5 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram βελτιώνει τις δυνατότητες DM

Το Instagram βελτιώνει τις δυνατότητες DM (άμεσων μηνυμάτων) με πολλές νέες δυνατότητες. Οι πιο σημαντικές προσθήκες περιλαμβάνουν αυτόματη μετάφραση μηνυμάτων, προγραμματισμένα μηνύματα, καρφίτσωμα σημαντικών πληροφοριών σε συνομιλίες, δημιουργία κώδικα QR για ομαδικές συνομιλίες και βελτιωμένη κοινή χρήση μουσικής. Ενώ η ενημέρωση έχει σχεδιαστεί κυρίως για τακτικούς χρήστες, έχει πρακτικές εφαρμογές για επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου που χρησιμοποιούν το Instagram για επικοινωνία πελατών, δημιουργία κοινότητας και υποστήριξη πωλήσεων.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Instagram βελτιώνει τις δυνατότητες DM
Πηγή: Depositphotos

Η μετάφραση μηνυμάτων απλοποιεί την επικοινωνία

Αυτό το χαρακτηριστικό είναι ιδιαίτερα πολύτιμο για μάρκες που δραστηριοποιούνται σε διεθνείς αγορές ή στοχεύουν ξένους πελάτες. Με την αυτόματη μετάφραση μηνυμάτων, μπορείτε να μεταφράσετε κείμενα συνομιλίας χωρίς να βγείτε από την εφαρμογή. Η επιλογή μετάφρασης μειώνει τα γλωσσικά εμπόδια και βελτιστοποιεί την επικοινωνία με τους πελάτες, διευκολύνοντας την αντιμετώπιση ερωτήσεων προϊόντων, ερωτήσεων παράδοσης ή χειρισμού παραπόνων.

Instagram Enhances DM Features

Source: about.instagram.com

Προγραμματισμένα μηνύματα στο Instagram

Τα προγραμματισμένα μηνύματα έχουν σχεδιαστεί για να διευκολύνουν την επικοινωνία μεταξύ των χρηστών. «Τώρα μπορείτε να προγραμματίσετε μηνύματα κειμένου σε DM – ιδανικό για ειδικές περιστάσεις, όπως όταν θέλετε να είστε ο πρώτος που θα ευχηθεί στον φίλο σας “Χρόνια πολλά!” ακριβώς στις 12:01 χωρίς να χρειάζεται να μείνετε ξύπνιοι μέχρι αργά», αναφέρει η Meta στην ανακοίνωσή της.

Η χρησιμότητα αυτής της δυνατότητας θα αποκαλυφθεί με την πάροδο του χρόνου. Για το ηλεκτρονικό εμπόριο, οι επιχειρηματικές εφαρμογές είναι ζωτικής σημασίας και, ευτυχώς, η πλατφόρμα επιτρέπει την προγραμματισμένη αποστολή μηνυμάτων για επαγγελματικούς λογαριασμούς. Αυτό επιτρέπει την αποστολή τακτικών ενημερώσεων σχετικά με ειδήσεις, προσφορές και άλλες ενημερώσεις στους πελάτες χωρίς μη αυτόματη παρέμβαση.

Όταν οι πελάτες επικοινωνούν με έναν εταιρικό λογαριασμό, μπορούν να επιλέξουν αν θα λαμβάνουν τακτικά μηνύματα για συγκεκριμένα θέματα, όπως ειδήσεις, προωθήσεις ή ενημερώσεις.

Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν συχνότητα μηνυμάτων (π.χ. εβδομαδιαία) σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που ορίζει η επιχείρηση. Για να καταργήσουν την εγγραφή τους, μπορούν απλώς να κάνουν σίγαση ή να σταματήσουν εντελώς τα μηνύματα μέσω των ρυθμίσεων συνομιλίας. Είναι σημαντικό ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να στέλνουν προωθητικές ανακοινώσεις μέσω αυτής της δυνατότητας.

Ένα πλεονέκτημα είναι ότι η κατάργηση εγγραφής από μια συγκεκριμένη κατηγορία μηνυμάτων δεν εμποδίζει την επιχείρηση να στέλνει μηνύματα για άλλα ή παρόμοια θέματα. Εάν οι χρήστες θέλουν να σταματήσουν κάθε επικοινωνία, μπορούν να αποκλείσουν την επιχείρηση.

Λάβετε υπόψη ότι τα προγραμματισμένα μηνύματα θα αποστέλλονται στη ζώνη ώρας της επιχείρησης, πράγμα που σημαίνει ότι οι χρήστες ενδέχεται μερικές φορές να λαμβάνουν ένα ακόμη μήνυμα καθημερινά, εβδομαδιαία ή μηνιαία από ό, τι αναμενόταν αρχικά.

Τα καρφιτσωμένα μηνύματα απλοποιούν την οργάνωση και την περιήγηση στις συνομιλίες

Προηγουμένως, το Instagram επέτρεπε το καρφίτσωμα έως και τριών συνομιλιών στην κορυφή της λίστας μηνυμάτων. Τώρα, οι χρήστες μπορούν να καρφιτσώσουν συγκεκριμένα μηνύματα σε συνομιλίες, διευκολύνοντας την πλοήγηση. Σημαντικές πληροφορίες παραμένουν ορατές. Αυτή η δυνατότητα είναι ιδιαίτερα επωφελής για επιχειρήσεις που πρέπει να διατηρούν σημαντικές πληροφορίες άμεσα διαθέσιμες στις συνομιλίες πελατών. Στην πράξη, τα καρφιτσωμένα μηνύματα μπορούν να περιέχουν συχνές ερωτήσεις, οδηγίες επιστροφής, σημαντικούς συνδέσμους ή αποκλειστικές προσφορές, εξαλείφοντας την ανάγκη επανειλημμένης αποστολής των ίδιων πληροφοριών.

Instagram Enhances DM Features:: QR codes

Source: about.instagram.com

Οι κωδικοί QR απλοποιούν την προσθήκη νέων μελών σε ομαδικές συνομιλίες

Αυτή η δυνατότητα έχει σχεδιαστεί κυρίως για να απλοποιεί την προσθήκη νέων μελών σε ομάδες, κάτι που μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για κοινότητες, ομάδες ενδιαφέροντος ή εκδηλώσεις. Ωστόσο, το όφελος για το τμήμα του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι περιορισμένο.

Ενώ οι επωνυμίες που δημιουργούν ομάδες VIP για πελάτες, πρεσβευτές ή επιρροές μπορεί να το βρουν χρήσιμο, η πρακτική αξία του για τις πωλήσεις και την υποστήριξη πελατών είναι αμφισβητήσιμη. Οι περισσότερες μάρκες προτιμούν απευθείας κανάλια όπως μεμονωμένα μηνύματα, μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή chatbots που επιτρέπουν πιο εξατομικευμένη και αποτελεσματική επικοινωνία.

Εάν ο στόχος μιας επωνυμίας ηλεκτρονικού εμπορίου δεν είναι να δημιουργήσει μια κοινότητα γύρω από προϊόντα, αυτή η δυνατότητα πιθανότατα δεν θα επηρεάσει σημαντικά τις πωλήσεις ή την εξυπηρέτηση πελατών.

Κοινή χρήση μουσικής ως εργαλείο δημιουργίας επωνυμίας

Το Instagram έχει επεκτείνει την κοινή χρήση μουσικής στα μηνύματα, επιτρέποντας πλέον στους χρήστες να στέλνουν προεπισκοπήσεις τραγουδιών 30 δευτερολέπτων. Ενώ αυτή η δυνατότητα επικεντρώνεται στην προσωπική επικοινωνία, μπορεί επίσης να εξυπηρετήσει το ηλεκτρονικό εμπόριο, ιδιαίτερα στη δημιουργία επωνυμίας.

