2 λεπτά για ανάγνωση

Το ChatGPT χτυπά 66 εκατομμύρια καθημερινές προτροπές αναζήτησης – Η Google εξακολουθεί να είναι 210 φορές μεγαλύτερη

Το ChatGPT επεξεργάζεται πλέον 66 εκατομμύρια ερωτήματα που μοιάζουν με αναζήτηση κάθε μέρα, αλλά η Google παραμένει ο αδιαμφισβήτητος βασιλιάς με 14 δισεκατομμύρια καθημερινές αναζητήσεις – δηλαδή 210 φορές περισσότερος όγκος. Το χάσμα δείχνει ότι η αναζήτηση τεχνητής νοημοσύνης αυξάνεται, αλλά η παραδοσιακή αναζήτηση εξακολουθεί να κυριαρχεί στην ανακάλυψη, σύμφωνα με στοιχεία που κοινοποίησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της SparkToro, Rand Fishkin και αναφέρθηκαν από το SearchEngineLand.com.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το ChatGPT χτυπά 66 εκατομμύρια καθημερινές προτροπές αναζήτησης – Η Google εξακολουθεί να είναι 210 φορές μεγαλύτερη
Πηγή: ChatGPT
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του OpenAI, Sam Altman, αποκάλυψε ότι το ChatGPT έφτασε το 1 δισεκατομμύριο προτροπές την ημέρα τον Δεκέμβριο, φτάνοντας τα 2.5 δισεκατομμύρια μέχρι τον Ιούλιοόπως αναφέραμε νωρίτερα αυτό το καλοκαίρι. Ακούγεται τεράστιο, σωστά; Σχεδόν. Το μεγαλύτερο μέρος αυτής της επισκεψιμότητας προέρχεται από κλήσεις API – επιχειρήσεις που ενσωματώνουν το GPT στα προϊόντα τους και όχι πραγματικούς ανθρώπους που αναζητούν απαντήσεις.

Μια μελέτη του Χάρβαρντ και του OpenAI διαπίστωσε ότι μόνο το 21.3% των προτροπών ChatGPT είναι «σαν αναζήτηση» – που σημαίνει ότι κάποιος αναζητά πραγματικά πληροφορίες αντί να δημιουργεί κείμενο ή κώδικα. Κάντε τους υπολογισμούς: αυτό είναι περίπου 66 εκατομμύρια ερωτήματα με πρόθεση αναζήτησης καθημερινά.

Συγκρίνετε αυτό με τις 5 τρισεκατομμύρια αναζητήσεις της Google το 2024, ή περίπου 14 δισεκατομμύρια την ημέρα. Ακόμη και το DuckDuckGo στέλνει περισσότερη επισκεψιμότητα παραπομπής από το ChatGPT αυτή τη στιγμή.

Google dominates with 14B daily searches, followed by Bing (613.5M), Yahoo (201.9M), DuckDuckGo (108.7M), and ChatGPT (66.5M) in 2025. Source: SparkToro

Source: searchengineland.com

AI Search Hype vs Reality

Σύμφωνα με τα δεδομένα της BrightEdge, τα εργαλεία αναζήτησης τεχνητής νοημοσύνης οδηγούν λιγότερο από το 1% των παραπομπών ιστοτόπων. Το χάσμα ήταν ακόμη μεγαλύτερο νωρίτερα φέτος – ο Fishkin εκτίμησε ότι η Google ήταν 373 φορές μεγαλύτερη από το ChatGPT τον Μάρτιο.

Εδώ είναι το βασικό: Η έρευνα των SparkToro και Datos διαπίστωσε ότι όταν οι άνθρωποι αρχίζουν να χρησιμοποιούν εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, οι αναζητήσεις τους στο Google στην πραγματικότητα αυξάνονται. Οι χρήστες δεν αντικαθιστούν την Google – προσθέτουν τεχνητή νοημοσύνη πάνω από τις υπάρχουσες συνήθειες αναζήτησής τους.

Τι σημαίνει αυτό για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Εάν διαχειρίζεστε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ή διαχειρίζεστε ψηφιακό μάρκετινγκ, μην πανικοβάλλεστε μήπως η αναζήτηση AI σκοτώνει το SEO. Η Google εξακολουθεί να κατέχει την ανακάλυψη. Ναι, οι επισκοπήσεις AI τρώνε μερικά κλικ και το ChatGPT μπορεί να έχει μεγαλύτερη σημασία από το DuckDuckGo σε ορισμένες θέσεις, αλλά η διαφορά όγκου είναι εκπληκτική.

Εστιάστε τις προσπάθειές σας στο SEO εκεί που οι πελάτες σας περνούν πραγματικά χρόνο. Για τις περισσότερες επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό εξακολουθεί να είναι η Google – με κατολίσθηση. Η αναζήτηση AI είναι πραγματική και αυξάνεται, αλλά οι αναφορές για τον θάνατο της Google είναι πολύ υπερβολικές. Ο γίγαντας της αναζήτησης δεν πρόκειται να πάει πουθενά σύντομα.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU