4 λεπτά για ανάγνωση

Το 65% των Ισπανών ξεκινούν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους τον Νοέμβριο

Οι τάσεις των χριστουγεννιάτικων αγορών στην Ισπανία αποκαλύπτονται στην έρευνα "Christmas Shopper Sentiment Survey" της Sensormatic Solutions για την εορταστική περίοδο του 2024. Η μελέτη, που κυκλοφόρησε από αυτή την κορυφαία μάρκα λιανικής Johnson Controls, δείχνει ότι το 65% των Ισπανών καταναλωτών σχεδιάζουν να ξεκινήσουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους τον Νοέμβριο, με την 4η Ιανουαρίου 2025, που προβλέπεται να είναι η ημέρα αιχμής των εκπτώσεων. Η έρευνα υπογραμμίζει επίσης τις μεταβαλλόμενες συνήθειες των καταναλωτών, συμπεριλαμβανομένου του αυξημένου ενδιαφέροντος για πρώιμες εκδηλώσεις αγορών και της αυξανόμενης τάσης προς πολυκαναλικές εμπειρίες.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το 65% των Ισπανών ξεκινούν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους τον Νοέμβριο
Πηγή: Depositphotos

Με βάση τα στοιχεία, η 4η Ιανουαρίου 2025 θα είναι η ημέρα με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στα καταστήματα, όπως και το 2023. Αυτό ταιριάζει με τη συνήθη συμπεριφορά της ισπανικής αγοράς, όπου το τέλος της περιόδου των Χριστουγέννων οδηγεί τους ανθρώπους να κάνουν τις τελευταίες αγορές τους. Η Black Friday εξακολουθεί να είναι σχετική, ωστόσο η δημοτικότητα των εναλλακτικών φθηνών εκδηλώσεων έχει προκαλέσει το Σάββατο 30 Νοεμβρίου να χάσει τη συνάφεια σε σύγκριση με το 2023.

Αλλαγή πρακτικών πελατών

Εμπνευσμένη εν μέρει από διαδικτυακές εκδηλώσεις με μειωμένες τιμές, όπως οι Amazon Prime Deal Days, η έρευνα αποκαλύπτει ότι το 21% των Ισπανών καταναλωτών σκοπεύουν να ξεκινήσουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους τον Οκτώβριο. Από το 2023 ο αριθμός αυτός δείχνει αύξηση τριών ποσοστιαίων μονάδων. Με το 46% των millennials να σκοπεύουν να ψωνίσουν κατά τη διάρκεια αυτής της σεζόν, είναι πιο πιθανό να επωφεληθούν από αυτό το γεγονός.

Ο Γενικός Διευθυντής της Sensormatic Solutions στην Iberia, Ezequiel Durán, λέει ότι τα δεδομένα κίνησης βοηθούν τα καταστήματα να μεγιστοποιήσουν τη στρατηγική τους, όχι μόνο για να ενισχύσουν τις πωλήσεις, αλλά και για να αναπτύξουν την αφοσίωση των καταναλωτών και να προσελκύσουν νέες επιχειρήσεις.

Νοέμβριος και Black Friday: Highpoints λιανικής

Ο Νοέμβριος παραμένει ένας εξαιρετικός μήνας για χριστουγεννιάτικες αγορές παρά τις αλλαγές. Το 65% των ερωτηθέντων θέλουν να ξεκινήσουν τις αγορές τους αυτόν τον μήνα, δείχνοντας ιδιαίτερα μεγάλο ενδιαφέρον για τη χρήση εκπτώσεων και προσφορών. Στην πραγματικότητα, το 71% των πελατών θα δώσουν ιδιαίτερη προσοχή στην αναζήτηση εκπτώσεων. Με το 53% των καταναλωτών να προτιμούν να βλέπουν ή να αγγίζουν αντικείμενα πριν κάνουν μια αγορά, η μελέτη τονίζει επίσης ότι για τους περισσότερους καταναλωτές η επίσκεψη σε φυσικά καταστήματα είναι ζωτικής σημασίας για την επικύρωση προϊόντων.

All things considered, the 2024 Christmas season looks to be exciting and competitive, with a clear emphasis on maximising the omnichannel experience and consumer loyalty via traffic analytics and clever promotions. Physical stores will always be vital, but internet outlets will keep becoming more and more relevant.

Source: Depositphotos

Στοιχεία που επηρεάζουν την επιλογή αγοράς

Η οικονομία και η τιμολόγηση (68%), η ποιότητα των προϊόντων (57%) και οι προωθήσεις στο κατάστημα (50%) κατατάσσονται στην πρώτη θέση μεταξύ των παραγόντων που επηρεάζουν περισσότερο την αγοραστική συμπεριφορά των Χριστουγέννων. Σε ένα περίπλοκο οικονομικό περιβάλλον, αυτός ο τελευταίος αριθμός δείχνει την αξία των ελκυστικών εκπτώσεων και των ανταγωνιστικών τιμολογιακών πολιτικών για την προσέλκυση ανθρώπων.

Σημειώνοντας αύξηση 38,30 ευρώ από πέρυσι, η μέση δαπάνη των ισπανικών νοικοκυριών για δώρα το 2024 είναι 499,70 ευρώ. Οι άνδρες θέλουν επίσης να ξοδεύουν περισσότερα από τις γυναίκες (510,70 ευρώ έναντι 490,90 ευρώ). Στα 445,20 €, οι Millennials θα έχουν τον χαμηλότερο προϋπολογισμό. Το 45,7% από αυτούςεπιθυμούν να στραφούν σε λιγότερο ακριβά προϊόντα.

Πανκαναλικές αγορές κατ’ απαίτηση

Αντανακλώντας την αύξηση της τάσης προς τις πολυκαναλικές αγορές, η οποία εξακολουθεί να διευρύνεται χρόνο με το χρόνο, το 66% των Ισπανών καταναλωτών θέλουν να χρησιμοποιούν υπηρεσίες ηλεκτρονικών αγορών με παράδοση στο σπίτι. Όσον αφορά τις κατηγορίες προϊόντων, η υγεία και η ομορφιά (12%), τα παιχνίδια και τα βιβλία (13%) και τα ρούχα (27%) θα είναι οι βασικοί τομείς δαπανών.

Χριστουγεννιάτικες αγορές: Βιώσιμη προσέγγιση

Με το 70% των ερωτηθέντων να είναι έτοιμοι να πληρώσουν περισσότερα για βιώσιμα αντικείμενα, η βιωσιμότητα γίνεται επίσης όλο και πιο κρίσιμη στις αγοραστικές επιλογές. Αν και το ενδιαφέρον τους είναι υψηλό, το 26% ομολογεί ότι ο πληθωρισμός έχει περιορίσει την ικανότητά τους να το πράξουν. Η ομάδα που ανησυχεί λιγότερο για αυτό το στοιχείο είναι οι Baby Boomers. Το 37,5% από αυτούς είναι απρόθυμοι να δαπανήσουν περισσότερα για φιλικά προς το περιβάλλον αγαθά.

Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα πράγματα, η περίοδος των Χριστουγέννων του 2024 φαίνεται να είναι συναρπαστική και ανταγωνιστική, με σαφή έμφαση στη μεγιστοποίηση της πολυκαναλικής εμπειρίας και της αφοσίωσης των καταναλωτών μέσω αναλυτικών στοιχείων επισκεψιμότητας και έξυπνων προσφορών. Τα φυσικά καταστήματα θα είναι πάντα ζωτικής σημασίας, αλλά τα καταστήματα διαδικτύου θα συνεχίσουν να γίνονται όλο και πιο σχετικά.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Η Shein αναδιαμορφώνει το λιανικό εμπόριο μόδας
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Shein αναδιαμορφώνει το λιανικό εμπόριο μόδας

Ο κινεζικός γίγαντας Shein γίνεται όλο και πιο σημαντικός παίκτης στην ηλεκτρονική αγορά μόδας. Γνωστή για την επιθετική τιμολόγηση και την εξαιρετικά γρήγορη μόδα της, η εταιρεία αναπτύσσεται με τρόπους που ήταν αδιανόητοι μόλις πριν από λίγα χρόνια. Η ανάλυση των δεδομένων που ακολουθεί βασίζεται σε στοιχεία της ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου
3 λεπτά για ανάγνωση

Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου

Έχετε λάβει κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Διαχειριστής ετικετών Google (GTM) θα φορτώνει τις ετικέτες Google Ads και Floodlight από τις 10 Απριλίου 2025; Αυτή η ενημέρωση μπορεί να επηρεάσει την παρακολούθηση μετατροπών, το επαναληπτικό μάρκετινγκ και τον τρόπο διαχείρισης ετικετών στο GTM. Τι ακριβώς αλλάζει, γιατί […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας
2 λεπτά για ανάγνωση

Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας

Με ισχύ από χθες, 13 Μαρτίου 2025, το TikTok ολοκλήρωσε μια σημαντική ενημέρωση στο σύστημα Shop Performance Score . Η νέα προσέγγιση συγκρίνει τώρα την απόδοση του πωλητή σας με άλλους πωλητές στην ίδια κατηγορία καταχώρισης προϊόντων και όχι με την αγορά στο σύνολό της.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+