
Φέτος, η Google καταργεί τα cookie τρίτων. Αυτή είναι μια σημαντική αλλαγή για το διαδικτυακό μάρκετινγκ. Χωρίς τα cookies, το διαδικτυακό μάρκετινγκ θα είναι πολύ διαφορετικό. Σύμφωνα με έρευνα της Capterra, έως και το 61% των εμπόρων του Ηνωμένου Βασιλείου ανησυχούν για την αλλαγή και το 49% αισθάνονται προετοιμασμένοι. Περισσότεροι από τους μισούς αναμένουν αύξηση των πωλήσεων όταν καταργούνται τα cookies τρίτων και το 39% αναμένει θετικό αντίκτυπο στην απόδοση των επιχειρήσεων.

Source: Capterra
Οι εταιρείες αναζητούν ενεργά εναλλακτικές μεθόδους συλλογής δεδομένων, με το 57% να ετοιμάζεται να καταργήσει σταδιακά τα cookies και το 51% να αναπτύσσει νέες μεθόδους συλλογής δεδομένων. Οι βασικές στρατηγικές περιλαμβάνουν την εστίαση σε δεδομένα πρώτου μέρους, τη συνεργασία με αξιόπιστους οργανισμούς και τη χρήση δεδομένων με βάση τα συμφραζόμενα.
Το 78% των εμπόρων που ερωτήθηκαν επενδύουν σε λογισμικό CRM για την ενοποίηση της συλλογής δεδομένων πρώτου μέρους.
Το 45% των εμπόρων συμφωνούν ότι ο επαναπροσδιορισμός των στρατηγικών μάρκετινγκ είναι η μεγαλύτερη πρόκλησή τους, ενώ άλλες προκλήσεις περιλαμβάνουν την παρακολούθηση των σωστών δεδομένων και την ανάγκη προσαρμογής των προϋπολογισμών. Αναμένουν ότι το διαδικτυακό μάρκετινγκ θα γίνει πιο ανταγωνιστικό, απαιτώντας από τις εταιρείες να είναι καινοτόμες και ευέλικτες στις δραστηριότητες μάρκετινγκ.

Source: Capterra