3 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook αφαιρεί 10 εκατομμύρια ψεύτικους λογαριασμούς στο Creator Protection Drive

Η Meta κυνήγησε τους κλέφτες περιεχομένου σε μεγάλο βαθμό. Αφαίρεσαν 10 εκατομμύρια ψεύτικα προφίλ που αντιγράφουν δημοφιλείς δημιουργούς και έφτασαν τους 500.000 ανεπιθύμητους λογαριασμούς το πρώτο εξάμηνο του 2025. Τώρα το Facebook θέλει να σταματήσει τα ίδια viral βίντεο από το να εμφανίζονται παντού.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Facebook αφαιρεί 10 εκατομμύρια ψεύτικους λογαριασμούς στο Creator Protection Drive
Πηγή: ChatGPT

Η Meta μόλις ανακοίνωσε ότι λαμβάνει σκληρά μέτρα. Τους πρώτους έξι μήνες του 2025, διέγραψαν 10 εκατομμύρια ψεύτικα προφίλ που αντέγραφαν μεγάλους δημιουργούς περιεχομένου. Επίσης, κυνήγησαν 500.000 λογαριασμούς, κάνοντας ανεπιθύμητα πράγματα, όπως ψεύτικα likes και σχόλια.

Μερικοί έκοψαν την εμβέλειά τους. Άλλοι έχασαν τη δυνατότητα να κερδίσουν χρήματα από τις θέσεις τους. Οι χειρότεροι αντιμετώπισαν πλήρη απομάκρυνση.

Αλλά οι ψεύτικοι λογαριασμοί δεν είναι το μόνο πρόβλημα. Οι τακτικοί χρήστες συνεχίζουν να αναδημοσιεύουν το ίδιο ιογενές περιεχόμενο ξανά και ξανά. Μερικές φορές δεν ξέρουν καν ποιος το έκανε αρχικά.

«Κάνει την εμπειρία βαρετή για όλους», λέει η Meta.

Οι νέοι δημιουργοί δεν μπορούν να ξεπεράσουν όταν το ίδιο περιεχόμενο κατακλύζει τη ροή.

Τι σας βάζει σε μπελάδες

Το Facebook τραβάει τη γραμμή στην επανειλημμένη κλοπή της δουλειάς κάποιου άλλου χωρίς πίστωση. Αυτό σημαίνει να τραβάτε βίντεο, φωτογραφίες ή αναρτήσεις και να τα αναδημοσιεύετε ως δικά σας.

Είναι εντάξει με τα βίντεο αντίδρασης ή την προσθήκη των δικών σας σχολίων. Ενθαρρύνεται να πηδήξετε στις τάσεις με τη δική σας συστροφή. Αλλά η απλή αντιγραφή και επικόλληση του περιεχομένου κάποιου άλλου δεν επιτρέπεται πλέον.

Οι υπολογιστές του Facebook μπορούν πλέον να εντοπίζουν αυτόματα διπλότυπα βίντεο. Όταν βρίσκουν αντίγραφα, τα πρωτότυπα έχουν προτεραιότητα στον αλγόριθμο.

Δοκιμάζουν επίσης τρόπους για να συνδέσουν τα αντιγραμμένα βίντεο με αυτόν που τα έφτιαξε πρώτος. Επομένως, αν κλέψετε το περιεχόμενο κάποιου, η ανάρτησή σας μπορεί να περιλαμβάνει έναν σύνδεσμο που οδηγεί τους χρήστες στον πραγματικό δημιουργό.

Πώς να παραμείνετε ασφαλείς

Το Facebook εξήγησε τι λειτουργεί στην πλατφόρμα του.

Τι να κάνετε Τι να αποφύγετε
Δημιουργήστε το δικό σας πρωτότυπο περιεχόμενο Μην κλέβετε ή αναδημοσιεύετε επανειλημμένα τη δουλειά άλλων
Δημοσιεύστε το ίδιο περιεχόμενο σε όλες τις σελίδες σας Μην κολλάτε απλώς κλιπ μεταξύ τους χωρίς βελτίωση
Προσθέστε πραγματικό σχολιασμό ή δημιουργική επεξεργασία Μην χρησιμοποιείτε υδατογραφήματα από άλλες εφαρμογές
Αφηγηθείτε αυθεντικές, αληθινές ιστορίες Μην ανακυκλώνετε μιμίδια χωρίς να προσθέτετε αξία
Γράψτε κανονικούς υπότιτλους Μην χρησιμοποιείτε ΟΛΑ τα κεφαλαία ή τόνους hashtag
Δημιουργήστε ουσιαστικές βελτιώσεις σε δανεισμένο περιεχόμενο Μην κατεβάζετε περιεχόμενο απευθείας από το TikTok

Νέοι τρόποι για να ελέγξετε την κατάστασή σας

Το Facebook πρόσθεσε εργαλεία ώστε οι δημιουργοί να μπορούν να δουν γιατί οι δημοσιεύσεις τους δεν έχουν προβολές. Υπάρχει ένας πίνακας ελέγχου που εξηγεί τι μπορεί να βλάπτει την προσέγγισή σας.

Μπορείτε επίσης να ελέγξετε αν πρόκειται να τιμωρηθείτε για παραβάσεις περιεχομένου. Καλύτερα να διορθώσετε προβλήματα προτού βλάψουν τον λογαριασμό σας.

Facebook Professional Dashboard showing post insights with reach limitations and content optimization recommendationsRetryClaude can make mistakes. Please double-check responses.

Source: creators.facebook.com

Αργή κυκλοφορία

Αυτές οι αλλαγές συμβαίνουν σταδιακά τους επόμενους μήνες. Το Facebook δεν θέλει να σοκάρει τους δημιουργούς με ξαφνικές αλλαγές αλγορίθμων.

Η εταιρεία λέει ότι θέλει οι πρωτότυποι δημιουργοί να πετύχουν, όχι οι άνθρωποι που απλώς αντιγράφουν τη δουλειά άλλων ανθρώπων.

Είναι η τελευταία προσπάθεια να καθαριστεί η φήμη του Facebook ως ένα μέρος όπου ευδοκιμεί το κλεμμένο περιεχόμενο


Με βάση την ανακοίνωση της εταιρείας Meta

Κοινή χρήση άρθρου
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU