3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram εγκαινιάζει δοκιμαστικούς τροχούς: Ένας ασφαλής χώρος για πειραματισμό περιεχομένου

Το Instagram λανσάρει δοκιμαστικούς τροχούς, ένα πρωτοποριακό νέο εργαλείο που έχει ως στόχο να βοηθήσει τους δημιουργούς να δοκιμάσουν τη δουλειά τους με νέο κοινό πριν τη δημοσιεύσουν στους τρέχοντες ακόλουθούς τους σε ένα ασφαλές περιβάλλον. Ένας τυπικός δημιουργός που υποφέρει και βοηθά να ανακουφίσει αυτό το δημιουργικό εργαλείο είναι το άγχος για την κυκλοφορία πειραματικού υλικού που μπορεί να μην αρέσει στο τρέχον κοινό τους.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη
Το Instagram εγκαινιάζει δοκιμαστικούς τροχούς: Ένας ασφαλής χώρος για πειραματισμό περιεχομένου
Πηγή: Depositphotos

Δοκιμή περιεχομένου χωρίς την επίδραση του κινδύνου

Οι δοκιμαστικοί τροχοί αλλάζουν δραστικά τον τρόπο με τον οποίο οι δημιουργοί προσεγγίζουν τον πειραματισμό με το περιεχόμενο του Instagram . Η λειτουργία δείχνει πρώτα τους τροχούς σας σε μη οπαδούς, παρέχοντας διορατικές πληροφορίες σχετικά με την απόδοση του περιεχομένου χωρίς ίσως να προσβάλλετε το τρέχον κοινό σας.

Είτε ο στόχος σας είναι μια νέα θέση, είτε πειραματίζεστε με διάφορες αφηγηματικές συσκευές είτε εξερευνάτε ανεξερεύνητο έδαφος, οι δοκιμαστικοί τροχοί προσφέρουν ένα περιβάλλον χαμηλού ρίσκου για δημιουργική έρευνα.

Δημιουργία και επίβλεψη δοκιμαστικών ταινιών

Η διαδικασία είναι απλή: δημιουργήστε έναν κανονικό κύλινδρο και, στη συνέχεια, πριν από τη δημοσίευση, ενεργοποιήστε την εναλλαγή “Δοκιμή”. Αυτοί οι δοκιμαστικοί τροχοί, οι οποίοι εμφανίζονται στο προφίλ σας δίπλα στα πρόχειρά σας, μόνο εσείς μπορείτε να τους δείτε.

Οι ακόλουθοι μπορεί να εξακολουθούν να τα συναντούν μέσω θεματικών συλλογών τροχών ή άμεσων μηνυμάτων, παρόλο που δεν θα εμφανίζονται στην καρτέλα Reels ή στο κύριο πλέγμα του προφίλ σας, εκτός εάν επιλέξετε να τα μοιραστείτε ευρέως.

Instagram

Source: about.fb.com

Παρακολούθηση των αποτελεσμάτων και λήψη αποφάσεων

Μετά από ένα εικοσιτετράωρο, οι δημιουργοί έχουν πρόσβαση σε ολοκληρωμένα στατιστικά στοιχεία αφοσίωσης, όπως προβολές, επισημάνσεις “μου αρέσει”, σχόλια και κοινοποιήσεις.

Το Instagram παρέχει επίσης συγκριτική ανάλυση σε σχέση με προηγούμενους δοκιμαστικούς τροχούς για να βοηθήσει τους δημιουργούς να λάβουν ενημερωμένες αποφάσεις σχετικά με τη στρατηγική περιεχομένου τους.

Οι δημιουργοί μπορούν να επιλέξουν μεταξύ αυτοματοποιημένης διανομής ή κοινής χρήσης χεριών με ένα μόνο πάτημα κατά την προβολή επιτυχημένων δοκιμαστικών τροχών στους θαυμαστές τους.

Εάν η επιλογή αυτοματισμού είναι ενεργοποιημένη, το Instagram μπορεί να διανείμει δοκιμαστικούς τροχούς που έχουν καλή απόδοση εντός των πρώτων 72 ωρών. Ωστόσο, οι δημιουργοί εξακολουθούν να έχουν πάντα τον πλήρη έλεγχο αυτής της ρύθμισης.

Instagram Launches Trial Reels

Source: about.fb.com

Πρώιμη επιτυχία και παγκόσμια χρήση

Οι πρώτοι χρήστες του χαρακτηριστικού – το οποίο δοκιμάστηκε νωρίτερα φέτος – έχουν ήδη εκφράσει την ικανοποίησή τους. Οι δημιουργοί ισχυρίζονται ότι έχουν επιτυχία προσεγγίζοντας τόσο νέο κοινό όσο και σημερινούς ακόλουθους χρησιμοποιώντας στρατηγικές δημιουργικού περιεχομένου.

Σήμερα, οι δοκιμαστικοί τροχοί είναι εύκολα προσβάσιμοι στο Instagram παντού. Τις επόμενες εβδομάδες, όλοι οι κατάλληλοι δημιουργοί θα πρέπει να έχουν πρόσβαση σε αυτά.

Χρησιμοποιώντας στρατηγικές περιεχομένου βάσει δεδομένων, το Instagram αποδεικνύει με αυτό το λανσάρισμα τη συνεχή δέσμευσή του να υποστηρίζει την έκφραση των δημιουργών και να τους βοηθά να επιτύχουν τους στόχους της πλατφόρμας τους.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU