3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI διαμορφώνει τη δημιουργία περιεχομένου. Τι έχουν να πουν οι influencers;

Μια πρόσφατη έκθεση από το HypeAuditor αποκαλύπτει σημαντικές τάσεις στον τρόπο με τον οποίο οι influencers του Instagram χρησιμοποιούν εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Η τεχνητή νοημοσύνη αρχίζει να βρίσκεται στο επίκεντρο όχι μόνο της δημιουργίας περιεχομένου αλλά και του μάρκετινγκ επιρροής. Μια έρευνα 620 influencers από τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Αυστραλία παρέχει πληροφορίες σχετικά με τη στάση τους απέναντι στο περιεχόμενο που δημιουργείται από AI, τους ψηφιακούς κλώνους και το πιθανό μέλλον των influencers που βασίζονται στην AI.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το AI διαμορφώνει τη δημιουργία περιεχομένου. Τι έχουν να πουν οι influencers;
Πηγή: Depositphotos

Ευρεία υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης στη δημιουργία περιεχομένου

Τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος της δουλειάς των influencers του Instagram. Έως και το 83% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι χρησιμοποιούν AI για διάφορες πτυχές της δημιουργίας περιεχομένου. Συγκεκριμένα, το 76% των επιρροών βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη για τη δημιουργία εικόνων, βίντεο και λεζάντων, εξορθολογίζοντας έτσι τις δημιουργικές τους διαδικασίες.

Artificial intelligence tools have become an integral part of Instagram influencers' work. Up to 83% of respondents reported using AI for various aspects of content creation. Notably, 76% of influencers rely on AI for generating images, videos, and captions, thereby streamlining their creative processes.

Για τις εταιρείες που συνεργάζονται με influencers, αυτή η αλλαγή είναι σημαντική. Τα εργαλεία AI μπορούν να βελτιώσουν την ποιότητα και την ταχύτητα δημιουργίας περιεχομένου, διατηρώντας παράλληλα τη συνέπεια με το επιθυμητό μήνυμα επωνυμίας.

Η συχνότητα χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης είναι υψηλή. Σχεδόν το 24% των influencers δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν πάντα AI και το 39% συχνά το ενσωματώνουν στη δουλειά τους. Αυτό υποδηλώνει ότι η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι πλέον απλώς μια καινοτομία, αλλά ένα σημαντικό μέρος των ροών εργασίας των επιρροών.

Αυτή είναι επίσης μια προειδοποιητική σημείωση για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Οι επωνυμίες θα πρέπει να διασφαλίσουν ότι οι influencers διατηρούν περιεχόμενο υψηλής ποιότητας και προσελκύουν αυθεντικά το κοινό-στόχο τους.

The frequency of AI use is high. Nearly 24% of influencers stated that they always use AI, and 39% often integrate it into their work. This suggests that AI is no longer just a novelty but a significant part of influencers' workflows.

Το μέλλον των επιρροών που δημιουργούνται από AI

Η ιδέα της χρήσης ψηφιακών κλώνων, δηλαδή αντιγράφων επιρροών που δημιουργούνται από AI, εξακολουθεί να είναι μάλλον αμφιλεγόμενη. Μόνο το 13% των ερωτηθέντων αισθάνονται «πολύ άνετα» με αυτή την ιδέα, ενώ το 33% ανησυχούν ότι θα χάσουν τον έλεγχο του τρόπου με τον οποίο θα χρησιμοποιηθεί ο ψηφιακός κλώνος τους. Σχεδόν οι μισοί (42%) influencers πιστεύουν ότι οι influencers που δημιουργούνται από AI θα γίνουν πιο δημοφιλείς στο εγγύς μέλλον.

Ανησυχίες σχετικά με τον όγκο και την ποιότητα

Η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης αυξάνεται σαφώς. Ωστόσο, το 31% των influencers εξέφρασε ανησυχίες σχετικά με την ποιότητα του περιεχομένου που δημιουργείται από AI. Στην πραγματικότητα, το 64% ανησυχεί ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να συμβάλει στην υπερφόρτωση περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

The adoption of AI is clearly growing. However, 31% of influencers expressed concerns about the quality of AI-generated content. In fact, 64% worry that AI might contribute to content overload on social media.

Συνέπειες για το ηλεκτρονικό εμπόριο και το μάρκετινγκ επιρροής

Τα ευρήματα αυτής της έρευνας σηματοδοτούν μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο εργάζονται οι influencers. Τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης έχουν αλλάξει ριζικά τη δημιουργία περιεχομένου. Από τη μία πλευρά, αυτό επιτρέπει στους επηρεαστές να δημιουργούν ποιοτικό περιεχόμενο πιο γρήγορα, αλλά προκύπτουν προκλήσεις σχετικά με την ποιότητα του περιεχομένου και την προσωπική προσέγγιση.

Επιπλέον, με την αυξανόμενη σημασία των επιρροών AI, η γραμμή μεταξύ του ανθρώπινου μάρκετινγκ και του μάρκετινγκ που δημιουργείται από AI θα μπορούσε να αρχίσει να θολώνει, προσφέροντας νέες και συναρπαστικές ευκαιρίες για το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Παραμένοντας ενημερωμένοι σχετικά με την ανάπτυξη της χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης μεταξύ των influencers και αντιμετωπίζοντας τις ανησυχίες τους σχετικά με την ποιότητα και τον έλεγχο, οι επαγγελματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης για να βελτιώσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ τους, διατηρώντας παράλληλα την αυθεντικότητα και τη δημιουργικότητα που είναι θεμελιώδεις για την αφοσίωση των καταναλωτών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+