3 λεπτά για ανάγνωση

Το παιχνίδι λιανικής αλλάζει: Είναι όλα σχετικά με τα δεδομένα τώρα

Λοιπόν, εδώ είναι η συμφωνία - τα ψώνια δεν αφορούν πλέον μόνο την παράδοση μετρητών. Αυτές τις μέρες, τα καταστήματα θέλουν και τα προσωπικά σας στοιχεία. Πάρτε για παράδειγμα μερικά από τα καταστήματα μόδας στον κεντρικό δρόμο που έχουν αρχίσει να ζητούν αριθμούς τηλεφώνου στο ταμείο. Λένε ότι είναι για αποδείξεις γραπτών μηνυμάτων, κάτι που ακούγεται βολικό ή ίσως λίγο υπερβολικό;

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το παιχνίδι λιανικής αλλάζει: Είναι όλα σχετικά με τα δεδομένα τώρα
Πηγή: Depositphotos

Τα σούπερ μάρκετ πηγαίνουν all-in σε αυτή την αρπαγή δεδομένων επίσης. Αυτές οι κάρτες επιβράβευσης; Η Morgan Stanley υπολογίζει ότι το 92% των Βρετανών έχουν τουλάχιστον ένα τώρα. Τρελός, έτσι δεν είναι; Στην πραγματικότητα, οι τρεις πιο αφοσιωμένες αγορές πιστών πελατών είναι:

  • Πολωνία
  • Μεγάλη Βρετανία
  • Γαλλία

Έχει κάνει την Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών να μυρίζει, αλλά οι λιανοπωλητές το λατρεύουν. Γιατί? Επειδή τα δεδομένα σας αξίζουν πολλά δολάρια σε αυτούς.

Προγράμματα αφοσίωσης: Κάτι περισσότερο από απλοί πόντοι

Πάρτε για παράδειγμα το Tesco και το Sainsbury’s. Τα προγράμματα επιβράβευσης τους είναι τεράστια σε σύγκριση με μέρη όπως το M&S ή το Morrisons. Και έχουν γίνει ακόμα μεγαλύτερα τελευταία. Το Nectar της Sainsbury αυξήθηκε από 67% σε πάνω από 80% των αγοραστών σε περίπου ένα χρόνο. Η κάρτα Clubcard της Tesco; Ίδια συμφωνία – από 70% σε 82%.

Σίγουρα, αυτά τα σχέδια προορίζονται να σας κάνουν να επιστρέψετε. Αλλά το πραγματικό χρυσωρυχείο είναι όλα αυτά τα ζουμερά δεδομένα που συλλέγουν. Η Sainsbury’s δημιούργησε ακόμη και ένα ολόκληρο τμήμα που ονομάζεται Nectar360 για να αναλύσει τους αριθμούς και να μαστιγώσει τη διαφήμιση στους προμηθευτές. Υπολογίζουν ότι θα τους αποφέρει επιπλέον 100 εκατομμύρια λίρες τα επόμενα χρόνια.

Η Tesco είναι λίγο εγκλωβισμένη για το πόσα βγάζει από τον βραχίονα δεδομένων της. Αλλά σαφώς το παίρνουν στα σοβαρά. Έχουν τραβήξει ακόμη και μερικά μεγάλα πλάνα από το Amazon και το Pinterest για να βοηθήσουν.

Source: Depositphotos

Branding στην εποχή των δεδομένων

Εδώ είναι το πράγμα – αυτό δεν είναι μόνο για να κερδίσετε γρήγορα χρήματα. Αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες χτίζουν τις μάρκες τους. Όλα αυτά τα δεδομένα τους βοηθούν να σας γνωρίσουν καλύτερα, ώστε να μπορούν να δημιουργήσουν εμπειρίες που πραγματικά κάνουν κλικ. Δεν είναι μόνο μαστίγωμα παντοπωλείων πια? Είναι για να σας κάνει να νιώσετε όλοι ζεστοί και ασαφείς για τη μάρκα.

Και δεν είναι μόνο τα μεγάλα σούπερ μάρκετ σε αυτό. Ακόμη και οι μάρκες μόδας βαμβακώνουν. Χρησιμοποιούν προγράμματα αφοσίωσης και δεδομένα για να προσπαθήσουν να σας κάνουν να νιώσετε σαν μέρος του συλλόγου. Είναι έξυπνα πράγματα, πραγματικά.

Το μέλλον κοιτάζει… Ψηφιακός

Λοιπόν, τι ακολουθεί; Λοιπόν, οι ειδικοί εκτιμούν ότι θα δούμε περισσότερες οθόνες να εμφανίζονται στα καταστήματα. Ίσως ακόμη και στο τρόλεϊ σας! Και τιμές που αλλάζουν ανάλογα με το ποιος είστε.

Σύμφωνα με μελέτη της McKinsey, τα μέσα λιανικής πώλησης είναι εξαιρετικά κερδοφόρα, με λειτουργικά περιθώρια που φτάνουν το 65-70% μέσα σε τρία χρόνια από την έναρξή τους.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα
3 λεπτά για ανάγνωση

Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα

Οι λιανοπωλητές διαπιστώνουν ότι ενώ οι πελάτες αγαπούν τις εκπτώσεις, ανησυχούν επίσης για το απόρρητό τους όταν μοιράζονται προσωπικές πληροφορίες. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της συμβουλευτικής εταιρείας ψηφιακού μετασχηματισμού Daemon, οι προωθητικές προσφορές και το email για εκπτώσεις παραμένουν ισχυρή έλξη μεταξύ των γενεών. Οι Millennials προηγούνται με 67%, ακολουθούμενοι από τους Baby Boomers στο […]

Ανάγνωση άρθρου
Ψηφιακά πάσο πορτοφολιού: Ενισχύστε τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου σας με κουπόνια για κινητά
4 λεπτά για ανάγνωση

Ψηφιακά πάσο πορτοφολιού: Ενισχύστε τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου σας με κουπόνια για κινητά

Από τις βασικές κάρτες επιβίβασης έως τα αποτελεσματικά εργαλεία μάρκετινγκ, οι κάρτες ψηφιακού πορτοφολιού έχουν υποστεί σημαντική ανάπτυξη. Σε εφαρμογές πορτοφολιού για κινητά όπως το Apple Wallet, το Google Pay και το Samsung Pay, αυτές οι ψηφιακές αναπαραστάσεις μπορούν να χωρέσουν οτιδήποτε, από κάρτες επιβίβασης και εισιτήρια έως κάρτες μέλους, κάρτες επιβράβευσης και κουπόνια.

Ανάγνωση άρθρου
Τι είναι το Immersive Shopping;
4 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το Immersive Shopping;

Οι καθηλωτικές αγορές είναι μια στρατηγική λιανικής πώλησης που συνδυάζει την ψηφιακή καινοτομία με τις ελκυστικές, απτικές πτυχές του παραδοσιακού λιανικού εμπορίου. Συνδυάζει τον ψηφιακό και τον φυσικό κόσμο για να δημιουργήσει αξέχαστες και συναρπαστικές εμπειρίες μέσω της χρήσης τεχνολογιών αιχμής όπως η εικονική πραγματικότητα (VR), η επαυξημένη πραγματικότητα (AR) και οι ζωντανές αγορές.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+