
Στις διαφημίσεις αναζήτησης, δεν πρόκειται πλέον μόνο για ακριβείς αντιστοιχίσεις λέξεων-κλειδιών, αλλά για την κατανόηση της πραγματικής πρόθεσης του χρήστη. Αυτό ισχύει ακόμη και για πολύπλοκες ή ασαφείς αναζητήσεις. Για τους ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό σημαίνει πιο σχετικές ευκαιρίες προσέγγισης πελατών, καλύτερη προβολή και πιο ακριβείς συνδέσεις μεταξύ αυτού που αναζητούν οι χρήστες και αυτού που πουλάτε.
Σύμφωνα με την Google, αυτή η καινοτομία έχει τη δυνατότητα να προσφέρει κατά μέσο όρο 14% περισσότερες μετατροπές ή υψηλότερη αξία μετατροπής με παρόμοιο CPA ή απόδοση διαφημιστικής επένδυσης (ROAS). Οι καμπάνιες που εξακολουθούν να χρησιμοποιούν κυρίως ακριβή αντιστοίχιση ή αντιστοίχιση φράσης ενδέχεται να σημειώσουν αύξηση απόδοσης έως και 27% μετά την ενεργοποίηση του AI Max. Αυτό αντιπροσωπεύει μια σημαντική ευκαιρία, ειδικά για διαφημιζόμενους που δεν έχουν αρχίσει ακόμα να χρησιμοποιούν ευρεία αντιστοίχιση ή στόχευση χωρίς λέξεις-κλειδιά.
Το AI Max δεν είναι ακόμη διαθέσιμο σε όλους τους διαφημιζόμενους. Η Google ανακοίνωσε ότι οι παγκόσμιες δοκιμές beta θα ξεκινήσουν στις 27 Μαΐου 2025, ενώ η πλήρης υποστήριξη API του Google Ads (API του AdWords) αναμένεται τον Αύγουστο του 2025. Αν θέλετε να είστε από τους πρώτους που θα δοκιμάσουν την καινοτομία, συνιστάται να επικοινωνήσετε με τον αντιπρόσωπο του Google Ads ή να ακολουθήσετε τις επίσημες ανακοινώσεις της Google.
Βασικά πλεονεκτήματα και χαρακτηριστικά του AI Max
Μεγαλύτερη προσέγγιση χρηστών μέσω έξυπνης αναζήτησης
Το AI Max χρησιμοποιεί τεχνολογία ευρείας αντιστοίχισης και χωρίς λέξεις-κλειδιά για να βρει ισχυρά και σχετικά ερωτήματα που διαφορετικά δεν θα προσεγγίζατε. Μαθαίνει από τα υπάρχοντα στοιχεία σας (επικεφαλίδες, URL, σελίδες προορισμού) και εμφανίζει διαφημίσεις για νέες αναζητήσεις με υψηλές δυνατότητες.
Δυναμική βελτιστοποίηση δημιουργικού
Στο πλαίσιο βελτιστοποίησης στοιχείων , το AI Max δημιουργεί και προσαρμόζει αυτόματα διαφημιστικά κείμενα (επικεφαλίδες, περιγραφές) με βάση το περιεχόμενο των σελίδων και των καμπανιών σας. Οι βελτιωμένες παροτρύνσεις για δράση και οι τελικές επεκτάσεις URL διασφαλίζουν ότι οι χρήστες μεταβαίνουν στην πιο σχετική υποσελίδα.
Λεπτομερέστερος έλεγχος και διαφάνεια
Προετοιμαστείτε για νέες επιλογές διαμόρφωσης τόσο σε επίπεδο επωνυμίας όσο και σε επίπεδο γεωγραφικής τοποθεσίας (π.χ. τοποθεσίες ενδιαφέροντος). Οι νέες παράμετροι URL θα σας επιτρέψουν να παρακολουθείτε λεπτομερώς την απόδοση, ακόμη και με εκτεταμένους τύπους αντιστοίχισης. Οι βελτιωμένες αναφορές δείχνουν όχι μόνο τις εμφανίσεις, αλλά και τον αντίκτυπο μεμονωμένων στοιχείων στον προϋπολογισμό και τις μετατροπές.
Πώς να χρησιμοποιήσετε το AI Max για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης;
Αυτή η καινοτομία θα σας βοηθήσει να στοχεύσετε τις διαφημίσεις με μεγαλύτερη ακρίβεια, να παρουσιάσετε τα προϊόντα σας πιο αποτελεσματικά και να επιτύχετε καλύτερα αποτελέσματα. Όλα αυτά χωρίς να χάσετε τον έλεγχο του τρόπου λειτουργίας των καμπανιών σας.
Έτσι, η Google κινεί την αναζήτηση προς ένα μοντέλο που προβλέπει την πρόθεση του χρήστη και ανταποκρίνεται σε αυτήν σε πραγματικό χρόνο.
Εάν διαχειρίζεστε έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου και βασίζεστε σε διαφημίσεις αναζήτησης, αυτή η νέα δυνατότητα θα μπορούσε να βελτιώσει σημαντικά τα αποτελέσματά σας. Ελέγξτε τις καμπάνιες σας, αξιολογήστε τη χρήση των τύπων αντιστοίχισης και προετοιμαστείτε να δοκιμάσετε το AI Max μόλις γίνει διαθέσιμο.