
Η νέα δυνατότητα είναι μια απάντηση στα σχόλια της κοινότητας που ζητούν έναν ισορροπημένο συνδυασμό ανθρώπινης δημιουργικότητας και υλικού που δημιουργείται από AI. Σύμφωνα με τον Matt Madrigal, Chief Technology Officer του Pinterest, αυτό αντιπροσωπεύει ένα επίπεδο εξατομίκευσης που η πλατφόρμα δεν έχει προσφέρει ποτέ πριν.
Πώς λειτουργεί στην πράξη
Ο αναβαθμισμένος δέκτης είναι διαθέσιμος σε Android και επιτραπέζιους υπολογιστές, με σταδιακή διάθεση στο iOS τις επόμενες εβδομάδες. Οι χρήστες μπορούν να μειώσουν την ποσότητα περιεχομένου AI σε συγκεκριμένες κατηγορίες που είναι πιο επιρρεπείς στη δημιουργία AI.
Οι υποστηριζόμενες κατηγορίες περιλαμβάνουν:
- Ομορφιά και καλλυντικά
- Τέχνη
- Μόδα
- Διακόσμηση σπιτιού και εσωτερικοί χώροι
Μπορείτε να βρείτε τις ρυθμίσεις στην ενότητα “βελτιώστε τις προτάσεις σας”. Εναλλακτικά, οι χρήστες μπορούν να πατήσουν τις τρεις τελείες στην κάτω δεξιά γωνία οποιουδήποτε pin και να επιλέξουν μια κατηγορία. Οι προτιμήσεις μπορούν να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή.

Source: newsroom.pinterest.com
Τι σημαίνει αυτό για το ηλεκτρονικό εμπόριο
Για τα ηλεκτρονικά καταστήματα, το Pinterest είναι μια βασική πλατφόρμα – εκατομμύρια αποφάσεις αγοράς συμβαίνουν σε κατηγορίες όπως η μόδα και η διακόσμηση του σπιτιού. Το ζήτημα της αυθεντικότητας του περιεχομένου γίνεται επιχειρηματικό ζήτημα, αναφέρει newsroom.pinterest.com.
Ενώ τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης επιταχύνουν τη δημιουργία οπτικού περιεχομένου, οι χρήστες αρχίζουν να προτιμούν το ανθρώπινο στοιχείο. Για τις επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό σημαίνει επανεξέταση της στρατηγικής τους – η επένδυση σε αυθεντική φωτογραφία προϊόντων και σενάρια πραγματικής ζωής μπορεί να αποφέρει καλύτερα αποτελέσματα από τη μαζική παραγωγή τεχνητής νοημοσύνης.
Το Pinterest σχεδιάζει να προσθέσει περισσότερες κατηγορίες με βάση τα σχόλια. Αυτό είναι το πρώτο σημαντικό βήμα προς τις πλατφόρμες που δίνουν στους χρήστες τον έλεγχο του τύπου περιεχομένου που καταναλώνουν.