3 λεπτά για ανάγνωση

Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα

Οι λιανοπωλητές διαπιστώνουν ότι ενώ οι πελάτες αγαπούν τις εκπτώσεις, ανησυχούν επίσης για το απόρρητό τους όταν μοιράζονται προσωπικές πληροφορίες. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της συμβουλευτικής εταιρείας ψηφιακού μετασχηματισμού Daemon, οι προωθητικές προσφορές και το email για εκπτώσεις παραμένουν ισχυρή έλξη μεταξύ των γενεών. Οι Millennials προηγούνται με 67%, ακολουθούμενοι από τους Baby Boomers στο 65% και τη Gen Z στο 61% όσον αφορά τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις στα καταστήματα με βάση τις εκπτώσεις.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το 58% μοιράζεται email για εκπτώσεις, αλλά προστατεύει τα κοινωνικά δεδομένα
Πηγή: Depositphotos

Προστασία προσωπικών δεδομένων έναντι εκπτωτικών κινήτρων

Ωστόσο, οι σύγχρονοι καταναλωτές είναι επιλεκτικοί σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα που είναι έτοιμοι να ανταλλάξουν για πλεονεκτήματα. Σύμφωνα με την έρευνα του συμβούλου ψηφιακού μετασχηματισμού Daemon, μόνο το 9% των καταναλωτών θα παρείχε πρόσβαση στα προφίλ τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την ίδια προσφορά, ενώ το 58% θα μοιραζόταν τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του με έκπτωση 25%.

Οι ταχύτεροι χρόνοι ολοκλήρωσης αγοράς προσελκύουν ακόμη λιγότερο ενδιαφέρον. Μόνο το 25% των ερωτηθέντων είναι έτοιμοι να παράσχουν τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους για αυτό το πλεονέκτημα και το 52% αρνείται σθεναρά να μοιραστεί οποιαδήποτε προσωπικά δεδομένα.

traditional checkout preferences accross generations

Source: Daemon

Αλλαγή δημογραφικών στοιχείων και προτιμήσεων αγορών των καταναλωτών

Σε αυτήν την εξίσωση απορρήτου έναντι οφέλους, προκύπτει ένας διαχωρισμός γενεών. Ενώ οι παλαιότεροι συνάδελφοί τους παραμένουν πιο επιφυλακτικοί, ακόμη και με κίνητρα, οι νεότεροι καταναλωτές δείχνουν πιο ανοιχτοί στην ανταλλαγή προσωπικών πληροφοριών , συμπεριλαμβανομένων των αριθμών τηλεφώνου, με αντάλλαγμα οφέλη.

Αυτή η τάση υποδηλώνει ότι τα καταστήματα θα πρέπει να προσαρμόσουν προσεκτικά τη στρατηγική τους για να εξισορροπήσουν τα ελκυστικά πλεονεκτήματα με τις δράσεις οικοδόμησης εμπιστοσύνης μεταξύ διαφόρων δημογραφικών ομάδων.

Η βιομηχανία παντοπωλείων παρέχει μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα απεικόνιση των μεταβαλλόμενων προτιμήσεων των καταναλωτών.

Αν και μεταξύ Μαρτίου 2020 και καλοκαιριού 2021 η επιδημία ώθησε σε αύξηση των διαδικτυακών αγορών παντοπωλείων, οι αγορές στο κατάστημα προσελκύουν το 36% των καταναλωτών. Η τιμή εξακολουθεί να είναι ο κύριος παράγοντας για τους πελάτες στο κατάστημα, ακολουθούμενη από την ευκολία (59%) και στη συνέχεια τη διαθεσιμότητα των προϊόντων (53%).

Grocery shopping, pandemic pivot

Source: Deamon

Η εξέλιξη των διαδικτυακών αγορών παντοπωλείων και των προγραμμάτων αφοσίωσης

Η διαδικτυακή εμπειρία παντοπωλείου διαφέρει. Η ευκολία οδηγεί στο 49%, ακολουθούμενη εξίσου από την τιμή και την εμπειρία παράδοσης στο 46%. Οι καταναλωτές αναφέρουν ότι τα μειωμένα τέλη παράδοσης (40%), οι βελτιωμένες διαδικτυακές προσφορές (34%) και η μείωσητων ελάχιστων απαιτήσεων αγοράς (28%) θα ενθάρρυναν τις συχνότερες ηλεκτρονικές αγορές ειδών παντοπωλείου.

Παρά τις συνεχιζόμενες ανησυχίες για την προστασία της ιδιωτικής ζωής, τα προγράμματα αφοσίωσης συνεχίζουν να αποδεικνύουν τον ζωτικό τους ρόλο στη στρατηγική λιανικής, ιδιαίτερα στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου.

Τα στατιστικά στοιχεία είναι συναρπαστικά: το 82% των Βρετανών καταναλωτών διαθέτουν κάρτες επιβράβευσης, με το εντυπωσιακό 77% να τις χρησιμοποιεί σε κάθε ταξίδι αγορών, υπογραμμίζοντας την επιτυχημένη καλλιέργεια της αφοσίωσης των πελατών από τα σούπερ μάρκετ.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Η ανάπτυξη της ελβετικής αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου φτάνει τα 14.2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024
3 λεπτά για ανάγνωση

Η ανάπτυξη της ελβετικής αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου φτάνει τα 14.2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024

Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έκθεση της ECDB, η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου της Ελβετίας είναι η 28η μεγαλύτερη στον κόσμο, με προβλεπόμενα έσοδα 14,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ το 2024. Η αγορά σημείωσε πτώση 3% στα έσοδα το 2022 ως αποτέλεσμα της ισχυρής επέκτασης λόγω COVID τα προηγούμενα χρόνια.

Ανάγνωση άρθρου
Η γερμανική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου αντιμετωπίζει σημαντική αλλαγή καθώς οι κινεζικές πλατφόρμες κερδίζουν έδαφος
3 λεπτά για ανάγνωση

Η γερμανική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου αντιμετωπίζει σημαντική αλλαγή καθώς οι κινεζικές πλατφόρμες κερδίζουν έδαφος

Σύμφωνα με την ECDB (E-commerce Data Base), το ευρωπαϊκό τοπίο ηλεκτρονικού εμπορίου αλλάζει δραματικά, καθώς οι κινεζικές πλατφόρμες καταλαμβάνουν μεγαλύτερο μέρος της αγοράς. Καθώς η ανάπτυξη του εγχώριου ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα επιβραδύνεται σε μόλις 3,5% το 2023 – λιγότερο από την ανάπτυξη των περισσότερων από τις 10 κορυφαίες παγκόσμιες αγορές – οι κινεζικοί γίγαντες […]

Ανάγνωση άρθρου
Έκθεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το ηλεκτρονικό εμπόριο 2024: Ανάλυση περιφερειακής αγοράς
4 λεπτά για ανάγνωση

Έκθεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το ηλεκτρονικό εμπόριο 2024: Ανάλυση περιφερειακής αγοράς

Η ανάλυση περιφερειακής αγοράς αποκαλύπτει την εξελισσόμενη κατάσταση της ψηφιακής αγοράς της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η περιφερειακή επετηρίδα της Eurostat για το 2024 επισημαίνει τις ποικίλες τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο μεταξύ των περιφερειών. Αυτή η ανάλυση εξετάζει τις πρόσφατες εξελίξεις στο ψηφιακό εμπόριο, εστιάζοντας στη συμπεριφορά των καταναλωτών και στα μεμονωμένα πρότυπα πώλησης σε ολόκληρη την […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+