3 λεπτά για ανάγνωση

Το νέο εργαλείο προσλήψεων AI του LinkedIn μεταμορφώνει τις προσλήψεις

Το νέο εργαλείο προσλήψεων AI του LinkedIn πρόκειται να μεταμορφώσει την απόκτηση ταλέντων το 1ο τρίμηνο του 2025, εισάγοντας μια ισχυρή σουίτα καινοτομιών που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη και έχουν σχεδιαστεί για να φέρουν επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες συνδέονται με ταλέντα. Η ολοκληρωμένη ενημέρωση επικεντρώνεται στον εξορθολογισμό της διαδικασίας πρόσληψης μέσω έξυπνης αυτοματοποίησης και βελτιωμένων χαρακτηριστικών δέσμευσης υποψηφίων, καθιστώντας ευκολότερο από ποτέ για τις επιχειρήσεις να βρουν και να εξασφαλίσουν κορυφαία ταλέντα σε μια ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το νέο εργαλείο προσλήψεων AI του LinkedIn μεταμορφώνει τις προσλήψεις
Πηγή: Depositphotos

Κάνοντας τις προσλήψεις πιο ανθρώπινες (με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης)

Φανταστείτε το εξής: Το νέο σύστημα “Interested Candidate Alerts” του LinkedIn διατηρεί μια φυσική συνομιλία με πολλά υποσχόμενους υποψηφίους, αποτρέποντάς σας από το να χάσετε επαφή. Είναι σαν να έχετε έναν προσωπικό βοηθό που ξέρει ακριβώς πότε να προσεγγίσει τις σωστές ευκαιρίες, διατηρώντας τους πιθανούς προσληφθέντες ζεστούς χωρίς να προσθέτει φόρτο εργασίας σας.

Εξυπνότερη αντιστοίχιση για καλύτερη εφαρμογή

Για όσους αναζητούν εργασία Premium στις ΗΠΑ (με παγκόσμια επέκταση στον ορίζοντα), η τεχνητή νοημοσύνη του LinkedIn λειτουργεί πλέον σαν σύμβουλος σταδιοδρομίας, βοηθώντας τους υποψηφίους να αξιολογήσουν πόσο καλά ταιριάζουν με τους ρόλους και να βελτιώσουν τα βιογραφικά τους. Αυτό σημαίνει ότι οι υπεύθυνοι προσλήψεων αφιερώνουν λιγότερο χρόνο στον έλεγχο και περισσότερο χρόνο στη σύνδεση με προεπιλεγμένους υποψηφίους.

Η εύρεση του τέλειου ταιριάσματος έγινε ευκολότερη

Η νέα λειτουργία συλλογής θέσεων εργασίας είναι ιδιαίτερα συναρπαστική για τους τομείς του ηλεκτρονικού εμπορίου και του λιανικού εμπορίου, όπου συγκεκριμένα σύνολα δεξιοτήτων έχουν σημασία. Ομαδοποιεί έξυπνα τις θέσεις με βάση τα ενδιαφέροντα και τα προσόντα των υποψηφίων, διευκολύνοντας τους ειδικούς σε τομείς όπως το ψηφιακό μάρκετινγκ, η αλυσίδα εφοδιασμού ή η εμπειρία των πελατών να βρουν τον τέλειο ρόλο τους.

LinkedIn's New AI Hiring Tool kicks off its first wave of AI-powered innovations.

Source: Screenshot from LinkedIn Business video

Σπάζοντας τα γλωσσικά εμπόδια

Αναγνωρίζοντας τη σημερινή παγκόσμια αγορά, τα μηνύματα με τη βοήθεια AI μιλούν πλέον γαλλικά, ισπανικά, ιταλικά και πορτογαλικά, με περισσότερες γλώσσες να έρχονται σύντομα. Αυτό είναι ιδιαίτερα πολύτιμο για επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου που επιθυμούν να δημιουργήσουν διεθνείς ομάδες.

Βελτιωμένες εφαρμογές που λειτουργούν

Η βελτιωμένη λειτουργία Apply Connect είναι το όνειρο ενός υπεύθυνου προσλήψεων, παρέχοντας τρεις φορές περισσότερους κατάλληλους υποψηφίους μέσω του Easy Apply. Με δημοσιεύσεις σε πραγματικό χρόνο και πληροφορίες ενσωματωμένες απευθείας σε δημοφιλή συστήματα ATS (Greenhouse, JobDiva, JobTarget και Oracle Recruiting), είναι πιο εύκολο από ποτέ να διαχειριστείτε τη διοχέτευση ταλέντων σας.

Πραγματικές ιστορίες επιτυχίας

Η Toyota Material Handling Europe έχει ήδη δει εντυπωσιακά αποτελέσματα με αυτά τα χαρακτηριστικά AI. Όπως το θέτει ένα Principal Operations, Recruiting at Alphacoders, “Η αναζήτηση με τη βοήθεια AI στο Recruiter είναι ιδιαίτερα χρήσιμη. Απλοποιεί τη διαδικασία κατανοώντας τις απαιτήσεις σας, επιτρέποντάς σας να εντοπίσετε γρήγορα και με ακρίβεια το επιθυμητό ταλέντο.

linkedin

Source: Screenshot from LinkedIn Business video

Υποστήριξη όταν τη χρειάζεστε

Το LinkedIn δεν ξεκινά απλώς εργαλεία και φεύγει. Παρέχουν ολοκληρωμένη υποστήριξη μέσω:

  • Δωρεάν διαδικτυακά σεμινάρια υπό την καθοδήγηση ειδικών
  • Περιπτωσιολογικές μελέτες εφαρμογής σε πραγματικές συνθήκες
  • Διορατικά ιστολόγια σχετικά με τον αντίκτυπο της τεχνητής νοημοσύνης στις προσλήψεις

Καθώς η αγορά εργασίας συνεχίζει να εξελίσσεται, το Κύμα 1 του LinkedIn για τις καινοτομίες προσλήψεων του 2025 αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός στην τεχνολογία προσλήψεων.

Με λειτουργίες που υποστηρίζονται από AI που βελτιστοποιούν τα πάντα, από την αντιστοίχιση υποψηφίων έως την πολύγλωσση επικοινωνία, αυτά τα εργαλεία στοχεύουν να κάνουν τις προσλήψεις πιο αποτελεσματικές, διατηρώντας παράλληλα την ανθρώπινη σύνδεση που είναι απαραίτητη για τις προσλήψεις.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU