
Λήψη σχολίων καταστήματος χωρίς έξοδο από τη σελίδα
Το εργαλείο λειτουργεί με ένα απλό κλικ στο κουμπί πληροφοριών της γραμμής διευθύνσεων του Chrome. Οι αγοραστές λαμβάνουν ένα αναδυόμενο παράθυρο που δείχνει τις απόψεις των πελατών που προέρχονται από διάφορους ιστότοπους κριτικών καθώς και τις αξιολογήσεις της Google. Όλα εμφανίζονται ως μια σύντομη παράγραφος με βαθμολογίες αστεριών.
Η Google εξήγησε ότι συλλέγει “αξιολογήσεις καταστημάτων από αξιόπιστους ιστότοπους που συγκεντρώνουν κριτικές επιχειρήσεων, καθώς και από χρήστες στο Google”. Η εστίαση παραμένει σε πραγματικές εμπειρίες αγορών και όχι σε κατασκευασμένο περιεχόμενο.
Οι ιδιοκτήτες καταστημάτων ανησυχούν για την ακρίβεια
Αυτό δημιουργεί πονοκεφάλους για τις διαδικτυακές επιχειρήσεις. Οι αυτοματοποιημένες περιλήψεις μπορεί να οδηγήσουν τα πράγματα προς τα πίσω ή να επικεντρωθούν σε λάθος παράπονα πελατών, κάνοντας τα καταστήματα να φαίνονται άσχημα μέσω λαθών υπολογιστών και όχι πραγματικών προβλημάτων.
Η Google λέει ότι αυτές οι περιλήψεις λειτουργούν ακριβώς όπως οι κανονικές κριτικές Google και δεν μπορούν εύκολα να πλαστογραφηθούν. Αλλά οι ιδιοκτήτες καταστημάτων έχουν τώρα ένα άλλο σύστημα για να παρακολουθήσουν και να διαχειριστούν για τη φήμη τους.
Διατήρηση των αγοραστών στον κόσμο της Google
Ο βοηθός αγορών του Chrome ταιριάζει στο μεγαλύτερο σχέδιο της Google να παραμείνει το κύριο μέρος όπου οι χρήστες αρχίζουν να αναζητούν προϊόντα. Αντί οι πελάτες να πηγαίνουν σε ξεχωριστούς ιστότοπους κριτικών, όλα συμβαίνουν απευθείας στο πρόγραμμα περιήγησης που ελέγχει η Google.
Αυτό σημαίνει ότι οι κριτικές σας στο Google έχουν μεγαλύτερη σημασία από ποτέ – οι δυνητικοί αγοραστές μπορούν να ελέγξουν τι λένε οι άνθρωποι για το κατάστημά σας ενώ περιηγούνται ήδη στα προϊόντα σας, όχι μόνο όταν σας ερευνούν για πρώτη φορά.
Πρώτα η Αμερική, μετά η Ευρώπη
Αυτή τη στιγμή αυτό λειτουργεί μόνο για αγοραστές στις Ηνωμένες Πολιτείες, χωρίς καμία λέξη για το πότε έχουν πρόσβαση άλλες χώρες. Η Google συνήθως δοκιμάζει πρώτα νέες λειτουργίες αγορών στην Αμερική, οπότε οι Ευρωπαίοι ιδιοκτήτες καταστημάτων θα πρέπει πιθανώς να αναμένουν αυτήν την αλλαγή σύντομα και να αρχίσουν να βελτιώνουν τις διαδικτυακές κριτικές τους τώρα.
Με βάση το ρεπορτάζ του Social Media Today.