4 λεπτά για ανάγνωση

Το 65% των Ισπανών ξεκινούν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους τον Νοέμβριο

Οι τάσεις των χριστουγεννιάτικων αγορών στην Ισπανία αποκαλύπτονται στην έρευνα "Christmas Shopper Sentiment Survey" της Sensormatic Solutions για την εορταστική περίοδο του 2024. Η μελέτη, που κυκλοφόρησε από αυτή την κορυφαία μάρκα λιανικής Johnson Controls, δείχνει ότι το 65% των Ισπανών καταναλωτών σχεδιάζουν να ξεκινήσουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους τον Νοέμβριο, με την 4η Ιανουαρίου 2025, που προβλέπεται να είναι η ημέρα αιχμής των εκπτώσεων. Η έρευνα υπογραμμίζει επίσης τις μεταβαλλόμενες συνήθειες των καταναλωτών, συμπεριλαμβανομένου του αυξημένου ενδιαφέροντος για πρώιμες εκδηλώσεις αγορών και της αυξανόμενης τάσης προς πολυκαναλικές εμπειρίες.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το 65% των Ισπανών ξεκινούν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους τον Νοέμβριο
Πηγή: Depositphotos

Με βάση τα στοιχεία, η 4η Ιανουαρίου 2025 θα είναι η ημέρα με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στα καταστήματα, όπως και το 2023. Αυτό ταιριάζει με τη συνήθη συμπεριφορά της ισπανικής αγοράς, όπου το τέλος της περιόδου των Χριστουγέννων οδηγεί τους ανθρώπους να κάνουν τις τελευταίες αγορές τους. Η Black Friday εξακολουθεί να είναι σχετική, ωστόσο η δημοτικότητα των εναλλακτικών φθηνών εκδηλώσεων έχει προκαλέσει το Σάββατο 30 Νοεμβρίου να χάσει τη συνάφεια σε σύγκριση με το 2023.

Αλλαγή πρακτικών πελατών

Εμπνευσμένη εν μέρει από διαδικτυακές εκδηλώσεις με μειωμένες τιμές, όπως οι Amazon Prime Deal Days, η έρευνα αποκαλύπτει ότι το 21% των Ισπανών καταναλωτών σκοπεύουν να ξεκινήσουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους τον Οκτώβριο. Από το 2023 ο αριθμός αυτός δείχνει αύξηση τριών ποσοστιαίων μονάδων. Με το 46% των millennials να σκοπεύουν να ψωνίσουν κατά τη διάρκεια αυτής της σεζόν, είναι πιο πιθανό να επωφεληθούν από αυτό το γεγονός.

Ο Γενικός Διευθυντής της Sensormatic Solutions στην Iberia, Ezequiel Durán, λέει ότι τα δεδομένα κίνησης βοηθούν τα καταστήματα να μεγιστοποιήσουν τη στρατηγική τους, όχι μόνο για να ενισχύσουν τις πωλήσεις, αλλά και για να αναπτύξουν την αφοσίωση των καταναλωτών και να προσελκύσουν νέες επιχειρήσεις.

Νοέμβριος και Black Friday: Highpoints λιανικής

Ο Νοέμβριος παραμένει ένας εξαιρετικός μήνας για χριστουγεννιάτικες αγορές παρά τις αλλαγές. Το 65% των ερωτηθέντων θέλουν να ξεκινήσουν τις αγορές τους αυτόν τον μήνα, δείχνοντας ιδιαίτερα μεγάλο ενδιαφέρον για τη χρήση εκπτώσεων και προσφορών. Στην πραγματικότητα, το 71% των πελατών θα δώσουν ιδιαίτερη προσοχή στην αναζήτηση εκπτώσεων. Με το 53% των καταναλωτών να προτιμούν να βλέπουν ή να αγγίζουν αντικείμενα πριν κάνουν μια αγορά, η μελέτη τονίζει επίσης ότι για τους περισσότερους καταναλωτές η επίσκεψη σε φυσικά καταστήματα είναι ζωτικής σημασίας για την επικύρωση προϊόντων.

All things considered, the 2024 Christmas season looks to be exciting and competitive, with a clear emphasis on maximising the omnichannel experience and consumer loyalty via traffic analytics and clever promotions. Physical stores will always be vital, but internet outlets will keep becoming more and more relevant.

Source: Depositphotos

Στοιχεία που επηρεάζουν την επιλογή αγοράς

Η οικονομία και η τιμολόγηση (68%), η ποιότητα των προϊόντων (57%) και οι προωθήσεις στο κατάστημα (50%) κατατάσσονται στην πρώτη θέση μεταξύ των παραγόντων που επηρεάζουν περισσότερο την αγοραστική συμπεριφορά των Χριστουγέννων. Σε ένα περίπλοκο οικονομικό περιβάλλον, αυτός ο τελευταίος αριθμός δείχνει την αξία των ελκυστικών εκπτώσεων και των ανταγωνιστικών τιμολογιακών πολιτικών για την προσέλκυση ανθρώπων.

Σημειώνοντας αύξηση 38,30 ευρώ από πέρυσι, η μέση δαπάνη των ισπανικών νοικοκυριών για δώρα το 2024 είναι 499,70 ευρώ. Οι άνδρες θέλουν επίσης να ξοδεύουν περισσότερα από τις γυναίκες (510,70 ευρώ έναντι 490,90 ευρώ). Στα 445,20 €, οι Millennials θα έχουν τον χαμηλότερο προϋπολογισμό. Το 45,7% από αυτούςεπιθυμούν να στραφούν σε λιγότερο ακριβά προϊόντα.

Πανκαναλικές αγορές κατ’ απαίτηση

Αντανακλώντας την αύξηση της τάσης προς τις πολυκαναλικές αγορές, η οποία εξακολουθεί να διευρύνεται χρόνο με το χρόνο, το 66% των Ισπανών καταναλωτών θέλουν να χρησιμοποιούν υπηρεσίες ηλεκτρονικών αγορών με παράδοση στο σπίτι. Όσον αφορά τις κατηγορίες προϊόντων, η υγεία και η ομορφιά (12%), τα παιχνίδια και τα βιβλία (13%) και τα ρούχα (27%) θα είναι οι βασικοί τομείς δαπανών.

Χριστουγεννιάτικες αγορές: Βιώσιμη προσέγγιση

Με το 70% των ερωτηθέντων να είναι έτοιμοι να πληρώσουν περισσότερα για βιώσιμα αντικείμενα, η βιωσιμότητα γίνεται επίσης όλο και πιο κρίσιμη στις αγοραστικές επιλογές. Αν και το ενδιαφέρον τους είναι υψηλό, το 26% ομολογεί ότι ο πληθωρισμός έχει περιορίσει την ικανότητά τους να το πράξουν. Η ομάδα που ανησυχεί λιγότερο για αυτό το στοιχείο είναι οι Baby Boomers. Το 37,5% από αυτούς είναι απρόθυμοι να δαπανήσουν περισσότερα για φιλικά προς το περιβάλλον αγαθά.

Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα πράγματα, η περίοδος των Χριστουγέννων του 2024 φαίνεται να είναι συναρπαστική και ανταγωνιστική, με σαφή έμφαση στη μεγιστοποίηση της πολυκαναλικής εμπειρίας και της αφοσίωσης των καταναλωτών μέσω αναλυτικών στοιχείων επισκεψιμότητας και έξυπνων προσφορών. Τα φυσικά καταστήματα θα είναι πάντα ζωτικής σημασίας, αλλά τα καταστήματα διαδικτύου θα συνεχίσουν να γίνονται όλο και πιο σχετικά.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+