2 λεπτά για ανάγνωση

Το 57% του ιστού είναι AI. Το Pinterest σάς επιτρέπει να το φιλτράρετε

Το 57% του συνόλου του διαδικτυακού περιεχομένου σήμερα παράγεται από τεχνητή νοημοσύνη. Το Pinterest ανταποκρίνεται σε αυτή τη στροφή εισάγοντας εργαλεία που επιτρέπουν στους χρήστες να επηρεάζουν το περιεχόμενο AI που βλέπουν.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το 57% του ιστού είναι AI. Το Pinterest σάς επιτρέπει να το φιλτράρετε
Πηγή: ChatGPT

Η νέα δυνατότητα είναι μια απάντηση στα σχόλια της κοινότητας που ζητούν έναν ισορροπημένο συνδυασμό ανθρώπινης δημιουργικότητας και υλικού που δημιουργείται από AI. Σύμφωνα με τον Matt Madrigal, Chief Technology Officer του Pinterest, αυτό αντιπροσωπεύει ένα επίπεδο εξατομίκευσης που η πλατφόρμα δεν έχει προσφέρει ποτέ πριν.

Πώς λειτουργεί στην πράξη

Ο αναβαθμισμένος δέκτης είναι διαθέσιμος σε Android και επιτραπέζιους υπολογιστές, με σταδιακή διάθεση στο iOS τις επόμενες εβδομάδες. Οι χρήστες μπορούν να μειώσουν την ποσότητα περιεχομένου AI σε συγκεκριμένες κατηγορίες που είναι πιο επιρρεπείς στη δημιουργία AI.

Οι υποστηριζόμενες κατηγορίες περιλαμβάνουν:

  • Ομορφιά και καλλυντικά
  • Τέχνη
  • Μόδα
  • Διακόσμηση σπιτιού και εσωτερικοί χώροι

Μπορείτε να βρείτε τις ρυθμίσεις στην ενότητα “βελτιώστε τις προτάσεις σας”. Εναλλακτικά, οι χρήστες μπορούν να πατήσουν τις τρεις τελείες στην κάτω δεξιά γωνία οποιουδήποτε pin και να επιλέξουν μια κατηγορία. Οι προτιμήσεις μπορούν να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή.

Pinterest mobile app showing GenAI interests settings with toggle controls for multiple categories including Art, Architecture, Beauty, and Fashion

Source: newsroom.pinterest.com

Τι σημαίνει αυτό για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Για τα ηλεκτρονικά καταστήματα, το Pinterest είναι μια βασική πλατφόρμα – εκατομμύρια αποφάσεις αγοράς συμβαίνουν σε κατηγορίες όπως η μόδα και η διακόσμηση του σπιτιού. Το ζήτημα της αυθεντικότητας του περιεχομένου γίνεται επιχειρηματικό ζήτημα, αναφέρει newsroom.pinterest.com.

Ενώ τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης επιταχύνουν τη δημιουργία οπτικού περιεχομένου, οι χρήστες αρχίζουν να προτιμούν το ανθρώπινο στοιχείο. Για τις επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό σημαίνει επανεξέταση της στρατηγικής τους – η επένδυση σε αυθεντική φωτογραφία προϊόντων και σενάρια πραγματικής ζωής μπορεί να αποφέρει καλύτερα αποτελέσματα από τη μαζική παραγωγή τεχνητής νοημοσύνης.

Το Pinterest σχεδιάζει να προσθέσει περισσότερες κατηγορίες με βάση τα σχόλια. Αυτό είναι το πρώτο σημαντικό βήμα προς τις πλατφόρμες που δίνουν στους χρήστες τον έλεγχο του τύπου περιεχομένου που καταναλώνουν.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU