αυτό αποδεικνύεται από το Perplexity - μια μηχανή αναζήτησης που υποστηρίζεται από AI και αναμένεται να φέρει επανάσταση στις αγορές με την τελευταία της λειτουργία. Με νέες λειτουργίες που ενισχύουν την ευκολία των πελατών, ανοίγει νέες ευκαιρίες τόσο για τους πελάτες όσο και για το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι εδώ: Η αμηχανία εγκαινιάζει τη δυνατότητα αγορών
Πηγή: Depositphotos

Ένας από τους βασικούς τομείς όπου η τεχνητή νοημοσύνη διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο είναι η αναζήτηση προϊόντων. Τα εργαλεία που υποστηρίζονται από AI μπορούν να αναγνωρίσουν τις ανάγκες των πελατών και να παρέχουν προτάσεις με βάση τις προτιμήσεις τους, το ιστορικό αγορών ή τις τάσεις της αγοράς. Αυτή η εξατομίκευση αυξάνει την πιθανότητα των πελατών να ανακαλύψουν το ιδανικό προϊόν και ελαχιστοποιεί τον χρόνο αναζήτησής τους.

Η Amazon λειτουργεί με βάση αυτήν την αρχή με το εργαλείο Rufus. Το Perplexity προσφέρει στους χρήστες με premium λογαριασμούς στις ΗΠΑ τη δυνατότητα να αγοράζουν προϊόντα απευθείας μέσω της πλατφόρμας τους. Το νέο κουμπί Αγορά με Pro επιτρέπει στους πελάτες να παραγγέλνουν χρησιμοποιώντας αποθηκευμένα στοιχεία χρέωσης και παράδοσης, απλοποιώντας ολόκληρη τη διαδικασία αγοράς χωρίς να χρειάζεται να εγκαταλείψουν τη μηχανή αναζήτησης.

Όλες οι αγορές που πραγματοποιούνται μέσω του Buy with Pro περιλαμβάνουν δωρεάν παράδοση, γεγονός που αυξάνει περαιτέρω την ελκυστικότητα αυτής της επιλογής.



Κάρτες προϊόντων

Αυτές οι κάρτες εμφανίζονται κατά την αναζήτηση προϊόντων και περιλαμβάνουν εικόνες προϊόντων, τιμές και περιλήψεις βασικών λειτουργιών και κριτικών που δημιουργούνται από AI. Αυτές οι ενημερώσεις διευκολύνουν τη σύγκριση προϊόντων και τη λήψη ενημερωμένων αποφάσεων αγοράς.

Κούμπωμα στο Shop

Οι συνδρομητές Pro μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτό το εργαλείο οπτικής αναζήτησης για να φωτογραφίσουν ένα προϊόν και να λάβουν πληροφορίες που δημιουργούνται από AI σχετικά με αυτό – παρόμοιες με αυτές που γνωρίζουμε από το Google Lens. Οι επαγγελματίες χρήστες μπορούν ακόμα να χρησιμοποιούν την οπτική αναζήτηση για σκοπούς άλλους από τις αγορές, επεκτείνοντας τις δυνατότητες αναζήτησής τους.

Ευκαιρίες για εμπόρους

Επιπλέον, η Perplexity εισάγει εργαλεία ειδικά σχεδιασμένα για πωλητές. Το πρόγραμμα εμπόρων παρέχει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τις τάσεις αναζήτησης και αγορών που αυξάνουν την προβολή των προϊόντων τους. Αυξάνει επίσης την πιθανότητα ότι η Perplexity συνιστά τα προϊόντα τους. Αυτό το πρόγραμμα καθιστά το Perplexity σημαντικό συνεργάτη για πωλητές που θέλουν να βελτιώσουν την προβολή και τις πωλήσεις τους.

Πώς να χρησιμοποιήσετε την αμηχανία στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Αυτές οι καινοτομίες αντιπροσωπεύουν μια σημαντική στροφή προς την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στον πυρήνα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτό μπορεί να φέρει διαδικτυακούς πωλητές:

  • καλύτερη προβολή μέσω του προγράμματος εμπόρων, το οποίο μπορεί να αποτελέσει ισχυρό εργαλείο για την ανάλυση των τάσεων και τη βελτίωση της τοποθέτησης προϊόντων,
  • βελτιωμένη εμπειρία πελατών μέσω λειτουργιών όπως η δωρεάν παράδοση και η άμεση αγορά μέσω της αμηχανίας, οι οποίες μειώνουν τα εμπόδια στη διαδικασία αγοράς,
  • προετοιμασία για την ανάπτυξη τεχνητής νοημοσύνης, καθώς η παρακολούθηση και η χρήση νέων εργαλείων από το Perplexity μπορεί να προσφέρει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Είτε είστε πωλητής που θέλει να βελτιστοποιήσει την ορατότητα είτε πελάτης που εκτιμά τις απλές αγορές, αυτές οι βελτιώσεις σηματοδοτούν το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου που υποστηρίζεται από AI.

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα θα πρέπει να εξετάσουν το πρόγραμμα εμπόρων. Είναι ένας άλλος τρόπος για να παραμείνετε μπροστά στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Είναι ενδιαφέρον ότι, σύμφωνα με την εκπρόσωπο της Perplexity, Sara Platnick, η εταιρεία δεν χρησιμοποιεί επί του παρόντος τη λειτουργία Buy with Pro για εμπορικούς σκοπούς και δεν λαμβάνει προμήθεια από αγορές που πραγματοποιούνται μέσω της πλατφόρμας.

Αυτό υποδηλώνει ότι ο κύριος στόχος της δυνατότητας είναι να βελτιώσει την εμπειρία των χρηστών και να απλοποιήσει τη διαδικασία αγοράς, αντί να δημιουργήσει πρόσθετα έσοδα για το Perplexity. Αν και προς το παρόν δεν υπάρχει εμπορικό στοιχείο, αυτό δεν αποκλείει την πιθανότητα η Perplexity να εξετάσει συνεργασίες με εμπόρους ή να εισαγάγει άλλες μορφές δημιουργίας εσόδων στο μέλλον.

Ωστόσο, προς το παρόν, αυτή η δυνατότητα χρησιμεύει μόνο ως εργαλείο προσανατολισμένο στον χρήστη, απλοποιώντας τις διαδικτυακές αγορές χωρίς πρόσθετα εμπορικά κίνητρα.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
AI vs. Αυθεντικότητα: Η αυξανόμενη ανάγκη για προέλευση στο ψηφιακό περιεχόμενο
5 λεπτά για ανάγνωση

AI vs. Αυθεντικότητα: Η αυξανόμενη ανάγκη για προέλευση στο ψηφιακό περιεχόμενο

Η άνοδος του περιεχομένου που παράγεται από την τεχνητή νοημοσύνη έχει αλλάξει την ψηφιακή αυθεντικότητα, καθιστώντας όλο και πιο δύσκολο να διακρίνουμε τη διαφορά μεταξύ πραγματικών και ψεύτικων μέσων. Περιπτώσεις όπως ο «Balenciaga Pope» και οι ψεύτικες εκρήξεις του Πενταγώνου έφεραν αυτή την τάση στο φως και έδειξαν πόσο άσχημα μπορούν να γίνουν τα πράγματα […]

Ανάγνωση άρθρου
Η νέα γεννήτρια εικόνων Aurora του Grok: Τι σημαίνει για το ηλεκτρονικό σας εμπόριο
3 λεπτά για ανάγνωση

Η νέα γεννήτρια εικόνων Aurora του Grok: Τι σημαίνει για το ηλεκτρονικό σας εμπόριο

Το κοινωνικό δίκτυο X (πρώην Twitter) εισήγαγε ένα νέο χαρακτηριστικό στον βοηθό AI Grok – μια γεννήτρια εικόνων που ονομάζεται Aurora. Για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό αντιπροσωπεύει μια άλλη ευκαιρία να αυτοματοποιήσουν και να εξορθολογίσουν τη δημιουργία οπτικού περιεχομένου.

Ανάγνωση άρθρου
Πώς να εντοπίσετε περιεχόμενο γραμμένο από AI
4 λεπτά για ανάγνωση

Πώς να εντοπίσετε περιεχόμενο γραμμένο από AI

Οι πρόσφατες εξελίξεις στα γλωσσικά μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης όπως το ChatGPT, το Bard και το Claude έχουν καταστήσει εξαιρετικά δύσκολη τη διάκριση του περιεχομένου που γράφεται από μηχανές από την ανθρώπινη εργασία. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπου η τεχνητή νοημοσύνη παράγει πλέον τακτικά τα πάντα, από περιγραφές προϊόντων έως απαντήσεις εξυπηρέτησης πελατών. […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+