2 λεπτά για ανάγνωση

Το τέλος των cookies: Το 61% των εμπόρων φοβούνται την αλλαγή

Τα cookies αποτελούν βασικό εργαλείο για την παρακολούθηση και την εξατομίκευση της διαφήμισης. Η απώλειά τους αποτελεί πρόκληση για τους διαφημιζόμενους, απαιτώντας νέες προσεγγίσεις στη στρατηγική μάρκετινγκ και τη συλλογή δεδομένων.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το τέλος των cookies: Το 61% των εμπόρων φοβούνται την αλλαγή
Πηγή: Depositphotos

Φέτος, η Google καταργεί τα cookie τρίτων. Αυτή είναι μια σημαντική αλλαγή για το διαδικτυακό μάρκετινγκ. Χωρίς τα cookies, το διαδικτυακό μάρκετινγκ θα είναι πολύ διαφορετικό. Σύμφωνα με έρευνα της Capterra, έως και το 61% των εμπόρων του Ηνωμένου Βασιλείου ανησυχούν για την αλλαγή και το 49% αισθάνονται προετοιμασμένοι. Περισσότεροι από τους μισούς αναμένουν αύξηση των πωλήσεων όταν καταργούνται τα cookies τρίτων και το 39% αναμένει θετικό αντίκτυπο στην απόδοση των επιχειρήσεων.

 

Source: Capterra

Οι εταιρείες αναζητούν ενεργά εναλλακτικές μεθόδους συλλογής δεδομένων, με το 57% να ετοιμάζεται να καταργήσει σταδιακά τα cookies και το 51% να αναπτύσσει νέες μεθόδους συλλογής δεδομένων. Οι βασικές στρατηγικές περιλαμβάνουν την εστίαση σε δεδομένα πρώτου μέρους, τη συνεργασία με αξιόπιστους οργανισμούς και τη χρήση δεδομένων με βάση τα συμφραζόμενα.

Το 78% των εμπόρων που ερωτήθηκαν επενδύουν σε λογισμικό CRM για την ενοποίηση της συλλογής δεδομένων πρώτου μέρους.

Το 45% των εμπόρων συμφωνούν ότι ο επαναπροσδιορισμός των στρατηγικών μάρκετινγκ είναι η μεγαλύτερη πρόκλησή τους, ενώ άλλες προκλήσεις περιλαμβάνουν την παρακολούθηση των σωστών δεδομένων και την ανάγκη προσαρμογής των προϋπολογισμών. Αναμένουν ότι το διαδικτυακό μάρκετινγκ θα γίνει πιο ανταγωνιστικό, απαιτώντας από τις εταιρείες να είναι καινοτόμες και ευέλικτες στις δραστηριότητες μάρκετινγκ.

 

Source: Capterra

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ
2 λεπτά για ανάγνωση

Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ

Το OpenAI ανακοίνωσε ότι πάνω από ένα εκατομμύριο εταιρείες πληρώνουν πλέον ενεργά για την πλατφόρμα του – την ταχύτερη ανάπτυξη στην ιστορία της πλατφόρμας B2B. Οι πελάτες περιλαμβάνουν τράπεζες, αλυσίδες λιανικής και φαρμακευτικούς γίγαντες. Είναι ενδιαφέρον ότι οι αριθμοί αυξάνονται εν μέρει χάρη στους τακτικούς χρήστες του ChatGPT.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες

Ο γαλλικός εποπτικός οργανισμός καταναλωτών, που ονομάζεται DGCCRF, αποκάλυψε απαγορευμένα προϊόντα σε έξι μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, αναφέρει το Reuters. Πέρα από τη Shein, η οποία ήταν ήδη υπό έλεγχο, η έρευνα αποκάλυψε σοβαρά ζητήματα σε άλλους διαδικτυακούς γίγαντες λιανικής – συμπεριλαμβανομένης της Amazon.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων
3 λεπτά για ανάγνωση

Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων

Ενώ οι επιχειρήσεις επενδύουν το 90% των προϋπολογισμών SEO στη Google, οι πελάτες τους στην πραγματικότητα αναζητούν αλλού. Μια ανάλυση 1,5 δισεκατομμυρίου αναζητήσεων από το πρακτορείο Rise at Seven δείχνει ότι η Google έχει πλέον μόλις το 34,5% της συνολικής δραστηριότητας αναζήτησης. Τα υπόλοιπα? YouTube, TikTok και Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU