
Έμφαση στη δυνατότητα κοινής χρήσης
Ο επικεφαλής των κοινωνικών δικτύων, Instagram, Adam Mosseri, τόνισε ο ίδιος τη σημασία του κοινόχρηστου περιεχομένου. Δεδομένης της σημαντικής αύξησης της αφοσίωσης των χρηστών μέσω άμεσων μηνυμάτων, το Instagram αποφάσισε να δώσει προτεραιότητα στο περιεχόμενο που θα εξαπλωθεί μέσω μηνυμάτων.
Ο Mosseri συμβουλεύει τους δημιουργούς να ενσωματώσουν φυσικά την κοινή χρήση στο περιεχόμενό τους. Αυτή η μετατόπιση υπογραμμίζεται από τον νέο αριθμό προβολών “απεσταλμένων” που εισάγει ευρύτερα το Instagram μετά από ένα χρόνο δοκιμών.
“Μην το πιέζετε ως δημιουργός, αλλά αν μπορείτε, σκεφτείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που οι άνθρωποι θα ήθελαν να στείλουν σε έναν φίλο, κάποιον που τους ενδιαφέρει, όταν δημιουργείτε περιεχόμενο και αυτό θα σας βοηθήσει να αυξήσετε την προσέγγιση χρηστών με την πάροδο του χρόνου”.
Για να δημιουργήσετε περιεχόμενο που ενθαρρύνει την κοινή χρήση, είναι σημαντικό να κατανοήσετε τα ερεθίσματα πίσω από τη συμπεριφορά των χρηστών. Και αυτά είναι συναισθήματα.
Πώς να χρησιμοποιήσετε νέα στοιχεία στη στρατηγική σας:
- Εμπνεύστε και διασκεδάστε: Εστιάστε στη δημιουργία εμπνευσμένου, ενδιαφέροντος και αστείου περιεχομένου. Το θετικό περιεχόμενο που προκαλεί θαυμασμό και ευτυχία είναι πιο πιθανό να κοινοποιηθεί.
- Συναισθηματική σύνδεση: Ενσωματώστε στοιχεία έκπληξης για να αυξήσετε τον θετικό συναισθηματικό αντίκτυπο του περιεχομένου σας και να αυξήσετε την πιθανότητα κοινής χρήσης του.
- Κοινός στόχος: Η Meta θέλει να προωθήσει θετικές εμπειρίες χρήστη. Η ευθυγράμμιση του περιεχομένου σας με αυτούς τους στόχους μπορεί να συμβάλει στην αύξηση της αφοσίωσης.
Διανομή μακρύτερων κυλίνδρων
Το Instagram, το κοινωνικό δίκτυο, έχει επίσης διευκρινίσει τη στάση του σχετικά με τη διανομή μεγαλύτερων τροχών. Παρά τις αρχικές ασάφειες, η πλατφόρμα επιβεβαίωσε ότι ενώ οι χρήστες μπορούν να δημοσιεύσουν Reels περισσότερο από 90 δευτερόλεπτα, τα μεγαλύτερα κλιπ δεν θα συνιστώνται στις ενότητες Explore ή Reels.
Από τη μία πλευρά, το Instagram απλοποιεί τη διαδικασία μεταφόρτωσης, αλλά επηρεάζει σημαντικά την πιθανή προσέγγιση. Η πλατφόρμα υπερασπίζεται τον εαυτό της με αποτελέσματα ερευνών που δείχνουν ότι οι χρήστες προτιμούν μικρότερα κλιπ σε αυτούς τους χώρους προτάσεων. Το μεγαλύτερο περιεχόμενο τείνει απλώς να μειώνει τη συνολική αφοσίωση.