3 λεπτά για ανάγνωση

Το σκανδιναβικό ηλεκτρονικό εμπόριο αλλάζει λόγω των νέων πελατών

Σύμφωνα με τη μελέτη της PostNord, το σκανδιναβικό ηλεκτρονικό εμπόριο αλλάζει ραγδαία, με τους νέους να ηγούνται αυτού του μετασχηματισμού. Οι αγοραστικές τους συνήθειες αναδιαμορφώνουν το ψηφιακό λιανικό εμπόριο στη Δανία, τη Νορβηγία, τη Σουηδία και άλλες σκανδιναβικές χώρες.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το σκανδιναβικό ηλεκτρονικό εμπόριο αλλάζει λόγω των νέων πελατών
Πηγή: Depositphotos

Αγοραστικές συνήθειες διαφορετικών γενεών

Στη σκανδιναβική περιοχή, άνθρωποι διαφορετικών ηλικιών ψωνίζουν online σε πολύ διαφορετικές τιμές. Οι άνθρωποι από τη Δανία (18-29 ετών) και τη Νορβηγία (30-49 ετών) είναι οι πιο ενεργοί αγοραστές στο διαδίκτυο. Όσον αφορά τους ηλικιωμένους αγοραστές, η Σουηδία και η Δανία είναι ενδιαφέρουσες. Τα άτομα ηλικίας 65 έως 79 ετών έχουν διπλάσιες πιθανότητες από τα άτομα σε άλλες σκανδιναβικές χώρες να ψωνίζουν online μία φορά την εβδομάδα.

Η Σουηδία είναι μία από τις λίγες σκανδιναβικές χώρες όπου η ηλικία δεν έχει τόσο μεγάλη επίδραση στο πόσο συχνά ψωνίζουν οι άνθρωποι. Ωστόσο, σε ολόκληρη την περιοχή, οι άνθρωποι άνω των 50 ετών ψωνίζουν στο διαδίκτυο λιγότερο συχνά κάθε εβδομάδα, δείχνοντας ότι η χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι σαφώς διαφορετική μεταξύ των γενεών.

Πώς διαφορετικές γενιές θέλουν να παραδοθούν τα πράγματα

Η έντονη επιθυμία των νέων για ευελιξία και ελάχιστη ανθρώπινη αλληλεπίδραση αλλάζει αυτό που περιμένουν οι άνθρωποι από τις υπηρεσίες παράδοσης. Σε αντίθεση με τους παλαιότερους ομολόγους τους, είναι εκπληκτικά ανοιχτοί σε νέες ιδέες όπως θυρίδες δεμάτων και νέους τρόπους παράδοσης πακέτων. Αυτό είναι πολύ διαφορετικό από τους ηλικιωμένους καταναλωτές, οι οποίοι εκτιμούν περισσότερο την ασφάλεια και την εξοικείωση και συνήθως επιλέγουν παραδοσιακά σημεία εξυπηρέτησης και παραδόσεις στο σπίτι.

Nordic e-commerce : Consumers shopping online at least weekly

Source: Postnord

Οι νέοι ηγούνται νέων ιδεών πληρωμής

Η μεγαλύτερη διαφορά μπορεί να είναι στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι επιλέγουν να πληρώσουν. Οι νέοι πρωτοστατούν στη χρήση των επιλογών πληρωμής μέσω κινητού τηλεφώνου. Ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι πληρώνουν αλλάζει επειδή τους αρέσουν οι επιλογές άμεσης πληρωμής όπως το Swish, το Vipps και το MobilePay, καθώς και τα ψηφιακά πορτοφόλια όπως το Apple Pay και το Google Pay.

Οι νέοι στις σκανδιναβικές χώρες έχουν διπλάσιες πιθανότητες από τους ηλικιωμένους να χρησιμοποιούν πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου. Αυτό σημαίνει ότι στο μέλλον, οι πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου μπορεί να γίνουν ο κανόνας αντί για την εξαίρεση.

Preffered payment method

Source: Postnord

Μια ματιά στο μέλλον

Για το μέλλον του σκανδιναβικού ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι σημαντικό να κατανοήσουμε αυτές τις διαφορές μεταξύ των γενεών. Τα γούστα των νεότερων καταναλωτών , ιδίως το πόσο ανοιχτοί είναι σε ψηφιακές λύσεις και ευελιξία, μπορούν να μας πουν πολλά για το πού θα πάνε οι ηλεκτρονικές αγορές στο μέλλον στην περιοχή.

Καθώς αυτοί οι νεότεροι αγοραστές αποκτούν μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη, τα γούστα τους είναι πιθανό να θέσουν το πρότυπο για τις διαδικτυακές αγορές στις σκανδιναβικές χώρες.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+