1 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram αυξάνει το όριο σε μια ανάρτηση καρουζέλ σε 20 εικόνες και βίντεο

Το Instagram έχει επεκτείνει τον μέγιστο αριθμό εικόνων και βίντεο που μπορούν να ανεβάσουν οι χρήστες σε μία ανάρτηση καρουζέλ, εγγυημένα για να ενθουσιάσει τους λάτρεις της απόρριψης φωτογραφιών. Ο περιορισμός αυξήθηκε από 15 σε 20, επιτρέποντας έτσι στους χρήστες ακόμη μεγαλύτερη ελευθερία να διανέμουν το υλικό τους.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Instagram αυξάνει το όριο σε μια ανάρτηση καρουζέλ σε 20 εικόνες και βίντεο
Πηγή: Depositphotos

Αυτή η αναβάθμιση βελτιώνει τη λειτουργία καρουζέλ που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2017, η οποία έχειαυξηθεί σε δημοτικότητα κυρίως πρόσφατα. Η είδηση διέρρευσε μέσω επίσημων ιστοριών λογαριασμού στο Instagram.

Δεύτερη μόνο στους τροχούς, οι χωματερές φωτογραφιών έχουν γίνει μια από τις πιο μοντέρνες τάσεις περιεχομένου στο Instagram. Συνήθως άσχετες, αυτές οι αναρτήσεις περιλαμβάνουν μια συλλογή εικόνων που καταγράφουν τις εμπειρίες εβδομάδας ή διακοπών ενός χρήστη.

Η αύξηση σε 20 φωτογραφίες ταιριάζει με τις τελευταίες πρωτοβουλίες του Instagram για την υποστήριξη ομαδικών έργων και την πρόκληση άλλων υπηρεσιών όπως το TikTok. Αντίθετα, το κοινωνικό δίκτυο TikTok επιτρέπει στους χρήστες να δημοσιεύουν έως και 35 εικόνες σε μία μόνο ανάρτηση.

Αναμένεται να κυκλοφορήσει παγκοσμίως τις επόμενες ημέρες, ο νέος περιορισμός των 20 εικόνων προστίθεται στην αυξανόμενη λίστα χαρακτηριστικών που έχει εγκαταστήσει πρόσφατα το Instagram. Με αυτή τη μετατόπιση, οι άνθρωποι έχουν περισσότερη ελευθερία να μοιραστούν σε μια ενιαία, ολοκληρωμένη δημοσίευση των εμπειριών τους και να εκφραστούν.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
AI στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Τα ηλεκτρονικά καταστήματα παραβλέπουν πολύτιμες δυνατότητες
3 λεπτά για ανάγνωση

AI στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Τα ηλεκτρονικά καταστήματα παραβλέπουν πολύτιμες δυνατότητες

Καμία τεχνολογία δεν επηρεάζει επί του παρόντος τον επιχειρηματικό κόσμο τόσο βαθιά όσο η τεχνητή νοημοσύνη. Νέα εργαλεία αναδύονται συνεχώς και όλο και περισσότερες εταιρείες τα ενσωματώνουν στις διαδικασίες τους. Η τεχνητή νοημοσύνη κάνει επίσης κύματα στο ηλεκτρονικό εμπόριο – από τη δημιουργία περιεχομένου και τις προτάσεις προϊόντων έως τη βελτιωμένη υποστήριξη πελατών και την […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το μαθησιακό περιεχόμενο είναι Steamrolling Search
6 λεπτά για ανάγνωση

Το μαθησιακό περιεχόμενο είναι Steamrolling Search

Μέχρι πρόσφατα, ήταν απολύτως φυσικό να εισάγετε ερωτήσεις και ερωτήματα σε μια μηχανή αναζήτησης. Σήμερα, η κατάσταση έχει αλλάξει. Εκτός από την είσοδο της τεχνητής νοημοσύνης στο παιχνίδι, οι άνθρωποι αναζητούν όλο και περισσότερο απαντήσεις απευθείας στα κοινωνικά μέσα. Αντί για Google, ανοίγουν το TikTok ή το Instagram και περιμένουν γρήγορες, πρακτικές εξηγήσεις, ιδανικά με […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Οι καλύτεροι λιανοπωλητές ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο πρόκειται να φτάσουν τα 6.56 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι καλύτεροι λιανοπωλητές ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο πρόκειται να φτάσουν τα 6.56 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2025

Η τελευταία έκθεση Retail Week παρέχει νέες πληροφορίες για την αγορά σχετικά με τις μεγάλες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου. Η συνεχής αναζήτηση των καταναλωτών για οικονομικά αποδοτικές επιλογές αγορών οδήγησε κορυφαίους λιανοπωλητές να αναπτύξουν ψηφιακές στρατηγικές που φέρνουν με επιτυχία τους πελάτες πίσω στα εικονικά καλάθια αγορών τους. Η βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου συνεχίζει να επεκτείνεται ραγδαία, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+