2 λεπτά για ανάγνωση

Το ολλανδικό ηλεκτρονικό εμπόριο αντιμετωπίζει σοβαρό χάσμα ψηφιακών δεξιοτήτων

Μια νέα μελέτη για την αγορά εργασίας αναφέρει ότι η επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου της Ολλανδίας πλήττεται από τη μεγάλη έλλειψη ψηφιακών δεξιοτήτων. Είναι τρελό το γεγονός ότι εννέα στις δέκα εταιρείες σε αυτόν τον τομέα λένε ότι οι εργαζόμενοί τους δεν γνωρίζουν αρκετά για τα ψηφιακά εργαλεία. Η Paneia, μια ερευνητική εταιρεία, έκανε τη μελέτη για Thuiswinkel.org, η οποία δείχνει ότι η έλλειψη ψηφιακών δεξιοτήτων είναι πιθανό να συνεχιστεί για κάποιο χρονικό διάστημα, γεγονός που θα μπορούσε να κάνει τον τομέα να αναπτυχθεί πιο αργά.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το ολλανδικό ηλεκτρονικό εμπόριο αντιμετωπίζει σοβαρό χάσμα ψηφιακών δεξιοτήτων
Πηγή: Depositphotos

Η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου στις Κάτω Χώρες χαρακτηρίζεται από μεγάλο αριθμό αυτοαπασχολούμενων. Τα νέα από το CBS δείχνουν ότι σχεδόν τα δύο τρίτα των ανθρώπων που εργάζονται στην επιχείρηση το κάνουν ως ελεύθεροι επαγγελματίες. Μόνο το ένα τρίτο εργάζεται άμεσα για τις επιχειρήσεις.

Η ανάγκη για δεξιότητες συνεχίζει να αυξάνεται, παρόλο που ο αριθμός των θέσεων εργασίας έχει μειωθεί. Οι άνθρωποι που είναι καλοί στο μάρκετινγκ, την εξυπηρέτηση πελατών και το διαδικτυακό μάρκετινγκ έχουν μεγάλη ζήτηση. Αλλά τους επόμενους έξι μήνες, πιθανότατα θα υπάρξουν οι περισσότερες θέσεις εργασίας για τους εργαζόμενους λογισμικού.

Εκείνη την εποχή, το 23% των ολλανδικών εταιρειών ηλεκτρονικού εμπορίου δυσκολεύονται να προσλάβουν άτομα για να καλύψουν ανοιχτές θέσεις. Οι κύριοι λόγοι που προσφέρονται είναι ότι δεν υπάρχουν αρκετοί υποψήφιοι, δεν έχουν αρκετή εργασιακή εμπειρία και θέλουν υψηλούς μισθούς. Είναι ιδιαίτερα δύσκολο για το προσωπικό σε κορυφαίους και εξειδικευμένους ρόλους να κάνει τη δουλειά του.

Η μελέτη καθιστά σαφές πόσο σημαντικό είναι να μάθουμε αμέσως για τις ψηφιακές επιχειρήσεις, την τεχνητή νοημοσύνη και την ασφάλεια. Οι εταιρείες θα πρέπει να εργαστούν για να βελτιώσουν το χάσμα ψηφιακών δεξιοτήτων των ατόμων που έχουν ήδη στο προσωπικό και να εξετάσουν το ενδεχόμενο πρόσληψης εξωτερικών εμπειρογνωμόνων για να καλύψουν τα κενά στις δεξιότητές τους.

Η Marlene ten Ham είναι η γενική διευθύντρια της Thuiswinkel.org. Μιλάει πολύ για το πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει την αγορά εργασίας και θέλει οι επιχειρήσεις και τα σχολεία να συνεργάζονται περισσότερο. Θέλει επίσης η κυβέρνηση να χρηματοδοτήσει προγράμματα που διδάσκουν στους ανθρώπους νέες δεξιότητες, ειδικά δεξιότητες που σχετίζονται με την τεχνητή νοημοσύνη, έτσι ώστε το ολλανδικό ηλεκτρονικό εμπόριο να μπορεί να αντισταθμίσει την αυξανόμενη έλλειψη ψηφιακών δεξιοτήτων.

Συχνές ερωτήσεις

Ποιες είναι οι πιο δύσκολες ψηφιακές δεξιότητες που πρέπει να βρείτε στην ολλανδική αγορά εργασίας ηλεκτρονικού εμπορίου;

Ο ολλανδικός τομέας ηλεκτρονικού εμπορίου αντιμετωπίζει ένα σημαντικό χάσμα δεξιοτήτων, ιδίως στον τομέα της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο, της τεχνητής νοημοσύνης, της επιστήμης των δεδομένων και της ανάπτυξης πλήρους στοίβας. Οι εργοδότες καλούνται να επενδύσουν σε προγράμματα κατάρτισης και να συνεργαστούν με εκπαιδευτικά ιδρύματα για την καλλιέργεια αυτών των βασικών δεξιοτήτων στο εργατικό δυναμικό. Η αντιμετώπιση αυτού του χάσματος θα είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας σε μια ολοένα και πιο ψηφιακή αγορά.

Υπάρχουν κυβερνητικές πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση του χάσματος ψηφιακών δεξιοτήτων στο ηλεκτρονικό εμπόριο;

Η ολλανδική κυβέρνηση εργάζεται ενεργά για την αντιμετώπιση του χάσματος ψηφιακών δεξιοτήτων στο ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω συνεργατικών πρωτοβουλιών με εκπαιδευτικά ιδρύματα, επενδύσεων σε προγράμματα κατάρτισης και δημιουργίας συνασπισμών που επικεντρώνονται στην ενίσχυση των ψηφιακών ικανοτήτων. Δίνοντας προτεραιότητα σε αυτές τις προσπάθειες, στοχεύουν να εξοπλίσουν το εργατικό δυναμικό με τις απαραίτητες δεξιότητες για να ευδοκιμήσουν σε μια ολοένα και πιο ψηφιακή οικονομία.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU