3 λεπτά για ανάγνωση

Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα

Οι λιανοπωλητές διαπιστώνουν ότι ενώ οι πελάτες αγαπούν τις εκπτώσεις, ανησυχούν επίσης για το απόρρητό τους όταν μοιράζονται προσωπικές πληροφορίες. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της συμβουλευτικής εταιρείας ψηφιακού μετασχηματισμού Daemon, οι προωθητικές προσφορές και το email για εκπτώσεις παραμένουν ισχυρή έλξη μεταξύ των γενεών. Οι Millennials προηγούνται με 67%, ακολουθούμενοι από τους Baby Boomers στο 65% και τη Gen Z στο 61% όσον αφορά τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις στα καταστήματα με βάση τις εκπτώσεις.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα
Πηγή: Depositphotos

Προστασία προσωπικών δεδομένων έναντι εκπτωτικών κινήτρων

Ωστόσο, οι σύγχρονοι καταναλωτές είναι επιλεκτικοί σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα που είναι έτοιμοι να ανταλλάξουν για πλεονεκτήματα. Σύμφωνα με την έρευνα του συμβούλου ψηφιακού μετασχηματισμού Daemon, μόνο το 9% των καταναλωτών θα παρείχε πρόσβαση στα προφίλ τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την ίδια προσφορά, ενώ το 58% θα μοιραζόταν τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του με έκπτωση 25%.

Οι ταχύτεροι χρόνοι ολοκλήρωσης αγοράς προσελκύουν ακόμη λιγότερο ενδιαφέρον. Μόνο το 25% των ερωτηθέντων είναι έτοιμοι να παράσχουν τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους για αυτό το πλεονέκτημα και το 52% αρνείται σθεναρά να μοιραστεί οποιαδήποτε προσωπικά δεδομένα.

traditional checkout preferences accross generations

Source: Daemon

Αλλαγή δημογραφικών στοιχείων και προτιμήσεων αγορών των καταναλωτών

Σε αυτήν την εξίσωση απορρήτου έναντι οφέλους, προκύπτει ένας διαχωρισμός γενεών. Ενώ οι παλαιότεροι συνάδελφοί τους παραμένουν πιο επιφυλακτικοί, ακόμη και με κίνητρα, οι νεότεροι καταναλωτές δείχνουν πιο ανοιχτοί στην ανταλλαγή προσωπικών πληροφοριών , συμπεριλαμβανομένων των αριθμών τηλεφώνου, με αντάλλαγμα οφέλη.

Αυτή η τάση υποδηλώνει ότι τα καταστήματα θα πρέπει να προσαρμόσουν προσεκτικά τη στρατηγική τους για να εξισορροπήσουν τα ελκυστικά πλεονεκτήματα με τις δράσεις οικοδόμησης εμπιστοσύνης μεταξύ διαφόρων δημογραφικών ομάδων.

Η βιομηχανία παντοπωλείων παρέχει μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα απεικόνιση των μεταβαλλόμενων προτιμήσεων των καταναλωτών.

Αν και μεταξύ Μαρτίου 2020 και καλοκαιριού 2021 η επιδημία ώθησε σε αύξηση των διαδικτυακών αγορών παντοπωλείων, οι αγορές στο κατάστημα προσελκύουν το 36% των καταναλωτών. Η τιμή εξακολουθεί να είναι ο κύριος παράγοντας για τους πελάτες στο κατάστημα, ακολουθούμενη από την ευκολία (59%) και στη συνέχεια τη διαθεσιμότητα των προϊόντων (53%).

