3 λεπτά για ανάγνωση

Το σκανδιναβικό ηλεκτρονικό εμπόριο αλλάζει λόγω των νέων πελατών

Σύμφωνα με τη μελέτη της PostNord, το σκανδιναβικό ηλεκτρονικό εμπόριο αλλάζει ραγδαία, με τους νέους να ηγούνται αυτού του μετασχηματισμού. Οι αγοραστικές τους συνήθειες αναδιαμορφώνουν το ψηφιακό λιανικό εμπόριο στη Δανία, τη Νορβηγία, τη Σουηδία και άλλες σκανδιναβικές χώρες.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το σκανδιναβικό ηλεκτρονικό εμπόριο αλλάζει λόγω των νέων πελατών
Πηγή: Depositphotos

Αγοραστικές συνήθειες διαφορετικών γενεών

Στη σκανδιναβική περιοχή, άνθρωποι διαφορετικών ηλικιών ψωνίζουν online σε πολύ διαφορετικές τιμές. Οι άνθρωποι από τη Δανία (18-29 ετών) και τη Νορβηγία (30-49 ετών) είναι οι πιο ενεργοί αγοραστές στο διαδίκτυο. Όσον αφορά τους ηλικιωμένους αγοραστές, η Σουηδία και η Δανία είναι ενδιαφέρουσες. Τα άτομα ηλικίας 65 έως 79 ετών έχουν διπλάσιες πιθανότητες από τα άτομα σε άλλες σκανδιναβικές χώρες να ψωνίζουν online μία φορά την εβδομάδα.

Η Σουηδία είναι μία από τις λίγες σκανδιναβικές χώρες όπου η ηλικία δεν έχει τόσο μεγάλη επίδραση στο πόσο συχνά ψωνίζουν οι άνθρωποι. Ωστόσο, σε ολόκληρη την περιοχή, οι άνθρωποι άνω των 50 ετών ψωνίζουν στο διαδίκτυο λιγότερο συχνά κάθε εβδομάδα, δείχνοντας ότι η χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι σαφώς διαφορετική μεταξύ των γενεών.

Πώς διαφορετικές γενιές θέλουν να παραδοθούν τα πράγματα

Η έντονη επιθυμία των νέων για ευελιξία και ελάχιστη ανθρώπινη αλληλεπίδραση αλλάζει αυτό που περιμένουν οι άνθρωποι από τις υπηρεσίες παράδοσης. Σε αντίθεση με τους παλαιότερους ομολόγους τους, είναι εκπληκτικά ανοιχτοί σε νέες ιδέες όπως θυρίδες δεμάτων και νέους τρόπους παράδοσης πακέτων. Αυτό είναι πολύ διαφορετικό από τους ηλικιωμένους καταναλωτές, οι οποίοι εκτιμούν περισσότερο την ασφάλεια και την εξοικείωση και συνήθως επιλέγουν παραδοσιακά σημεία εξυπηρέτησης και παραδόσεις στο σπίτι.

Nordic e-commerce : Consumers shopping online at least weekly

Source: Postnord

Οι νέοι ηγούνται νέων ιδεών πληρωμής

Η μεγαλύτερη διαφορά μπορεί να είναι στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι επιλέγουν να πληρώσουν. Οι νέοι πρωτοστατούν στη χρήση των επιλογών πληρωμής μέσω κινητού τηλεφώνου. Ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι πληρώνουν αλλάζει επειδή τους αρέσουν οι επιλογές άμεσης πληρωμής όπως το Swish, το Vipps και το MobilePay, καθώς και τα ψηφιακά πορτοφόλια όπως το Apple Pay και το Google Pay.

Οι νέοι στις σκανδιναβικές χώρες έχουν διπλάσιες πιθανότητες από τους ηλικιωμένους να χρησιμοποιούν πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου. Αυτό σημαίνει ότι στο μέλλον, οι πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου μπορεί να γίνουν ο κανόνας αντί για την εξαίρεση.

Preffered payment method

Source: Postnord

Μια ματιά στο μέλλον

Για το μέλλον του σκανδιναβικού ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι σημαντικό να κατανοήσουμε αυτές τις διαφορές μεταξύ των γενεών. Τα γούστα των νεότερων καταναλωτών , ιδίως το πόσο ανοιχτοί είναι σε ψηφιακές λύσεις και ευελιξία, μπορούν να μας πουν πολλά για το πού θα πάνε οι ηλεκτρονικές αγορές στο μέλλον στην περιοχή.

Καθώς αυτοί οι νεότεροι αγοραστές αποκτούν μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη, τα γούστα τους είναι πιθανό να θέσουν το πρότυπο για τις διαδικτυακές αγορές στις σκανδιναβικές χώρες.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου
3 λεπτά για ανάγνωση

Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου

Έχετε λάβει κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Διαχειριστής ετικετών Google (GTM) θα φορτώνει τις ετικέτες Google Ads και Floodlight από τις 10 Απριλίου 2025; Αυτή η ενημέρωση μπορεί να επηρεάσει την παρακολούθηση μετατροπών, το επαναληπτικό μάρκετινγκ και τον τρόπο διαχείρισης ετικετών στο GTM. Τι ακριβώς αλλάζει, γιατί […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας
2 λεπτά για ανάγνωση

Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας

Με ισχύ από χθες, 13 Μαρτίου 2025, το TikTok ολοκλήρωσε μια σημαντική ενημέρωση στο σύστημα Shop Performance Score . Η νέα προσέγγιση συγκρίνει τώρα την απόδοση του πωλητή σας με άλλους πωλητές στην ίδια κατηγορία καταχώρισης προϊόντων και όχι με την αγορά στο σύνολό της.

Ανάγνωση άρθρου
AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο
5 λεπτά για ανάγνωση

AI, deepfakes και δόλιοι ιστότοποι. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ήταν ποτέ πιο επικίνδυνο

Η ψηφιακή διαφήμιση αλλάζει ταχύτερα από ποτέ και οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου, μαζί με τις εταιρείες μάρκετινγκ, πρέπει να συμβαδίζουν με τις νέες προκλήσεις και ευκαιρίες. Η έκθεση Industry Pulse Report χαρτογραφεί ποιες τάσεις, απειλές, deepfakes και καινοτομίες θα διαμορφώσουν τη διαδικτυακή διαφήμιση το επόμενο έτος. Βασίζεται στις απόψεις των εμπειρογνωμόνων ψηφιακών μέσων – διαφημιστές, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+