5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών - όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε τι σημαίνει πραγματικά αυτή η κίνηση για όποιον δημιουργεί περιεχόμενο.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
Πηγή: Depositphotos: Photo by dimarik (edited in Canva Pro)

Κατανοώντας την αλλαγή: Όλα γίνονται τροχοί

Επεξήγηση της βασικής ενημέρωσης

Το σκεπτικό του Facebook είναι απλό: οι άνθρωποι χρησιμοποιούν την πλατφόρμα τους καθημερινά για να συνδεθούν με φίλους, να καταγράψουν αναμνήσεις και να μοιραστούν ενδιαφέροντα. Η λύση τους; Κάντε την κοινή χρήση βίντεο απλούστερη αφαιρώντας εντελώς την επιλογή.

Δείτε τι κάνουν: Αντί να υπάρχουν ξεχωριστές διαδρομές για κανονικά βίντεο και τροχούς, υπάρχει τώρα μόνο μία. Ανεβάστε οποιοδήποτε βίντεο και γίνεται αυτόματα τροχός. Η ανατροπή; Αυτοί οι τροχοί δεν θα έχουν όρια μήκους ή περιορισμούς μορφής.

Η πρακτική διαφορά:

Τρέχουσα διαδικασία: Επιλέξτε μεταξύ μεταφόρτωσης βίντεο ή δημιουργίας κυλίνδρων, το καθένα με διαφορετικές διεπαφές

Νέα διαδικασία: Μία βελτιωμένη ροή με βελτιωμένες δημιουργικές επιλογές

Τελικό αποτέλεσμα: Λιγότερη κόπωση αποφάσεων, περισσότερα δημιουργικά εργαλεία

Προηγουμένως, οι δημιουργοί αντιμετώπιζαν δύο ξεχωριστές ροές εργασίας – μία για βίντεο ροής και μία άλλη για Reels. Ο καθένας είχε διαφορετικά εργαλεία και επιλογές. Τώρα το Facebook τα συγχωνεύει σε μια ενιαία εμπειρία που δίνει πρόσβαση σε πιο δημιουργικές λειτουργίες, ενώ σας επιτρέπει να ελέγχετε ποιος βλέπει το περιεχόμενό σας.

Χρονοδιάγραμμα διάθεσης: Αυτό δεν συμβαίνει εν μία νυκτί. Το Facebook σχεδιάζει μια σταδιακή παγκόσμια ανάπτυξη τους επόμενους μήνες, καλύπτοντας τόσο προσωπικά προφίλ όσο και επιχειρηματικές σελίδες. Στόχος τους είναι να κάνουν τη δημιουργία και την ανακάλυψη τροχών πιο ομαλή σε όλη την πλατφόρμα.

Απλοποιούνται επίσης οι ρυθμίσεις απορρήτου σας

Ο έλεγχος παραμένει στα χέρια σας

Μια ανησυχία που μπορεί να έχουν οι χρήστες: “Τι συμβαίνει με τις ρυθμίσεις απορρήτου μου;” Το Facebook αντιμετωπίζει αυτό το πρόβλημα ενοποιώντας τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το απόρρητο σε όλες τις μορφές.

Τι αλλάζει με το απόρρητο: Η προεπιλεγμένη ρύθμιση κοινού θα είναι συνεπής είτε δημοσιεύετε στη ροή είτε δημιουργείτε τροχούς. Όταν αυτή η ενημέρωση φτάσει στον λογαριασμό σας, θα εμφανιστεί ένα μήνυμα που θα σας ζητά να επιβεβαιώσετε τις ρυθμίσεις σας ή να τις προσαρμόσετε, αν τα κοινά της ροής και του τροχού σας ήταν διαφορετικά στο παρελθόν.

Οι επιλογές σας παραμένουν:

• Μοιραστείτε μόνο με φίλους

• Στόχευση συγκεκριμένων ομάδων

• Δημοσιοποιήστε για ευρύτερη εμβέλεια

• Συνδυάστε και ταιριάξτε με βάση τον τύπο περιεχομένου

Το βασικό σημείο: εξακολουθείτε να αποφασίζετε ποιος βλέπει το περιεχόμενό σας. Υπάρχουν τα ίδια στοιχεία ελέγχου κοινού – απλώς ενοποιούνται τώρα. Είτε θέλετε να διατηρήσετε τα πράγματα ιδιωτικά μεταξύ φίλων είτε να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό για αφοσίωση, αυτές οι επιλογές δεν έχουν αλλάξει.

Θέλετε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις αργότερα; Το Κέντρο βοήθειας του Facebook παρέχει οδηγίες σχετικά με την προβολή και την αλλαγή των προτιμήσεων του κοινού όποτε χρειάζεται.

Ενημερώσεις διεπαφής: Η καρτέλα βίντεο μετονομάζεται σε

Τι θα δείτε στην πλοήγησή σας

Πέρυσι, το Facebook εισήγαγε ένα πρόγραμμα αναπαραγωγής βίντεο πλήρους οθόνης και μια καρτέλα βίντεο που έχουν σχεδιαστεί για να λειτουργούν με όλα τα μήκη βίντεο. Με αυτήν την ανακοίνωση, μετονομάζουν αυτήν την καρτέλα Βίντεο σε καρτέλα Reels.Σημαντική διευκρίνιση: Αυτή η αλλαγή ονόματος δεν επηρεάζει το περιεχόμενο που βλέπετε. Το Facebook εξακολουθεί να υποστηρίζει διάφορα θέματα και διάρκεια βίντεο. Το σύστημα συστάσεων παραμένει το ίδιο – εξατομικευμένο με βάση τα ενδιαφέροντα και τη δραστηριότητά σας.

Reintroducing the Reels Tab

Source: about.fb.com

Τι παραμένει συνεπές:

Προτάσεις αλγορίθμων προσαρμοσμένες σε εσάς

Υποστήριξη για σύντομα, μεγάλα και ζωντανά βίντεο

Ίδια ποικιλία δημιουργών και θεμάτων • Καμία αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο προτείνεται το περιεχόμενο

Ουσιαστικά, πρόκειται για μια νέα επωνυμία που αντικατοπτρίζει τη νέα ενοποιημένη προσέγγιση, αλλά η εμπειρία προβολής σας συνεχίζεται όπως πριν.

Το υπάρχον περιεχόμενο παραμένει ανέγγιχτο

Η βιβλιοθήκη σας παραμένει ανέπαφη

Ανησυχείτε για τα βίντεο που έχετε ήδη δημοσιεύσει; Μην είσαι. Το Facebook επιβεβαιώνει ότι το υπάρχον περιεχόμενο βίντεο παραμένει ακριβώς εκεί που είναι, συνεχίζοντας να αποδίδει κανονικά για το κοινό σας.

Η κατανομή:

Τρέχοντα βίντεο: Διατηρήστε αμετάβλητα το προφίλ ή τη Σελίδα σας

Μετρήσεις απόδοσης: Συνεχίστε την παρακολούθηση ως συνήθως

Πλεονεκτήματα δημιουργών: Η υπάρχουσα καταλληλότητα για διανομή συνεχίζεται

Μελλοντικές μεταφορτώσεις: Θα ακολουθήσει τη νέα μορφή κυλίνδρων

Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει καμία προσπάθεια αποθήκευσης ή αναδημοσίευσης περιεχομένου. Η βιβλιοθήκη βίντεο παραμένει λειτουργική, ενώ οι νέες μεταφορτώσεις τυγχάνουν ενιαίας μεταχείρισης.

Πρακτικές συνέπειες για τους δημιουργούς περιεχομένου

Πώς αυτό επηρεάζει τη στρατηγική σας

Για τη δημιουργία περιεχομένου:

• Η απλοποιημένη ροή εργασίας εξαλείφει τις αποφάσεις μορφής

• Βελτιωμένα δημιουργικά εργαλεία γίνονται διαθέσιμα σε ένα μέρος

• Χωρίς περιορισμούς μήκους σημαίνει μεγαλύτερη ευελιξία

• Συνεπής εμπειρία δημοσίευσης σε όλους τους τύπους βίντεο

Για επαγγελματικούς λογαριασμούς:

• Οι ίδιες δυνατότητες στόχευσης παραμένουν διαθέσιμες

• Το Analytics και οι πληροφορίες ενοποιούνται

• Ο σχεδιασμός περιεχομένου γίνεται πιο εξορθολογισμένος

• Η σύγχυση μορφής εξαφανίζεται από τις συζητήσεις στρατηγικής

Για μεμονωμένους δημιουργούς:

• Όλα τα δημιουργικά εργαλεία προσβάσιμα σε μία τοποθεσία

• Ευέλικτο μήκος περιεχομένου χωρίς περιορισμούς

• Η καταλληλότητα δημιουργίας εσόδων παραμένει αμετάβλητη

• Η διαδικασία δημοσίευσης γίνεται πιο απλή

Videos on Facebook - becoming reels

Source: about.fb.com

Προετοιμασία για τη μετάβαση

Βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε

Πριν φτάσει η διάθεση σε εσάς:

• Ελέγξτε σε ποια δημιουργικά εργαλεία βασίζεστε αυτήν τη στιγμή

• Ελέγξτε τις τρέχουσες ρυθμίσεις κοινού σε διάφορες μορφές

• Ενημερώστε την ομάδα ή τους συνεργάτες σας για τις επερχόμενες αλλαγές

Όταν φτάσει η ενημέρωση:

• Επιβεβαιώστε τις ρυθμίσεις κοινού όταν σας ζητηθεί

• Εξερευνήστε τυχόν νέα δημιουργικά εργαλεία που γίνονται διαθέσιμα

• Συνεχίστε την τακτική σας ρουτίνα απόσπασης χωρίς σημαντικές αλλαγές

Μετά την εφαρμογή:

• Παρακολουθήστε πώς η ενοποιημένη μορφή επηρεάζει την απόδοση του περιεχομένου σας

• Επωφεληθείτε από τη βελτιωμένη ροή εργασίας δημοσίευσης

• Πειραματιστείτε με τυχόν διευρυμένες δημιουργικές δυνατότητες

Η ευρύτερη εικόνα

Η απλοποίηση των βίντεο του Facebook αντικατοπτρίζει μια ευρύτερη τάση προς τη μείωση της πολυπλοκότητας στη δημιουργία περιεχομένου. Εξαλείφοντας τις επιλογές μορφής και βελτιώνοντας τα διαθέσιμα εργαλεία, στοιχηματίζουν ότι οι δημιουργοί θα εκτιμήσουν το γεγονός ότι έχουν λιγότερες αποφάσεις να λάβουν και περισσότερες δυνατότητες να εξερευνήσουν.

Βασικά πλεονεκτήματα:

  • Μείωση κόπωσης απόφασης (δεν απαιτείται επιλογή μορφής)
  • Βελτιωμένη πρόσβαση στο εργαλείο δημιουργικού
  • Συνεπείς έλεγχοι απορρήτου και κοινού
  • Ευέλικτες επιλογές μήκους περιεχομένου
  • Διατήρηση υπάρχοντος περιεχομένου και επιδόσεων

Υπενθύμιση χρονολογίου: Αυτό θα κυκλοφορήσει σταδιακά τους επόμενους μήνες, δίνοντας σε όλους χρόνο να προσαρμοστούν στην ενοποιημένη εμπειρία βίντεο μόλις γίνει διαθέσιμη.

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I’ve specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I’m passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master’s degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Παρόμοια άρθρα
Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια
3 λεπτά για ανάγνωση

Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια

Η αστυνομία συνέλαβε τέσσερα άτομα ηλικίας 17-20 ετών σε σχέση με καταστροφικές κυβερνοεπιθέσεις που γονάτισαν μεγάλους λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι ύποπτοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες όπως εκβιασμό, ξέπλυμα χρήματος και συμμετοχή σε οργανωμένο έγκλημα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ
3 λεπτά για ανάγνωση

Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ

Από τον Ιούνιο του 2026, κάθε διαδικτυακός λιανοπωλητής στη Γερμανία πρέπει να περιλαμβάνει ένα εμφανές κουμπί “Ακύρωση σύμβασης” που λειτουργεί με ένα μόνο κλικ. Το γερμανικό υπουργείο Δικαιοσύνης το αποκαλεί προστασία των καταναλωτών – αλλά οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το αποκαλούν περιττή γραφειοκρατία.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος

Κάτι άγριο συμβαίνει στο TikTok τον τελευταίο καιρό. Το Lidl, το γερμανικό εκπτωτικό σούπερ μάρκετ, ρίχνει περιορισμένα προϊόντα στο TikTok Shop και εξαντλούνται πιο γρήγορα από ποτέ. Οι σοκολάτες τους στο Ντουμπάι – αυτές οι γεμάτες φιστίκια που όλοι έχουν εμμονή – πουλούσαν 72 μπάρες κάθε δευτερόλεπτο και εξαντλήθηκαν σε 90 λεπτά. Σε κανονικές τιμές. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU