4 λεπτά για ανάγνωση

Το Digital-First Zillennials αναδιαμορφώνει το τοπίο λιανικής πώλησης με μοναδικές προτιμήσεις αγορών

Γεννημένοι μεταξύ 1991 και 1999, οι νεότεροι millennial και οι μεγαλύτεροι καταναλωτές της γενιάς Z είναι πιο πιθανό από οποιαδήποτε άλλη ηλικιακή ομάδα να επιλέξουν λιανική αγορά προϊόντων μόνο στο διαδίκτυο. Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες της PYMNTS Intelligence, αυτή η ηλικιακή ομάδα είναι λιγότερο πιθανό να ψωνίσει μόνο στο κατάστημα και πιο πιθανό να αγοράσει προϊόντα λιανικής αποκλειστικά στο διαδίκτυο. Η μελέτη προσφέρει επίσης κατανόηση των παραλλαγών σε τέσσερις ξεχωριστές ομάδες προσωπικοτήτων: δωρητές, ελεύθεροι δαπανητές, δημιουργοί πλούτου και συνειδητοί στον προϋπολογισμό.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Digital-First Zillennials αναδιαμορφώνει το τοπίο λιανικής πώλησης με μοναδικές προτιμήσεις αγορών
Πηγή: Depositphotos

Στο 37%, περισσότερο από τους μη zillennial Gen Z στο 34% και τους μη-zillennial millennials ομοίως 34%, οι zillennials ξεχωρίζουν για το υψηλότερο ποσοστό καταναλωτών λιανικής μόνο ψηφιακά. Ομοίως, σε σύγκριση με τους μη-zillennial Gen Z και τους μη-zillennial millennials, οι zillennials είναι λιγότερο πιθανό να θέλουν να προτιμούν να διεξάγουν όλες τις λιανικές αγορές τους αυτοπροσώπως, σε ποσοστό 29%, έναντι 32%.

Με βάση τον τρόπο με τον οποίο κάθε ανταποκριτής θα χρησιμοποιούσε ένα απροσδόκητο απροσδόκητο κέρδος ίσο με το ήμισυ του κανονικού μηνιαίου μισθού του, το PYMNTS Intelligence περιγράφει τέσσερις ξεχωριστές προσωπικότητες για αυτήν τη γενιά: προσανατολισμένη στον προϋπολογισμό, κατασκευαστές πλούτου, δωρεάν δαπάνες και δωρητές. Αυτές οι ομάδες έχουν κάπως διαφορετικά γούστα για τις λιανικές αγορές, γεγονός που έχει σημαντικές επιπτώσεις στις στρατηγικές ψηφιακού και διαδικτυακού μάρκετινγκ . Για παράδειγμα, το 39% της ομάδας που έχει επίγνωση του προϋπολογισμού θα προτιμούσε να αγοράσει τόσο online όσο και αυτοπροσώπως, πιθανώς επειδή είναι πρόθυμοι να κυνηγήσουν τις καλύτερες προσφορές. Μόνο το 15% των δοτών ακολουθούν αυτό το πρότυπο. Το 53% αυτής της ομάδας ψωνίζει μόνο online.

Τα προϊόντα λιανικής επηρεάζονται πολύ από τα zillennials, μια ομάδα πελατών πιο επιρρεπή στις αγορές στο διαδίκτυο. Οι προσωπικές συστάσεις φαίνεται να είναι πιο σημαντικές για τις επιλογές αγοράς τους από ό, τι για τους millennials, αλλά λιγότερο από ό, τι για τη Gen Z. Μεταξύ της Gen Z, οι διαφημίσεις κοινωνικών μέσων έχουν επίσης την υψηλότερη προσέγγιση. zillennials στο 35% Για τους zillennials, άλλα σημαντικά στοιχεία είναι οι διασημότητες και οι επιρροές, οι προσαρμοσμένες ψηφιακές προτάσεις και το μάρκετινγκ ιστότοπων.

Ενεργοί καταναλωτές, zillennials μπορούν να επηρεαστούν μέσω πολλών καταστημάτων. Για όλες τις προσωπικότητες, οι προσωπικές συστάσεις έχουν μεγάλο αντίκτυπο. Αλλά, για τα zillennials που έχουν επίγνωση του προϋπολογισμού, στο 42%, γίνονται ακόμη πιο σημαντικά. Η ομάδα με συνείδηση προϋπολογισμού δείχνει επίσης περισσότερο από το μέσο όρο επιρροή από προσαρμοσμένες ψηφιακές συστάσεις και διαδικτυακές δημοσιεύσεις. Με τους δημιουργούς πλούτου, οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν υπερμεγέθη έλξη στο 38%.

Κατά την επιλογή καταστημάτων, τα zillennials συνήθως δίνουν καλύτερη προτεραιότητα κόστους πάνω από την επιλογή μάρκας. Από τα zillennials, το 41% πιστεύει ότι η διαθεσιμότητα των εμπορικών σημάτων που τους αρέσουν είναι λιγότερο σημαντική από την τιμολόγηση. Μόλις το 21% απαντά προς την αντίθετη κατεύθυνση. Για τη Gen Z, αυτή η τάση παραμένει αληθινή. Όμως, το ποσοστό των millennials που δίνουν προτεραιότητα στην τιμή πρώτα πέφτει στο 36%.

Τα μεγαλύτερα τμήματα τόσο των καταναλωτών που προσανατολίζονται στο εμπορικό σήμα όσο και των καταναλωτών που δίνουν προτεραιότητα στην τιμολόγηση βρίσκονται μεταξύ των zillennials και της γενιάς Z. Για τα zillennials με προϋπολογισμό, η τιμολόγηση είναι πολύ σημαντική. Το 45% από αυτούς λένε ότι αυτή είναι η πρώτη τους σκέψη. Αν και σημαντικές μετοχές πρώτα στο εμπορικό σήμα, οι κατασκευαστές πλούτου και οι ελεύθεροι δαπανητές εξακολουθούν να δίνουν προτεραιότητα στην τιμολόγηση.

Τελικά, οι λιανοπωλητές που στοχεύουν σε αυτήν την αναπτυσσόμενη αγορά πρέπει να κατανοήσουν τις διακρίσεις μεταξύ των zillennials και των ομολόγων τους Gen Z και millennial μέσω αποτελεσματικών στρατηγικών ψηφιακού και διαδικτυακού μάρκετινγκ .

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη

Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι το εργαλείο AI συνομιλίας θα αναπτυχθεί σε 41 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και σε 21 υπερπόντια εδάφη – σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη παγκόσμια επέκταση του Meta AI μέχρι σήμερα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025

Το Balkan Ecommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ψηφιακού εμπορίου της περιοχής, θα μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου για ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025, στην Arena Sofia. Αυτή η εκδήλωση-ορόσημο θα συγκεντρώσει πάνω από 4.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας

Ξεκινώντας αυτή την εβδομάδα, η Meta αλλάζει θεμελιωδώς τον τρόπο επαλήθευσης των πληροφοριών στο Facebook, το Instagram και το Threads. Αντί να συνεργάζονται με ανεξάρτητους οργανισμούς διασταύρωσης ειδήσεων, παρουσιάζουν τις Σημειώσεις κοινότητας, έναν μηχανισμό που βασίζεται στο crowdsourcing. Αυτή η αλλαγή είναι αμφιλεγόμενη, αλλά η Meta την παρουσιάζει ως έναν τρόπο μείωσης της προκατάληψης. Για […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+