2 λεπτά για ανάγνωση

Το Google Gemini AI προσθέτει 40 γλώσσες

Σε μια κίνηση που πρόκειται να μεταμορφώσει την παγκόσμια προσβασιμότητα AI, η Google έχει αναπτύξει μια σημαντική βελτίωση στις ερευνητικές δυνατότητες του Gemini. Η βασική πρόοδος; Μια τεράστια επέκταση που φέρνει ερευνητικά εργαλεία που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη σε ομιλητές 40 επιπλέον γλωσσών.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Google Gemini AI προσθέτει 40 γλώσσες
Πηγή: Depositphotos

Πίσω από την τεχνολογία

Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά εργαλεία μετάφρασης, αυτή η ενημέρωση ενσωματώνει την επεξεργασία της μητρικής γλώσσας σε κάθε βήμα, από την αρχική κατανόηση ερωτήματος έως την τελική δημιουργία αναφορών.

«Δεν μεταφράζουμε απλώς αποτελέσματα», εξηγεί ο HyunJeong Choe, Διευθυντής Μηχανικής. «Κάθε γλωσσική έκδοση λειτουργεί με βαθιά κατανόηση των γλωσσικών αποχρώσεων της».

Παγκόσμια εφαρμογή

Η ανάπτυξη καλύπτει ένα εντυπωσιακό γλωσσικό φάσμα:

  • Ολόκληρη η γλωσσική βάση της Ευρωπαϊκής Ένωσης
  • Μεγάλες ασιατικές αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, της Ιαπωνίας και της Κορέας
  • Αναδυόμενοι τεχνολογικοί κόμβοι σε όλη τη Νότια Ασία
  • Βασικές γλώσσες της Αφρικής και της Μέσης Ανατολής

Καινοτομία Ποιοτικού Ελέγχου

Η ομάδα διεθνών αγορών του Jules Walter πρωτοστάτησε σε μια νέα προσέγγιση στην ακρίβεια: άμεση συνεργασία με ειδικούς τεχνητής νοημοσύνης σε κάθε περιοχή. Αυτό διασφαλίζει ότι το πολιτιστικό πλαίσιο παραμένει άθικτο παράλληλα με την τεχνική ακρίβεια.

Αντίκτυπος στην αγορά

Πρόσφατες αναλύσεις αποκαλύπτουν αύξηση 30% στη ζήτηση για πολύγλωσσα εργαλεία AI από το 2020, γεγονός που υποδηλώνει ότι ο χρόνος της Google ευθυγραμμίζεται απόλυτα με τις ανάγκες της παγκόσμιας αγοράς. Οι premium συνδρομητές στο Google One AI έχουν πλέον πρόσβαση σε αυτές τις βελτιωμένες δυνατότητες έρευνας.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Εξέλιξη τηλεόρασης: Αλλαγή συνηθειών προβολής και επιπτώσεις επωνυμίας

Πώς παρακολουθούν οι άνθρωποι περιεχόμενο βίντεο σήμερα; Τι θεωρούν «τηλεόραση» και πού λειτουργεί καλύτερα η διαφήμιση; Το CTV (Connected TV) δεν είναι ακόμη το επίκεντρο της προσοχής για το ηλεκτρονικό μας εμπόριο, αλλά οι εξελίξεις στο εξωτερικό δείχνουν ότι αυτό θα μπορούσε σύντομα να αλλάξει. Μια νέα μελέτη από το RTL AdAlliance προσφέρει σαφή δεδομένα […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+