2 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram αλλάζει αλγόριθμους: Εστίαση στη μεταδοτικότητα και το μήκος των τροχών

Το Instagram κυκλοφόρησε δύο αλλαγές αλγορίθμων σε σύντομο χρονικό διάστημα. Μείνετε ενημερωμένοι και βελτιστοποιήστε τις στρατηγικές σας.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Instagram αλλάζει αλγόριθμους: Εστίαση στη μεταδοτικότητα και το μήκος των τροχών
Πηγή: Depositphotos

Έμφαση στη δυνατότητα κοινής χρήσης

Ο επικεφαλής των κοινωνικών δικτύων, Instagram, Adam Mosseri, τόνισε ο ίδιος τη σημασία του κοινόχρηστου περιεχομένου. Δεδομένης της σημαντικής αύξησης της αφοσίωσης των χρηστών μέσω άμεσων μηνυμάτων, το Instagram αποφάσισε να δώσει προτεραιότητα στο περιεχόμενο που θα εξαπλωθεί μέσω μηνυμάτων.

Ο Mosseri συμβουλεύει τους δημιουργούς να ενσωματώσουν φυσικά την κοινή χρήση στο περιεχόμενό τους. Αυτή η μετατόπιση υπογραμμίζεται από τον νέο αριθμό προβολών “απεσταλμένων” που εισάγει ευρύτερα το Instagram μετά από ένα χρόνο δοκιμών.

“Μην το πιέζετε ως δημιουργός, αλλά αν μπορείτε, σκεφτείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που οι άνθρωποι θα ήθελαν να στείλουν σε έναν φίλο, κάποιον που τους ενδιαφέρει, όταν δημιουργείτε περιεχόμενο και αυτό θα σας βοηθήσει να αυξήσετε την προσέγγιση χρηστών με την πάροδο του χρόνου”.

Για να δημιουργήσετε περιεχόμενο που ενθαρρύνει την κοινή χρήση, είναι σημαντικό να κατανοήσετε τα ερεθίσματα πίσω από τη συμπεριφορά των χρηστών. Και αυτά είναι συναισθήματα.

Πώς να χρησιμοποιήσετε νέα στοιχεία στη στρατηγική σας:

  • Εμπνεύστε και διασκεδάστε: Εστιάστε στη δημιουργία εμπνευσμένου, ενδιαφέροντος και αστείου περιεχομένου. Το θετικό περιεχόμενο που προκαλεί θαυμασμό και ευτυχία είναι πιο πιθανό να κοινοποιηθεί.
  • Συναισθηματική σύνδεση: Ενσωματώστε στοιχεία έκπληξης για να αυξήσετε τον θετικό συναισθηματικό αντίκτυπο του περιεχομένου σας και να αυξήσετε την πιθανότητα κοινής χρήσης του.
  • Κοινός στόχος: Η Meta θέλει να προωθήσει θετικές εμπειρίες χρήστη. Η ευθυγράμμιση του περιεχομένου σας με αυτούς τους στόχους μπορεί να συμβάλει στην αύξηση της αφοσίωσης.

Διανομή μακρύτερων κυλίνδρων

Το Instagram, το κοινωνικό δίκτυο, έχει επίσης διευκρινίσει τη στάση του σχετικά με τη διανομή μεγαλύτερων τροχών. Παρά τις αρχικές ασάφειες, η πλατφόρμα επιβεβαίωσε ότι ενώ οι χρήστες μπορούν να δημοσιεύσουν Reels περισσότερο από 90 δευτερόλεπτα, τα μεγαλύτερα κλιπ δεν θα συνιστώνται στις ενότητες Explore ή Reels.

Από τη μία πλευρά, το Instagram απλοποιεί τη διαδικασία μεταφόρτωσης, αλλά επηρεάζει σημαντικά την πιθανή προσέγγιση. Η πλατφόρμα υπερασπίζεται τον εαυτό της με αποτελέσματα ερευνών που δείχνουν ότι οι χρήστες προτιμούν μικρότερα κλιπ σε αυτούς τους χώρους προτάσεων. Το μεγαλύτερο περιεχόμενο τείνει απλώς να μειώνει τη συνολική αφοσίωση.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια
3 λεπτά για ανάγνωση

Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια

Η αστυνομία συνέλαβε τέσσερα άτομα ηλικίας 17-20 ετών σε σχέση με καταστροφικές κυβερνοεπιθέσεις που γονάτισαν μεγάλους λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι ύποπτοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες όπως εκβιασμό, ξέπλυμα χρήματος και συμμετοχή σε οργανωμένο έγκλημα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ
3 λεπτά για ανάγνωση

Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ

Από τον Ιούνιο του 2026, κάθε διαδικτυακός λιανοπωλητής στη Γερμανία πρέπει να περιλαμβάνει ένα εμφανές κουμπί “Ακύρωση σύμβασης” που λειτουργεί με ένα μόνο κλικ. Το γερμανικό υπουργείο Δικαιοσύνης το αποκαλεί προστασία των καταναλωτών – αλλά οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το αποκαλούν περιττή γραφειοκρατία.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος

Κάτι άγριο συμβαίνει στο TikTok τον τελευταίο καιρό. Το Lidl, το γερμανικό εκπτωτικό σούπερ μάρκετ, ρίχνει περιορισμένα προϊόντα στο TikTok Shop και εξαντλούνται πιο γρήγορα από ποτέ. Οι σοκολάτες τους στο Ντουμπάι – αυτές οι γεμάτες φιστίκια που όλοι έχουν εμμονή – πουλούσαν 72 μπάρες κάθε δευτερόλεπτο και εξαντλήθηκαν σε 90 λεπτά. Σε κανονικές τιμές. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU