3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram δίνει περισσότερο χώρο στις καλύτερες στιγμές και θέλει οι τροχοί σας να ξεχωρίζουν

Το Instagram κάνει ένα ακόμη βήμα για να αυξήσει την αφοσίωση των χρηστών. Η νέα λειτουργία Watch Next στοχεύει στη βελτίωση της εμπειρίας των ιστοριών. Τα κυριότερα σημεία έχουν επίσης βελτιωθεί και κερδίζουν ακόμη πιο εξέχουσα θέση στα προφίλ. Τα επιχειρηματικά προφίλ ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν επίσης να επωφεληθούν από αυτές τις αλλαγές - φέρνουν νέες ευκαιρίες για να προσελκύσουν κοινό και να παρουσιάσουν καλύτερα την επωνυμία τους.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Instagram δίνει περισσότερο χώρο στις καλύτερες στιγμές και θέλει οι τροχοί σας να ξεχωρίζουν
Πηγή: Depositphotos

Παρακολουθήστε στη συνέχεια: Διασφαλίζοντας ότι οι τροχοί σας δεν θα χαθούν

Οι ιστορίες έχουν καθιερωθεί στο Instagram και έχουν γίνει ακόμη και το κύριο κανάλι επικοινωνίας με τους οπαδούς.

Η νέα λειτουργία “Παρακολούθηση επόμενου” στο Stories δημιουργεί έναν απρόσκοπτο τρόπο για τους χρήστες να ανακαλύπτουν αθέατες ιστορίες από λογαριασμούς που ακολουθούν.

Το Instagram δημιουργεί μια λίστα με χαμένες ιστορίες για να βοηθήσει τα προφίλ να κερδίσουν πιο εύκολα την προσοχή των οπαδών τους. Για τις μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό σημαίνει μεγαλύτερη πιθανότητα να προσελκύσουν χρήστες που διαφορετικά θα μπορούσαν εύκολα να τους παραβλέψουν.

Η λειτουργία Watch Next έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει τους χρήστες να ανακαλύπτουν περιεχόμενο που δεν έχουν δει ακόμα. Αν ακολουθείτε πολλούς λογαριασμούς και δεν μπορείτε να παρακολουθείτε όλες τις ιστορίες, αυτή η λειτουργία τους συγκεντρώνει αυτόματα σε ένα σημείο. Αυτό σας επιτρέπει να έχετε γρήγορα και εύκολα μια επισκόπηση του περιεχομένου που μπορεί να σας ενδιαφέρει.

Η νέα λειτουργία αυξάνει τις πιθανότητες το περιεχόμενό σας να φτάσει στους χρήστες, ακόμα κι αν οι ακόλουθοί σας δεν το βλέπουν αμέσως μετά τη δημοσίευση. Βοηθά στη διατήρηση του κοινού συνδεδεμένου και μειώνει την πιθανότητα να θαφτεί το περιεχόμενό σας. Για να ελέγξετε αν έχετε πρόσβαση στην Παρακολούθηση στη συνέχεια, απλώς ανοίξτε τις Ιστορίες στο Instagram. Αν δείτε ένα καρέ με την ένδειξη “Παρακολούθηση επόμενου” μετά το τέλος της τρέχουσας ιστορίας σας, η λειτουργία είναι διαθέσιμη σε εσάς. Βεβαιωθείτε ότι η εφαρμογή σας είναι ενημερωμένη, καθώς οι νέες δυνατότητες συχνά διατίθενται σταδιακά.

Instagram

Source: https://www.threads.net/@lindseygamble_

Ανταύγειες: Απόκτηση περισσότερου χώρου

Όπως αναφέρει η Lindsey Gamble στο Threads, το Instagram έχει επίσης βελτιώσει σημαντικά τη λειτουργία Highlights. Μπορούμε να περιμένουμε νέες ευκαιρίες για τις επωνυμίες να παρουσιάσουν το καλύτερο περιεχόμενο των ιστοριών τους. Τι μπορούμε να περιμένουμε;

  • Ειδική καρτέλα για τις επισημάνσεις: Οι επισημάνσεις θα πρέπει να έχουν τη δική τους καρτέλα στα προφίλ.
  • Καλύτερες εικόνες: Οι φωτογραφίες εξωφύλλου στα Highlights θα είναι μεγαλύτερες και υψηλότερης ποιότητας.
  • Ενσωμάτωση τροχών: Θα μπορείτε να συμπεριλάβετε τροχούς στα Highlights.
  • Ορατότητα ροής: Οι καλύτερες στιγμές θα εμφανίζονται μεταξύ των τυπικών δημοσιεύσεων στη ροή.
  • Συμπερίληψη στις ιστορίες: Οι καλύτερες στιγμές θα εμφανίζονται επίσης στις ιστορίες.

Βελτιώστε τη στρατηγική σας στο Instagram

Αυτές οι αλλαγές μπορούν να σας βοηθήσουν να φτάσετε σε άλλο επίπεδο. Έχετε την ευκαιρία να κερδίσετε περισσότερη προσοχή και αφοσίωση από τους χρήστες, καθώς οι νέες δυνατότητες βελτιώνουν την προβολή του περιεχομένου σας.

Ο συνδυασμός διαφορετικών μορφών σε μία πλατφόρμα φέρνει νέες δημιουργικές δυνατότητες για την προσέγγιση πελατών. Η αυξημένη απήχηση των επισημάνσεων, οι οποίες εμφανίζονται τόσο στη ροή όσο και στις ιστορίες, θα σας δώσει τη δυνατότητα να κερδίσετε περισσότερη προσοχή και να διατηρήσετε το κοινό σας.

Πώς να το χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας

  • Προσθέστε τρέχον περιεχόμενο στις Επισημάνσεις.
  • Βελτιώστε τις φωτογραφίες εξωφύλλου για να ταιριάζει με την επωνυμία σας.
  • Συμπεριλάβετε τροχούς στα Highlights. Ένας ιδανικός χώρος για προβολή προϊόντων ή προωθητικών ενεργειών.
  • Παρακολουθήστε τι λειτουργεί και βελτιώστε το περιεχόμενό σας με βάση τα αποτελέσματα.

Τα νέα χαρακτηριστικά του Instagram δείχνουν σαφώς ότι η πλατφόρμα προσπαθεί να δημιουργήσει μια καλύτερη εμπειρία τόσο για τους χρήστες όσο και για τις μάρκες. Φέρνουν νέες ευκαιρίες για να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα, να ενισχύσετε την επωνυμία σας και να επικοινωνήσετε πιο αποτελεσματικά με το κοινό σας. Χρησιμοποιήστε αυτές τις βελτιώσεις στη στρατηγική σας τώρα για να παραμείνετε μπροστά από τον ανταγωνισμό στον ανταγωνιστικό κόσμο του κοινωνικού εμπορίου.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+