3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να αξιοποιήσουν περισσότερο τις καμπάνιες τους.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
Πηγή: Depositphotos

Στις διαφημίσεις αναζήτησης, δεν πρόκειται πλέον μόνο για ακριβείς αντιστοιχίσεις λέξεων-κλειδιών, αλλά για την κατανόηση της πραγματικής πρόθεσης του χρήστη. Αυτό ισχύει ακόμη και για πολύπλοκες ή ασαφείς αναζητήσεις. Για τους ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό σημαίνει πιο σχετικές ευκαιρίες προσέγγισης πελατών, καλύτερη προβολή και πιο ακριβείς συνδέσεις μεταξύ αυτού που αναζητούν οι χρήστες και αυτού που πουλάτε.

Σύμφωνα με την Google, αυτή η καινοτομία έχει τη δυνατότητα να προσφέρει κατά μέσο όρο 14% περισσότερες μετατροπές ή υψηλότερη αξία μετατροπής με παρόμοιο CPA ή απόδοση διαφημιστικής επένδυσης (ROAS). Οι καμπάνιες που εξακολουθούν να χρησιμοποιούν κυρίως ακριβή αντιστοίχιση ή αντιστοίχιση φράσης ενδέχεται να σημειώσουν αύξηση απόδοσης έως και 27% μετά την ενεργοποίηση του AI Max. Αυτό αντιπροσωπεύει μια σημαντική ευκαιρία, ειδικά για διαφημιζόμενους που δεν έχουν αρχίσει ακόμα να χρησιμοποιούν ευρεία αντιστοίχιση ή στόχευση χωρίς λέξεις-κλειδιά.

Το AI Max δεν είναι ακόμη διαθέσιμο σε όλους τους διαφημιζόμενους. Η Google ανακοίνωσε ότι οι παγκόσμιες δοκιμές beta θα ξεκινήσουν στις 27 Μαΐου 2025, ενώ η πλήρης υποστήριξη API του Google Ads (API του AdWords) αναμένεται τον Αύγουστο του 2025. Αν θέλετε να είστε από τους πρώτους που θα δοκιμάσουν την καινοτομία, συνιστάται να επικοινωνήσετε με τον αντιπρόσωπο του Google Ads ή να ακολουθήσετε τις επίσημες ανακοινώσεις της Google.

Βασικά πλεονεκτήματα και χαρακτηριστικά του AI Max

Μεγαλύτερη προσέγγιση χρηστών μέσω έξυπνης αναζήτησης

Το AI Max χρησιμοποιεί τεχνολογία ευρείας αντιστοίχισης και χωρίς λέξεις-κλειδιά για να βρει ισχυρά και σχετικά ερωτήματα που διαφορετικά δεν θα προσεγγίζατε. Μαθαίνει από τα υπάρχοντα στοιχεία σας (επικεφαλίδες, URL, σελίδες προορισμού) και εμφανίζει διαφημίσεις για νέες αναζητήσεις με υψηλές δυνατότητες.

Δυναμική βελτιστοποίηση δημιουργικού

Στο πλαίσιο βελτιστοποίησης στοιχείων , το AI Max δημιουργεί και προσαρμόζει αυτόματα διαφημιστικά κείμενα (επικεφαλίδες, περιγραφές) με βάση το περιεχόμενο των σελίδων και των καμπανιών σας. Οι βελτιωμένες παροτρύνσεις για δράση και οι τελικές επεκτάσεις URL διασφαλίζουν ότι οι χρήστες μεταβαίνουν στην πιο σχετική υποσελίδα.

Λεπτομερέστερος έλεγχος και διαφάνεια

Προετοιμαστείτε για νέες επιλογές διαμόρφωσης τόσο σε επίπεδο επωνυμίας όσο και σε επίπεδο γεωγραφικής τοποθεσίας (π.χ. τοποθεσίες ενδιαφέροντος). Οι νέες παράμετροι URL θα σας επιτρέψουν να παρακολουθείτε λεπτομερώς την απόδοση, ακόμη και με εκτεταμένους τύπους αντιστοίχισης. Οι βελτιωμένες αναφορές δείχνουν όχι μόνο τις εμφανίσεις, αλλά και τον αντίκτυπο μεμονωμένων στοιχείων στον προϋπολογισμό και τις μετατροπές.

Πώς να χρησιμοποιήσετε το AI Max για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης;

Αυτή η καινοτομία θα σας βοηθήσει να στοχεύσετε τις διαφημίσεις με μεγαλύτερη ακρίβεια, να παρουσιάσετε τα προϊόντα σας πιο αποτελεσματικά και να επιτύχετε καλύτερα αποτελέσματα. Όλα αυτά χωρίς να χάσετε τον έλεγχο του τρόπου λειτουργίας των καμπανιών σας.

Έτσι, η Google κινεί την αναζήτηση προς ένα μοντέλο που προβλέπει την πρόθεση του χρήστη και ανταποκρίνεται σε αυτήν σε πραγματικό χρόνο.

Εάν διαχειρίζεστε έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου και βασίζεστε σε διαφημίσεις αναζήτησης, αυτή η νέα δυνατότητα θα μπορούσε να βελτιώσει σημαντικά τα αποτελέσματά σας. Ελέγξτε τις καμπάνιες σας, αξιολογήστε τη χρήση των τύπων αντιστοίχισης και προετοιμαστείτε να δοκιμάσετε το AI Max μόλις γίνει διαθέσιμο.

Κοινή χρήση άρθρου
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+