3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram αποκαλύπτει στρατηγικές προτεραιότητες για το 2025

Μετά από μια εβδομάδα αλλαγών πολιτικής σε επίπεδο Meta και έντονων συζητήσεων γύρω από την αποδεκτή ομιλία, το Instagram αποκαλύπτει στρατηγικές προτεραιότητες. Ο διευθύνων σύμβουλος Adam Mosseri περιγράφει το φιλόδοξο όραμα της πλατφόρμας για το 2025, εστιάζοντας σε μεγάλο βαθμό σε νέα δημιουργικά εργαλεία και βελτιωμένες συνδέσεις χρηστών.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Instagram αποκαλύπτει στρατηγικές προτεραιότητες για το 2025
Πηγή: Depositphotos

Αγκαλιάζοντας την τεχνητή νοημοσύνη για την ενίσχυση των δημιουργικών εργαλείων

Η πλατφόρμα έχει δεσμευτεί να αλλάξει σημαντικά τα εργαλεία της όσον αφορά τη δημιουργικότητα.

«Το Instagram βασίστηκε πραγματικά στην ιδέα να επιτρέπεται σε οποιονδήποτε να μοιράζεται κάτι δημιουργικό που ήταν περήφανος να μοιραστεί και έτσι θέλουμε να το διπλασιάσουμε διασφαλίζοντας ότι τα δημιουργικά μας εργαλεία είναι τα καλύτερα στην κατηγορία τους σε όλους τους τομείς, κάτι που δεν είναι αυτή τη στιγμή», λέει ο Mosseri.

Τονίζει ότι οι τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης θα βελτιώσουν τα τρέχοντα εργαλεία τους για να βοηθήσουν τους δημιουργούς να παράγουν περιεχόμενο υψηλότερου επιπέδου. Το Instagram άρχισε να προτιμά μικρότερους δημιουργούς από τους συγκεντρωτές περιεχομένου τον Απρίλιο του περασμένου έτους, γεγονός που ακολουθήθηκε από σημαντικές αλγοριθμικές αλλαγές.

Τα μηνύματα αναδεικνύονται ως ο κύριος τρόπος κοινής χρήσης περιεχομένου

Ο δεύτερος βασικός πυλώνας είναι η επικοινωνία με τον χρήστη. Παραδόξως, το κύριο κανάλι της πλατφόρμας για την κοινή χρήση περιεχομένου είναι τώρα η ανταλλαγή μηνυμάτων. Αυτή η έρευνα αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζονται οι συμβατικές μετρήσεις επιτυχίας. Η άμεση επικοινωνία γίνεται όλο και πιο σημαντική από τα likes και τους οπαδούς.

“Όσον αφορά τη σύνδεση με φίλους, διπλασιάζουμε τα μηνύματα, τα οποία, παρεμπιπτόντως, είναι ο κύριος τρόπος που μοιράζονται οι άνθρωποι στο Instagram σήμερα, παρόλο που πολλοί άνθρωποι δεν μας σκέφτονται έτσι”, δήλωσε ο Mosseri αναφερόμενος στην έμφαση των μηνυμάτων στην πλατφόρμα.

Είναι ενδιαφέρον ότι πάνω από το ήμισυ του περιεχομένου στις ροές Instagram προέρχεται από συστάσεις AI, ιδιαίτερα από τη μορφή Reels, δεδομένων των πρόσφατων αλλαγών στις πολιτικές της Meta σχετικά με την αποδεκτή ομιλία και τον έλεγχο γεγονότων. Σύμφωνα με τον Mosseri, η πλατφόρμα σκοπεύει να δοκιμάσει νέους τρόπους αλληλεπίδρασης των χρηστών.

Οι παράγοντες επιτυχίας περιεχομένου αλλάζουν με τη συμπεριφορά των χρηστών

Αν και δεν είναι ακόμα σαφές πώς να κατηγοριοποιήσετε το περιεχόμενο που δημιουργείται από AI, οι δημιουργοί περιεχομένου θα πρέπει να συνεχίσουν να δίνουν προτεραιότητα στην πρωτοτυπία. Σύμφωνα με έρευνες, το πιο πιθανό περιεχόμενο να γίνει viral και να αυξήσει τις μετατροπές είναι αυτό που προκαλεί συναισθήματα κυριαρχίας, διέγερσης και ευχαρίστησης.

Αυτές οι τροποποιήσεις συμπίπτουν με μια σημαντική αλλαγή στη συμπεριφορά των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η οποία κινείται προς πιο ιδιωτικές μεθόδους κοινής χρήσης περιεχομένου.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+