3 λεπτά για ανάγνωση

Το Google Ads Creative Studio θα διακόψει σύντομα τη λειτουργία του

Η Google ανακοίνωσε ότι το εργαλείο Google Ads Creative Studio θα λήξει έως τα τέλη Μαρτίου 2025. Με αυτό το βήμα, η εταιρεία θα επικεντρωθεί σε νέους τομείς ανάπτυξης και θα ενισχύσει τις συνεργασίες με δημιουργικά γραφεία για να επιτρέψει την υλοποίηση προσαρμοσμένων καμπανιών σε κλίμακα.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Google Ads Creative Studio θα διακόψει σύντομα τη λειτουργία του
Πηγή: searchenginejournal.com

Τι σημαίνει αυτό για τους διαφημιζόμενους;

Αν χρησιμοποιείτε το Google Ads Creative Studio για την προσαρμογή διαφημίσεων στο YouTube ή στις διαφημίσεις προβολής, θα πρέπει να μεταβείτε σε εναλλακτικά εργαλεία ή να συνεργαστείτε με τρίτα μέρη. Η Google συνιστά να ξεκινήσετε αμέσως αυτήν την αλλαγή, για να διασφαλίσετε τη συνέχεια και την αποτελεσματικότητα των δημιουργικών καμπανιών σας.

Σημαντικές ημερομηνίες

  • 28 Οκτωβρίου 2024: Τέλος δυνατότητας δημιουργίας νέων λογαριασμών.
  • 17 Ιανουαρίου 2025: Δεν θα είναι δυνατή η δημιουργία νέων έργων ή η επανάληψη των υφιστάμενων.
  • Τέλος Μαρτίου 2025: Η υπηρεσία θα διακοπεί εντελώς.

Μέχρι το τέλος Μαρτίου 2025, οι διαφημιζόμενοι εξακολουθούν να μπορούν να επεξεργάζονται και να εξάγουν υπάρχοντα έργα, να προσθέτουν νέα στοιχεία δημιουργικού και να διαχειρίζονται την πρόσβαση των χρηστών.

Για τις διαφημίσεις YouTube, η Google συνιστά να συνεργάζεστε με εξωτερικούς συνεργάτες δημιουργικού. Όσον αφορά τις διαφημίσεις προβολής, η υπηρεσία παραμένει διαθέσιμη τόσο για δυναμικές όσο και για στατικές ροές εργασίας, αλλά συνιστάται επίσης η εξέταση εξωτερικών δημιουργικών λύσεων.

Τι προσέφερε το Google Ads Creative Studio;

Το Google Ads Creative Studio ήταν μια ισχυρή λύση για τη δημιουργία εξατομικευμένων διαφημίσεων σε μεγάλη κλίμακα. Επέτρεψε την αυτόματη δημιουργία διαφορετικών εκδόσεων διαφημίσεων με βάση δημογραφικά στοιχεία, τοποθεσίες, γλώσσες ή περιβάλλοντα. Μέσω της κοινής χρήσης περιουσιακών στοιχείων και έργων, παρείχε εύκολη συνεργασία μεταξύ ομάδων. Θα μπορούσε επίσης να ενσωματώσει εργαλεία Google Ads, Campaign Manager 360 και Display &; Video 360 για αποτελεσματική διανομή διαφημίσεων.

Το εργαλείο ήταν ιδανικό για εταιρείες που χρειάζονται ευελιξία και επεκτασιμότητα στη δημιουργική παραγωγή, αλλά η Google συνιστά τώρα στους διαφημιζόμενους να αναζητήσουν εναλλακτικές λύσεις.

Πώς να προετοιμαστείτε για την αλλαγή;

  1. Ξεκινήστε να εξάγετε όλα τα υπάρχοντα δημιουργικά και έργα για να διασφαλίσετε την πρόσβαση στο υλικό σας μετά τον τερματισμό της υπηρεσίας.
  2. Προσδιορίστε εναλλακτικές πλατφόρμες ή συνεργάτες που μπορούν να αναλάβουν τις δημιουργικές ροές εργασίας σας.
  3. Επικοινωνήστε με τον Διαχειριστή του Λογαριασμού σας Google για υποστήριξη μετάβασης και κατάλληλες προτάσεις λύσεων.

Η διακοπή της υπηρεσίας απαιτεί από τους διαφημιζόμενους να προσαρμόσουν και να βελτιστοποιήσουν τις δημιουργικές διαδικασίες τους μέσω εξωτερικών εργαλείων ή συνεργασιών διαφημιστικών εταιρειών. Παρόλο που αυτή η αλλαγή μπορεί να αποτελέσει πρόκληση, ανοίγει επίσης ευκαιρίες για νέες λύσεις που θα υποστηρίξουν την αποτελεσματικότητα και την επεκτασιμότητα των καμπανιών σας στο μέλλον. Μην περιμένετε μέχρι την τελευταία στιγμή και ξεκινήστε τη μετάβαση σήμερα!

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console

Η Google κυκλοφόρησε νέα τεκμηρίωση που ενισχύει την ενσωμάτωση δεδομένων από το Google Analytics (GA4) και το Search Console για καλύτερη απόδοση ιστότοπου και ανάλυση SEO. Αυτή η ενημέρωση θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από εταιρείες που επιθυμούν να αυξήσουν την οργανική επισκεψιμότητα και να βελτιώσουν την εμπειρία των χρηστών.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland
3 λεπτά για ανάγνωση

Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland

Το BuzzFeed ανακοίνωσε τη δουλειά του σε μια αυτόνομη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων ως λύση στα σημερινά ζητήματα τοξικότητας στο διαδίκτυο. Η εταιρεία ξεκίνησε την πρώτη της κίνηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω του ψυχαγωγικού περιεχομένου και της πλατφόρμας που βασίζεται σε κουίζ, όπως ανέφερε η Semafor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο: Η Amazon οδηγεί τον παγκόσμιο αγώνα 360 δισεκατομμυρίων δολαρίων
2 λεπτά για ανάγνωση

Διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο: Η Amazon οδηγεί τον παγκόσμιο αγώνα 360 δισεκατομμυρίων δολαρίων

Τα παγκόσμια δεδομένα ηλεκτρονικού εμπορίου από την ECDB δείχνουν ότι η Amazon και η Alibaba αποτελούν τις κορυφαίες οντότητες στο διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο. Η Amazon πέτυχε 360 δισεκατομμύρια δολάρια σε διασυνοριακό GMV το 2023, σύμφωνα με την ECDB, διατηρώντας παράλληλα ανώτερη παγκόσμια εμβέλεια και ικανοποίηση πελατών, που ισούται με το ΑΕΠ της Αιγύπτου.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+