3 λεπτά για ανάγνωση

Το ChatGPT Shopping είναι τώρα διαθέσιμο και στην Ινδία

Η εθνική αρχή πληρωμών της Ινδίας έχει αναπτύξει ένα πιλοτικό πρόγραμμα που επιτρέπει στους χρήστες του ChatGPT να ολοκληρώνουν αγορές χωρίς να εγκαταλείπουν την πλατφόρμα AI, ανέφερε το Reuters την περασμένη Πέμπτη. Το σύστημα χρησιμοποιεί το UPI, το εγχώριο δίκτυο πληρωμών της Ινδίας που επεξεργάζεται πάνω από 20 δισεκατομμύρια συναλλαγές μηνιαίως, σηματοδοτώντας την πρώτη σημαντική επέκταση του εμπορίου με τεχνητή νοημοσύνη εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το ChatGPT Shopping είναι τώρα διαθέσιμο και στην Ινδία
Πηγή: ChatGPT

Νωρίτερα αυτό το μήνα, καλύψαμε την κυκλοφορία του Instant Checkout από το OpenAI στις ΗΠΑ. Το πιλοτικό πρόγραμμα της Ινδίας δείχνει πώς η ίδια τεχνολογία προσαρμόζεται σε διαφορετικά συστήματα πληρωμών παγκοσμίως.

Πως δουλεύει

Η National Payments Corporation of India (NPCI), η εταιρεία fintech Razorpay και η OpenAI δοκιμάζουν ένα σύστημα όπου οι χρήστες ψωνίζουν μέσω του ChatGPT χρησιμοποιώντας τους υπάρχοντες λογαριασμούς τους UPI. Οι πελάτες μπορούν να περιηγηθούν σε προϊόντα, να επιλέξουν αντικείμενα και να ολοκληρώσουν πληρωμές στη διεπαφή συνομιλίας χωρίς να μεταβούν σε ιστότοπους εμπόρων.

Το πιλοτικό χρησιμοποιεί τη νέα λειτουργία «αποθεματικού πληρωμής» της UPI, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να διαθέσουν χρήματα για συγκεκριμένους εμπόρους. Η Axis Bank και η Airtel Payments Bank χειρίζονται την τραπεζική πλευρά.

Πρώτη δοκιμή εμπόρου

Η Bigbasket, μέρος του Ομίλου Tata, είναι από τους πρώτους λιανοπωλητές στο πιλοτικό. Οι πελάτες μπορούν να ζητήσουν από το ChatGPT συστάσεις προϊόντων και να ολοκληρώσουν τις παραγγελίες παντοπωλείου απευθείας στη συνομιλία.

Τι είναι διαφορετικό εδώ

Πρόκειται για πληρωμές τεχνητής νοημοσύνης – βοηθοί τεχνητής νοημοσύνης που ολοκληρώνουν συναλλαγές με ελάχιστη συμβολή χρήστη. Ο Harshil Mathur, Διευθύνων Σύμβουλος της Razorpay, το εξήγησε ως «μετατροπή των βοηθών τεχνητής νοημοσύνης από απλά εργαλεία ανακάλυψης σε ολοκληρωμένους πράκτορες αγορών».

Οι εταιρείες θα δοκιμάσουν πώς λειτουργεί αυτό σε διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων και εάν οι πράκτορες τεχνητής νοημοσύνης μπορούν να χειριστούν τις συναλλαγές με ασφάλεια, διατηρώντας παράλληλα τον έλεγχο των χρηστών.

Γιατί αυτό έχει σημασία

Το πιλοτικό αποδεικνύει ότι οι αγορές με τεχνητή νοημοσύνη λειτουργούν πέρα από τα δυτικά συστήματα πληρωμών. Με την ενσωμάτωση στο UPI, το ChatGPT εισέρχεται στο δίκτυο ψηφιακών πληρωμών της Ινδίας χωρίς να απαιτεί από τους χρήστες να αλλάξουν τον τρόπο πληρωμής τους.

Η Google και το Perplexity AI κυκλοφόρησαν παρόμοιες λειτουργίες νωρίτερα το 2025. Η Cashfree, ανταγωνιζόμενη τη Razorpay, ανακοίνωσε τη δική της λύση πληρωμών με τεχνητή νοημοσύνη την ίδια μέρα.

Ο Oliver Jay του OpenAI είπε ότι η εταιρεία διερευνά «πώς μπορούμε να συνδυάσουμε την προηγμένη τεχνητή νοημοσύνη με το UPI, ένα από τα πιο αξιόπιστα δίκτυα πληρωμών σε πραγματικό χρόνο στον κόσμο».

Τι ακολουθεί

Το πιλοτικό πρόγραμμα θα αξιολογηθεί πριν επεκταθεί σε περισσότερους εμπόρους και κατηγορίες. Προς το παρόν, πρόκειται για αγορές ενός είδους στην Ινδία. Τα καρότσια πολλών ειδών και άλλες περιοχές έρχονται αργότερα.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU