4 λεπτά για ανάγνωση

Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση

Το Google Ads κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει την αξιολόγηση των αλλαγών στον προϋπολογισμό από τις καμπάνιες δυναμικών διαφημίσεων αναζήτησης (DSA) ή τις καμπάνιες δικτύου προβολής σε καμπάνιες μέγιστης απόδοσης (PMax). Η ενημερωμένη έκδοση έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στην επίτευξη υψηλότερης απόδοσης και καλύτερων αποτελεσμάτων.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση
Πηγή: Depositphotos

Οι καμπάνιες μέγιστης απόδοσης είναι γνωστές για την ικανότητά τους να χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για βελτιστοποίηση σε όλα τα κανάλια. Αυτό τους καθιστά ένα ισχυρό εργαλείο για την προσέγγιση πελατών και την αύξηση των μετατροπών. Με τη νέα μέθοδο, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να προσομοιώσουν τον πιθανό αντίκτυπο των αλλαγών στον προϋπολογισμό, επιτρέποντάς τους να λαμβάνουν αποφάσεις βάσει δεδομένων και να μεγιστοποιούν την απόδοση της επένδυσής τους.

Πώς να αλλάξετε τους προϋπολογισμούς στη μέγιστη απόδοση

Για να ελέγξετε την αποτελεσματικότητα των αλλαγών προϋπολογισμού, ακολουθήστε τα εξής βήματα:

  • Κάντε κλικ στο εικονίδιο Καμπάνιες στον λογαριασμό σας Google Ads και μεταβείτε στη σελίδα Πειράματα.
  • Κάντε κλικ στο κουμπί “+” και ξεκινήστε ένα νέο πείραμα Performance Max.
  • Επιλέξτε μια κατάλληλη υπάρχουσα καμπάνια DSA ή Google Display Ads (GDA). Βεβαιωθείτε ότι είναι ενεργό και δεν αποτελεί μέρος άλλου πειράματος.
  • Διαχωρίστε το ποσοστό επισκεψιμότητας μεταξύ ελέγχου (DSA ή GDA) και δοκιμαστικής καμπάνιας (Μέγιστη απόδοση).
  • Δημιουργήστε μια νέα καμπάνια μέγιστης απόδοσης, η οποία θα χρησιμεύσει ως ομάδα δοκιμής. Βεβαιωθείτε ότι τα δημιουργικά, οι προϋπολογισμοί και οι στρατηγικές υποβολής προσφορών έχουν οριστεί για την υποστήριξη των στόχων σας.
  • Ελέγξτε τα στοιχεία, τον προϋπολογισμό και τις ρυθμίσεις προσφορών στη ροή μετεγκατάστασης. Όταν είστε ικανοποιημένοι, κάντε κλικ στην επιλογή Δημιουργία πειράματος.
  • Μετονομάστε το πείραμα και ορίστε ημερομηνίες έναρξης και λήξης πριν από τον προγραμματισμό.

Γιατί να χρησιμοποιήσετε τις αλλαγές προϋπολογισμού στο Google Ads

1. Διαχωρισμός κυκλοφορίας

Αυτή η λειτουργία επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να αποφασίζουν ποιο τμήμα επισκεψιμότητας θα κατευθύνουν στην αρχική καμπάνια και ποιο τμήμα στη νέα καμπάνια μέγιστης απόδοσης. Αυτό σας δίνει τον έλεγχο των δοκιμών και καλύτερη δυνατότητα ανάλυσης της απόδοσης.

2. ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΕΣ ΣΤΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑ

Η Google επισημαίνει τις καμπάνιες με επαρκή δεδομένα ιστορικού ως “Προτεινόμενα”. Αυτό σημαίνει ότι αυτές οι καμπάνιες έχουν τη δυνατότητα να παρέχουν αξιόπιστα αποτελέσματα που βασίζονται σε πειράματα.

3. Σαφής ανάλυση απόδοσης

Τα πειράματα προσφέρουν σαφή σύγκριση βασικών μετρήσεων, επιτρέποντας την καλύτερη κατανόηση των πλεονεκτημάτων της μετατόπισης προϋπολογισμών από τις αρχικές καμπάνιες στη μέγιστη απόδοση.

Google Ads Launches Budget Tests for Performance Max

Source: Depositphotos

Οφέλη για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Η ενημέρωση του Google Ads υπόσχεται χρήσιμα εργαλεία, για τη διευκόλυνση της διαχείρισης καμπάνιας και την αποτελεσματικότερη χρήση του προϋπολογισμού. Οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ θα πρέπει να κατανοούν καλύτερα την απόδοση των διαφημίσεων και να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις σχετικά με τη μελλοντική διαφήμιση. Ας δούμε τα αναμενόμενα πλεονεκτήματα:

Βελτιστοποίηση προϋπολογισμού με βάση την απόδοση

Μέσω της ανάλυσης δεδομένων, μπορείτε να προσδιορίσετε με ακρίβεια ποιες καμπάνιες αποφέρουν τα καλύτερα αποτελέσματα. Αυτό σας επιτρέπει να μεταφέρετε τους προϋπολογισμούς εκεί όπου έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο, διασφαλίζοντας τη μέγιστη απόδοση διαφημιστικής επένδυσης (ROAS).

Σύνθετες επιλογές στόχευσης και βελτιστοποίησης

Το Performance Max προσφέρει καινοτόμα εργαλεία που απλοποιούν τη διαδικασία στόχευσης και βελτιστοποίησης καμπάνιας. Αυτές οι επιλογές επιτρέπουν πιο ακριβή στόχευση του κοινού σας, οδηγώντας σε πιο αποτελεσματική αφοσίωση πελατών.

Στρατηγικές αποφάσεις βάσει δεδομένων

Η ενημέρωση επιτρέπει πειράματα με στατιστικά σημαντικά αποτελέσματα. Αυτά τα δεδομένα παρέχουν στους εμπόρους αξιόπιστες πληροφορίες για τη λήψη αποφάσεων με βάση πραγματικά γεγονότα και όχι εκτιμήσεις.

Δοκιμή επιπτώσεων αλλαγής προϋπολογισμού

Τα εργαλεία προσομοίωσης επιτρέπουν τον έλεγχο του τρόπου με τον οποίο οι μεταβολές του προϋπολογισμού μεταξύ των καμπανιών θα επηρέαζαν τη συνολική απόδοση. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να μεγιστοποιήσετε την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας πριν κάνετε οποιεσδήποτε αλλαγές.

Η ενημέρωση έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο δυναμικό περιβάλλον ψηφιακής διαφήμισης και να τους βοηθήσει να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες που προσφέρει το Google Ads. Με αυτά τα εργαλεία, οι έμποροι μπορούν να επιτύχουν πιο αποτελεσματικά τους επιχειρηματικούς τους στόχους.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+