Ευρεία υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης στη δημιουργία περιεχομένου
Τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος της δουλειάς των influencers του Instagram. Έως και το 83% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι χρησιμοποιούν AI για διάφορες πτυχές της δημιουργίας περιεχομένου. Συγκεκριμένα, το 76% των επιρροών βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη για τη δημιουργία εικόνων, βίντεο και λεζάντων, εξορθολογίζοντας έτσι τις δημιουργικές τους διαδικασίες.
Για τις εταιρείες που συνεργάζονται με influencers, αυτή η αλλαγή είναι σημαντική. Τα εργαλεία AI μπορούν να βελτιώσουν την ποιότητα και την ταχύτητα δημιουργίας περιεχομένου, διατηρώντας παράλληλα τη συνέπεια με το επιθυμητό μήνυμα επωνυμίας.
Η συχνότητα χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης είναι υψηλή. Σχεδόν το 24% των influencers δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν πάντα AI και το 39% συχνά το ενσωματώνουν στη δουλειά τους. Αυτό υποδηλώνει ότι η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι πλέον απλώς μια καινοτομία, αλλά ένα σημαντικό μέρος των ροών εργασίας των επιρροών.
Αυτή είναι επίσης μια προειδοποιητική σημείωση για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Οι επωνυμίες θα πρέπει να διασφαλίσουν ότι οι influencers διατηρούν περιεχόμενο υψηλής ποιότητας και προσελκύουν αυθεντικά το κοινό-στόχο τους.
Το μέλλον των επιρροών που δημιουργούνται από AI
Η ιδέα της χρήσης ψηφιακών κλώνων, δηλαδή αντιγράφων επιρροών που δημιουργούνται από AI, εξακολουθεί να είναι μάλλον αμφιλεγόμενη. Μόνο το 13% των ερωτηθέντων αισθάνονται «πολύ άνετα» με αυτή την ιδέα, ενώ το 33% ανησυχούν ότι θα χάσουν τον έλεγχο του τρόπου με τον οποίο θα χρησιμοποιηθεί ο ψηφιακός κλώνος τους. Σχεδόν οι μισοί (42%) influencers πιστεύουν ότι οι influencers που δημιουργούνται από AI θα γίνουν πιο δημοφιλείς στο εγγύς μέλλον.
Ανησυχίες σχετικά με τον όγκο και την ποιότητα
Η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης αυξάνεται σαφώς. Ωστόσο, το 31% των influencers εξέφρασε ανησυχίες σχετικά με την ποιότητα του περιεχομένου που δημιουργείται από AI. Στην πραγματικότητα, το 64% ανησυχεί ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να συμβάλει στην υπερφόρτωση περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Συνέπειες για το ηλεκτρονικό εμπόριο και το μάρκετινγκ επιρροής
Τα ευρήματα αυτής της έρευνας σηματοδοτούν μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο εργάζονται οι influencers. Τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης έχουν αλλάξει ριζικά τη δημιουργία περιεχομένου. Από τη μία πλευρά, αυτό επιτρέπει στους επηρεαστές να δημιουργούν ποιοτικό περιεχόμενο πιο γρήγορα, αλλά προκύπτουν προκλήσεις σχετικά με την ποιότητα του περιεχομένου και την προσωπική προσέγγιση.
Επιπλέον, με την αυξανόμενη σημασία των επιρροών AI, η γραμμή μεταξύ του ανθρώπινου μάρκετινγκ και του μάρκετινγκ που δημιουργείται από AI θα μπορούσε να αρχίσει να θολώνει, προσφέροντας νέες και συναρπαστικές ευκαιρίες για το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Παραμένοντας ενημερωμένοι σχετικά με την ανάπτυξη της χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης μεταξύ των influencers και αντιμετωπίζοντας τις ανησυχίες τους σχετικά με την ποιότητα και τον έλεγχο, οι επαγγελματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης για να βελτιώσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ τους, διατηρώντας παράλληλα την αυθεντικότητα και τη δημιουργικότητα που είναι θεμελιώδεις για την αφοσίωση των καταναλωτών.