2 λεπτά για ανάγνωση

Το τέλος των cookies: Το 61% των εμπόρων φοβούνται την αλλαγή

Τα cookies αποτελούν βασικό εργαλείο για την παρακολούθηση και την εξατομίκευση της διαφήμισης. Η απώλειά τους αποτελεί πρόκληση για τους διαφημιζόμενους, απαιτώντας νέες προσεγγίσεις στη στρατηγική μάρκετινγκ και τη συλλογή δεδομένων.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το τέλος των cookies: Το 61% των εμπόρων φοβούνται την αλλαγή
Πηγή: Depositphotos

Φέτος, η Google καταργεί τα cookie τρίτων. Αυτή είναι μια σημαντική αλλαγή για το διαδικτυακό μάρκετινγκ. Χωρίς τα cookies, το διαδικτυακό μάρκετινγκ θα είναι πολύ διαφορετικό. Σύμφωνα με έρευνα της Capterra, έως και το 61% των εμπόρων του Ηνωμένου Βασιλείου ανησυχούν για την αλλαγή και το 49% αισθάνονται προετοιμασμένοι. Περισσότεροι από τους μισούς αναμένουν αύξηση των πωλήσεων όταν καταργούνται τα cookies τρίτων και το 39% αναμένει θετικό αντίκτυπο στην απόδοση των επιχειρήσεων.

 

Source: Capterra

Οι εταιρείες αναζητούν ενεργά εναλλακτικές μεθόδους συλλογής δεδομένων, με το 57% να ετοιμάζεται να καταργήσει σταδιακά τα cookies και το 51% να αναπτύσσει νέες μεθόδους συλλογής δεδομένων. Οι βασικές στρατηγικές περιλαμβάνουν την εστίαση σε δεδομένα πρώτου μέρους, τη συνεργασία με αξιόπιστους οργανισμούς και τη χρήση δεδομένων με βάση τα συμφραζόμενα.

Το 78% των εμπόρων που ερωτήθηκαν επενδύουν σε λογισμικό CRM για την ενοποίηση της συλλογής δεδομένων πρώτου μέρους.

Το 45% των εμπόρων συμφωνούν ότι ο επαναπροσδιορισμός των στρατηγικών μάρκετινγκ είναι η μεγαλύτερη πρόκλησή τους, ενώ άλλες προκλήσεις περιλαμβάνουν την παρακολούθηση των σωστών δεδομένων και την ανάγκη προσαρμογής των προϋπολογισμών. Αναμένουν ότι το διαδικτυακό μάρκετινγκ θα γίνει πιο ανταγωνιστικό, απαιτώντας από τις εταιρείες να είναι καινοτόμες και ευέλικτες στις δραστηριότητες μάρκετινγκ.

 

Source: Capterra

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας

Πώς παρακολουθούν οι άνθρωποι περιεχόμενο βίντεο σήμερα; Τι θεωρούν «τηλεόραση» και πού λειτουργεί καλύτερα η διαφήμιση; Το CTV (Connected TV) δεν είναι ακόμη το επίκεντρο της προσοχής για το ηλεκτρονικό μας εμπόριο, αλλά οι εξελίξεις στο εξωτερικό δείχνουν ότι αυτό θα μπορούσε σύντομα να αλλάξει. Μια νέα μελέτη από το RTL AdAlliance προσφέρει σαφή δεδομένα […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+