3 λεπτά για ανάγνωση

Το σκανδιναβικό ηλεκτρονικό εμπόριο αλλάζει λόγω των νέων πελατών

Σύμφωνα με τη μελέτη της PostNord, το σκανδιναβικό ηλεκτρονικό εμπόριο αλλάζει ραγδαία, με τους νέους να ηγούνται αυτού του μετασχηματισμού. Οι αγοραστικές τους συνήθειες αναδιαμορφώνουν το ψηφιακό λιανικό εμπόριο στη Δανία, τη Νορβηγία, τη Σουηδία και άλλες σκανδιναβικές χώρες.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το σκανδιναβικό ηλεκτρονικό εμπόριο αλλάζει λόγω των νέων πελατών
Πηγή: Depositphotos

Αγοραστικές συνήθειες διαφορετικών γενεών

Στη σκανδιναβική περιοχή, άνθρωποι διαφορετικών ηλικιών ψωνίζουν online σε πολύ διαφορετικές τιμές. Οι άνθρωποι από τη Δανία (18-29 ετών) και τη Νορβηγία (30-49 ετών) είναι οι πιο ενεργοί αγοραστές στο διαδίκτυο. Όσον αφορά τους ηλικιωμένους αγοραστές, η Σουηδία και η Δανία είναι ενδιαφέρουσες. Τα άτομα ηλικίας 65 έως 79 ετών έχουν διπλάσιες πιθανότητες από τα άτομα σε άλλες σκανδιναβικές χώρες να ψωνίζουν online μία φορά την εβδομάδα.

Η Σουηδία είναι μία από τις λίγες σκανδιναβικές χώρες όπου η ηλικία δεν έχει τόσο μεγάλη επίδραση στο πόσο συχνά ψωνίζουν οι άνθρωποι. Ωστόσο, σε ολόκληρη την περιοχή, οι άνθρωποι άνω των 50 ετών ψωνίζουν στο διαδίκτυο λιγότερο συχνά κάθε εβδομάδα, δείχνοντας ότι η χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι σαφώς διαφορετική μεταξύ των γενεών.

Πώς διαφορετικές γενιές θέλουν να παραδοθούν τα πράγματα

Η έντονη επιθυμία των νέων για ευελιξία και ελάχιστη ανθρώπινη αλληλεπίδραση αλλάζει αυτό που περιμένουν οι άνθρωποι από τις υπηρεσίες παράδοσης. Σε αντίθεση με τους παλαιότερους ομολόγους τους, είναι εκπληκτικά ανοιχτοί σε νέες ιδέες όπως θυρίδες δεμάτων και νέους τρόπους παράδοσης πακέτων. Αυτό είναι πολύ διαφορετικό από τους ηλικιωμένους καταναλωτές, οι οποίοι εκτιμούν περισσότερο την ασφάλεια και την εξοικείωση και συνήθως επιλέγουν παραδοσιακά σημεία εξυπηρέτησης και παραδόσεις στο σπίτι.

Nordic e-commerce : Consumers shopping online at least weekly

Source: Postnord

Οι νέοι ηγούνται νέων ιδεών πληρωμής

Η μεγαλύτερη διαφορά μπορεί να είναι στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι επιλέγουν να πληρώσουν. Οι νέοι πρωτοστατούν στη χρήση των επιλογών πληρωμής μέσω κινητού τηλεφώνου. Ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι πληρώνουν αλλάζει επειδή τους αρέσουν οι επιλογές άμεσης πληρωμής όπως το Swish, το Vipps και το MobilePay, καθώς και τα ψηφιακά πορτοφόλια όπως το Apple Pay και το Google Pay.

Οι νέοι στις σκανδιναβικές χώρες έχουν διπλάσιες πιθανότητες από τους ηλικιωμένους να χρησιμοποιούν πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου. Αυτό σημαίνει ότι στο μέλλον, οι πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου μπορεί να γίνουν ο κανόνας αντί για την εξαίρεση.

Preffered payment method

Source: Postnord

Μια ματιά στο μέλλον

Για το μέλλον του σκανδιναβικού ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι σημαντικό να κατανοήσουμε αυτές τις διαφορές μεταξύ των γενεών. Τα γούστα των νεότερων καταναλωτών , ιδίως το πόσο ανοιχτοί είναι σε ψηφιακές λύσεις και ευελιξία, μπορούν να μας πουν πολλά για το πού θα πάνε οι ηλεκτρονικές αγορές στο μέλλον στην περιοχή.

Καθώς αυτοί οι νεότεροι αγοραστές αποκτούν μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη, τα γούστα τους είναι πιθανό να θέσουν το πρότυπο για τις διαδικτυακές αγορές στις σκανδιναβικές χώρες.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα
3 λεπτά για ανάγνωση

Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα

Οι λιανοπωλητές διαπιστώνουν ότι ενώ οι πελάτες αγαπούν τις εκπτώσεις, ανησυχούν επίσης για το απόρρητό τους όταν μοιράζονται προσωπικές πληροφορίες. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της συμβουλευτικής εταιρείας ψηφιακού μετασχηματισμού Daemon, οι προωθητικές προσφορές και το email για εκπτώσεις παραμένουν ισχυρή έλξη μεταξύ των γενεών. Οι Millennials προηγούνται με 67%, ακολουθούμενοι από τους Baby Boomers στο […]

Ανάγνωση άρθρου
Έκθεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το ηλεκτρονικό εμπόριο 2024: Ανάλυση περιφερειακής αγοράς
4 λεπτά για ανάγνωση

Έκθεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το ηλεκτρονικό εμπόριο 2024: Ανάλυση περιφερειακής αγοράς

Η ανάλυση περιφερειακής αγοράς αποκαλύπτει την εξελισσόμενη κατάσταση της ψηφιακής αγοράς της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η περιφερειακή επετηρίδα της Eurostat για το 2024 επισημαίνει τις ποικίλες τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο μεταξύ των περιφερειών. Αυτή η ανάλυση εξετάζει τις πρόσφατες εξελίξεις στο ψηφιακό εμπόριο, εστιάζοντας στη συμπεριφορά των καταναλωτών και στα μεμονωμένα πρότυπα πώλησης σε ολόκληρη την […]

Ανάγνωση άρθρου
Η αγοραστική συμπεριφορά των Ιταλών καταναλωτών μεταμορφώνεται: Το 57% ψωνίζει πλέον κυρίως online
3 λεπτά για ανάγνωση

Η αγοραστική συμπεριφορά των Ιταλών καταναλωτών μεταμορφώνεται: Το 57% ψωνίζει πλέον κυρίως online

Πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι η αγοραστική συμπεριφορά των Ιταλών καταναλωτών έχει αλλάξει σημαντικά και ότι οι διαδικτυακές αγορές είναι πλέον αρκετά δημοφιλείς. Η μελέτη, που διεξήχθη από το Istituto Piepoli σε συνεργασία με την Temu, αποκαλύπτει ενδιαφέρουσες πτυχές του εξελισσόμενου περιβάλλοντος λιανικής.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+