Grocery shopping, pandemic pivot

Source: Deamon

Η εξέλιξη των διαδικτυακών αγορών παντοπωλείων και των προγραμμάτων αφοσίωσης

Η διαδικτυακή εμπειρία παντοπωλείου διαφέρει. Η ευκολία οδηγεί στο 49%, ακολουθούμενη εξίσου από την τιμή και την εμπειρία παράδοσης στο 46%. Οι καταναλωτές αναφέρουν ότι τα μειωμένα τέλη παράδοσης (40%), οι βελτιωμένες διαδικτυακές προσφορές (34%) και η μείωσητων ελάχιστων απαιτήσεων αγοράς (28%) θα ενθάρρυναν τις συχνότερες ηλεκτρονικές αγορές ειδών παντοπωλείου.

Παρά τις συνεχιζόμενες ανησυχίες για την προστασία της ιδιωτικής ζωής, τα προγράμματα αφοσίωσης συνεχίζουν να αποδεικνύουν τον ζωτικό τους ρόλο στη στρατηγική λιανικής, ιδιαίτερα στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου.

Τα στατιστικά στοιχεία είναι συναρπαστικά: το 82% των Βρετανών καταναλωτών διαθέτουν κάρτες επιβράβευσης, με το εντυπωσιακό 77% να τις χρησιμοποιεί σε κάθε ταξίδι αγορών, υπογραμμίζοντας την επιτυχημένη καλλιέργεια της αφοσίωσης των πελατών από τα σούπερ μάρκετ.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Τάσεις συνδρομής ηλεκτρονικού εμπορίου 2025
6 λεπτά για ανάγνωση

Τάσεις συνδρομής ηλεκτρονικού εμπορίου 2025

Με βάση την έκθεση Subscription Trends Q1 Report 2025 της Subscrybe, αυτό το άρθρο διερευνά πέντε τάσεις που αναδιαμορφώνουν την οικονομία των συνδρομών. Αντί απλώς να συνοψίζονται τα ευρήματα, οι πληροφορίες προσαρμόζονται προσεκτικά για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, διατηρώντας παράλληλα τα αρχικά σημεία δεδομένων και τα παραδείγματα του πραγματικού κόσμου.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Πώς οι προσφορές που συνδέονται με κάρτες μεταμορφώνουν την αφοσίωση
15 λεπτά για ανάγνωση

Πώς οι προσφορές που συνδέονται με κάρτες μεταμορφώνουν την αφοσίωση

Για πολλά χρόνια, η εξαργύρωση ενός κουπονιού στο κατάστημα για να κερδίσετε μια έκπτωση ή ανταμοιβή ήταν ένα αδέξιο ταξίδι πελάτη. Τα κουπόνια μπορεί να υπήρχαν όσο και τα ίδια τα καταστήματα, αλλά η έλευση του κινητού έφερε μαζί του κουπόνια για κινητά και τη δυνατότητα εκτέλεσης καμπανιών αφοσίωσης «πολλαπλών καναλιών», όπου ένας έμπορος θα […]

Rob Downes Rob Downes
Loyalty, Rewards and CLO Expert
Ανάγνωση άρθρου
Γιατί οι πλατφόρμες Marketplace είναι ο πιο έξυπνος τρόπος εισόδου σε μια νέα αγορά
8 λεπτά για ανάγνωση

Γιατί οι πλατφόρμες Marketplace είναι ο πιο έξυπνος τρόπος εισόδου σε μια νέα αγορά

Η επέκταση σε μια νέα αγορά μπορεί να αισθάνεται σαν να μπαίνετε στο άγνωστο. Είτε είστε μια αναπτυσσόμενη μάρκα είτε μια φιλόδοξη εκκίνηση, οι προκλήσεις είναι ατελείωτες: υψηλό αρχικό κόστος, άγνωστοι κανονισμοί, έλλειψη τοπικών επαφών και κατακερματισμένη εφοδιαστική. Εκεί είναι χρήσιμες οι πλατφόρμες αγοράς. Οι σημερινές πλατφόρμες αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου προσφέρουν έναν ισχυρό, επεκτάσιμο και […]

Nikola Ilchev, PhD Nikola Ilchev, PhD
Leading expert in e-commerce across Bulgaria and the Balkans., Balkanecommerce.com
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+