Τι σημαίνει αυτό για τους διαφημιζόμενους;
Αν χρησιμοποιείτε το Google Ads Creative Studio για την προσαρμογή διαφημίσεων στο YouTube ή στις διαφημίσεις προβολής, θα πρέπει να μεταβείτε σε εναλλακτικά εργαλεία ή να συνεργαστείτε με τρίτα μέρη. Η Google συνιστά να ξεκινήσετε αμέσως αυτήν την αλλαγή, για να διασφαλίσετε τη συνέχεια και την αποτελεσματικότητα των δημιουργικών καμπανιών σας.
Σημαντικές ημερομηνίες
- 28 Οκτωβρίου 2024: Τέλος δυνατότητας δημιουργίας νέων λογαριασμών.
- 17 Ιανουαρίου 2025: Δεν θα είναι δυνατή η δημιουργία νέων έργων ή η επανάληψη των υφιστάμενων.
- Τέλος Μαρτίου 2025: Η υπηρεσία θα διακοπεί εντελώς.
Μέχρι το τέλος Μαρτίου 2025, οι διαφημιζόμενοι εξακολουθούν να μπορούν να επεξεργάζονται και να εξάγουν υπάρχοντα έργα, να προσθέτουν νέα στοιχεία δημιουργικού και να διαχειρίζονται την πρόσβαση των χρηστών.
Για τις διαφημίσεις YouTube, η Google συνιστά να συνεργάζεστε με εξωτερικούς συνεργάτες δημιουργικού. Όσον αφορά τις διαφημίσεις προβολής, η υπηρεσία παραμένει διαθέσιμη τόσο για δυναμικές όσο και για στατικές ροές εργασίας, αλλά συνιστάται επίσης η εξέταση εξωτερικών δημιουργικών λύσεων.
Τι προσέφερε το Google Ads Creative Studio;
Το Google Ads Creative Studio ήταν μια ισχυρή λύση για τη δημιουργία εξατομικευμένων διαφημίσεων σε μεγάλη κλίμακα. Επέτρεψε την αυτόματη δημιουργία διαφορετικών εκδόσεων διαφημίσεων με βάση δημογραφικά στοιχεία, τοποθεσίες, γλώσσες ή περιβάλλοντα. Μέσω της κοινής χρήσης περιουσιακών στοιχείων και έργων, παρείχε εύκολη συνεργασία μεταξύ ομάδων. Θα μπορούσε επίσης να ενσωματώσει εργαλεία Google Ads, Campaign Manager 360 και Display &; Video 360 για αποτελεσματική διανομή διαφημίσεων.
Το εργαλείο ήταν ιδανικό για εταιρείες που χρειάζονται ευελιξία και επεκτασιμότητα στη δημιουργική παραγωγή, αλλά η Google συνιστά τώρα στους διαφημιζόμενους να αναζητήσουν εναλλακτικές λύσεις.
Πώς να προετοιμαστείτε για την αλλαγή;
- Ξεκινήστε να εξάγετε όλα τα υπάρχοντα δημιουργικά και έργα για να διασφαλίσετε την πρόσβαση στο υλικό σας μετά τον τερματισμό της υπηρεσίας.
- Προσδιορίστε εναλλακτικές πλατφόρμες ή συνεργάτες που μπορούν να αναλάβουν τις δημιουργικές ροές εργασίας σας.
- Επικοινωνήστε με τον Διαχειριστή του Λογαριασμού σας Google για υποστήριξη μετάβασης και κατάλληλες προτάσεις λύσεων.
Η διακοπή της υπηρεσίας απαιτεί από τους διαφημιζόμενους να προσαρμόσουν και να βελτιστοποιήσουν τις δημιουργικές διαδικασίες τους μέσω εξωτερικών εργαλείων ή συνεργασιών διαφημιστικών εταιρειών. Παρόλο που αυτή η αλλαγή μπορεί να αποτελέσει πρόκληση, ανοίγει επίσης ευκαιρίες για νέες λύσεις που θα υποστηρίξουν την αποτελεσματικότητα και την επεκτασιμότητα των καμπανιών σας στο μέλλον. Μην περιμένετε μέχρι την τελευταία στιγμή και ξεκινήστε τη μετάβαση σήμερα!