3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram αποκαλύπτει στρατηγικές προτεραιότητες για το 2025

Μετά από μια εβδομάδα αλλαγών πολιτικής σε επίπεδο Meta και έντονων συζητήσεων γύρω από την αποδεκτή ομιλία, το Instagram αποκαλύπτει στρατηγικές προτεραιότητες. Ο διευθύνων σύμβουλος Adam Mosseri περιγράφει το φιλόδοξο όραμα της πλατφόρμας για το 2025, εστιάζοντας σε μεγάλο βαθμό σε νέα δημιουργικά εργαλεία και βελτιωμένες συνδέσεις χρηστών.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Instagram αποκαλύπτει στρατηγικές προτεραιότητες για το 2025
Πηγή: Depositphotos

Αγκαλιάζοντας την τεχνητή νοημοσύνη για την ενίσχυση των δημιουργικών εργαλείων

Η πλατφόρμα έχει δεσμευτεί να αλλάξει σημαντικά τα εργαλεία της όσον αφορά τη δημιουργικότητα.

«Το Instagram βασίστηκε πραγματικά στην ιδέα να επιτρέπεται σε οποιονδήποτε να μοιράζεται κάτι δημιουργικό που ήταν περήφανος να μοιραστεί και έτσι θέλουμε να το διπλασιάσουμε διασφαλίζοντας ότι τα δημιουργικά μας εργαλεία είναι τα καλύτερα στην κατηγορία τους σε όλους τους τομείς, κάτι που δεν είναι αυτή τη στιγμή», λέει ο Mosseri.

Τονίζει ότι οι τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης θα βελτιώσουν τα τρέχοντα εργαλεία τους για να βοηθήσουν τους δημιουργούς να παράγουν περιεχόμενο υψηλότερου επιπέδου. Το Instagram άρχισε να προτιμά μικρότερους δημιουργούς από τους συγκεντρωτές περιεχομένου τον Απρίλιο του περασμένου έτους, γεγονός που ακολουθήθηκε από σημαντικές αλγοριθμικές αλλαγές.

Τα μηνύματα αναδεικνύονται ως ο κύριος τρόπος κοινής χρήσης περιεχομένου

Ο δεύτερος βασικός πυλώνας είναι η επικοινωνία με τον χρήστη. Παραδόξως, το κύριο κανάλι της πλατφόρμας για την κοινή χρήση περιεχομένου είναι τώρα η ανταλλαγή μηνυμάτων. Αυτή η έρευνα αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζονται οι συμβατικές μετρήσεις επιτυχίας. Η άμεση επικοινωνία γίνεται όλο και πιο σημαντική από τα likes και τους οπαδούς.

“Όσον αφορά τη σύνδεση με φίλους, διπλασιάζουμε τα μηνύματα, τα οποία, παρεμπιπτόντως, είναι ο κύριος τρόπος που μοιράζονται οι άνθρωποι στο Instagram σήμερα, παρόλο που πολλοί άνθρωποι δεν μας σκέφτονται έτσι”, δήλωσε ο Mosseri αναφερόμενος στην έμφαση των μηνυμάτων στην πλατφόρμα.

Είναι ενδιαφέρον ότι πάνω από το ήμισυ του περιεχομένου στις ροές Instagram προέρχεται από συστάσεις AI, ιδιαίτερα από τη μορφή Reels, δεδομένων των πρόσφατων αλλαγών στις πολιτικές της Meta σχετικά με την αποδεκτή ομιλία και τον έλεγχο γεγονότων. Σύμφωνα με τον Mosseri, η πλατφόρμα σκοπεύει να δοκιμάσει νέους τρόπους αλληλεπίδρασης των χρηστών.

Οι παράγοντες επιτυχίας περιεχομένου αλλάζουν με τη συμπεριφορά των χρηστών

Αν και δεν είναι ακόμα σαφές πώς να κατηγοριοποιήσετε το περιεχόμενο που δημιουργείται από AI, οι δημιουργοί περιεχομένου θα πρέπει να συνεχίσουν να δίνουν προτεραιότητα στην πρωτοτυπία. Σύμφωνα με έρευνες, το πιο πιθανό περιεχόμενο να γίνει viral και να αυξήσει τις μετατροπές είναι αυτό που προκαλεί συναισθήματα κυριαρχίας, διέγερσης και ευχαρίστησης.

Αυτές οι τροποποιήσεις συμπίπτουν με μια σημαντική αλλαγή στη συμπεριφορά των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η οποία κινείται προς πιο ιδιωτικές μεθόδους κοινής χρήσης περιεχομένου.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console

Η Google κυκλοφόρησε νέα τεκμηρίωση που ενισχύει την ενσωμάτωση δεδομένων από το Google Analytics (GA4) και το Search Console για καλύτερη απόδοση ιστότοπου και ανάλυση SEO. Αυτή η ενημέρωση θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από εταιρείες που επιθυμούν να αυξήσουν την οργανική επισκεψιμότητα και να βελτιώσουν την εμπειρία των χρηστών.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland
3 λεπτά για ανάγνωση

Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland

Το BuzzFeed ανακοίνωσε τη δουλειά του σε μια αυτόνομη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων ως λύση στα σημερινά ζητήματα τοξικότητας στο διαδίκτυο. Η εταιρεία ξεκίνησε την πρώτη της κίνηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω του ψυχαγωγικού περιεχομένου και της πλατφόρμας που βασίζεται σε κουίζ, όπως ανέφερε η Semafor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο: Η Amazon οδηγεί τον παγκόσμιο αγώνα 360 δισεκατομμυρίων δολαρίων
2 λεπτά για ανάγνωση

Διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο: Η Amazon οδηγεί τον παγκόσμιο αγώνα 360 δισεκατομμυρίων δολαρίων

Τα παγκόσμια δεδομένα ηλεκτρονικού εμπορίου από την ECDB δείχνουν ότι η Amazon και η Alibaba αποτελούν τις κορυφαίες οντότητες στο διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο. Η Amazon πέτυχε 360 δισεκατομμύρια δολάρια σε διασυνοριακό GMV το 2023, σύμφωνα με την ECDB, διατηρώντας παράλληλα ανώτερη παγκόσμια εμβέλεια και ικανοποίηση πελατών, που ισούται με το ΑΕΠ της Αιγύπτου.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+