3 λεπτά για ανάγνωση

Το Chrome ενσωματώνει περιλήψεις επιχειρηματικών κριτικών που υποστηρίζονται από AI στο πρόγραμμα περιήγησης

Το Google Chrome ξεκίνησε μια λειτουργία που εμφανίζει άμεσες επιχειρηματικές κριτικές όταν οι αγοραστές επισκέπτονται ηλεκτρονικά καταστήματα, αναφέρει το Social Media Today. Οι Αμερικανοί πελάτες μπορούν πλέον να πατήσουν ένα εικονίδιο δίπλα στη διεύθυνση ιστού για να δουν τι πιστεύουν οι άλλοι αγοραστές για τις υπηρεσίες, τα προϊόντα και τις πολιτικές του συγκεκριμένου λιανοπωλητή πριν πραγματοποιήσουν αγορές.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Chrome ενσωματώνει περιλήψεις επιχειρηματικών κριτικών που υποστηρίζονται από AI στο πρόγραμμα περιήγησης
Πηγή: ChatGPT

Λήψη σχολίων καταστήματος χωρίς έξοδο από τη σελίδα

Το εργαλείο λειτουργεί με ένα απλό κλικ στο κουμπί πληροφοριών της γραμμής διευθύνσεων του Chrome. Οι αγοραστές λαμβάνουν ένα αναδυόμενο παράθυρο που δείχνει τις απόψεις των πελατών που προέρχονται από διάφορους ιστότοπους κριτικών καθώς και τις αξιολογήσεις της Google. Όλα εμφανίζονται ως μια σύντομη παράγραφος με βαθμολογίες αστεριών.

Η Google εξήγησε ότι συλλέγει “αξιολογήσεις καταστημάτων από αξιόπιστους ιστότοπους που συγκεντρώνουν κριτικές επιχειρήσεων, καθώς και από χρήστες στο Google”. Η εστίαση παραμένει σε πραγματικές εμπειρίες αγορών και όχι σε κατασκευασμένο περιεχόμενο.

Οι ιδιοκτήτες καταστημάτων ανησυχούν για την ακρίβεια

Αυτό δημιουργεί πονοκεφάλους για τις διαδικτυακές επιχειρήσεις. Οι αυτοματοποιημένες περιλήψεις μπορεί να οδηγήσουν τα πράγματα προς τα πίσω ή να επικεντρωθούν σε λάθος παράπονα πελατών, κάνοντας τα καταστήματα να φαίνονται άσχημα μέσω λαθών υπολογιστών και όχι πραγματικών προβλημάτων.

Η Google λέει ότι αυτές οι περιλήψεις λειτουργούν ακριβώς όπως οι κανονικές κριτικές Google και δεν μπορούν εύκολα να πλαστογραφηθούν. Αλλά οι ιδιοκτήτες καταστημάτων έχουν τώρα ένα άλλο σύστημα για να παρακολουθήσουν και να διαχειριστούν για τη φήμη τους.

Διατήρηση των αγοραστών στον κόσμο της Google

Ο βοηθός αγορών του Chrome ταιριάζει στο μεγαλύτερο σχέδιο της Google να παραμείνει το κύριο μέρος όπου οι χρήστες αρχίζουν να αναζητούν προϊόντα. Αντί οι πελάτες να πηγαίνουν σε ξεχωριστούς ιστότοπους κριτικών, όλα συμβαίνουν απευθείας στο πρόγραμμα περιήγησης που ελέγχει η Google.

Αυτό σημαίνει ότι οι κριτικές σας στο Google έχουν μεγαλύτερη σημασία από ποτέ – οι δυνητικοί αγοραστές μπορούν να ελέγξουν τι λένε οι άνθρωποι για το κατάστημά σας ενώ περιηγούνται ήδη στα προϊόντα σας, όχι μόνο όταν σας ερευνούν για πρώτη φορά.

Πρώτα η Αμερική, μετά η Ευρώπη

Αυτή τη στιγμή αυτό λειτουργεί μόνο για αγοραστές στις Ηνωμένες Πολιτείες, χωρίς καμία λέξη για το πότε έχουν πρόσβαση άλλες χώρες. Η Google συνήθως δοκιμάζει πρώτα νέες λειτουργίες αγορών στην Αμερική, οπότε οι Ευρωπαίοι ιδιοκτήτες καταστημάτων θα πρέπει πιθανώς να αναμένουν αυτήν την αλλαγή σύντομα και να αρχίσουν να βελτιώνουν τις διαδικτυακές κριτικές τους τώρα.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU