4 λεπτά για ανάγνωση

Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση

Το Google Ads κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει την αξιολόγηση των αλλαγών στον προϋπολογισμό από τις καμπάνιες δυναμικών διαφημίσεων αναζήτησης (DSA) ή τις καμπάνιες δικτύου προβολής σε καμπάνιες μέγιστης απόδοσης (PMax). Η ενημερωμένη έκδοση έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στην επίτευξη υψηλότερης απόδοσης και καλύτερων αποτελεσμάτων.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση
Πηγή: Depositphotos

Οι καμπάνιες μέγιστης απόδοσης είναι γνωστές για την ικανότητά τους να χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για βελτιστοποίηση σε όλα τα κανάλια. Αυτό τους καθιστά ένα ισχυρό εργαλείο για την προσέγγιση πελατών και την αύξηση των μετατροπών. Με τη νέα μέθοδο, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να προσομοιώσουν τον πιθανό αντίκτυπο των αλλαγών στον προϋπολογισμό, επιτρέποντάς τους να λαμβάνουν αποφάσεις βάσει δεδομένων και να μεγιστοποιούν την απόδοση της επένδυσής τους.

Πώς να αλλάξετε τους προϋπολογισμούς στη μέγιστη απόδοση

Για να ελέγξετε την αποτελεσματικότητα των αλλαγών προϋπολογισμού, ακολουθήστε τα εξής βήματα:

  • Κάντε κλικ στο εικονίδιο Καμπάνιες στον λογαριασμό σας Google Ads και μεταβείτε στη σελίδα Πειράματα.
  • Κάντε κλικ στο κουμπί “+” και ξεκινήστε ένα νέο πείραμα Performance Max.
  • Επιλέξτε μια κατάλληλη υπάρχουσα καμπάνια DSA ή Google Display Ads (GDA). Βεβαιωθείτε ότι είναι ενεργό και δεν αποτελεί μέρος άλλου πειράματος.
  • Διαχωρίστε το ποσοστό επισκεψιμότητας μεταξύ ελέγχου (DSA ή GDA) και δοκιμαστικής καμπάνιας (Μέγιστη απόδοση).
  • Δημιουργήστε μια νέα καμπάνια μέγιστης απόδοσης, η οποία θα χρησιμεύσει ως ομάδα δοκιμής. Βεβαιωθείτε ότι τα δημιουργικά, οι προϋπολογισμοί και οι στρατηγικές υποβολής προσφορών έχουν οριστεί για την υποστήριξη των στόχων σας.
  • Ελέγξτε τα στοιχεία, τον προϋπολογισμό και τις ρυθμίσεις προσφορών στη ροή μετεγκατάστασης. Όταν είστε ικανοποιημένοι, κάντε κλικ στην επιλογή Δημιουργία πειράματος.
  • Μετονομάστε το πείραμα και ορίστε ημερομηνίες έναρξης και λήξης πριν από τον προγραμματισμό.

Γιατί να χρησιμοποιήσετε τις αλλαγές προϋπολογισμού στο Google Ads

1. Διαχωρισμός κυκλοφορίας

Αυτή η λειτουργία επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να αποφασίζουν ποιο τμήμα επισκεψιμότητας θα κατευθύνουν στην αρχική καμπάνια και ποιο τμήμα στη νέα καμπάνια μέγιστης απόδοσης. Αυτό σας δίνει τον έλεγχο των δοκιμών και καλύτερη δυνατότητα ανάλυσης της απόδοσης.

2. ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΕΣ ΣΤΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑ

Η Google επισημαίνει τις καμπάνιες με επαρκή δεδομένα ιστορικού ως “Προτεινόμενα”. Αυτό σημαίνει ότι αυτές οι καμπάνιες έχουν τη δυνατότητα να παρέχουν αξιόπιστα αποτελέσματα που βασίζονται σε πειράματα.

3. Σαφής ανάλυση απόδοσης

Τα πειράματα προσφέρουν σαφή σύγκριση βασικών μετρήσεων, επιτρέποντας την καλύτερη κατανόηση των πλεονεκτημάτων της μετατόπισης προϋπολογισμών από τις αρχικές καμπάνιες στη μέγιστη απόδοση.

Google Ads Launches Budget Tests for Performance Max

Source: Depositphotos

Οφέλη για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Η ενημέρωση του Google Ads υπόσχεται χρήσιμα εργαλεία, για τη διευκόλυνση της διαχείρισης καμπάνιας και την αποτελεσματικότερη χρήση του προϋπολογισμού. Οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ θα πρέπει να κατανοούν καλύτερα την απόδοση των διαφημίσεων και να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις σχετικά με τη μελλοντική διαφήμιση. Ας δούμε τα αναμενόμενα πλεονεκτήματα:

Βελτιστοποίηση προϋπολογισμού με βάση την απόδοση

Μέσω της ανάλυσης δεδομένων, μπορείτε να προσδιορίσετε με ακρίβεια ποιες καμπάνιες αποφέρουν τα καλύτερα αποτελέσματα. Αυτό σας επιτρέπει να μεταφέρετε τους προϋπολογισμούς εκεί όπου έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο, διασφαλίζοντας τη μέγιστη απόδοση διαφημιστικής επένδυσης (ROAS).

Σύνθετες επιλογές στόχευσης και βελτιστοποίησης

Το Performance Max προσφέρει καινοτόμα εργαλεία που απλοποιούν τη διαδικασία στόχευσης και βελτιστοποίησης καμπάνιας. Αυτές οι επιλογές επιτρέπουν πιο ακριβή στόχευση του κοινού σας, οδηγώντας σε πιο αποτελεσματική αφοσίωση πελατών.

Στρατηγικές αποφάσεις βάσει δεδομένων

Η ενημέρωση επιτρέπει πειράματα με στατιστικά σημαντικά αποτελέσματα. Αυτά τα δεδομένα παρέχουν στους εμπόρους αξιόπιστες πληροφορίες για τη λήψη αποφάσεων με βάση πραγματικά γεγονότα και όχι εκτιμήσεις.

Δοκιμή επιπτώσεων αλλαγής προϋπολογισμού

Τα εργαλεία προσομοίωσης επιτρέπουν τον έλεγχο του τρόπου με τον οποίο οι μεταβολές του προϋπολογισμού μεταξύ των καμπανιών θα επηρέαζαν τη συνολική απόδοση. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να μεγιστοποιήσετε την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας πριν κάνετε οποιεσδήποτε αλλαγές.

Η ενημέρωση έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο δυναμικό περιβάλλον ψηφιακής διαφήμισης και να τους βοηθήσει να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες που προσφέρει το Google Ads. Με αυτά τα εργαλεία, οι έμποροι μπορούν να επιτύχουν πιο αποτελεσματικά τους επιχειρηματικούς τους στόχους.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console

Η Google κυκλοφόρησε νέα τεκμηρίωση που ενισχύει την ενσωμάτωση δεδομένων από το Google Analytics (GA4) και το Search Console για καλύτερη απόδοση ιστότοπου και ανάλυση SEO. Αυτή η ενημέρωση θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από εταιρείες που επιθυμούν να αυξήσουν την οργανική επισκεψιμότητα και να βελτιώσουν την εμπειρία των χρηστών.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland
3 λεπτά για ανάγνωση

Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland

Το BuzzFeed ανακοίνωσε τη δουλειά του σε μια αυτόνομη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων ως λύση στα σημερινά ζητήματα τοξικότητας στο διαδίκτυο. Η εταιρεία ξεκίνησε την πρώτη της κίνηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω του ψυχαγωγικού περιεχομένου και της πλατφόρμας που βασίζεται σε κουίζ, όπως ανέφερε η Semafor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο: Η Amazon οδηγεί τον παγκόσμιο αγώνα 360 δισεκατομμυρίων δολαρίων
2 λεπτά για ανάγνωση

Διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο: Η Amazon οδηγεί τον παγκόσμιο αγώνα 360 δισεκατομμυρίων δολαρίων

Τα παγκόσμια δεδομένα ηλεκτρονικού εμπορίου από την ECDB δείχνουν ότι η Amazon και η Alibaba αποτελούν τις κορυφαίες οντότητες στο διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο. Η Amazon πέτυχε 360 δισεκατομμύρια δολάρια σε διασυνοριακό GMV το 2023, σύμφωνα με την ECDB, διατηρώντας παράλληλα ανώτερη παγκόσμια εμβέλεια και ικανοποίηση πελατών, που ισούται με το ΑΕΠ της Αιγύπτου.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+