Αγοραστικές συνήθειες διαφορετικών γενεών
Στη σκανδιναβική περιοχή, άνθρωποι διαφορετικών ηλικιών ψωνίζουν online σε πολύ διαφορετικές τιμές. Οι άνθρωποι από τη Δανία (18-29 ετών) και τη Νορβηγία (30-49 ετών) είναι οι πιο ενεργοί αγοραστές στο διαδίκτυο. Όσον αφορά τους ηλικιωμένους αγοραστές, η Σουηδία και η Δανία είναι ενδιαφέρουσες. Τα άτομα ηλικίας 65 έως 79 ετών έχουν διπλάσιες πιθανότητες από τα άτομα σε άλλες σκανδιναβικές χώρες να ψωνίζουν online μία φορά την εβδομάδα.
Η Σουηδία είναι μία από τις λίγες σκανδιναβικές χώρες όπου η ηλικία δεν έχει τόσο μεγάλη επίδραση στο πόσο συχνά ψωνίζουν οι άνθρωποι. Ωστόσο, σε ολόκληρη την περιοχή, οι άνθρωποι άνω των 50 ετών ψωνίζουν στο διαδίκτυο λιγότερο συχνά κάθε εβδομάδα, δείχνοντας ότι η χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι σαφώς διαφορετική μεταξύ των γενεών.
Πώς διαφορετικές γενιές θέλουν να παραδοθούν τα πράγματα
Η έντονη επιθυμία των νέων για ευελιξία και ελάχιστη ανθρώπινη αλληλεπίδραση αλλάζει αυτό που περιμένουν οι άνθρωποι από τις υπηρεσίες παράδοσης. Σε αντίθεση με τους παλαιότερους ομολόγους τους, είναι εκπληκτικά ανοιχτοί σε νέες ιδέες όπως θυρίδες δεμάτων και νέους τρόπους παράδοσης πακέτων. Αυτό είναι πολύ διαφορετικό από τους ηλικιωμένους καταναλωτές, οι οποίοι εκτιμούν περισσότερο την ασφάλεια και την εξοικείωση και συνήθως επιλέγουν παραδοσιακά σημεία εξυπηρέτησης και παραδόσεις στο σπίτι.
Οι νέοι ηγούνται νέων ιδεών πληρωμής
Η μεγαλύτερη διαφορά μπορεί να είναι στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι επιλέγουν να πληρώσουν. Οι νέοι πρωτοστατούν στη χρήση των επιλογών πληρωμής μέσω κινητού τηλεφώνου. Ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι πληρώνουν αλλάζει επειδή τους αρέσουν οι επιλογές άμεσης πληρωμής όπως το Swish, το Vipps και το MobilePay, καθώς και τα ψηφιακά πορτοφόλια όπως το Apple Pay και το Google Pay.
Οι νέοι στις σκανδιναβικές χώρες έχουν διπλάσιες πιθανότητες από τους ηλικιωμένους να χρησιμοποιούν πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου. Αυτό σημαίνει ότι στο μέλλον, οι πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου μπορεί να γίνουν ο κανόνας αντί για την εξαίρεση.
Μια ματιά στο μέλλον
Για το μέλλον του σκανδιναβικού ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι σημαντικό να κατανοήσουμε αυτές τις διαφορές μεταξύ των γενεών. Τα γούστα των νεότερων καταναλωτών , ιδίως το πόσο ανοιχτοί είναι σε ψηφιακές λύσεις και ευελιξία, μπορούν να μας πουν πολλά για το πού θα πάνε οι ηλεκτρονικές αγορές στο μέλλον στην περιοχή.
Καθώς αυτοί οι νεότεροι αγοραστές αποκτούν μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη, τα γούστα τους είναι πιθανό να θέσουν το πρότυπο για τις διαδικτυακές αγορές στις σκανδιναβικές χώρες.