Οι επιχειρήσεις που εργάζονται με μουσικό πλαίσιο, όπως μόδα, γυμναστήριο ή τρόπο ζωής, μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτήν τη λειτουργία για να δημιουργήσουν ατμόσφαιρα, να ενισχύσουν την επωνυμία ή να αυξήσουν την αφοσίωση μέσω προτεινόμενης μουσικής.

Το Instagram βελτιώνει τις λειτουργίες DM: Αντίκτυπος στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων

Το Instagram συνεχίζει να επεκτείνει τις δυνατότητές του για να διατηρήσει την ελκυστικότητα τόσο για τους τακτικούς χρήστες όσο και για τις επιχειρήσεις που το χρησιμοποιούν για επικοινωνία και πωλήσεις. Τα νέα εργαλεία ανταλλαγής μηνυμάτων αφαιρούν τα εμπόδια, απλοποιούν την αλληλεπίδραση και προσφέρουν στις επωνυμίες πιο αποτελεσματικούς τρόπους προσέγγισης πελατών.

Αν και αυτές οι λειτουργίες δεν εστιάζουν άμεσα στις πωλήσεις, η σωστή χρήση εργαλείων μπορεί να βοηθήσει τις επωνυμίες να ενισχύσουν τις σχέσεις με τους πελάτες, να αυξήσουν τα ποσοστά αφοσίωσης και τελικά να συμβάλουν στην καλύτερη εμπειρία των πελατών στο Instagram.

Κοινή χρήση άρθρου
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Παρόμοια άρθρα
Το τετραήμερο Prime Event της Amazon διπλασιάζει τις πωλήσεις της Black Friday στο Ηνωμένο Βασίλειο
4 λεπτά για ανάγνωση

Το τετραήμερο Prime Event της Amazon διπλασιάζει τις πωλήσεις της Black Friday στο Ηνωμένο Βασίλειο

Η Amazon μόλις απέδειξε ότι τα καλοκαιρινά ψώνια μπορούν να νικήσουν τις χειμερινές εκπτώσεις. Η πρώτη τετραήμερη εκδήλωση Prime του γίγαντα του λιανικού εμπορίου (8-11 Ιουλίου) απέφερε 2,08 δισεκατομμύρια λίρες σε διαδικτυακές δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο – σχεδόν διπλάσιες από αυτές που τράβηξε η Black Friday το 2024. Οι αριθμοί δείχνουν ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Η ολλανδική Fintech Mollie στοχεύει στην Ανατολική Ευρώπη με λύσεις πληρωμών
2 λεπτά για ανάγνωση

Η ολλανδική Fintech Mollie στοχεύει στην Ανατολική Ευρώπη με λύσεις πληρωμών

Μια ολλανδική εταιρεία πληρωμών μόλις ξεκίνησε στην Ουγγαρία, τη Σλοβενία και την Τσεχική Δημοκρατία. Φέρνουν την πλατφόρμα πληρωμών τους σε αγορές όπου βλέπουν επιχειρηματικές ευκαιρίες. Με 250.000 πελάτες ήδη, η Mollie θέλει να επεκταθεί σε όλη την Ευρώπη.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Η Shein κερδίζει τις μεγαλύτερες εταιρείες μόδας της Ευρώπης με αύξηση 48%, ενώ η Asos μειώνεται
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Shein κερδίζει τις μεγαλύτερες εταιρείες μόδας της Ευρώπης με αύξηση 48%, ενώ η Asos μειώνεται

Νέα στοιχεία δείχνουν ένα τεράστιο κενό στο ευρωπαϊκό λιανικό εμπόριο μόδας. Οι πωλήσεις της Shein αυξήθηκαν κατά 31,6% ετησίως και έφτασαν το 48% μόνο τον Δεκέμβριο. Εν τω μεταξύ, καθιερωμένες μάρκες όπως η H&M παρέμειναν στάσιμες και η ASOS κατέρρευσε κατά 16,2%. Οι αριθμοί δείχνουν ποιες μάρκες κερδίζουν τη μάχη για τους ευρωπαίους πελάτες.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU