3 λεπτά για ανάγνωση

Το νέο εργαλείο προσλήψεων AI του LinkedIn μεταμορφώνει τις προσλήψεις

Το νέο εργαλείο προσλήψεων AI του LinkedIn πρόκειται να μεταμορφώσει την απόκτηση ταλέντων το 1ο τρίμηνο του 2025, εισάγοντας μια ισχυρή σουίτα καινοτομιών που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη και έχουν σχεδιαστεί για να φέρουν επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες συνδέονται με ταλέντα. Η ολοκληρωμένη ενημέρωση επικεντρώνεται στον εξορθολογισμό της διαδικασίας πρόσληψης μέσω έξυπνης αυτοματοποίησης και βελτιωμένων χαρακτηριστικών δέσμευσης υποψηφίων, καθιστώντας ευκολότερο από ποτέ για τις επιχειρήσεις να βρουν και να εξασφαλίσουν κορυφαία ταλέντα σε μια ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το νέο εργαλείο προσλήψεων AI του LinkedIn μεταμορφώνει τις προσλήψεις
Πηγή: Depositphotos

Κάνοντας τις προσλήψεις πιο ανθρώπινες (με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης)

Φανταστείτε το εξής: Το νέο σύστημα “Interested Candidate Alerts” του LinkedIn διατηρεί μια φυσική συνομιλία με πολλά υποσχόμενους υποψηφίους, αποτρέποντάς σας από το να χάσετε επαφή. Είναι σαν να έχετε έναν προσωπικό βοηθό που ξέρει ακριβώς πότε να προσεγγίσει τις σωστές ευκαιρίες, διατηρώντας τους πιθανούς προσληφθέντες ζεστούς χωρίς να προσθέτει φόρτο εργασίας σας.

Εξυπνότερη αντιστοίχιση για καλύτερη εφαρμογή

Για όσους αναζητούν εργασία Premium στις ΗΠΑ (με παγκόσμια επέκταση στον ορίζοντα), η τεχνητή νοημοσύνη του LinkedIn λειτουργεί πλέον σαν σύμβουλος σταδιοδρομίας, βοηθώντας τους υποψηφίους να αξιολογήσουν πόσο καλά ταιριάζουν με τους ρόλους και να βελτιώσουν τα βιογραφικά τους. Αυτό σημαίνει ότι οι υπεύθυνοι προσλήψεων αφιερώνουν λιγότερο χρόνο στον έλεγχο και περισσότερο χρόνο στη σύνδεση με προεπιλεγμένους υποψηφίους.

Η εύρεση του τέλειου ταιριάσματος έγινε ευκολότερη

Η νέα λειτουργία συλλογής θέσεων εργασίας είναι ιδιαίτερα συναρπαστική για τους τομείς του ηλεκτρονικού εμπορίου και του λιανικού εμπορίου, όπου συγκεκριμένα σύνολα δεξιοτήτων έχουν σημασία. Ομαδοποιεί έξυπνα τις θέσεις με βάση τα ενδιαφέροντα και τα προσόντα των υποψηφίων, διευκολύνοντας τους ειδικούς σε τομείς όπως το ψηφιακό μάρκετινγκ, η αλυσίδα εφοδιασμού ή η εμπειρία των πελατών να βρουν τον τέλειο ρόλο τους.

LinkedIn's New AI Hiring Tool kicks off its first wave of AI-powered innovations.

Source: Screenshot from LinkedIn Business video

Σπάζοντας τα γλωσσικά εμπόδια

Αναγνωρίζοντας τη σημερινή παγκόσμια αγορά, τα μηνύματα με τη βοήθεια AI μιλούν πλέον γαλλικά, ισπανικά, ιταλικά και πορτογαλικά, με περισσότερες γλώσσες να έρχονται σύντομα. Αυτό είναι ιδιαίτερα πολύτιμο για επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου που επιθυμούν να δημιουργήσουν διεθνείς ομάδες.

Βελτιωμένες εφαρμογές που λειτουργούν

Η βελτιωμένη λειτουργία Apply Connect είναι το όνειρο ενός υπεύθυνου προσλήψεων, παρέχοντας τρεις φορές περισσότερους κατάλληλους υποψηφίους μέσω του Easy Apply. Με δημοσιεύσεις σε πραγματικό χρόνο και πληροφορίες ενσωματωμένες απευθείας σε δημοφιλή συστήματα ATS (Greenhouse, JobDiva, JobTarget και Oracle Recruiting), είναι πιο εύκολο από ποτέ να διαχειριστείτε τη διοχέτευση ταλέντων σας.

Πραγματικές ιστορίες επιτυχίας

Η Toyota Material Handling Europe έχει ήδη δει εντυπωσιακά αποτελέσματα με αυτά τα χαρακτηριστικά AI. Όπως το θέτει ένα Principal Operations, Recruiting at Alphacoders, “Η αναζήτηση με τη βοήθεια AI στο Recruiter είναι ιδιαίτερα χρήσιμη. Απλοποιεί τη διαδικασία κατανοώντας τις απαιτήσεις σας, επιτρέποντάς σας να εντοπίσετε γρήγορα και με ακρίβεια το επιθυμητό ταλέντο.

linkedin

Source: Screenshot from LinkedIn Business video

Υποστήριξη όταν τη χρειάζεστε

Το LinkedIn δεν ξεκινά απλώς εργαλεία και φεύγει. Παρέχουν ολοκληρωμένη υποστήριξη μέσω:

  • Δωρεάν διαδικτυακά σεμινάρια υπό την καθοδήγηση ειδικών
  • Περιπτωσιολογικές μελέτες εφαρμογής σε πραγματικές συνθήκες
  • Διορατικά ιστολόγια σχετικά με τον αντίκτυπο της τεχνητής νοημοσύνης στις προσλήψεις

Καθώς η αγορά εργασίας συνεχίζει να εξελίσσεται, το Κύμα 1 του LinkedIn για τις καινοτομίες προσλήψεων του 2025 αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός στην τεχνολογία προσλήψεων.

Με λειτουργίες που υποστηρίζονται από AI που βελτιστοποιούν τα πάντα, από την αντιστοίχιση υποψηφίων έως την πολύγλωσση επικοινωνία, αυτά τα εργαλεία στοχεύουν να κάνουν τις προσλήψεις πιο αποτελεσματικές, διατηρώντας παράλληλα την ανθρώπινη σύνδεση που είναι απαραίτητη για τις προσλήψεις.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το τετραήμερο Prime Event της Amazon διπλασιάζει τις πωλήσεις της Black Friday στο Ηνωμένο Βασίλειο
4 λεπτά για ανάγνωση

Το τετραήμερο Prime Event της Amazon διπλασιάζει τις πωλήσεις της Black Friday στο Ηνωμένο Βασίλειο

Η Amazon μόλις απέδειξε ότι τα καλοκαιρινά ψώνια μπορούν να νικήσουν τις χειμερινές εκπτώσεις. Η πρώτη τετραήμερη εκδήλωση Prime του γίγαντα του λιανικού εμπορίου (8-11 Ιουλίου) απέφερε 2,08 δισεκατομμύρια λίρες σε διαδικτυακές δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο – σχεδόν διπλάσιες από αυτές που τράβηξε η Black Friday το 2024. Οι αριθμοί δείχνουν ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Η ολλανδική Fintech Mollie στοχεύει στην Ανατολική Ευρώπη με λύσεις πληρωμών
2 λεπτά για ανάγνωση

Η ολλανδική Fintech Mollie στοχεύει στην Ανατολική Ευρώπη με λύσεις πληρωμών

Μια ολλανδική εταιρεία πληρωμών μόλις ξεκίνησε στην Ουγγαρία, τη Σλοβενία και την Τσεχική Δημοκρατία. Φέρνουν την πλατφόρμα πληρωμών τους σε αγορές όπου βλέπουν επιχειρηματικές ευκαιρίες. Με 250.000 πελάτες ήδη, η Mollie θέλει να επεκταθεί σε όλη την Ευρώπη.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Η Shein κερδίζει τις μεγαλύτερες εταιρείες μόδας της Ευρώπης με αύξηση 48%, ενώ η Asos μειώνεται
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Shein κερδίζει τις μεγαλύτερες εταιρείες μόδας της Ευρώπης με αύξηση 48%, ενώ η Asos μειώνεται

Νέα στοιχεία δείχνουν ένα τεράστιο κενό στο ευρωπαϊκό λιανικό εμπόριο μόδας. Οι πωλήσεις της Shein αυξήθηκαν κατά 31,6% ετησίως και έφτασαν το 48% μόνο τον Δεκέμβριο. Εν τω μεταξύ, καθιερωμένες μάρκες όπως η H&M παρέμειναν στάσιμες και η ASOS κατέρρευσε κατά 16,2%. Οι αριθμοί δείχνουν ποιες μάρκες κερδίζουν τη μάχη για τους ευρωπαίους πελάτες.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU